a. Je geeft toe dat FLP de zaak dus bedonderd met loze beloftes
b. Je geeft toe dat vele er met open ogen intrappen. (Jij dus ook!)
c. In elke andere branche is de kans op succes vele malen groter dan met FLP al is het alleen al omdat er géén loze beloftes worden gedaan!
d. IK heb me op dit forum aangemeld en ben gaan schrijven om mensen de ogen te openen met cijfers om aan te tonen dat het een grote leugen is. JIJ probeert dat alleen maar tegen te spreken maar komt niet met argumenten.
A.nee dat geef ik niet toe en ben ik ook niet met je eens.
Wat FLP vertelt is wat ik heb zien gebeuren in mijn directe omgeving.
Wat ik wel toe geef is dat dit een succes verhaal is en dat er genoeg zijn die dit nog lang niet redden>
Waar ik je wel in ondersteun is dat er ook groepen zijn die erg over drijven en bewust niet de 5-10 jaar nomen die nodig zijn om dit te berijken.
Maar weer dit is niet FLP maar dit zijn mensen die met flp werken en die alleen als doel hebben zoveel mogelijk mensen inschrijven en dat i echt niet de meerderheid.
B.En ja er trappen ook velen met open ogen in omdat ze alleen het geld zien en in sommige gevallen (zoals bij a.) niet op de nadelen worden gewezen
Maar ook omdat een deel niet nadenkt en gewoon tekent. En er is ook een deel die een bedrijf starten onder schat.
C.In elke branche licht de kans op succes vooral aan je zelf. Ook in MLM en al zeker bij FLP.
Als jij weet waar je aanbegint, zoals elke zakenmens zich zelf van moet overtuigen.
En je ziet kansen in MLM.
Je ziet kansen in het product en je begrijpt dat het bij deze producten draait om weder verkoop en niet om een snelle handel.
Dan heb je bij FLP zeker kans van slagen.
En ja als je de Mensen allemaal telt die op een meeting vol overgaven een handtekening zetten.
Dan wordt het slagingspercentage wel klein.
D.Ik vind het jammer dat je het zo ziet wand ik ben juist door jou verhalen er aan gaan denken om een bericht te gaan schrijven.
Omdat ik vond dat je op een goede manier en niet met alleen maar haat als onder toon mensen probeerde te vertellen dat ze moesten uit kijken.
En nogmaals ik vind ook dat ze moeten uit kijken wand de mensen die hier als een kip zonder kop in rennen hoop ik echt dat ze een nare ervaring gespaard kan blijven. Alleen ik ben het er niet mee eens om het hele systeem rond FLP als slecht te ervaren omdat er een paar het verpesten.
Al wil ik er ook gelijk bij zeggen dat ik wel vind dat die paar een veel te grote groep is, en zeker omdat die mensen zo opvallen omdat ze zo direct naar buiten treden.
Ik ga zo meteen jullie nog even op schijven hoe mijn laatste 6 jaar er uit hebben gezien zien om wat jij bij C tussen haakjes schrijft,ik weet niet waarom maar hoop dat jullie beeld over mij daar door veranderd al vrees ik het ergste.