LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ***BROKKENMAFFIA****
Re: ***BROKKENMAFFIA****
sander ik hoop dat je ook op andere forum gaat kijken, want er valt heel veel te leren over honden voeding.
groetjes Lupa
groetjes Lupa
hoi sander
ik ben nog steeds op de rauwvoerpagina aan het lezen (lees nie so snel)
echt hartstikke interessant
petra
ik ben nog steeds op de rauwvoerpagina aan het lezen (lees nie so snel)
echt hartstikke interessant
petra
Dat van mijn naam vind ik niet erg en wat een ander vind van drie honden op een flatje, boeit me niet.
Maar ga niet van mijn beweren dat ik ooit brokken heb gevoerd want.....jij gaat dingen beweren waar je helemaal geen weet van hebt tja zo'n gave is wel makkenlijk en zeg eens waar heb ik over gelogen dan? nu je toch op deze topic rond blijft hangen en ik mag het op een bepaalt moment best eens zijn met iemand en op een ander moment hoef ik het niet met hem eens te zijn, dus...
En als ik moet leren mensen fatsoenlijk te benaderen, moet je ook eens hand in eigen boezem steken want je laat iedereen in de waan, zeker nu.
Lekker makkenlijk om te zeggen dat ik over dat gelieg maar moet nadenken.
Eucalipta
Maar ga niet van mijn beweren dat ik ooit brokken heb gevoerd want.....jij gaat dingen beweren waar je helemaal geen weet van hebt tja zo'n gave is wel makkenlijk en zeg eens waar heb ik over gelogen dan? nu je toch op deze topic rond blijft hangen en ik mag het op een bepaalt moment best eens zijn met iemand en op een ander moment hoef ik het niet met hem eens te zijn, dus...
En als ik moet leren mensen fatsoenlijk te benaderen, moet je ook eens hand in eigen boezem steken want je laat iedereen in de waan, zeker nu.
Lekker makkenlijk om te zeggen dat ik over dat gelieg maar moet nadenken.
Eucalipta
eucalipta,
laat je toch niet kisten
zet gewoon die rare opmerkingen naastje neer, het is echt niet de moeite waardt
laat je toch niet kisten
Geplaatst op 12 Feb 2004 15:11 door Lupa
------------------------------------------------------------------------
eucalipta,
laat je toch niet kisten
Nou wij vinden van wel, kom maar naar BAR PLAATS we lusten je RAUW
2 Barfsters
------------------------------------------------------------------------
eucalipta,
laat je toch niet kisten
Nou wij vinden van wel, kom maar naar BAR PLAATS we lusten je RAUW
2 Barfsters
Dank je Lupa, ik trek me er ook niets van aan ene op barplaats kom ik ook geregeld hoor, geen probleem.
Eucalipta
Eucalipta
-
Wat betreft het bewijzen van klachten door kunstmatige voeders... volgens mij duurde het ook even voordat men wist en erkende dat allerlei vage klachten bij mensen door amalgaam-vullingen kúnnen komen
ik vind dit een treffende vergelijking!
Lupa.. de URL werkt niet meer? ik wilde ff doorgaan met lezen.
Tja.. barplaats is dé aangewezen plek om lekker te jongehoeren zonder dat mensen die wellicht iets meer info willen hebben over brok versus vers denken dat het alleen een stelletje oridinaire chickies zijn die vers voeren! we voeren wel gewone chickies maar we zijn het niet!
want dat is pertinent niet het geval
de meesten van ons zijn heel serieus ook in de benadering naar mensen die voor het eerst horen over een rauwe verse voeding.
Maar naar het zich hier laat aanzien zijn er een stelletje praatzieke chattende en kinderachtige personen bijgekomen of hebben zich in de loop der tijd ontpopt als zodaning dat de "Nieuwkomer" wel eens op het verkeerde been gezet zou kunnen worden.
en dat vind ik persoonlijk jammer.
dus inderdaad Barplaats is De plek voor diegenen die niet serieus kunnen of willen zijn
Veel plezier daar!
ik vind dit een treffende vergelijking!
Lupa.. de URL werkt niet meer? ik wilde ff doorgaan met lezen.
Tja.. barplaats is dé aangewezen plek om lekker te jongehoeren zonder dat mensen die wellicht iets meer info willen hebben over brok versus vers denken dat het alleen een stelletje oridinaire chickies zijn die vers voeren! we voeren wel gewone chickies maar we zijn het niet!
want dat is pertinent niet het geval
de meesten van ons zijn heel serieus ook in de benadering naar mensen die voor het eerst horen over een rauwe verse voeding.
Maar naar het zich hier laat aanzien zijn er een stelletje praatzieke chattende en kinderachtige personen bijgekomen of hebben zich in de loop der tijd ontpopt als zodaning dat de "Nieuwkomer" wel eens op het verkeerde been gezet zou kunnen worden.
en dat vind ik persoonlijk jammer.
dus inderdaad Barplaats is De plek voor diegenen die niet serieus kunnen of willen zijn
Veel plezier daar!
nou zeg, ik begrijp het niet, had het in mijn favorite gezet..
de belachelijkste berichten komen over het algemeen van mensen die geen weerwoord meer hebben
-
De belachelijkste berichten komen inderdaad van mensen die geen weerwoord hebben.
en het zijn meestal " gasten"
de meeste mensen die op een serieuze manier hun mening willen ventileren nemen op z'n minst de moeite zich te onderscheiden van de anderen
door
én iets te plaatsen wat "nieuw" is
én zich een naam of alias aan te meten opdat wij gerichter kunnen antwoorden.
en het zijn meestal " gasten"
de meeste mensen die op een serieuze manier hun mening willen ventileren nemen op z'n minst de moeite zich te onderscheiden van de anderen
door
én iets te plaatsen wat "nieuw" is
én zich een naam of alias aan te meten opdat wij gerichter kunnen antwoorden.
ik vind het zo shi.... dat de url niet meer werkt
Zeg lupa ik heb ook al aan geklikt maar hij kan niet gevonden worden,jammer volgende keer beter.Nog een vraag kan ik de honden ook merg pijp geven of is dat niet goed???Want sommige botten splinteren en dat is ook weer niet goed dat was de laatste vraag en dan ga ik eens kijken op verder versvoer
Bedankt sander
Bedankt sander
sander waarom meldje je niet bij barfplaats?
daar kun je alle vragen stellen die je wilt zonder rare reacties, kom gewoon even kijken.
een bot splintert niet als het rauw is, ik ben allen niet dol op mergpijpen omdat het bot een harder struktuur heeft dan bv een rib , als je hond daar niet aan gewend is ... maar als je het toch wilt geven raad ik je aan om het door midden te laten zagen, dan loopt je hond niet het risico om met zijn bek erin te blijven steken.
maar je heb vast bij je in de buurt een iskamitische slager, die botten zijn veel beter want ze zijn van de kalf en de lam(als je bevrind raakt krijg je ze ook gratis mee hoor).
heb vandag net botten gehald bij de islamiet, vind zelf veel beter dan een mergpijp.
Als je op barfplaats kijkt hebben we daar ook een botten document, er staat precies hoe je kan beginnen met botten geven.
De botten moeten wel rauw zijn.
kom even daar kijken als je het niks aan vind is het ook goed.
groetjes Lupa
ja helaas is de url die ik gezet had niet meer te vinden, het was ontzettend interessant, volgende keer ga ik meteen printen.
daar kun je alle vragen stellen die je wilt zonder rare reacties, kom gewoon even kijken.
een bot splintert niet als het rauw is, ik ben allen niet dol op mergpijpen omdat het bot een harder struktuur heeft dan bv een rib , als je hond daar niet aan gewend is ... maar als je het toch wilt geven raad ik je aan om het door midden te laten zagen, dan loopt je hond niet het risico om met zijn bek erin te blijven steken.
maar je heb vast bij je in de buurt een iskamitische slager, die botten zijn veel beter want ze zijn van de kalf en de lam(als je bevrind raakt krijg je ze ook gratis mee hoor).
heb vandag net botten gehald bij de islamiet, vind zelf veel beter dan een mergpijp.
Als je op barfplaats kijkt hebben we daar ook een botten document, er staat precies hoe je kan beginnen met botten geven.
De botten moeten wel rauw zijn.
kom even daar kijken als je het niks aan vind is het ook goed.
groetjes Lupa
ja helaas is de url die ik gezet had niet meer te vinden, het was ontzettend interessant, volgende keer ga ik meteen printen.
morgen meteen naar de islamiet.Ik betaal er wel voor.Nu naar de barf plaats.
Sander
Sander
als het je niet lukt stuur even een email met jou gebruikersnaam(er is al een sander)
naar [email protected]
en je hoeft echt niet te betalen hoor bij de islamiet, gewoon even een stuk vlees voor je zelf halen en de botten meenem, en d volgende keer alleen maar botten meenemen
naar [email protected]
en je hoeft echt niet te betalen hoor bij de islamiet, gewoon even een stuk vlees voor je zelf halen en de botten meenem, en d volgende keer alleen maar botten meenemen
Nou ja... dat hangt van de islamiet af Maar het is vaak veel goedkoper dan bij de Nederlandse slager.en je hoeft echt niet te betalen hoor bij de islamiet, gewoon even een stuk vlees voor je zelf halen en de botten meenem, en d volgende keer alleen maar botten meenemen
Groet,
Janet
van het duitse herdertje
gisterenavond/nacht heeft mijn vriend op de rauwpagina zitten lezen
(kwestie van opslaan in je favorieten )
vanmorgen was zijn eerste reactie:
''als je dat allemaal leest ga je meteen vers geven, we zullen van het weekend eens kijken wat er allemaal is''
hoppa, daar gaat weer een echte brokkengek
gisterenavond/nacht heeft mijn vriend op de rauwpagina zitten lezen
(kwestie van opslaan in je favorieten )
vanmorgen was zijn eerste reactie:
''als je dat allemaal leest ga je meteen vers geven, we zullen van het weekend eens kijken wat er allemaal is''
hoppa, daar gaat weer een echte brokkengek