Wilmamazone schreef: Fijn om te horen dat je mijn bijdragen tot dit punt zeer waardeert, maar ik zou het nog fijner vinden als met name Emmy75 dat ook zou doen. Tot nu toe heeft ze nog geen enkel inhoudelijk argument ter tafel gebracht en ja dat begon me in toenemende mate te irriteren.
Dan dient u toch echt beter te lezen wat er allemaal geschreven is in dit topic. Ik heb al tig inhoudelijke argumenten aangedragen welke door u stelselmatig genegeerd zijn. Waarom u deze negeert ga ik - in tegenstelling tot u - geen aannames over doen maar tekenend is het wel degelijk. U hebt een persoonlijke aanval geopend welke niets dan ook niets met mijn inhoudelijke argumenten te maken hebben en welke ook geen inhoudelijke argumenten uwerzijds zijn.
Wilmamazone schreef: Ik vind het belangrijk om je eerst -met name bij zo'n belangrijk onderwerp als dit- te verdiepen alvorens daar meningen over te ventileren.
Wie zegt dat ik me niet in het onderwerp verdiept heb ? Dat is een aanname voor uw eigen rekening. Ik heb enkel een andere mening en omdat u het daar niet eens mee bent, heb ik me ineens niet in het onderwerp verdiept.
Wilmamazone schreef: Het zou mij niet verbazen als Emmy75 tot nu toe nog geen enkele link heeft aangeklikt, zelfs die van Robjee in de openingspost niet, en de rest ook maar half gelezen heeft. Hoe komt ze anders aan deze conclusie terwijl al voldoende en afdoende aangetoond was dat die bepaalde voorschriften een wassen neus zijn?:
Weer een waslijst aannames.
Assumption is the mother of all screwups. Zat u erbij toen ik het las. Ik heb elke letter in dit topic gelezen en elke link geopend en gelezen.
Hoe ik tot die conclusie kom: weer een analyse die geen hout snijdt. Ik ben een andere mening toegedaan. Verdiep u eens in het begrip mening.
Wilmamazone schreef: "Ook de alternatieve geneeswijzen moeten toch wel aan bepaale voorschriften voldoen om voor vergoeding in aanmerking te komen."
Emmy75 toont ermee aan hoe gemakkelijk het is om deze valkuil te trappen, dat dan wel weer. In die zin zijn haar bijdragen waardevol te noemen.
Dat is geen weerlegging van mijn argument, maar uw mening. Alternatieve geneesmiddelen moeten om voor vergoeding in aanmerking te komen als geneesmiddel zijn geregistreerd. daarmee worden ze aan dezelfde testen en richtlijnen onderworpen als reguliere geneesmiddelen.
Wilmamazone schreef: Neemt dus niet weg dat de vergoeding voor 'alternatieve' behandelwijzen door deskundigen onbegrijpelijk wordt gevonden en dat die graag zagen dat er niet langer met twee maten gemeten werd. Door die twee maten wordt ten onrechte de indruk gewekt dat er in de alternatieve hoek -beter gezegd: de niet reguliere tak- koren tussen het kaf te vinden zou zijn en dat is aantoonbaar niet zo.
De reguliere hoek roept al jaren dat de alternatieven allemaal bagger zijn. Is het ooit bij u opgekomen dat daar ook een stukje eigen belang in meespeelt ? Heeft u ooit van het spreekwoord gehoord "wat de boer niet kent, dat vreet ie niet"? Bent u nu zo naief dat u zich alles laat inschudden wat conform uw mening is ? Er komt nu zo'n raar vergelijk bij me boven die ik vooral maar niet zal maken.
Dus ja ik ben kritisch, heel kritisch en geloof niet zomaar alles wat ik voorbij zie komen.
Wilmamazone schreef:Een andere quote? Geen probleem:
Het standaard aanbieden van onwerkzame behandelingen is iets voor kermisklanten, niet voor een serieuze verzekeraar.
Ronald Plasterk
Een uitspraak van een linkse politicus ? Gelukkig zijn dit alle uitspraken van alle politici altijd correct in dit land

U kunt hier nog honderden meningen van andere aandragen.