Pagina 38 van 49
Re: Lindorff B.V.
Geplaatst: 30 jan 2010 14:02
door jvn
renegade66 schreef:@jvn,
ik heb vandaag de terugkoppeling gekregen van mevr. bosch, en eerlijk is eerlijk ze heeft het tot nu toe netjes geregeld, de vordering is naar een heel nette regeling gebracht waar ik mee uit de voeten kan. dit is waar ik op hoopte en daar kan ik mee leven, ik heb ook het verhaal verteld wat mark zei over de resterende abbokosten en ze gaat dit aan de juristen voorleggen en als die hetzelfde als mark denken draait ze dit terug. het enige nadeel daaraan kan zijn dat t-mobile er een bkr registratie van laten maken en staan tot het betaald is. maar daar kan ik eventueel gerechtelijk iets aan laten doen lijkt mij. al met al is dit netjes opgelost tot dusver en daar moet ik mijn complimenten aan mevr. bosch voor geven.
@ miranda,
ten eerste komt mijn dochter niet in aanmerking voor een tog regeling omdat ze nog geen 6 jaar is, en dat is een vereiste. dit hebben wij allang uitgezocht. en ten 2de lijkt me de rest van jouw plannen nu niet echt uit te voeren voor ons. wij willen eerlijk zijn en willen geen eventuele narigheid achteraf krijgen door een of ander gesjoemel.
Re: Lindorff B.V.
Geplaatst: 30 jan 2010 14:06
door jvn
snepke schreef:renegade66 schreef:@jvn,
ik heb vandaag de terugkoppeling gekregen van mevr. bosch, en eerlijk is eerlijk ze heeft het tot nu toe netjes geregeld, de vordering is naar een heel nette regeling gebracht waar ik mee uit de voeten kan. dit is waar ik op hoopte en daar kan ik mee leven, ik heb ook het verhaal verteld wat mark zei over de resterende abbokosten en ze gaat dit aan de juristen voorleggen en als die hetzelfde als mark denken draait ze dit terug. het enige nadeel daaraan kan zijn dat t-mobile er een bkr registratie van laten maken en staan tot het betaald is. maar daar kan ik eventueel gerechtelijk iets aan laten doen lijkt mij. al met al is dit netjes opgelost tot dusver en daar moet ik mijn complimenten aan mevr. bosch voor geven.
.
- Ik ben blij voor je ,dat mevr Bosch dit zo snel heeft opgelost.Het kan dus wel snel opgelost worden
- Maar waarom was mijn oplossing een dagvaarding het kan toch ook normaal opgelost worden,zoals bij renegade
reactie jvn
dat kun je wel raden denk ik zo.....
Re: Lindorff B.V.
Geplaatst: 30 jan 2010 18:58
door snepke
Dat heb je goed gedacht
Re: Lindorff B.V.
Geplaatst: 31 jan 2010 11:10
door jvn
snepke schreef:Dat heb je goed gedacht
reactie jvn; heb je mijn laatste toevoeging al gezien op T-Mobile blz 10?
Is nog een toevoeging bij de claimlijst die ik al eerder had gepubliceerd.
Re: Lindorff B.V.
Geplaatst: 31 jan 2010 13:18
door snepke
Ik heb het al gelezen
Re: Lindorff B.V.
Geplaatst: 31 jan 2010 14:50
door jvn
jvn:
Re: Lindorff B.V.
Geplaatst: 05 feb 2010 13:22
door snepke
Hallo mensen kreeg deze week een mailtje van Mevr Bosch dat de vordering was afgewikkeld en gesloten,ik zou dat ook per post toegestuurd krijgen.Vandaag de post van Lindorff gehad.Lees en huiver.
- Behandeld door: Afdeling incasso
- Opdrachtgever; Canal Digitaal B.V.
- SOMMATIE EN INGEBREKESTELLING
- Geachte heer,mevrouw xxx,
- Ondanks eerdere aanmaningen die Lindorff B.V. aan u heeft toegezonden ,bent u uw financiele verplichtingen nog steeds niet nagekomen.
- daarom stellen wij u hierbij nadrukkelijk in gebreke en sommeren u ervoor zorg te dragen dat het openstaande saldo van 109,55 euro inclusief opeisbare rente en(buitengerechtelijke) kosten voor 10 februari 2010 is bijgeschreven op ons rekeningnummer onder vermelding van het vorderingnummer.Indien betaling ineens niet mogelijk is,kunt u telefonisch contact met ons opnemem om de mogelijkheden van een betaalafspraak te bespreken.
- Indien wij geen betaling of betalingsvoorstel van u ontvangen,zullen wij deze vordering zonder verdere aankondiging overdragen aan de gerechtsdeurwaarder.
- Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd
- Hoogachtend,Lindorff B.V.
- Dat is mijn beloofde verklaring (van Mevr Bosch)dat het afgewikkeld en gesloten is.
- Nou ik vind het te gek voor woorden ,ze beginnen weer .Raar bedrijf,ik laat het weer voorkomen. Mevr Bosch bedankt voor de verklaring en welke deurwaarder komt nu?
Re: Lindorff B.V.
Geplaatst: 05 feb 2010 13:28
door epdejong03
snepke schreef:Hallo mensen kreeg deze week een mailtje van Mevr Bosch dat de vordering was afgewikkeld en gesloten,ik zou dat ook per post toegestuurd krijgen.Vandaag de post van Lindorff gehad.Lees en huiver.
- Behandeld door: Afdeling incasso
- Opdrachtgever; Canal Digitaal B.V.
- SOMMATIE EN INGEBREKESTELLING
- Geachte heer,mevrouw xxx,
- Ondanks eerdere aanmaningen die Lindorff B.V. aan u heeft toegezonden ,bent u uw financiele verplichtingen nog steeds niet nagekomen.
- daarom stellen wij u hierbij nadrukkelijk in gebreke en sommeren u ervoor zorg te dragen dat het openstaande saldo van 109,55 euro inclusief opeisbare rente en(buitengerechtelijke) kosten voor 10 februari 2010 is bijgeschreven op ons rekeningnummer onder vermelding van het vorderingnummer.Indien betaling ineens niet mogelijk is,kunt u telefonisch contact met ons opnemem om de mogelijkheden van een betaalafspraak te bespreken.
- Indien wij geen betaling of betalingsvoorstel van u ontvangen,zullen wij deze vordering zonder verdere aankondiging overdragen aan de gerechtsdeurwaarder.
- Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd
- Hoogachtend,Lindorff B.V.
- Dat is mijn beloofde verklaring (van Mevr Bosch)dat het afgewikkeld en gesloten is.
- Nou ik vind het te gek voor woorden ,ze beginnen weer .Raar bedrijf,ik laat het weer voorkomen. Mevr Bosch bedankt voor de verklaring en welke deurwaarder komt nu?
Ik heb je hele verhaal net zitten lezen en de eerste gedachten was dit meen je niet!
Re: Lindorff B.V.
Geplaatst: 05 feb 2010 13:31
door snepke
Ik ga er mee naar de politie.Ik heb het vonnis dat is 13 januari uitgesproken.Nu is het afpersing.
Re: Lindorff B.V.
Geplaatst: 05 feb 2010 13:44
door epdejong03
snepke schreef:Ik ga er mee naar de politie.Ik heb het vonnis dat is 13 januari uitgesproken.Nu is het afpersing.
Ik begrijp je gevoel maar denk niet dat dit onder afpersing valt. Denk eerder dat het een stomme computer fout is van Lindorff....... Misschien weet Mevrouw Bosch er wat meer.
Heb je trouwens al geld van hun gekregen?
Re: Lindorff B.V.
Geplaatst: 05 feb 2010 13:48
door snepke
epdejong03 schreef:
Heb je trouwens al geld van hun gekregen?
Re: Lindorff B.V.
Geplaatst: 05 feb 2010 13:57
door Lindorff
reactie van Lindorff;
Lindorff heeft per abuis - nadat Snepke een schriftelijke bevestiging heeft ontvangen dat de vordering gesloten zou worden - een sommatie toegezonden. Het betreft een systeemfout. Inmiddels hebben wij Snepke excuses aangeboden betreffende deze vervelende kwestie.
Vriendelijke groet,
M. Bosch
Lindorff B.V.
Re: Lindorff B.V.
Geplaatst: 05 feb 2010 14:06
door jvn
Jullie maken wel ERG veel "fouten"
Re: Lindorff B.V.
Geplaatst: 05 feb 2010 14:14
door snepke
Lindorff schreef:reactie van Lindorff;
Lindorff heeft per abuis - nadat Snepke een schriftelijke bevestiging heeft ontvangen dat de vordering gesloten zou worden - een sommatie toegezonden. Het betreft een systeemfout. Inmiddels hebben wij Snepke excuses aangeboden betreffende deze vervelende kwestie.
Vriendelijke groet,
M. Bosch
Lindorff B.V.
- Mevr Bosch heeft mij een mailtje gestuurd en daarin uitgelegd wat er verkeerd is gegaan, en ze heeft haar excuus aangeboden
- Ik was al bang dat heel die toestand weer opnieuw zou beginnen
- Mevr Bosch heeft mij in dat mailtje laten weten,dat ik geen post meer zal krijgen van Lindorff.
- Maar ik vind het netjes dat ze hier op het forum hun fout toegeven .
Re: Lindorff B.V.
Geplaatst: 05 feb 2010 15:00
door epdejong03
Lindorff schreef:reactie van Lindorff;
Lindorff heeft per abuis - nadat Snepke een schriftelijke bevestiging heeft ontvangen dat de vordering gesloten zou worden - een sommatie toegezonden. Het betreft een systeemfout. Inmiddels hebben wij Snepke excuses aangeboden betreffende deze vervelende kwestie.
Vriendelijke groet,
M. Bosch
Lindorff B.V.
Snel en netjes opgelost dus
Re: Lindorff B.V.
Geplaatst: 05 feb 2010 15:30
door snepke
epdejong03 schreef:
Snel en netjes opgelost dus
- Snel en netjes daar ben ik het mee eens
Re: Lindorff B.V.
Geplaatst: 05 feb 2010 16:02
door kuklos
@snepke, ik zou er toch niet zo makkelijk genoegen mee nemen. Neem geen genoegen met een mailtje, maar vraag hun om een brief waarin ze bevestigen dat zij de fout gemaakt hebben en het nu opgelost is.
Re: Lindorff B.V.
Geplaatst: 05 feb 2010 16:07
door snepke
kuklos schreef:@snepke, ik zou er toch niet zo makkelijk genoegen mee nemen. Neem geen genoegen met een mailtje, maar vraag hun om een brief waarin ze bevestigen dat zij de fout gemaakt hebben en het nu opgelost is.
- Ik krijg ook een brief, toegezegt door Mevr Bosch dat ik geen post meer van Lindorff zal ontvangen,en hun excuus en dat de vordering afgeboekt is en het dossier gesloten.
- Zogauw ik de brief binnen heb zal ik het hier melden,en de inhoud ook vermelden.
Re: Lindorff B.V.
Geplaatst: 05 feb 2010 17:59
door jeanne-veghel
snepke schreef:kuklos schreef:@snepke, ik zou er toch niet zo makkelijk genoegen mee nemen. Neem geen genoegen met een mailtje, maar vraag hun om een brief waarin ze bevestigen dat zij de fout gemaakt hebben en het nu opgelost is.
- Ik krijg ook een brief,heeft Mevr Bosch me toegezegt,en daar staat dan ook in hoe de fout ontstaan is en dat ik geen post meer van Lindorff zal ontvangen,en hun excuus en dat de vordering afgeboekt is en het dossier gesloten.
- Zogauw ik de brief binnen heb zal ik het hier melden,en de inhoud ook vermelden.
Ik neem aan dat het bloemstuk net is bezorgd met een verontschuldiging
voor de grote schrik die ze je hebben bezorgd?
Re: Lindorff B.V.
Geplaatst: 05 feb 2010 18:03
door jvn
Misschien zou je er dan ook nog even die 2000 euro kunnen bijvragen, ( geheel onverplicht ! ) uit coulance.
Daar heb je nu toch wel recht op lijkt mij,het is toch om je een hartverzakking te schrikken,als je met een uitspraak van de rechter nog word benaderd met een sommatie en dan weer dreigen met de deurwaarder.
En dan weer wegkomen met een : foutje ! bedankt...