snepke schreef:Yeps dubbel feest,een jaar rookvrij ook.dhc schreef:Ik zeg: borrel!!
Gefeliciteerd!
Kom pas morgen de borrel halen, moet nu naar bed!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
snepke schreef:Yeps dubbel feest,een jaar rookvrij ook.dhc schreef:Ik zeg: borrel!!
Prima, je bent welkomnevermind schreef:snepke schreef:Yeps dubbel feest,een jaar rookvrij ook.dhc schreef:Ik zeg: borrel!!
Gefeliciteerd!
Kom pas morgen de borrel halen, moet nu naar bed!
3x hetzelfde bericht ? klinkt als, ruikt als, oogt als... spam..pboels schreef:Kijk ook eens op ontslaghulp.nu hier staat veel informatie en ook kun je hier voor een gratis advies terecht. Veel success.
snepke schreef:Vandaag te horen gekregen dat mijn man mag blijven.
Het heeft lang geduurd voor we iets wisten ,maar nu valt er een pak van mijn hart.
Het blijft toch in je gedachten rondspoken.
Geeft niet.ciske schreef:snepke schreef:Vandaag te horen gekregen dat mijn man mag blijven.
Het heeft lang geduurd voor we iets wisten ,maar nu valt er een pak van mijn hart.
Het blijft toch in je gedachten rondspoken.
Gaaf sorry zie het nu pas
Echt wel!!!rozemarijntje schreef:
Het is te bizar voor woorden!!!!!!
Gekker kan het (haast) niet, hij(jullie) word als het ware gestraft om zijn wil te werken.snepke schreef: Echt wel!!!
Hij kan tot eind maart blijven.
Voor die tijd kan hij niet weg(kan wel maar dan heeft hij nergens recht op)
Die wet zit inderdaad zo krom in elkaar, gewoon niet normaal.snepke schreef:Wat zit het hier toch vreemd in elkaar.
We weten al een paar maanden dat het niet lekker loopt bij het bedrijf van mijn man.
Vorig jaar kon hij gelukkig nog blijven.
Maar afgelopen zaterdag een brief op de mat,dat al het (infra) personeel vanmorgen om half 9 op kantoor moest zijn.
Half 10 stonden ze weer buiten,iedereen ontslag.(600 man)
Mijn man had gelijk al 2 aanbiedingen van andere bedrijven om daar te komen werken.
Informatie gevraagd bij FNV en UVW.
Die zeggen dat hij beslist niet moet gaan werken,dan vervalt zijn recht op ww en krijgt hij geen ontslag vergoeding.
Je wilt werken,je wil niet in de ww komen en dan word je nog gestraft ook.
Het is hier echt krom
Jullie moeten afwegen wat belangrijker is voor jullie, die rechten op ww weet ik nogsnepke schreef:Dank je
Hij wordt gek als hij thuis moet zitten,en dan word ik gek van hem
Hmm, dat is dan een hele risico volle beslissing mede omdat hij geen vast contractsnepke schreef:Als hij voor die tijd weggaat,is het vrijwillig ,neemt hij zelf ontslag.
Dan krijg je geen ontslagvergoeding,zo is het mij vertelt door het FNV.
En om voor een ww uitkering in aanmerking te komen,moet je een jaar bij dezelfde baas gewerkt hebben.
Hij krijgt nergens meer een vast contract,voor een half jaar of 3 maanden.