LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kun je een laptop uit de doos nog terugsturen?
-
Re: Kun je een laptop uit de doos nog terugsturen?
Haha dank u wel
mijn moeder heeft me ook geholpen toen ik weg was heeft me veel geholpen.
trouwens ben ik vandaag naar mm geweest en ze hebben het geld terug gegeven.
alleen moes ik wel kosten betalen omdat ik hem had geïnstalleerd.
maar dezen waren wel betaalbaar.
daarbij wil ik jullie heel erg bedanken voor de tips en adviezen.
mijn moeder heeft me ook geholpen toen ik weg was heeft me veel geholpen.
trouwens ben ik vandaag naar mm geweest en ze hebben het geld terug gegeven.
alleen moes ik wel kosten betalen omdat ik hem had geïnstalleerd.
maar dezen waren wel betaalbaar.
daarbij wil ik jullie heel erg bedanken voor de tips en adviezen.
Fijn dat het toch naar redelijke tevredenheid is opgelost en nu op zoek naar een nieuwe
We lezen overigens wel eens anders van mm dus leuk dat het opgelost is.
We lezen overigens wel eens anders van mm dus leuk dat het opgelost is.
-
- Contacteer:
Inderdaad verrassend dat MM dit zo heeft opgelost. Als we nu maar niet binnenkort lezen dat iemand een laptop heeft gekocht waarvan deze reeds de installatiestappen had doorlopen......Emmy75 schreef:We lezen overigens wel eens anders van mm dus leuk dat het opgelost is.
Voorlopig geen asus kopen bij mm dus...Teunbosseman schreef:Inderdaad verrassend dat MM dit zo heeft opgelost. Als we nu maar niet binnenkort lezen dat iemand een laptop heeft gekocht waarvan deze reeds de installatiestappen had doorlopen......Emmy75 schreef:We lezen overigens wel eens anders van mm dus leuk dat het opgelost is.
Aan de ene kant vind ik het flauw dat MM kosten heeft doorgerekend aan TS, aan de andere kant vind ik het wel een nette oplossing (mits de kosten in verhouding staan tot de kosten van het bestellen van een recovery dvd set, ongeveer 60 euro, wat nog exclusief de benodigde tijd is voor het herstellen van de notebook).
Als TS enkele tientjes heeft betaald lijkt mij dit een redelijk compromis, wat weer een compleet andere situatie is dan de meest voorkomende situatie op dit forum: wie heeft gelijk, wie moet opdraaien voor de schade.
Zo kan het dus ook en ik hoop dat TS een hele goede laptop kan vinden.
Als TS enkele tientjes heeft betaald lijkt mij dit een redelijk compromis, wat weer een compleet andere situatie is dan de meest voorkomende situatie op dit forum: wie heeft gelijk, wie moet opdraaien voor de schade.
Zo kan het dus ook en ik hoop dat TS een hele goede laptop kan vinden.
-
Haha ja klopt de kosten waren ong 30 euro dus die vielen mee . Ik was eerder bang voor een bedrag van 100 euro toen ik hoorde dat ze hem niet meer als nieuw konden verkopen + de reinstalatie kosten. Ik heb momenteel een msi gt780dx ( gt783dx) laptop in me hoofd ik heb gehoord dat dat toch 1 van de beste laptops zijn momenteel voor mij want er zit 1 van de sterkste video kaarten in en der liggen 2 geheugen banken in dus die kan ik altijd nog uitbrijden naar 16 gb ofzo daarbij zit er een muis bij en soms een tas dus ben je daar ook meteen vannaf : p ook heb ik gehoort dat de service vas msi perfect is en ze zien er spectaculair uit
Ik vind het een nette oplossing en totaal niet flauw. TS krijgt geld terug en koopt niet een andere, dan was het wel flauw geweest naar mijn mening.Aan de ene kant vind ik het flauw dat MM kosten heeft doorgerekend aan TS
En ik moet zeggen dat er ook winkels zijn die hem meteen terug hadden genomen. Dat is niet de MM, blijkbaar.
-
- Contacteer:
Meteen terugnemen ??? Dat gaat er bij mij niet in, als het installatieproces is doorgelopen.Ouwe aap schreef:Ik vind het een nette oplossing en totaal niet flauw. TS krijgt geld terug en koopt niet een andere, dan was het wel flauw geweest naar mijn mening.Aan de ene kant vind ik het flauw dat MM kosten heeft doorgerekend aan TS
En ik moet zeggen dat er ook winkels zijn die hem meteen terug hadden genomen. Dat is niet de MM, blijkbaar.
Wellicht een showmodel welke reeds was doorlopen maar zo uit de doos ???
avhelvoirt schreef:Ik heb momenteel een msi gt780dx laptop in me hoofd
Zou ik even een dokter naar laten kijken; klinkt ongezond.
Misschien zijn ze bij de MM wel zo boos geworden, dat die laptop naar zijn hoofd gegooid hebben met dit als gevolgCSM schreef:avhelvoirt schreef:Ik heb momenteel een msi gt780dx laptop in me hoofd
Zou ik even een dokter naar laten kijken; klinkt ongezond.
Het is toch echt zoMeteen terugnemen ??? Dat gaat er bij mij niet in, als het installatieproces is doorgelopen.
-
- Contacteer:
Oh ja ?? En welke winkels zouden dat dan moeten zijn ?? Je bent er blijkbaar bekend mee. En MM heeft ook terug genomen toch.Ouwe aap schreef:Het is toch echt zoMeteen terugnemen ??? Dat gaat er bij mij niet in, als het installatieproces is doorgelopen.