Jablan schreef: ↑
13 okt 2020 20:13
omdat ik ervan uitga dat hier volwassen mensen met een normaal functionerend verstand aanwezig zijn, die in staat zijn om zelf op onderzoek uit te gaan
Elke Nederlander en ook die hier niet geboren is mag hier hulp en advies vragen.
Naast VWO en Universitair opgeleide is ook elke niet afgemaakte VMBOer van harte welkom.
Verder is de grens tussen beginnende vergeetachtigheid tot Dementie moeilijk een grens te stellen.
Verder nog generatie verschillen, van ouderen uit de 60er jaren die Topless normaal vonden tot Pubers die wegens hun smartphone niets meer willen tonen...
Verder nog vele slecht lezende consumenten, die denken bij Garantie op draaiende delen.....
Dan is motor ruitenwisser gedekt maar heen en weer gaande wis armpje juist niet!
Net als een handelaar die onder Bovag Voorwaarden garantie gaf, en laat daar nu een prijsgrens van €4500,- in staan dus 0,0% garantie roept hij na afloop omdat alle er ruim onder zaten!
Dan kunnen onze Radar huis juristen roepen, garantie = garantie maar Bovag voorwaarden, dat vergeten ze dan!
En normaal denkende? Ik vind mezelf normaal, weet al jarenlang niet beter, en ik mag alles op een andere manier benaderen!
Zo mag je een Politie agent pesten door bij 50km/h maar 30 te gaan rijden... maximale is geen verplichte te halen snelheid!
Ik bepaald zelf mijn snelheid en brandstof verbruik en geniet van bollenvelden in voorjaar!
Zo schreef een wijkagent ook je mag maar 2 glaasjes alcohol houdende drinken, maar één glaasje met schroefdop dan?
Dus wat is het nieuwe Normaal?
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)