Pagina 5 van 5
Re: geen problemen met chello
Geplaatst: 26 feb 2005 12:08
door Killroy
Sinds ik ADSL heb, heb ik ook geen klachten meer over CHELLO
Re: geen problemen met chello
Geplaatst: 26 feb 2005 17:09
door hoffie2
heb nog 1 maand klachten over Kwello, daarna ga ik heel hard lachen om iedereen die nog steeds klachten heeft
Re: geen problemen met chello
Geplaatst: 06 mar 2005 16:24
door neptunus1963
Marinelli, met jou kan ik praten. Nu hebben ze ook geen Fait Use Policy meer. Heel fijn, maar is Chello dan echt aan de dure kant??
Laten we dat eens nader belichten met ADSL. Voor eenzelfde abonnement via ADSL betaal je bij Scarletl XS4all; Compuserve 79,95. Dat is 20,= duurder per maand. Dus met 4 Mbit downstream en 1 Mb upstream. Dan komt er nog verplicht de abonnementskosten van de KPN erbij. Dat is ook 10,= per maand. Dus dan vind ik die 49,95 een normale prijs. @Home van Essent kost ook 49,95 en dat scheelt niets van elkaar, maar @Home is echt veel trager dan Chello Classic. Dus mocht je naar het Noorden gaan is het beter om op Compuserve over te stappen, maar dan moet je niet raar opkijken dat je dan toch nog 30,= duurder uit bent dan met Chello Internet via de kabel.
Ik heb het met de verhuizing dat ook meegemaakt. Mailtje gestuurd naar de Technische Dienst en ik kon de volgende dag weer op mijn nieuwe adres op internet. Prima geregeld.
Die kleine accounts als Chello Entry en de Chello Easy met harde datalimietjes, die mogen wat goedkoper. De easy mag maar een 10,= kosten en de Easy maar hooguit 20,=.
Nu de Fair Policy Beleid weg is heb ik de directeur marketing, Monique, een hele grote bos bloemen gestuurd. Ze hebben naar me geluisterd en ze hebben er gehoor aan gegeven. Ze luisteren echt naar de klanten nu. Heel goed geregeld en het is nu 1 netwerk geworden over heel Nederland wat eerst klaar moest.
UPC Chello, Goed gedaan.
Groet,
Neptunus
[email protected].
Re: geen problemen met chello
Geplaatst: 06 mar 2005 16:25
door neptunus1963
Marinelli, met jou kan ik praten. Nu hebben ze ook geen Fait Use Policy meer. Heel fijn, maar is Chello dan echt aan de dure kant??
Laten we dat eens nader belichten met ADSL. Voor eenzelfde abonnement via ADSL betaal je bij Scarletl XS4all; Compuserve 79,95. Dat is 20,= duurder per maand. Dus met 4 Mbit downstream en 1 Mb upstream. Dan komt er nog verplicht de abonnementskosten van de KPN erbij. Dat is ook 10,= per maand. Dus dan vind ik die 49,95 een normale prijs. @Home van Essent kost ook 49,95 en dat scheelt niets van elkaar, maar @Home is echt veel trager dan Chello Classic. Dus mocht je naar het Noorden gaan is het beter om op Compuserve over te stappen, maar dan moet je niet raar opkijken dat je dan toch nog 30,= duurder uit bent dan met Chello Internet via de kabel.
Ik heb het met de verhuizing dat ook meegemaakt. Mailtje gestuurd naar de Technische Dienst en ik kon de volgende dag weer op mijn nieuwe adres op internet. Prima geregeld.
Die kleine accounts als Chello Entry en de Chello Easy met harde datalimietjes, die mogen wat goedkoper. De easy mag maar een 10,= kosten en de Easy maar hooguit 20,=.
Nu de Fair Policy Beleid weg is heb ik de directeur marketing, Monique, een hele grote bos bloemen gestuurd. Ze hebben naar me geluisterd en ze hebben er gehoor aan gegeven. Ze luisteren echt naar de klanten nu. Heel goed geregeld en het is nu 1 netwerk geworden over heel Nederland wat eerst klaar moest.
UPC Chello, Goed gedaan.
Groet,
Neptunus
[email protected].
Re: geen problemen met chello
Geplaatst: 06 mar 2005 16:47
door neptunus1963
Lucky Shirt,
Kan je dan ook eens kijken of je de stanby knop van je modem niet per ongeluk hebt ingedrukt of dat dit buiten jouw weten om is gedaan?
Ga eens bij je zelf te raden en bel ze gewoon wanneer er een storing is. Danmaken ze daar een case van. Ik werk niet bij UPC, maar je kan ook een firewall helemaal hebben dichtgetrokken en dan komt er ook geen data uit de poortjes. Dan doet geen enkel internet het!!
Dus niet zeuren. Een storing kan altijd gebeuren. het blijft techniek, maar gef ze wel even de tijd het op te lossen. Is het nou zo erg dat je een dagje internet moet missen?? Dan moet je eerder naar een afkickkliniek gaan. Dan ben je internetverslaafd.
. Ik heb altijd goede verbinding gehad; de snelheid is de laatte jaar twee keer omhoog gegaan voor dezelfde prijs en die lui presteren het om over een half jaar 16 Mbit voor de plus te gaan maken en 8 Mbit voor de Classic. Voor dezelfde prijs. Het moet niet gekker worden. Het lijkt de Vlaggetjesweken van C&A wel!!
.Ik kan wel overgaan op de huidige Plus, maar over een half jaar heb ik dan de Plussnelheid van nu met de Classic. Dus het komt wel goed. Ik ben heel dik tevreden en ook ben ik met de administratie tevreden. Zij gaven me laatst 75,= terug!! Die scheen ik dubbel te hebben overgemaakt, maar nou laat ik dat doen, maar het is toch een meevaller in de economische zware donkere tijden!! Bedankt Chello en UPC; goed werk!! 10 met een griffel.
Neptunus.
Re: geen problemen met chello
Geplaatst: 07 mar 2005 19:55
door jooop
Als UPC echt zo overtuigd is hun van gelijk laat ze dan het 0900-nr weer vervangen door een 0800-nr.
Een klacht, opmerking kun je altijd hebben. Ik vind het onredelijk dat wanneer je je verhaal kwijt wilt bij UPC dat je daar 35 eurocent per minuut voor moet betalen. Ik betaal al 65 euro in de maand aan UPC...
Re: geen problemen met chello
Geplaatst: 15 mar 2005 10:27
door mve
Neptunus @home veel trager hahahah kom eens met getallen
en 49.95 bij @home klets niet man als je wat schrijft en mensen dingen uitwilt leggen moet je het wel goed doen he.
En hoe zit het met compuserve ik lees overal mooie verhalen van jou dat compuserve the best is en dat je chello opgezegd hebt en hoe bevalt compuserve? offe toch maar niet gedaan.
Re: geen problemen met chello
Geplaatst: 15 mar 2005 16:05
door Michellangelo
Dat @home een abbo aanbied voor 49,95 klopt inderdaad niet, het is 47,95.
Re: geen problemen met chello
Geplaatst: 15 mar 2005 16:13
door mve
klopt michelangello
Re: geen problemen met chello
Geplaatst: 15 mar 2005 16:14
door mve
het is michellangelo
Re: geen problemen met chello
Geplaatst: 15 apr 2005 16:17
door Gast
Ik ben ook zeer tevreden over UPC, ik heb zelf Chello classic, UPC digital en telefonie en nooit grote problemen gehad. De enige keer dat we zonder verbinding zaten was bij aanschaf van een nieuwe pc .. maar dat was met één telefoontje opgelost
UPC is superrr ... ik weet alleen 1 min puntje ... dat is dat ze geen acceptgiro's meer sturen
Re: geen problemen met chello
Geplaatst: 16 apr 2005 14:43
door ploeg
Ik woon in zaandam en heb kabel aansluiting van UPC met TV telefoon en internet nu heb ik ook een sateliet ontvanger dus is mijn kabel tv is overbodig helaas kan dat niet uit gezet worden door UPC dat is wel raar
in een tijd van techniek in 2005 verder ben ik wel tevreden met internet
al moet ik wel even iets over mijn modem ik bleek maar een Download snelheid te hebben van 10 mbps ik een nieuwe kaart gekocht en de snelheid is nu 100 mbps dus let goet op en bel niet meteen chello
Re: geen problemen met chello
Geplaatst: 16 apr 2005 16:36
door Gast
Tja als je via schotel tv kijkt, kan je voor de rest helemaal zonder upc.
Als je adsl neemt met telefoon kan je stukken goedkoper uit zijn zonder upc.
Re: geen problemen met chello
Geplaatst: 17 apr 2005 13:03
door Michellangelo
ik bleek maar een Download snelheid te hebben van 10 mbps ik een nieuwe kaart gekocht en de snelheid is nu 100 mbps dus let goet op en bel niet meteen chello
100 mbps via chello? Eerst een snelheid van 10 mbps? knap hoor, is dat je wijsgemaakt door Chello of helemaal zelf verzonnen? Hoe dan ook, gefeliciteerd met je downloadsnelheid en het binnenhalen van een DVD van 4 GB in minder dan 1 minuut....
Re: geen problemen met chello
Geplaatst: 17 apr 2005 13:54
door Gast
Ik betaal bij athome € 42,95 per 2-maanden voor dat abonnement.
http://www2.athome.co.jp/index2.html