Re: Belangrijk arrest inzake misleiding ORV Aegon/Koersplan
Geplaatst: 31 aug 2011 19:47
Tiswe,
Als hakra goed gelezen had dan had hakra kunnen zien dat ik van mening ben dat de verrotting binnen Aegon dient te worden vernietigd (lees; geelimineerd). Ik gaf tussen haakjes aan dat niet alles bij Aegon verrot is! Zodoende is de stelling / suggestie ten gronde onjuist.
De gedachte zou ook een sadistische zijn en is per definitie ook niet mogelijk bij mij. En zo een forum is er al, het heet de ontmanteling van Aegon, en hoe verder? http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 8&start=60
Conform klachtrecht, de door mij en mijn vrouw gekozen route, is het de wettelijke verplichting een klacht behoorlijk af te handelen. Zodoende dient de verrotting te worden geelimineerd en de schade te worden hersteld. Door de gekozen procedure (klachtrecht) is de wettelijke verplichting aan Aegon deze verrotting te vernietigen, dat is niet aan mij!
Behoorlijk handelen is altijd de gelegenheid bieden uit eigen beweging het probleem op te lossen. We zijn al sinds februari 2008 bezig, mild en soepel begonnen (!) doch tot op heden geen effect. Zodoende worden de maatregelen "passender". Schreef ik gisteren ook al in iets andere bewoordingen http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 4#p1304434
Ik ben niet de bevoegde instantie dat af te handelen noch te beoordelen, dat is de AFM en die hebben een breed arsenaal aan handhavingsmogelijkheden.
Conform klachtrecht heeft Aegon nu 6 weken een respons te geven. Ik gun ze even nadenktijd, ook behoorlijk handelen.
Als hakra goed gelezen had dan had hakra kunnen zien dat ik van mening ben dat de verrotting binnen Aegon dient te worden vernietigd (lees; geelimineerd). Ik gaf tussen haakjes aan dat niet alles bij Aegon verrot is! Zodoende is de stelling / suggestie ten gronde onjuist.
De gedachte zou ook een sadistische zijn en is per definitie ook niet mogelijk bij mij. En zo een forum is er al, het heet de ontmanteling van Aegon, en hoe verder? http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 8&start=60
Conform klachtrecht, de door mij en mijn vrouw gekozen route, is het de wettelijke verplichting een klacht behoorlijk af te handelen. Zodoende dient de verrotting te worden geelimineerd en de schade te worden hersteld. Door de gekozen procedure (klachtrecht) is de wettelijke verplichting aan Aegon deze verrotting te vernietigen, dat is niet aan mij!
Behoorlijk handelen is altijd de gelegenheid bieden uit eigen beweging het probleem op te lossen. We zijn al sinds februari 2008 bezig, mild en soepel begonnen (!) doch tot op heden geen effect. Zodoende worden de maatregelen "passender". Schreef ik gisteren ook al in iets andere bewoordingen http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 4#p1304434
Ik ben niet de bevoegde instantie dat af te handelen noch te beoordelen, dat is de AFM en die hebben een breed arsenaal aan handhavingsmogelijkheden.
Conform klachtrecht heeft Aegon nu 6 weken een respons te geven. Ik gun ze even nadenktijd, ook behoorlijk handelen.