Dat was geen “pittige” post, maar heel onfatsoenlijk op de man spelen.moederslink schreef:Er was helemaal geen " geruzie " !Radar schreef:Geruzie verwijderd door forummoderatie.
Er was slechts 1 pittige post van @hvff met zijn mening over MM en forumleden en die is nu weggehaald omdat zijn reactie kennelijk was gemeld.
Dat betekent , helaas , nog steeds dat de moderatie een gemeld bericht per definitie gelijk verwijdert.
Een inhoudelijke reactie vd mods was n.m.m beter geweest dan dit verwijderen van deze post.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Feedback op het Forum - deel 2
Re: Feedback op het Forum - deel 2
-
witte angora
Als we nu eens met elkaar zorgen dat er geen reden is tot ingrijpen, hoeft de moderatie ook niet achter de feiten aan te lopen.Lowieze schreef:Volgens Radar hebben ze een tekort aan mankracht, dus is tijdig ingrijpen niet altijd mogelijk.HansieZant schreef:Too little too late. Ik zou graag zien er wat meer pro-actief wordt ingegrepen. Nu lopen jullie continu achter de feiten aan.Radar schreef:Geruzie verwijderd door forummoderatie.
Overigens vind ik dat het forum de laatste tijd een stuk rustiger is wat dat betreft.
Helaas voor hvff heb ik zijn post niet eens gelezen. Zal vast niet voor niets verwijderd zijnLady1234 schreef:Dat was geen “pittige” post, maar heel onfatsoenlijk op de man spelen.moederslink schreef:Er was helemaal geen " geruzie " !Radar schreef:Geruzie verwijderd door forummoderatie.
Er was slechts 1 pittige post van @hvff met zijn mening over MM en forumleden en die is nu weggehaald omdat zijn reactie kennelijk was gemeld.
Dat betekent , helaas , nog steeds dat de moderatie een gemeld bericht per definitie gelijk verwijdert.
Een inhoudelijke reactie vd mods was n.m.m beter geweest dan dit verwijderen van deze post.
Mijn afdronk hoog-over is: er worden stappen vooruit gezet, en er zijn nog zat stappen te gaan. Zowel bij de moderatie als bij de forumleden.
Zou mooi zijn als iedereen de zelfreflectie waar WA het over had zou toepassen alvorens te wijzen.
-
Charlotte68
Moderator, als u klaar bent met ingrijpen op dit forum, zou u dan mijn vraag van 3 dagen geleden kunnen beantwoorden.Charlotte68 schreef:Moderator, wat is het nut van onbeantwoorde topics. Denkt u dat er nog geantwoord wordt op een topic van 2016. Zou een vragensteller daar nog iets aan hebben.
Het topic van de reisleider die ontslagen was is ineens verdwenen.
Als iemand zijn eigen post laat verwijderen zou je ook het account van die persoon moeten verwijderen en niet meer laten terugkomen. Een post aanpassen en laten verwijderen omdat de antwoorden je niet aanstaan zou niet straffeloos moeten kunnen.
Als iemand zijn eigen post laat verwijderen zou je ook het account van die persoon moeten verwijderen en niet meer laten terugkomen. Een post aanpassen en laten verwijderen omdat de antwoorden je niet aanstaan zou niet straffeloos moeten kunnen.
-
Charlotte68
Ik vind dat alleen de moderator posten kan verwijderen. Dan zal men misschien eerst eens nadenken voordat men hier een vraag stelt.
Posten worden inderdaad vaak verwijderd als het antwoord niet bevalt
Posten worden inderdaad vaak verwijderd als het antwoord niet bevalt
Op veel forums is het gebruikelijk dat zogauw er een bericht eronder staat, je het bericht niet meer kan veranderen.
Dat zou hier ook moeten kunnen.
-
Charlotte68
Mee eens.BL2 schreef:Op veel forums is het gebruikelijk dat zogauw er een bericht eronder staat, je het bericht niet meer kan veranderen.
Je moet wel een foutje kunnen herstellen.Charlotte68 schreef:Mee eens.BL2 schreef:Op veel forums is het gebruikelijk dat zogauw er een bericht eronder staat, je het bericht niet meer kan veranderen.
De volgende keer als u een bericht van mij 'liked', verander ik het snel in: 'Lady1234 is gek'Lady1234 schreef:Je moet wel een foutje kunnen herstellen.Charlotte68 schreef:Mee eens.BL2 schreef:Op veel forums is het gebruikelijk dat zogauw er een bericht eronder staat, je het bericht niet meer kan veranderen.
@tttlocke

-
stofzuigertje
forum relatie?
@TTTlocke is stapel gek op Lady1234 ?
@TTTlocke is stapel gek op Lady1234 ?
Laatst gewijzigd door stofzuigertje op 11 aug 2018 19:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Stofzuigertje nu zelfs off topic in het feedback topic....stofzuigertje schreef:...
Een duidelijke APV met decibel norm en alle huidige kale aanbieders worden dan gedwongen om ook de dempende kasten bij elke lucht warmte pomp gelijk bij te leveren!
Het is mij in het verleden opgevallen dat een bepaald persoon ( nu volgens mij met vakantie ) regelmatig zijn opmerkingen veranderde en dan iemand uitmaakt voor leugenaar of schreef dat heb ik niet gezegd . Dus eenmaal geplaatst laten staan .
-
stofzuigertje
Als je een Quote plaatste van iemand zonder dat het bericht er boven ook word meegenomen kan dat een totaal verkeerd beeld geven.
Ik heb dat vaker gezien, en daarom ben ik eigenlijk tegen elke Quote.
Ook dat ik een te snel getikt stukje een fout eruit haalde maar een Quote geplaatst werd die niet aanpasbaar was.
Dit was een verkeerde naam en keurig hersteld maar als iedereen over die foute Quote blijft zeuren?
Een Quote heeft voor en nadelen en ik ben voor totaal ermee stoppen in 1 topic, alleen als je naar ander Topic hier iets wil plaatsen vind ik prima... maar het lijkt hier de Quote 500 wel, wie kan de meeste plaatsen, vaak erg lange en dan flut regeltje eronder.....
Ik heb dat vaker gezien, en daarom ben ik eigenlijk tegen elke Quote.
Ook dat ik een te snel getikt stukje een fout eruit haalde maar een Quote geplaatst werd die niet aanpasbaar was.
Dit was een verkeerde naam en keurig hersteld maar als iedereen over die foute Quote blijft zeuren?
Een Quote heeft voor en nadelen en ik ben voor totaal ermee stoppen in 1 topic, alleen als je naar ander Topic hier iets wil plaatsen vind ik prima... maar het lijkt hier de Quote 500 wel, wie kan de meeste plaatsen, vaak erg lange en dan flut regeltje eronder.....
-
moederslink
@RADARmoderatie :
-waarom is de post vd reisleider in zn geheel en abrupt verdwenen?
-ook geen toelichting hierover gezien. Ik vind dat raar.
Wordt er nog nagedacht over de mogelijkheid om meerdere icoontjes onder een bericht te plaatsen?
Alleen de ♥ ' vind ik leuk ' vind ik persoonlijk onvoldoende .
Iets ' leuk vinden ' dekt n.m.m niet altijd het juiste idee over hoe je over dat bericht denkt.
-waarom is de post vd reisleider in zn geheel en abrupt verdwenen?
-ook geen toelichting hierover gezien. Ik vind dat raar.
Wordt er nog nagedacht over de mogelijkheid om meerdere icoontjes onder een bericht te plaatsen?
Alleen de ♥ ' vind ik leuk ' vind ik persoonlijk onvoldoende .
Iets ' leuk vinden ' dekt n.m.m niet altijd het juiste idee over hoe je over dat bericht denkt.
-
stofzuigertje
Als we op Moderator berichten aanvinken Leuk... want we willen dat ze iets actiever worden?
Klikken maar.. niet hier maar op de Moderator berichten dus!
Klikken maar.. niet hier maar op de Moderator berichten dus!
-
stofzuigertje
Is mijn Topic al verwijderd?
De Stofzuiger vragen terwijl je maar een kleintje hebt... hoe serieus moet ik alle die daar reageerde nemen?
Ik ga geen van alle melden, Humor Topic zou mijn voorkeur hebben.
Kan ik heel veel legaal kwijt.
Ook de rest zou dan schoner blijven dus moet er een soms Dubieus Humor groep komen?
De Stofzuiger vragen terwijl je maar een kleintje hebt... hoe serieus moet ik alle die daar reageerde nemen?
Ik ga geen van alle melden, Humor Topic zou mijn voorkeur hebben.
Kan ik heel veel legaal kwijt.
Ook de rest zou dan schoner blijven dus moet er een soms Dubieus Humor groep komen?
-
witte angora
Er is al een huiskamertopic, helaas wordt daar geen gebruik van gemaakt. Misschien tijd om dit nieuw leven in te blazen?
viewtopic.php?f=50&t=185047&p=2565617&h ... r#p2565617
viewtopic.php?f=50&t=185047&p=2565617&h ... r#p2565617
Die eer geef ik toch erg graag aan een ander, namelijk de TS van dat topic !stofzuigertje schreef:...Is mijn Topic al verwijderd?...