LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ORANGE=KWALITEIT
Re: ORANGE=KWALITEIT
goedenavond allemaal,
hier is mijn mening over ORANGE.
Ik heb ongeveer 2 jaar geleden een contract met Orange afgesloten en dat ging allemaal goed, totdat ik deze wilden opzeggen.
het contract werd welliswaar " afgesloten" maar er werd wel elke maand 20 euro van mijn rekening gehaald, ik nam contact op met Orange en er werd mij verteld dat er inderdaad een fout was gemaakt en dat dit niet meer zal gebeuren. dit was in september 2003. nu zijn we een half jaar verder en er word nu nog steeds geld van mijn rekening afgehaald de rekening heb ik nu uit voorzorg laten blokkeren ( dit is niet mijn stijl ) maar goed. Weer contact opgenomen met Orange en er werd weer toegegeven dat er een fout was gemaakt en het contract werd nu telefonisch "afgesloten" In de tussentijd had ik al voor een aardig bedrag aan belminuten opgespaard en er werd een regeling getroffen. Ik zou een SIM-kaart krijgen met daarop de " gespaarde " belminuten.
Deze heb ik vandaag ontvangen en in de bijbehorende brief stond dat ik na 1 telefoontje naar de klantenservice ( waar je behoorlijk voor moet betalen ) gebruik kon maken van de SIM-kaart.
de medewerker die ik aan de telefoon kreeg vertelde mij dat het contract nog steeds in werking was, ik het hele verhaal weer uitgelegd en de medewerker zag op zijn computerscherm een aantal verslagen van de vorige telefoon gesprekken van mij met Orange. weer kreeg ik te horen dat er iets niet goed is gegaan en dat hij dit "incident" voor ging leggen bij de hogere heren van Orange en dat hij morgen contact met mij op zou nemen. Ik ben benieuwd!!!!!!!!!!
Ik ben het GOED zat met Orange en ik eis al mijn geld terug.
ORANGE GA ZO DOOR !
Ik heb December 2003 ook mij Free abonnement telefonisch opgezegd, die in Februari af zou lopen. Ik had ook nog heel veel beltegoed erop en heb toen afgesproken met een medewerker van Orange dat mijn abonnement zou overgaan in Prepaid. Ik mocht het beltegoed dan meenemen. En tot nu toe gaat dat goed. Het kan dus wel!
Ansje,
Ansje,
gelukkig voor u dat het wel goed is gegaan. ik hoop dat ik vanaf morgen voor altijd en eeuwig af ben van ORANGE stelletje afpersers.
Maar ik kan me u frustraties wel heel goed voorstellen, want ik heb ook heel veel problemen gehad met Orange. ( Zie elders op deze topic).
Ansje.
Ansje.
Ik zal 't kort houden
ORANGE IS THE BEST, WITH THE BEST BRANDNAME
T-MOBILE is GERMAN and PINK
ORANGE IS THE BEST, WITH THE BEST BRANDNAME
T-MOBILE is GERMAN and PINK