LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ongevraagde oplevering van ADSL-abo bij online.nl

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
bibbelberry
Berichten: 38
Lid geworden op: 05 dec 2011 21:22

Re: Ongevraagde oplevering van ADSL-abo bij online.nl

Ongelezen bericht door bibbelberry »

@daan...

ik reageer vanuit mijn eigen punt en geef dan ook mijn eigen mening en oplossingen.
ik ben niet aangewezen om als online zijnde te reageren maar slechts een medewerker die klanten graag in haar vrije tijd verder helpt.
maakt interpunctie dan nog uit?
persoonlijk kan ik niet tegen onrecht of deze vanuit de kant van online komt of vanuit de klant zijde.
zoals ik eerder heb aangegeven doe ik voornamelijk telefonisch verkeer en afhandeling technische dossiers
hierbij heb ik zelf nog schriftelijk contact met de klanten maar spreek ik ze liever.

nogmaals dit komt vanuit mezelf en ik spreek niet namens online. ik praat niks goed maar geeft alleen tips over de afhandeling.

bibbelberry
Berichten: 38
Lid geworden op: 05 dec 2011 21:22

Re: Ongevraagde oplevering van ADSL-abo bij online.nl

Ongelezen bericht door bibbelberry »

is goed hoor was meer berichtje uit mijzelf. ik reageer echt niet alleen op online onderwerpen.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ongevraagde oplevering van ADSL-abo bij online.nl

Ongelezen bericht door ciske »

bibbelberry schreef:is goed hoor was meer berichtje uit mijzelf. ik reageer echt niet alleen op online onderwerpen.

ik zit niet bij online en heb er niks mee.

bibbelberry
Berichten: 38
Lid geworden op: 05 dec 2011 21:22

Re: Ongevraagde oplevering van ADSL-abo bij online.nl

Ongelezen bericht door bibbelberry »

ik zit zelf ook niet bij online hoor.
ik kan zelf zo slecht tegen onrecht
ik weet dat bij mij thuis internet nooit meer dan 8 mbit kan worden dus heb het niet eens aangevraagd

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: Ongevraagde oplevering van ADSL-abo bij online.nl

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

@bibbelberry

Evenals Ciske, wil ik ook geen ongevraagde PM's van online. Waarom zou ik mijn kritiek perse via PM moeten sturen en mag het niet in een topic?

bibbelberry
Berichten: 38
Lid geworden op: 05 dec 2011 21:22

Re: Ongevraagde oplevering van ADSL-abo bij online.nl

Ongelezen bericht door bibbelberry »

het mag wel. maar persoonlijke opmerkingen gaan toch beter persoonlijk?
opmerkingen over het bedrijf kan beter openbaar maar als u toch persee mij wilt afkraken ga dan persoonlijk de confrontatie aan

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ongevraagde oplevering van ADSL-abo bij online.nl

Ongelezen bericht door ciske »

bibbelberry schreef:het mag wel. maar persoonlijke opmerkingen gaan toch beter persoonlijk?
opmerkingen over het bedrijf kan beter openbaar maar als u toch persee mij wilt afkraken ga dan persoonlijk de confrontatie aan

misschien meteen duidelijk voor je , nu zijn het Daan en ik ,voor hetzelfde pb je naar iemand die het op het forum pleurt, opletten met wie je pb't :wink:

bibbelberry
Berichten: 38
Lid geworden op: 05 dec 2011 21:22

Re: Ongevraagde oplevering van ADSL-abo bij online.nl

Ongelezen bericht door bibbelberry »

is zeker iets om van te leren.
en kan ik alleen maar dankbaar om zijn

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Ongevraagde oplevering van ADSL-abo bij online.nl

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@Bendq,

Mocht de overname van Online niet meer tijdig geannuleerd worden kunnen wij voor u weer een nieuwe overname indienen op het moment dat de oplevering is afgerond, morgen dus. Met het verwijderen van de bedenktijd en een verzoek tot versnelde oplevering bij KPN zal er met ongeveer 1,5 week weer een Telfort signaal op uw aansluiting worden opgeleverd. In de tussentijd zal ik handmatig uw e-mailaccounts herstellen en koppelen aan het nieuwe abonnement.

Als er dan een jaarcontract loopt bij Online zal u zelf de opzegging moeten verzorgen en aan moeten geven dat u dit niet besteld heeft. Als onze overstapdesk de opzegging doet zal er waarschijnlijk een grote slotnota volgen van Online omdat wij alleen kunnen opzeggen per einde contract.

Met uw goedkeuring zet ik de her-overname morgen in gang.

Hugo

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ongevraagde oplevering van ADSL-abo bij online.nl

Ongelezen bericht door ciske »

Eigenlijk zou het een goede zaak zijn dat alle providers niet meer kunnen opzeggen voor de klant , laten ze het zelf doen dan krijg je ook niet dit soort dingen.

Bendg
Berichten: 80
Lid geworden op: 18 mei 2011 20:12

Re: Ongevraagde oplevering van ADSL-abo bij online.nl

Ongelezen bericht door Bendg »

ciske schreef:Eigenlijk zou het een goede zaak zijn dat alle providers niet meer kunnen opzeggen voor de klant , laten ze het zelf doen dan krijg je ook niet dit soort dingen.
Inderdaad. Een handig systeem zou een code uit beide logins vereisen (dus bij beide providers in hun user-account-omgeving) die de gebruiker over en weer moet copy-pasten, dan zal er nooit een user zijn die 'per ongeluk' overstapt o.i.d.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ongevraagde oplevering van ADSL-abo bij online.nl

Ongelezen bericht door ciske »

Bendg schreef:
ciske schreef:Eigenlijk zou het een goede zaak zijn dat alle providers niet meer kunnen opzeggen voor de klant , laten ze het zelf doen dan krijg je ook niet dit soort dingen.
Inderdaad. Een handig systeem zou een code uit beide logins (dus bij beide providers in hun user-account-omgeving) die de gebruiker over en weer moet copy-pasten, dan zal er nooit een user zijn die 'per ongeluk' overstapt o.i.d.

Op dit gebied ben je het wel met mij eens ,maar net als zovele mensen hier en ook ik zeggen pleeg een telefoontje dan doe je het niet?

dus alleen de dingen die jou uitkomen wil je wel doen?

maar goed jij zit straks met de problemen niet ik.

Bendg
Berichten: 80
Lid geworden op: 18 mei 2011 20:12

Re: Ongevraagde oplevering van ADSL-abo bij online.nl

Ongelezen bericht door Bendg »

Telfort webcare schreef:@Bendq,

Mocht de overname van Online niet meer tijdig geannuleerd worden
Dank Hugo, maar ik neem eigenlijk aan dat ze tijdig annuleren (vandaag uiterlijk), want ik heb inmiddels uitgevonden dat mijn geb.datum, mijn tel.nrs en mijn bankrekeningnr. niet kloppen bij de aanvraag die bij Online ligt. Lijkt me sterk dat ze met een niet bestaand bankrek.nr. een overname in gang zetten, maar je weet nooit..

Bendg
Berichten: 80
Lid geworden op: 18 mei 2011 20:12

Re: Ongevraagde oplevering van ADSL-abo bij online.nl

Ongelezen bericht door Bendg »

ciske schreef:wel voor hier de dingen neer te zetten, raar telefoontje is zo gepiept
Een telefoontje is geen bewijs. Een email wel. Daarnaast laat je gemakshalve weg dat Online bellen geld kost (0900).

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: Ongevraagde oplevering van ADSL-abo bij online.nl

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Bendg schreef:en totdat ze mij tonen vanaf welk IP-adres (en evt. MAC-adres) die aanvraag is gedaan ga ik echt geen moeite doen voor dat probleem van online.
Wat straks misschien wel jou probleem zal worden, gezien je misschien zonder internet komt te zitten, of tenminste, internet van online.
En dat wil je toch juist niet? Of wel?
Laatst gewijzigd door Daan_1978 op 06 dec 2011 14:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Bendg
Berichten: 80
Lid geworden op: 18 mei 2011 20:12

Re: Ongevraagde oplevering van ADSL-abo bij online.nl

Ongelezen bericht door Bendg »

ciske schreef:TS is stront eigenwijs
Sorry, maar Online is hier duidelijk de eigenwijze partij;
- Ik ontvang een email van online waarin staat dat er een mij onbekend abonnement opgeleverd gaat worden.
- Ik antwoord op die email dat Online eerst mag tonen waarvandaan die aanvraag is ingediend, want dat ik van niets weet, en daarbij verzoek ik onmiddellijk hun proces stop te zetten. Dit deed ik overigens al op 6 november.
- Daarop antwoordt online met dat ze graag willen telefoneren.
- Ik meld ze dat dat niet nodig is, want dat er niets te bespreken valt, en dat ik geen zin heb om Online te bellen, omdat ze mij dan blijven lastigvallen.
- Online blijft zeuren over telefoon,
- ik blijf vragen de aanvraag per direct te annuleren.

Mij lijkt het klip en klaar: Ik wil geen abonnement, Online weet dat al een maand, maar Online accepteert dat niet.
Laatst gewijzigd door Bendg op 07 dec 2011 11:52, 2 keer totaal gewijzigd.

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: Ongevraagde oplevering van ADSL-abo bij online.nl

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Online wil graag e.a. doornemen en jij vertikt het om dit te doen op de manier zoals zij dit verzoeken, namelijk telefonisch.
Ik weet het niet hoor, maar wie is er dan eigenwijs als er een makkelijke weg wordt aangeboden om problemen te voorkomen?

Jij bent van het type wat het hardst loopt te schreeuwen vooraf en eigenlijk niet wil meewerken aan een oplossing, zo ook de adviezen in dit topic niet ter harte neemt, zelfs kwaad wordt als men iets zegt wat niet in jouw straatje past.
Ook volgens mij degene wie als hardst achteraf loopt te schreeuwen als het abonnement toch doorgedrukt zou worden, ondanks de mogelijkheid welke aangeboden is om het vooraf op te lossen.

Gelukkig maar dat niet iedereen hetzelfde is, maar om zo eigenwijs te zijn en liever een langere periode onzekerheid en frustratie te hebben terwijl het ook makkelijk had gekund.... nee, mij niet gezien.

Ik zou bijna zeggen, ik hoop dat ze je bij online aansluiten en je even flink op de blaren zult moeten zitten, vanwege jouw eigen koppigheid!

Bendg
Berichten: 80
Lid geworden op: 18 mei 2011 20:12

Re: Ongevraagde oplevering van ADSL-abo bij online.nl

Ongelezen bericht door Bendg »

Daan_1978 schreef:Online wil graag e.a. doornemen
Er valt niets door te nemen. Ik wil niets weten van hun productlijn, ik heb niets aangevraagd, ik ga niets aanvragen en ik hoef niets uit te leggen.
Daan_1978 schreef:Jij bent van het type wat het hardst loopt te schreeuwen vooraf en eigenlijk niet wil meewerken aan een oplossing,
De oplossing heb ik 6 nov. al aan online doorgegeven: Stoppen met het vervolgen van de procedure, klaar.

Zie ook http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 0#p1394810

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Ongevraagde oplevering van ADSL-abo bij online.nl

Ongelezen bericht door devious »

Het interesseert me helemaal niets, maar ik probeer nu toch even een reaktie van de TS te ontlokken. Kijken of-ie al op de WiFi van zijn buren zit...

Wel briljant van de TS dat je zo lang blijft ontkennen en gewoon je eigen verantwoordelijk niet neemt door te schermen met rechten en plichten van anderen. Best knap. Ik denk dat ik de S maar eens meeneem naar een tankstation. Mag hij/zij mijn dieseltank vullen en dan brul ik tegen de kassa dat IK HELEMAAL NIET HEB GETANKT...en rij vervolgens weg, kijken wat er gebeurt.

De rechten voor deze film hou ik zelf Oerlemans....lol.

En dan nog een waardeloos advies aan de TS: neem voor de zekerheid van elke provider een aansluiting, en die je het eerst aansluit hou je..de rest kun je blijkbaar gewoon afzeggen. Best handig.

Bendg
Berichten: 80
Lid geworden op: 18 mei 2011 20:12

Re: Ongevraagde oplevering van ADSL-abo bij online.nl

Ongelezen bericht door Bendg »

devious schreef:Wel briljant van de TS dat je zo lang blijft ontkennen
Wat valt er te ontkennen? Leg mij dat eens uit. Ik hoef helemaal niets te ontkennen. IK heb geen abonnement aangevraagd, period. Kunnen we lang welles en nietes over doen, ik WEET dat dat waar is, daarom durft Online hier niet te schrijven dat dat wel zo is.

Het is niet zo handig van die mensen hier die alleen de laatste berichtjes even vluchtig bekijken en dan gemakshalve maar aannemen hoe ze denken dat het zit, want dan staan ze ongelooflijk voor paal.

Als ik hier niet schrijf heeft dat niets met mijn aansluiting te maken, maar met het feit dat ik er niets meer aan toe te voegen heb. IK heb gewoon gelijk in deze zaak, en heb nog andere bezigheden dan dat stel eigenwijzen hier te woord te staan.

Gesloten