LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onur Air

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Morgen

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Morgen »

Bericht uit de Volkskrant en teletekst (ned).

Onur en de inspectie hebben in onderling overleg een plan van aanpak opgesteld om de noodzakelijke verbeteringen te realiseren en in stand te houden.

Mogelijk wordt het vliegverbod eerer beeindigd, eea is afhankelijk van het nakomen van de gemaakte afspraken en een kwaliteitsplan.

Forum gebruikers niet zo blaffen svp :D :D

figaro figaro

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door figaro figaro »

ik heb anders wel 75 euro p.p. extra moeten betalen om met transavia te vliegen.
7 euro????? was lhet maar waar .

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Ik blaf wel morgen en bijten dat hangt er van af.Jij hebt dus ook een hond ??Maar ik heb al gezegd dat Onur wel eens eerder kan gaan vliegen.En verder vind ik het welletjes zo.We zien wel hoe het gaat en morgen zorg er goed voor,ik ben goed voor de mijne.Morgen tot de avond !!! :idea: :D

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

HOOFDDORP - Het vliegverbod voor Onur Air in Nederland blijft voorlopig van kracht. Dat meldde directeur-hoofdinspecteur Helma Nepperus van de IVW dinsdagochtend tegenover Radio 1. Een woordvoerder van de IVW meldde dinsdagochtend aan Luchtvaartnieuws dat de Turkse luchtvaartautoriteiten inmiddels een plan van aanpak hebben ingediend.

Samen met de luchtvaartinspecties van Duitsland, Frankrijk en Zwitserland wordt overleg gepleegd over het Turkse plan van aanpak. “Het laatste woord is nu aan de inspectiediensten”, zegt woordvoerder Willard Elissen van de inspectiedienst. Hij bevestigde dat er geen aanleiding is om het vliegverbod op korte termijn op te heffen, maar dat de Turken wel wat vertrouwen hebben teruggegeven.

De landen voeren nauw overleg over de zaak Onur Air, hoewel het instellen of opheffen van het vliegverbod een nationale verantwoordelijkheid is. In principe geldt het vliegverbod voor Onur Air in Nederland tot 12 juni; of het verbod daarna wordt verlengd is nog niet duidelijk. “Alle opties staan open”, aldus de woordvoerder.

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Pagina 52.....

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Oke Moren jij je zin pagina 52 komt er aan!!!!! Wauwwwwwww!

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Morgen bedoel ik,geen moren..........

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ga over tot benoeming van 5-en 10-tallen.
Dus vanaf heden: op naar pagina 53 van 55

Morgen

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Morgen »

Hoi die gast(e).

Ik hou je eraan, de 100 bereiken we wel.

Reis jij wel met Orun? :D

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Wat denk jezelf Morgen?? Natuurlijk reis ik met ONUR !!!

morgen

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door morgen »

okido , je bent nog alert


Onur Onur nog even geduld hebben en euro,s natuurlijk

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Teketekst:
Onur Air weer welkom in Nederland

DEN HAAG Het landingsverbod voor het Turkse Onur Air is ingetrokken. Het verbod zou een maand gelden,maar de Inspectie Verkeer en Waterstaat heeft dat nu al na twaalf dagen opgeheven.
Onur Air mag vanaf vanavond 20.00 uur weer op Nederland vliegen.

Ook Frankrijk,Duitsland en Zwitserland heffen het landingsverbod op. Over het verbod is dagenlang onderhandeld. Wat er precies is afgesproken, is nog onbekend.

Toestellen van Onur Air mochten niet meer landen omdat ze veel mankementen vertoonden.De inspectie heeft met de Turkse autoriteiten nu een stappenplan gemaakt om de veiligheid te verbeteren.
Luchtvaartnieuws:
IVW: berichtgeving intrekken vluchtverbod Onur Air voorbarig

24-05-2005

HOOFDDORP - De Turkse luchtvaartmaatschappij Onur Air heeft vandaag (24 mei) nog geen toestemming gekregen om weer naar en van Nederlandse luchthavens te vliegen. Dat meldt IVW-woordvoerder Willard Elissen vanmiddag tegenover Luchtvaartnieuws. Berichtgeving dat dit wel het geval zou zijn noemt hij voorbarig. "De situatie is sinds gisteren (23 mei) nog niet veranderd", meldt hij.

Maandag spraken Turkse autoriteiten met de luchtvaartinspecties van Duitsland, Frankrijk, Zwitserland en Nederland over een verbeteringsplan dat door de Turken is ingediend.

Volgens Elissen zijn de besprekingen rond dat plan nog niet geheel afgerond.
Wat moet je nu geloven?

Har

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Har »

Onur mag vandaag na 20.00 uur weer van en naar Nederland vliegen, evenals op Duitsland,Frankrijk en Zwitzerland.

Een verbeterd kwaliteitsplan is geaccordeerd door de Inspectie en Onur.

Gelukkig: weer rust in de tent. :) :o

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Endelijk mogen ze weer landen hier en vliegen.!!Ik heb het al gezegd!!
Morgen,Onur air is weer on the air!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

teletekst en nieuws op de pc onur mag weer komen en vliegen.Het verbod is ingetrokken.Ik heb aldoor gezegd dat onur weer ging vliegen.En Morgen ,het tellen is over want onur is gereed voor de vlucht.
Ben altijd alert geweest en gebleven!! :lol: :D :wink: :idea: :arrow:

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Ze mogen weer vliegen, je zal er in moeten! Schietgebedje luitjes voordat ie opstijgt, hahaha, lekker goedkoop toch?!

Morgen

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Morgen »

Hoi die gast(e).

Ik hou je eraan, de 100 bereiken we evengoed wel.

Reis jij nu morgen met Onur af ? , misschien serveren ze wel champagne aan boord.


Eind goed al goed voor de vele getroffen vakantiegangers,

Onur heeft een streng controle beleid geaccepteerd en aanvaard.
:D :) :o :oops:

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Heel goed dat het verbod opgeheven is. Is heel deze poppenkast gelijk afgelopen.
Eerlijk waar.. Als ik de kans krijg, stap ik gewoon weer in met Onur Air.
Heb nooit getwijfeld aan deze airline, en heb hier nooit klachten over gehad! Wedden dat over 4 weken, Jan & alleman weer met Onur vliegt?

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Wedden van niet, duurt geen maand of t gaat weer mis. Ze blijven goedkoop en ergens zijn ze aan t bezuinigen, dacht je nou echt dat t allemaal gecontroleerd wordt in Turkije hoe die turken hun vliegtuigen onderhouden, welnee, ze rommelen daar gewoon door maar net zo dat wij t hier niet meer kunnen zien. Tot er eentje uit de lucht komt vallen en dan konden ze er toch weer helemaal niets aan doen, weer de schuld van een ander, wij dus want wij lieten ze doorvliegen...
Goede reis allemaal!!! (ahum)

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

onur air mag weer vliegen, maar niet met mij

Gesloten