Leojes30 schreef:Ik werk bij een grote verzekeraar, waar ik oa de eerste intake voor Rechtbijstand, reis, inboedel, enz enz verzekeringen.
En als ik jou aan de lijn zou krijgen met dit verhaal zou ik moeite hebben om je niet uit te lachen, (uiteraard zul je dat aan de lijn niet merken)
Je moet eens weten wat mensen allemaal kan overkomen en dan over zoiets zeuren....
We leven in een betalingscultuur van afschrijvingen ( nogmaals) daarom is het zaak je rekening regelmatig te checken, zorgen dat je altijd geld ( contant of andere rekening) hebt waar ze niet aan kunnen komen en een machtiging kan ook mondeling en ,ja het is waar bedrijven kunnen heel makkelijk incasseren maar jij kunt ook heel makkelijk alles weer terug draaien.
had ik het toch wel een beetje bij het rechte eind gister..
Dit weet je nu en dat heb je hiermee geleerd, je hebt netjes een bon gehad als excuus voor de (typ) fout...hou op met zeuren zeg,,Please get a life
daarnaast zou de schade bij mij dus veel hoger zijn dan 1000 euro
maar zou dit bedrag wel reeeel vinden
Leojes30 schreef:Ik werk bij een grote verzekeraar, waar ik oa de eerste intake voor Rechtbijstand, reis, inboedel, enz enz verzekeringen.
En als ik jou aan de lijn zou krijgen met dit verhaal zou ik moeite hebben om je niet uit te lachen, (uiteraard zul je dat aan de lijn niet merken)
Je moet eens weten wat mensen allemaal kan overkomen en dan over zoiets zeuren....
We leven in een betalingscultuur van afschrijvingen ( nogmaals) daarom is het zaak je rekening regelmatig te checken, zorgen dat je altijd geld ( contant of andere rekening) hebt waar ze niet aan kunnen komen en een machtiging kan ook mondeling en ,ja het is waar bedrijven kunnen heel makkelijk incasseren maar jij kunt ook heel makkelijk alles weer terug draaien.
had ik het toch wel een beetje bij het rechte eind gister..
Dit weet je nu en dat heb je hiermee geleerd, je hebt netjes een bon gehad als excuus voor de (typ) fout...hou op met zeuren zeg,,Please get a life
daarnaast zou de schade bij mij dus veel hoger zijn dan 1000 euro
maar zou dit bedrag wel reeeel vinden [/quote
schade zou toch wel op kunnen lopen tot een fikse 10.000 euro
Uit uw bericht op dit forum maak ik op dat Nuon ervoor heeft gezorgd dat u uw kerstdagen niet heeft kunnen vieren op de manier zoals u graag had gewild. Hiervoor bied ik u namens Nuon welgemeende verontschuldigingen aan.
Graag ga ik voor u na waarom het hoge bedrag van uw rekening is afgeschreven en of ik nog iets voor u kan betekenen in deze kwestie. Als u er geen bezwaar tegen heeft, neem ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op om het een en ander voor u uit te zoeken. Kunt u mij hiervoor uw contractrekeningnummer opgeven? Dan kan ik op basis daarvan uw telefoonnummer achterhalen. Alvast bedankt voor de moeite.
Uw contractrekening begint met (000)300 en staat bijvoorbeeld op acceptgiro’s of uw jaarafrekening. Om u gerust te stellen: met uw contractrekening hebben anderen geen toegang tot uw klantgegevens. U kunt beter niet uw klantnummer op dit forum plaatsen.