Misschien via Marktplaats nog aan te komen?
Huiskamer
Re: Huiskamer
Gaat lekker zo, maar niet heus. Waarschijnlijk denken ze dat ze geen werk hebben aan tegels, daarbij even niet denkend aan onkruid tussen de tegels, groene aanslag, mos etc.
Vooralsnog alleen in Duitsland, volgens het AD:
Dat bv "lompe boer" als scheldwoord wordt gebruikt, is nog geen reden om boerenkaas of boerenomelet in de ban te doen.
Mij lijkt het juist niet verstandig. Zigeunersaus en zigeunerschnitzel roepen volgens mij juist positieve associaties op. Door die te willen uitbannen, krijgen juist de negatieve de overhand.AD schreef:Volgens Rose [van de Centrale Raad van Duitse Roma en Sinti] zijn namen als zigeunersaus en zigeunerschnitzel nog redelijk onschuldig. Echt zorgen maakt hij zich om het groeiende racisme tegen Roma en Sinti (antiziganisme) in Duitsland en Europa, waarbij de term zigeuners in bijvoorbeeld voetbalstadions gebruikt wordt als scheldwoord, zegt hij.
Dat bv "lompe boer" als scheldwoord wordt gebruikt, is nog geen reden om boerenkaas of boerenomelet in de ban te doen.
Al die volledig betegelde tuinen, ik vind het verschrikkelijk. Over een jaar begint het gedoe met de hogedrukreiniger of chemicaliën. En het geklaag over de warmte en de wateroverlast.
moederslink
en Bob Schurkjens
vinden dit leuk
Edit: Antwoord al gevonden.
Gelukkig geven vaders altijd het goede voorbeeld... https://www.telegraaf.nl/video/12083720 ... e-kinderen
-
-
Er worden ook gemeentesubsidies verstrekt voor het afkoppelen van dakgootbuizen. Je kan dan bijvoorbeeld een wadi in je tuin aanleggen.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Wadi_(i ... orziening)
Via de regenbuis verdwijnt er jaarlijks een hoop schoon water in het riool. Een regenton houdt doorgaans niet meer dan 200 liter en is in de zomer een ideale kweekplaats voor muggen.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Wadi_(i ... orziening)
Via de regenbuis verdwijnt er jaarlijks een hoop schoon water in het riool. Een regenton houdt doorgaans niet meer dan 200 liter en is in de zomer een ideale kweekplaats voor muggen.
Gelukkig zijn er steeds meer gescheiden rioleringssystemen.Bob Schurkjens schreef: ↑17 aug 2020 11:43Via de regenbuis verdwijnt er jaarlijks een hoop schoon water in het riool.
Ja,
Wie houdt je tegen? Diezelfde textielsuper heeft de maten nog steeds niet voor elkaar: S en M zijn altijd op, XXXL landt in de uitverkoop.
Dat gaat bij ons in de buurt in een overtreffende trap. Naast de stenen vlakte aan de voorkant verrijzen achter het huis drie meter hoge schuttingen en/of de helft van de tuin wordt omgebouwd tot overdekt terras.Lowieze schreef: ↑16 aug 2020 09:29Wat een vreselijk gezicht, gisteren hebben 3 overburen de laatste hand gelegd aan hun compleet betegelde voortuin. Boompjes, gras, bloemen... alles weg. En het zijn juist nog zulke jonge mensen, het is dus niet zo dat ze vanwege hun leeftijd de tuin niet meer kunnen onderhouden. Het is niet om aan te zien.
Ik màg niet eens een terras aanleggen van de gemeente. En veel beplanting ook niet. En alles maar laten doorschieten mag ook niet. Wonen in het buitengebied heeft soms vreemde verantwoordelijkheden...
-
Goh , ik ben écht blij nu:
bericht in berichtenbox vd Zorgverzekeraar : mijn ER is oppelepop , maar er stond nog 64 eurocent open en jawel dat is mij kwijtgescholden! Joepie
bericht in berichtenbox vd Zorgverzekeraar : mijn ER is oppelepop , maar er stond nog 64 eurocent open en jawel dat is mij kwijtgescholden! Joepie
Moneyman
, Erthanax
, Frantic2
en Bob Schurkjens
vinden dit leuk
-
Tijd voor een feestje, uiteraard met koffie met gebak, een paar biertjes met chips en nootjes, voor iedereen een feestmuts - met die 64 cent kun je een hoop dingen doen! Uiteraard met maximaal 6 personen, anders komt de MP bij je langs.
moederslink
en Erthanax
vinden dit leuk
-
Dat wordt dan een Amerikaanse ' fuif ' , voor 60 eurocent kunnen 6 mensen van mij alleen een trekdrop krijgen en die 4 cent gaat in de spaarpot, wat dacht je wat
-
Och, je kan die 4 cent ook aan de MP geven als die toch langs komt, als bijdrage om de enorm toegenomen staatsschuld af te lossen. Misschien krijg je zelfs een bedankbriefje terug.
Trekdrop? Wees daar maar zuinig op, want dat gaat ook al verdwijnen, al is er nog hoop dankzij Pierre Wind.
moederslink
vindt dit leuk
-
Dan hebben ze bij jou daar dure gemeentepils.
-
dat geeft de burger weer moed. Er zijn nog idealisten gelukkig!Erthanax schreef: ↑19 aug 2020 22:14Trekdrop? Wees daar maar zuinig op, want dat gaat ook al verdwijnen, al is er nog hoop dankzij Pierre Wind.