LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
agoNITE
Berichten: 23
Lid geworden op: 27 nov 2011 16:55

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door agoNITE »

hellraiser schreef:ik werd vanochtend gebeld door een medewerker van ziggo en die vertelde mij dat ze vannacht en vanochtend aan de storingen gewerkt hadden.
met de hoop dat het nu beter zou zijn en dat ze mij vrijdag terug zouden bellen voor mijn bevindingen.
nou daar kan ik heel kort over zijn het is nog steeds BAGGER.
ik ging direct een potje battlefield bc2 online multiplayer doen en ja hoor word direct gekickt uit de game.
dus bel ziggo voor de 100ste keer weer op met de mededeling dat het nog steeds bagger is [met vaste lijn]en die vent aan de andere kant hoort me de helft van de tijd niet eens **** verbinding,ik hem wel.
ziggo is een MILJARDEN BEDRIJF dit is mij verteld door een medewerker , nou laat ze eens wat van al dat geld uitgeven om wat kundig technisch personeel ergens vandaan te halen want het lijkt me nu wel duidelijk dat de gevestigde orde er niet uitkomt .
ik heb alle begrip voor een technische storing maar dit is niet leuk meer en niet normaal anno 2011 echt belachelijk :cry: :cry:
Even om er zeker van te zijn. Ik werd voor de storing ook vaak uit Battlefield BC2/3 gekicked. Heb je ook andere dingen geprobeerd? Is internet los van games spelen ook nog steeds slecht? Valt je telefonie ook nog steeds uit?

Battlefield heeft helaas de eigenschap mensen vaak van servers te kicken...vaak door een niet up to date versie van PunkBuster...

Bedoel niet dat jij iets verkeerd doet ofzo, maar ik vraag me af of Battlefield wel representatief is om aan te kunnen tonen dat de verbinding nog steeds k*t is...

hellraiser
Berichten: 16
Lid geworden op: 28 nov 2011 12:01

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door hellraiser »

ik speel ps3 en rechtstreeks op de modem word ik net zo hard gekickt voor 11 november was het altijd goed .
als ik mijn ps3 meeneem naar mijn buurman of kameraad hier in de straat met hun telfort adsl internet werkt het perfect en ja mijn huistelefoon is ook bagger.
dus ligt echt aan die rotzooi van ziggo

agoNITE
Berichten: 23
Lid geworden op: 27 nov 2011 16:55

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door agoNITE »

hellraiser schreef:ik speel ps3 en rechtstreeks op de modem word ik net zo hard gekickt voor 11 november was het altijd goed .
als ik mijn ps3 meeneem naar mijn buurman of kameraad hier in de straat met hun telfort adsl internet werkt het perfect en ja mijn huistelefoon is ook bagger.
dus ligt echt aan die rotzooi van ziggo
Ah ok, had even niet door dat je op PS3 speelt. Dan heb je gelijk!

hellraiser
Berichten: 16
Lid geworden op: 28 nov 2011 12:01

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door hellraiser »

en internet is ook instabiel.

aironi
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 nov 2011 10:30

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door aironi »

@agoNITE

Ik krijg bij u het gevoel dat u een bewonderaar of een medewerker bent van Ziggo?

Die update is zeker een verouderde versie? Feit onder andere forum leden is dat de verbindingen nog steeds uitvallen dus ook geen kiestoon telefonie meer.

Het is gewoonweg van de zotte, dat ze het niet voor elkaar krijgen bij Ziggo met medewerkers op HBO / universitair opleiding.

Ik maak het alleen maar kenbaar dat iedereen hun abonnementsgelden moeten terug vorderen waar men recht op heeft bij storingen, en zal dit misschien tegoeden komen op de afdeling aftersales. Ziggo zal vorderingen niet aan de grote klok hangen. En economischeschade dan? Stel dat je met een nieuwe klant een telefonisch gesprek voert en de klant een paar keer moet terugbellen met een excuus.
Ik ben dus genoodzaakt om al mijn gesprekken met mijn mobile telefoon te doen.
Ook bij een storing is Ziggo niet klantvriendelijk, om de klanten per mail op de hoogte te stellen en te houden. Ja, Ziggo reclame kunnen ze wel versturen.
Oja, en in het begin bleef Ziggo maar ontkennen dat het niet aan de lijn lag.

agoNITE
Berichten: 23
Lid geworden op: 27 nov 2011 16:55

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door agoNITE »

aironi schreef:@agoNITE

Ik krijg bij u het gevoel dat u een bewonderaar of een medewerker bent van Ziggo?

Het is gewoonweg van de zotte, dat ze het niet voor elkaar krijgen bij Ziggo met medewerkers op HBO / universitair opleiding.

Ik maak het alleen maar kenbaar dat iedereen hun abonnementsgelden moeten terug vorderen waar men recht op heeft bij storingen, en zal dit misschien tegoeden komen op de afdeling aftersales. Ziggo zal vorderingen niet aan de grote klok hangen. En economischeschade dan? Stel dat je met een nieuwe klant een telefonisch gesprek voert en de klant een paar keer moet terugbellen met een excuus.
Ik ben dus genoodzaakt om al mijn gesprekken met mijn mobile telefoon te doen.
Ook bij een storing is Ziggo niet klantvriendelijk, om de klanten per mail op de hoogte te stellen en te houden. Ja, Ziggo reclame kunnen ze wel versturen.
Oja, en in het begin bleef Ziggo maar ontkennen dat het niet aan de lijn lag.
Bewonderaar nee, medewerker ook niet. Maar ik heb niet het idee dat lopen zeuren op dit moment helpt. En ik reageer hier op een manier waarvan ik zelf denk dat het voor mij nut heeft.

Zo vind ik het ook nuttig om zoveel mogelijk ervaringen door te geven. Ze vinden het probleem toch echt niet sneller als we alleen maar gefrustreerd zitten te zeuren over hoe slecht onze verbinding is.

Dat ze klanten beter op de hoogte kunnen houden ben ik met je eens, maar als Ziggo in dit geval aangeeft ook niet te weten waardoor de storing wordt veroorzaakt, wil je dan elke dag een mail hebben met daarin een tekst als:

'Wij weten nog steeds niet waardoor de storing wordt veroorzaakt en bieden onze excuses aan voor het ongemak. Wij verzoeken u heel veel geduld te hebben.'

Als je elke dag zo'n mail in je inbox vindt, word je toch alleen maar kwader op Ziggo in dit geval ?
Die update is zeker een verouderde versie? Feit onder andere forum leden is dat de verbindingen nog steeds uitvallen dus ook geen kiestoon telefonie meer.
Ik bedoel niet een update van de modem/router software, meer dat er nieuws met betrekking tot de storing in het systeem van de helpdesk medewerker te lezen was. Alleen hier stond niets waar hij iets mee kon, alleen dat Ziggo om meer voorbeelden vraagt.

Snap trouwens niet waarom je met mij in discussie gaat. Topic is bedoeld om over de storing van Ziggo te spreken..

aironi
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 nov 2011 10:30

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door aironi »

@agoNITE

U bent diegeen die constant reageer op andere forum leden, en met zoveel denkbare oplossingen komt, waarbij ze bij ziggo straks helemaal niet meer de bomen door het bos zien.

Als Ziggo in andere gebieden wel vlekkeloos kan verbinden, waarom moet men het wiel dan weer opnieuw uitvinden? dus misschien is kopiëren 1op1 wel goed een simpel idee?

agoNITE
Berichten: 23
Lid geworden op: 27 nov 2011 16:55

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door agoNITE »

Bijna alles wat ik hier vertel heb ik van Ziggo medewerkers te horen gekregen, andere dingen hebben ze mij gevraagd na te kijken. Ik plaats hier alleen de bevindingen en probeer mee te denken waar een ander misschien ook iets aan heeft.

Als jij er niks aan hebt, lees er dan vooral overheen en reageer er niet op.

bluesys
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 nov 2011 17:30

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door bluesys »

Ook in het gebied 9602 nog steeds wegvallende verbindingen en slechte telefoongesprekken. Telefoneren met de helpdesk helpt totaal niet.
De laatste die we spraken gaf aan om opnieuw te bellen en restitutie aan te vragen. (1200 keuze 2). Leuk, maar dat lost het probleem natuurlijk niet op.

Hopenlijk lossen ze het nu snel op, want anders moeten we allemaal weer terug naar ADSL..... :(

Kongor
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 nov 2011 01:19

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door Kongor »

ziggo is een vies "***" bedrijf.

5 week lang onzin connectie !
BELACHELIJK!

ik wil een hele dikke vergoeding.

nore
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 nov 2011 16:32

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door nore »

Het is vandaag helaas weer niets beter dan voorgaande dagen.

Ik begin de vraag mbt storing op de televisie nu ook te begrijpen.
het beeld is vandaag een paar keer vastgeslagen en gaat na een seconde of 10 weer verder.
In het begin gaf ik de (nog steeds) vervloekte cisco receiver de schuld maar begin nu te denken dat het hier wel eens mee te maken kon hebben.

hellraiser
Berichten: 16
Lid geworden op: 28 nov 2011 12:01

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door hellraiser »

ik denk dat we allemaal inderdaad beter weer ouderwetse adsl kunnen nemen dat werkt tenminste.
word er echt strondziek van !!!!!!!!!!bij ziggo ben je interessant tot het moment dat je eenmaal klant bent.
je word totaal niet serieus genomen ,wat kan het ziggo schelen 1000 klanten meer of minder ze worden er niet warm of koud van.
het is dat ik niet een een of andere terrorist ben anders had ik me allang een paar oude saddam hussein scud raketten geregeld om mijn frustratie te laten blijken aan dit incompetente bedrijf, misschien dat ze het dan zouden begrijpen.
en die knop reageer zou AFREAGEER moeten heten! :evil: :evil: :evil: ADSL aanschaf duurt niet lang meer :lol:

pretorian83
Berichten: 19
Lid geworden op: 27 nov 2011 15:37

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door pretorian83 »

Ik ben gister gebeld door de klachten afdeling omdat ik een klacht heb/had ingediend over het feit dat de storing nog steeds niet is opgelost. Helaas kon ook de klachtenafdeling mij niet verder helpen met de storing...

Ik heb in ieder geval aangegeven dat ik maar ook andere klanten het zeer op prijs zouden stellen als ZIGGO zelf eens de communicatie oppakt. Tot op de dag van vandaag heb ik als klant in het storingsgebied nog niks van ZIGGO gehoord. Hoe moeilijk kan het zijn om open en transparant te communiceren? Ik vraag me af wat het dagelijks bestuur van ZIGGO van deze situatie vindt? Ik zeg laat de pers eens op deze casus duiken... tijd voor ACTIE!

hellraiser
Berichten: 16
Lid geworden op: 28 nov 2011 12:01

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door hellraiser »

[quote="pretorian83" Ik vraag me af wat het dagelijks bestuur van ZIGGO van deze situatie vindt?

ze zouden zich dood moeten schamen :oops: en inderdaad eens wat van zich moeten laten horen .
en misschien eens wat geld uitgeven aan wat kundig technisch personeel die dit wel kunnen oplossen.
ik kan er niet bij dat dit zolang moet duren snappen die mensen dan niet hoe hun eigen netwerk in elkaar zit??????????????????

nore
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 nov 2011 16:32

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door nore »

pretorian83 schreef: Ik heb in ieder geval aangegeven dat ik maar ook andere klanten het zeer op prijs zouden stellen als ZIGGO zelf eens de communicatie oppakt. Tot op de dag van vandaag heb ik als klant in het storingsgebied nog niks van ZIGGO gehoord. Hoe moeilijk kan het zijn om open en transparant te communiceren?
Hier kan ik het niet anders dan mee eens zijn, ik heb bij ziggo webteam Jelle gevraagd of mijn postcodegebied kan worden opgenomen zodat ik de storing kan volgen.
Krijg ik vervolgens via PB te horen dat er te weinig internetaansluitingen in mijn postcodegebied aanwezig zijn en dat het daarom niet toegevoegd kan worden.

Het moet toch niet gekker worden... Ik zou bijna gaan denken, er zijn te weinig aansluitingen in uw postcodegebied aanwezig, het is hierdoor voor ons niet mogelijk om uw probleem op te lossen.

hellraiser
Berichten: 16
Lid geworden op: 28 nov 2011 12:01

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door hellraiser »

ik zou zeggen SCUD RAKET erop :lol: de idioten haha

sonnemah
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 nov 2011 00:53

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door sonnemah »

had nog hoop dat het deze week geregeld zou worden.
maarja om een storing binnen een maand te regelen is iets te hoog gegrepen voor ze..

WesHzand
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 nov 2011 15:00

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door WesHzand »

hellraiser schreef:ik denk dat we allemaal inderdaad beter weer ouderwetse adsl kunnen nemen dat werkt tenminste.
word er echt strondziek van !!!!!!!!!!bij ziggo ben je interessant tot het moment dat je eenmaal klant bent.
je word totaal niet serieus genomen ,wat kan het ziggo schelen 1000 klanten meer of minder ze worden er niet warm of koud van.
het is dat ik niet een een of andere terrorist ben anders had ik me allang een paar oude saddam hussein scud raketten geregeld om mijn frustratie te laten blijken aan dit incompetente bedrijf, misschien dat ze het dan zouden begrijpen.
en die knop reageer zou AFREAGEER moeten heten! :evil: :evil: :evil: ADSL aanschaf duurt niet lang meer :lol:
Alsjeblieft zeg. Vind je het gek dat je niet serieus genomen wordt? "saddam hussein scud raketten", "incompetent", "afreageer".

Ook hier, 9603, is het nog niets veranderd. Time-outs zijn niet zo lang meer, hooguit 10 tot 20 seconden, maar nog steeds aanwezig.

hellraiser
Berichten: 16
Lid geworden op: 28 nov 2011 12:01

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door hellraiser »

[quote="WesHzand"
Alsjeblieft zeg. Vind je het gek dat je niet serieus genomen wordt? "saddam hussein scud raketten", "incompetent", "afreageer".

is als grap bedoelt moet je niet zo serieus nemen :lol: maar goed incompetent zijn ze zeer zeker en verder maakt het toch niks uit wat mensen zeggen ziggo neemt niemand serieus .

agoNITE
Berichten: 23
Lid geworden op: 27 nov 2011 16:55

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Ongelezen bericht door agoNITE »

Heb toch net ruim een uur zitten gamen zonder problemen :?
Sommige websites openen nog wel langzaam..

Gesloten