LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hamburg-mannheimer
-
Re: hamburg-mannheimer
Wel grappig dat Belgische HM'ers zich nu geroepen voelen om ook op dit Nederlandse forum te komen.
-
Ja, Simon dat is bij ons niet anders in de agentschappen.Tja Pierre, in de organisatie waar ik werkzaam ben zou deze persoon nog lang niet bij jou aan de tafel hebben gezeten. Deze technicus had met zijn Assurantie B en A Leven en geen werkervaring binnen mogen komen. Hij had eerst in de binnendienst gewerkt, om alle producten goed te kennen (en ze niet alleen te kunnen verkopen). Daarna was hij een opleiding van een jaar tot buitendienstmedewerker gestart, waarin hij de eerste maanden alleen stil in een hoekje mag zitten om ervaring op de doen. Daarna worden het langzaam duo-bezoeken en de laatste maanden mag hij het woord doen (uiteraard nog onder begeleiding).
Je snapt het echt nog steeds niet hè.
Maar als jij vertrouwen stelt in een Technicus die in de avonduren een kaptitaalverzekering komt verkopen...
Wij verkopen helemaal geen verzekeringen !!!
Onze adviseurs maken de Nederlander alleen attent op het feit dat er een pensioenprobleem is en dat HM er de unieke oplossing voor heeft.
Voor het aanbieden van een verzekering of verkopen zoals jij dat noemt heeft HM, de diverse agentschappen die naast hun standaardprodukten ook het alleenrecht hebben op HM produkten.
Misschien dat jij dat niet kunt begrijpen , maar deze technicus begrijpt dat perfect !!
Wederom een staaltje van info verzamelen van jou !!Vraagje. Waarvoor ga je die kapitaalverzekering aanwenden?
Hij geeft duidelijk aan dat er een adviseur bij zijn dochter en schoonzoon
kwam en dat hij er ongevraagd bij ging zitten.
Dus die kapitaalverzekering is zeker niet voor Pierre !!!
Laat hier dan maar eens een beter produkt zien Banon !!!Een foutief gebruikte term, concurrentie is er wel degelijk (200 verzekeraars in Nederland), men tracht bij HMI te zeggen dat hun product onderscheidende sterke punten heeft. Maar dat is niet concurrentieloos, jammer dat HMI dat soort termen nog steeds niet juist weet te gebruiken.
Andere maatschappijen kunnen zeker een soortgelijk produkt samenstellen, maar de premie bedraagt dan minimaal 1,75x de premie
zoals die bij HM is.
Ik noem dat concurrentieloos, hoe wil jij dat dan noemen ???
-
MISLEIDING! Zo noemen dat.Laat hier dan maar eens een beter produkt zien Banon !!!
Andere maatschappijen kunnen zeker een soortgelijk produkt samenstellen, maar de premie bedraagt dan minimaal 1,75x de premie
zoals die bij HM is.
hallo banon
welke bedreigingen werden dan uitgevoerd?
sms of aan de telefoon?
welke bedreigingen werden dan uitgevoerd?
sms of aan de telefoon?
-
NEE !!!, het aanbieden van leaseplannen en lijfrentepolissen noemen wijMISLEIDING! Zo noemen dat.
MISLEIDING bij HM !!!
Een produkt leveren dat vanaf dag 1 een contractueel vastgelegde eindsom uitkeert dat hoger is dan de betaalde premies,en premiedoorbetaling door HM bij ziekte langer dan 3 maanden en een extra uitkering geeft bij invaliditeit door een ongeval of overlijden en met premiedoorbetaling door HM bij invaliditeit door een ongeval of overlijden en een extra jaarlijkse winstbonus en een extra uitkering bij overlijden door een ongeval en premiedoorbetaling door HM bij overlijden door een ongeval en een eindkapitaal dat op eindatum op je privérekening wordt gestort en vervolgens wordt belast in box 3 , dat noem ik toch concurrentieloos !!!!
Op die bedreigingen kan ik niet ingaan.
Wat wel weer opvalt op de vorige pagina is dat ik a) het product niet direct afkraak en dat b) andere HM mij een MISLUKTE MEDEWERKER vinden. Altijd leuk een organisatie waarin men oude medewerkers publiek beledigt. Dat hoor je nou nooit over andere bedrijven.
Slechte zaak jongens.
Wat wel weer opvalt op de vorige pagina is dat ik a) het product niet direct afkraak en dat b) andere HM mij een MISLUKTE MEDEWERKER vinden. Altijd leuk een organisatie waarin men oude medewerkers publiek beledigt. Dat hoor je nou nooit over andere bedrijven.
Slechte zaak jongens.
Beste Banon en Lammy,
Ruim 2 jaar ben ik werkzaam als HMI-er met veel voldoening en plezier.
Ik hoorde van dit forum van mijn oom en vind het echt heel erg vervelend wat jullie overkomt. Dit soort acties van mijn collega('s) zijn natuurlijk nooit goed te praten. Ik denk dat het moeilijk wordt om met elkaar in contact te komen om dit op te lossen, maar mischien is het mogelijk om jullie klachten te deponeren op het hoofdkantoor in Geldermalsen. Deze dader(s) moet(en) bestraft worden!
Met groeten en respect,
Johan
Ruim 2 jaar ben ik werkzaam als HMI-er met veel voldoening en plezier.
Ik hoorde van dit forum van mijn oom en vind het echt heel erg vervelend wat jullie overkomt. Dit soort acties van mijn collega('s) zijn natuurlijk nooit goed te praten. Ik denk dat het moeilijk wordt om met elkaar in contact te komen om dit op te lossen, maar mischien is het mogelijk om jullie klachten te deponeren op het hoofdkantoor in Geldermalsen. Deze dader(s) moet(en) bestraft worden!
Met groeten en respect,
Johan
Sjef,
In Nederland is een T70 (Wat HM aanbied) echt een LIJFRENTE verzekering.
Misleiding door HM?
Misleiding door HM?
Tja Pierre, in de organisatie waar ik werkzaam ben zou deze persoon nog lang niet bij jou aan de tafel hebben gezeten. Deze technicus had met zijn Assurantie B en A Leven en geen werkervaring binnen mogen komen. Hij had eerst in de binnendienst gewerkt, om alle producten goed te kennen (en ze niet alleen te kunnen verkopen). Daarna was hij een opleiding van een jaar tot buitendienstmedewerker gestart, waarin hij de eerste maanden alleen stil in een hoekje mag zitten om ervaring op de doen. Daarna worden het langzaam duo-bezoeken en de laatste maanden mag hij het woord doen (uiteraard nog onder begeleiding).
vandaar dus dat Pierre iemand over de vloer kreeg die een verzekering wilde verkopen en duidelijk niet aan het bovenstaande voldeed.Ja, Simon dat is bij ons niet anders in de agentschappen.
Maar als jij vertrouwen stelt in een Technicus die in de avonduren een kaptitaalverzekering komt verkopen...
ik begrijp het dus goed, dat er eerst een soort Jehova langs komt, die geheel belangeloos verteld dat er mensen zijn met een pensioentekort. vervolgens komt er een nieuw iemand die het product aan de man komt brengen. Lekkere vertrouwensrelatie zul je opbouwen met zoveel adviseurs...Je snapt het echt nog steeds niet hè.
Wij verkopen helemaal geen verzekeringen !!!
Onze adviseurs maken de Nederlander alleen attent op het feit dat er een pensioenprobleem is en dat HM er de unieke oplossing voor heeft.
Voor het aanbieden van een verzekering of verkopen zoals jij dat noemt heeft HM, de diverse agentschappen die naast hun standaardprodukten ook het alleenrecht hebben op HM produkten.
Misschien dat jij dat niet kunt begrijpen , maar deze technicus begrijpt dat perfect !!
Een foutief gebruikte term, concurrentie is er wel degelijk (200 verzekeraars in Nederland), men tracht bij HMI te zeggen dat hun product onderscheidende sterke punten heeft. Maar dat is niet concurrentieloos, jammer dat HMI dat soort termen nog steeds niet juist weet te gebruiken.
Sjef, ophouden met deze onzin. Nog voordat jij je neus op dit forum liet zien, had ik al een paar keer gevraagd om een offerte. Ook aan jou heb ik al een paar keer gevraagd een offerte te verstrekken. Uiteindelijk kon je het niet meer negeren, en zoals het een echte HM-er beaamd, draaide je er weer eens opheen en vroeg MIJ een offerte te vertrekken. Nee Sjef, ik vroeg het een jou. Dus OF over de brug komen met die offerte, OF nooit (NOOIT) meer roepen dat het HM product zoooooo geweldig is. zoals je weet wil ik een offerte hebben voor het tarief 60. De gevevens waarop je de offerte kunt baseren staan vele malen genoemd op dit forum.Laat hier dan maar eens een beter produkt zien Banon !!!
zoals die bij HM is.
we hebben het dus over een garantieverzekering die elke maatschappij biedEen produkt leveren dat vanaf dag 1 een contractueel vastgelegde eindsom uitkeert dat hoger is dan de betaalde premies,
premievrijstelling bij arbeidsongeschiktheid is ook niet bepaald een bijzonderheiden premiedoorbetaling door HM bij ziekte langer dan 3 maanden
en extra ongevallenverzekering. Nooit weg, maar vaak een overbodige verzekering. Elke maatschappij heeft ongevallenverzekeringen een extra uitkering geeft bij invaliditeit door een ongeval of overlijden
weer de premievrijstelling bij arbeidsongeschiktheid. Premievrijstelling bij overlijden is niet iets wat vaak voorkomt. De meeste verzekerden kiezen voor een uitkering direct na overlijden. Maar dit kan uiteraard overal worden afgesloten (het Tarief50)en met premiedoorbetaling door HM bij invaliditeit door een ongeval of overlijden
winstdeling, een vrij normaal verschijnsel bij een garantieverzekering.en een extra jaarlijkse winstbonus
had je al vermeld.en een extra uitkering bij overlijden door een ongeval
niet in herhaling vallen Sjef! je zei net al dat bij overlijden de premie wordt doorbetaald. Maar dus ook als het overlijden het gevolg is van een ongeval! Hoera!en premiedoorbetaling door HM bij overlijden door een ongeval
nou, nou dat is heeel wat hoor. Verpanding is dus niet mogelijk?en een eindkapitaal dat op eindatum op je privérekening wordt gestort
nee Sjef, niet vervolgens maar gedurende de hele looptijd betaald men vermogensrendementsheffing.en vervolgens wordt belast in box 3 ,
noem het zoals je wilt. Ik noem het een standaard product.dat noem ik toch concurrentieloos !!!!
-
Nou als dat dan een standaard produkt is, dan is het toch heel makkelijk voor je om een soortgelijk produkt te noemen voor dezelfde premie !!
En ik heb al een paar keer vermeld dat je van mij geen offerte krijgt, want dan zul je bij een HM agent moeten zijn.
En ik heb al een paar keer vermeld dat je van mij geen offerte krijgt, want dan zul je bij een HM agent moeten zijn.
-
Verder laat je wederom zien dat je van verzekeren nog minder verstand hebt als ik.
Als alle agenten het nivo van jou hebben , is het slecht gesteld in de verzekeringswereld !!
Als alle agenten het nivo van jou hebben , is het slecht gesteld in de verzekeringswereld !!
-
Ha ha die Zjef,
niet te onderscheiden van een echte Belg.
niet te onderscheiden van een echte Belg.
-
Yves voelt zich gekwetst. Hij is een echte Belg.
Zaken?
wat moet ik hier lachen!
ik heb het hier een klein beetje zitten lezen over HM
Super HM wat krijgen jullie toch nog veel reclame,want als er zoveel
reacties zijn dan moet HM iets doen wat een andere bedrijf niet kan uitstaan.Blijkbaar valt er geld te verdienen anders waren niet zoveel topics. Ik weet het! ze gebruiken het slimme marketing strategie MLM
en dat begrijpen de meesten mensen niet in ieder geval wordt dit marketing steeds belangrijker in het toekomst. Vele SLAPEN.
Tip voor de concurrenten val dit bedrijf toch niet lastig.
Succes krijgt niet door de andere de schuld te geven.
ze zijn wettelijk een bedrijf.
Als je slim bent dan begin zelf een MLM system voor vezekeringen.
dan met een betere filosofie. Zo win je!
En niet je concurrent afkraken ook al zal ze misschien niet goed zijn.
Maar denk eens goed na ze hebben rond de 9 miljoen klanten als het echt slecht zou zijn dan bestond het bedrijf niet meer.het
interesseert me geen bal bij welke instellingen ze zijn aangesloten.
het gaat me om de service en de prijs en als ze dat waarmaken is dat goed,Beschuldigt ze pas wanneer zefeitelijk niks waarmaken.
Dan weet ik misschien wel genoeg nederlandse bedrijven op te noemen.
Succes
wat moet ik hier lachen!
ik heb het hier een klein beetje zitten lezen over HM
Super HM wat krijgen jullie toch nog veel reclame,want als er zoveel
reacties zijn dan moet HM iets doen wat een andere bedrijf niet kan uitstaan.Blijkbaar valt er geld te verdienen anders waren niet zoveel topics. Ik weet het! ze gebruiken het slimme marketing strategie MLM
en dat begrijpen de meesten mensen niet in ieder geval wordt dit marketing steeds belangrijker in het toekomst. Vele SLAPEN.
Tip voor de concurrenten val dit bedrijf toch niet lastig.
Succes krijgt niet door de andere de schuld te geven.
ze zijn wettelijk een bedrijf.
Als je slim bent dan begin zelf een MLM system voor vezekeringen.
dan met een betere filosofie. Zo win je!
En niet je concurrent afkraken ook al zal ze misschien niet goed zijn.
Maar denk eens goed na ze hebben rond de 9 miljoen klanten als het echt slecht zou zijn dan bestond het bedrijf niet meer.het
interesseert me geen bal bij welke instellingen ze zijn aangesloten.
het gaat me om de service en de prijs en als ze dat waarmaken is dat goed,Beschuldigt ze pas wanneer zefeitelijk niks waarmaken.
Dan weet ik misschien wel genoeg nederlandse bedrijven op te noemen.
Succes
mijne excuses ik heb te snel op de knop verzenden gedrukt.
Er zijn wat woorden weggevallen.
Er zijn wat woorden weggevallen.
-
Niet alleen wat woorden...
-
Helaas Tomke, ik moet je teleurstellen, de T70 is in Nederland GEEN lijfrente.Sjef,
Misleiding door HM?
Weer zo´n domme opmerking SimonnekePremievrijstelling bij overlijden is niet iets wat vaak voorkomt. De meeste verzekerden kiezen voor een uitkering direct na overlijden. Maar dit kan uiteraard overal worden afgesloten (het Tarief50)
HM keert de helft van de eindsom uit bij overlijden en de hele eindsom op het moment dat de klant 65 geworden zou zijn.
We hebben het hier over een pensioenverzekering hoor.
Dus totaal uitgekeerd 150 % van de eindsom.
Dus jij benadeeld hiermee je klanten voor tienduizenden Euro´s.
Dus weer een voorbeeld dat je alleen geschikt bent om supermarktpolissen van de V&D of C-1000 te verkopen !!
Nee dom agentje, je kunt niet lezen. Natuurlijk overlijden is iets anders dan overlijden door een ongeval, tenminste bij HM.en een extra uitkering bij overlijden door een ongeval
had je al vermeld.
Quote:
en premiedoorbetaling door HM bij overlijden door een ongeval
niet in herhaling vallen Sjef! je zei net al dat bij overlijden de premie wordt doorbetaald. Maar dus ook als het overlijden het gevolg is van een ongeval! Hoera!
Bij overlijden door een ongeval wordt 250% van de totale eindsom uitgekeerd !!
In tegenstelling tot jouw c-1000 polisje is de T-50 gewoon te verpanden of te belenen.nou, nou dat is heeel wat hoor. Verpanding is dus niet mogelijk?
Ooit gehoord van een belastingvrije voet ????nee Sjef, niet vervolgens maar gedurende de hele looptijd betaald men vermogensrendementsheffing.