LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Coronavirus - algemeen topic (deel 3)
Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 3)
Dat doen die antivaxxers toch al dus dat is ook geen nieuws.
Makkelijk hè, om een heel bericht voor een dooddoener te quoten.PeterPeters1966 schreef: ↑18 okt 2021 07:09Makkelijk he, om de regering overal de schuld van te geven.
Bij de QR-codes gaat de oude regel 'overheid en ict betekent problemen' inderdaad op. De eerste afspraken binnen de EU dateren al van vorig jaar. Vanaf dat moment had er al aan gewerkt kunnen worden en alle scenario's doorgespeeld. Toen de app live kwam, bleek er nog van alles mis te gaan:
- Janssen-vaccin gaf direct een groene vink.
- Wel volledig gevaccineerd en geen code? De oorzaak ligt in de registratie, maar daarover werd en wordt alleen na stevig aandringen van media gesproken. Niet goed voor het vertrouwen.
- Uitgegeven QR-code kan niet worden ingetrokken. Dat wil je niet met een variant, die deels door de vaccin-bescherming heen breekt.
En kijk ik in mijn andere Corona-apps, voor de wereld buiten Nederland, daar werkt alles zoals het moet. Via ons netwerk weten we, dat besmet geraakt betekent dat je een paar weken geen toegang hebt, totdat je weer genezen wordt verklaard of meermaals negatief getest wordt. De gewone testresultaten staan er keurig in. Allemaal zonder dat je een 2e app nodig hebt om de 1e aan de praat te krijgen. Hoe moeilijk kan het zijn?
Samengevat: met te weinig mensen onvoldoende over nagedacht, een vage opdracht aan de software-ontwikkelaars verstrekt en achteraf veel reparaties nodig. Alsof een hamburgerbakker ineens een vijf gangen diner moest koken.
-
Vragen om qr-code leidt in de praktijk ook tot agressie:
https://www.rtvutrecht.nl/sport/3192618 ... ewijs.html
moederslink
vindt dit leuk
@Jablan: Welke andere corona-apps heb je?
-
Te zot voor woorden!Bob Schurkjens schreef: ↑18 okt 2021 23:16Vragen om qr-code leidt in de praktijk ook tot agressie:
Alles " schijnt " te leiden tot agressie.
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Nu alweer voetbalrellen , corrigeer je iemand loop je kans het ZH in geslagen te worden of erger.
Idioten op de weg, op de straten , in de huizen , in winkels, op het gemeentehuis, in het OV etc etc.
En mensen blijven maar zeggen : " onvoorstelbaar " - " dit kan niet in dit land " etc etc , nou dit gebeurt iedere dag en idd dus ook in dit Nederland .
Wen er maar aan
WTF zijn mensen mee bezig?? Wat mankeert de mens
Sorry, maar dit moest ik even kwijt, ik vind het echt echt een zorgelijke ontwikkeling.
Ik zie ook de goede dingen, uiteraard, maar ik ben niet blind voor deze teloorgang in een ontwikkeld " beschaafd" land.
-
En dan zijn er altijd weer mensen die dit goed gaan praten en de regering de schuld geven van dat imbeciele gedrag van tuig.moederslink schreef: ↑19 okt 2021 00:19Te zot voor woorden!Bob Schurkjens schreef: ↑18 okt 2021 23:16Vragen om qr-code leidt in de praktijk ook tot agressie:
Alles " schijnt " te leiden tot agressie.![]()
Nu alweer voetbalrellen , corrigeer je iemand loop je kans het ZH in geslagen te worden of erger.
Idioten op de weg, op de straten , in de huizen , in winkels, op het gemeentehuis, in het OV etc etc.
En mensen blijven maar zeggen : " onvoorstelbaar " - " dit kan niet in dit land " etc etc , nou dit gebeurt iedere dag en idd dus ook in dit Nederland .
Wen er maar aangrrrr , we hebben ook allemaal de rellen gezien ivm Corona.
WTF zijn mensen mee bezig?? Wat mankeert de mens?
Sorry, maar dit moest ik even kwijt, ik vind het echt echt een zorgelijke ontwikkeling.
Ik zie ook de goede dingen, uiteraard, maar ik ben niet blind voor deze teloorgang in een ontwikkeld " beschaafd" land.
Bob Schurkjens
vindt dit leuk
Echt? Ik had verwacht dat dat gewoon via 5G uitgelezen zou wordensjohie schreef: ↑19 okt 2021 08:33Ik moet zelfs een aantal keren wat bloed opsturen, dus daar kunnen ze helemaal op los gaan.![]()
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Opsturen? Wat ouderwets. Daarvoor had je toch dat vaccin genomen, om alles per zendmast door te geven?
Voor Duitsland drie en voor de andere landen één. Dat kan, omdat we in meerdere landen een persoonsnummer hebben. Dubbele nationaliteiten enzo.
lievemarie
vindt dit leuk
Mijn chip is niet goed afgesteld, als ik naar de TV kijk, en ik knipper met de ogen, springt hij op goede tijden, of de magnetron gaat aan. Na de 2e prik was ik wel van die Mongoolse staatsradio in mijn hoofd af, dus ik verwacht tegen prik 5 of 6, wel goed ingeregeld te zijn.
moederslink schreef: ↑19 okt 2021 00:19Te zot voor woorden!Bob Schurkjens schreef: ↑18 okt 2021 23:16Vragen om qr-code leidt in de praktijk ook tot agressie:
Alles " schijnt " te leiden tot agressie.![]()
Wen er maar aangrrrr , we hebben ook allemaal de rellen gezien ivm Corona.
WTF zijn mensen mee bezig?? Wat mankeert de mens?
Je vergeet er eentje, ze duwen je ook nog wel voor de tram....wat een tijd..
moederslink
en lievemarie
vinden dit leuk
-
In de buurt heeft iemand zijn wifinetwerk de naam
5G_COVID_TEST_MAST
gegeven. Leuk om wappies te plagen![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
5G_COVID_TEST_MAST
gegeven. Leuk om wappies te plagen
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Lowieze
, reggie2
, Erthanax
, moederslink
, Moneyman
, Jablan
, scharrelschipper
en Nijogeth
vinden dit leuk
-
Nederland kleurt langzaam geel oranje en rood.
Maar goed het is dan ook herfst! Prachtig!
Maar goed het is dan ook herfst! Prachtig!
reggie2
, scharrelschipper
en riddert
vinden dit leuk
-
Iemand al de persconferentie van een aantal europarlementariërs gezien?
Ze bekritiseren daarin de "green pass"
Heb er op de gangbare media niets van gezien,raar toch?
Voor degene die een bron wil,gewoon europarlement persconferentie in tikken.
Waarom zou het feit dat Europarlementariërs zich zorgen maken over hun eigen toegang een hot issue moeten zijn?scharrelschipper schreef: ↑23 okt 2021 18:31Iemand al de persconferentie van een aantal europarlementariërs gezien?
scharrelschipper schreef: ↑23 okt 2021 18:31Iemand al de persconferentie van een aantal europarlementariërs gezien?
Ik heb het ook gelezen. Net zoals dat in Oostenrijk ,( geloof ik) ze maatregelen voor de ongevaccineerden willen gaan opleggen.
Dat gaat een zooitje worden!
scharrelschipper
vindt dit leuk
Waarom niet gewoon direct de link geven in plaats van het "google maar"?scharrelschipper schreef: ↑23 okt 2021 18:31Voor degene die een bron wil,gewoon europarlement persconferentie in tikken.
Iedereen kan het vinden.
scharrelschipper
en lievemarie
vinden dit leuk
scharrelschipper
vindt dit leuk
-
Is ie rechts?
Lady1234
, scharrelschipper
, kuklos
en Moneyman
vinden dit leuk