Ja, die zijn inderdaad geweldig! Zelfs midden in Amsterdam was/is het via euphony niet mogelijk om nummerherkenning te krijgen terwijl dat via KPN geen enkel probleem was. Goed he, die extra (non) service.De Aansluitdokter schreef:Erg jammer om hier nog steeds negatieve reakties te lezen. Zelf ben ik ook gebruiker van de diensten van Euphony en deze zijn wel degelijk goedkoper direct via de KPN of via Ziggo. Daarnaast krijg je bij Euphony veel meer opties en mogelijkheden en zijn de beltarieven een stuk lager.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] euphony mobiel
Re: euphony mobiel
-
De Aansluitdokter
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 12 jun 2013 01:13
- Locatie: Nieuwegein
- Contacteer:
Re: euphony mobiel
@puma 73
Ga jij dan maar de euphony prijzen eens vergelijken bij direct de kpn, ik hoef het zelf niet op te zoeken want dat heb ik al gedaan en kan je vertellen dat ze in vergelijking met kpn, ziggo wel degelijk goedkoper zijn en dat je er veel meer bij krijgt.
Natuurlijk zijn er ook goedkopere aanbieders zoals simpel, Hollands nieuwe, Simyo en noem maar op. De kwaliteit is alleen veel minder en de klatnenservice vaak heel duur. daarnaast heeft euophony de mogelijkheid om te besparen op je eigen factuur.
Ga jij dan maar de euphony prijzen eens vergelijken bij direct de kpn, ik hoef het zelf niet op te zoeken want dat heb ik al gedaan en kan je vertellen dat ze in vergelijking met kpn, ziggo wel degelijk goedkoper zijn en dat je er veel meer bij krijgt.
Natuurlijk zijn er ook goedkopere aanbieders zoals simpel, Hollands nieuwe, Simyo en noem maar op. De kwaliteit is alleen veel minder en de klatnenservice vaak heel duur. daarnaast heeft euophony de mogelijkheid om te besparen op je eigen factuur.
Re: euphony mobiel
Het is hier al honderd keer gedaan dus het hoeft niet nog eens over. Euph. verzwijgt allerlei kosten zoals lijnhuur, BTW en starttarieven van gesprekken. Het is nooit goedkoper geweest en zal het ook nooit worden.De Aansluitdokter schreef:@puma 73
Ga jij dan maar de euphony prijzen eens vergelijken bij direct de kpn, ik hoef het zelf niet op te zoeken want dat heb ik al gedaan
Kom hier niet binnen strompelen met een kulverhaal wat al letterlijk tientallen van je "collega" BC's hier hebben opgehangen, ze zijn allemaal na verloop van tijd afgedropen dus ga je leugens ergens anders ophangen.
-
De Aansluitdokter
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 12 jun 2013 01:13
- Locatie: Nieuwegein
- Contacteer:
Re: euphony mobiel
Hoi Jammer dat je zulke slechte ervaring hebt met Euphony.
Ik heb zelf Euphony en ben daar zeer tevreden over. Hetgeen wat je hierboven schrijft heeft meestal te maken met slechte voorlichting van de consultant.
Ik heb zelf Euphony en ben daar zeer tevreden over. Hetgeen wat je hierboven schrijft heeft meestal te maken met slechte voorlichting van de consultant.
Re: euphony mobiel
Je hebt helemaal geen Euphony, je bent in dienst van dat bedrijf. En je doet ook niet aan probleemoplossing,maar zegt zelf dat het probleem ergens anders ligt. Heeft de TS dus ook gewoon gelijk.De Aansluitdokter schreef:Hoi Jammer dat je zulke slechte ervaring hebt met Euphony.
Ik heb zelf Euphony en ben daar zeer tevreden over. Hetgeen wat je hierboven schrijft heeft meestal te maken met slechte voorlichting van de consultant.
Na de verkoop is er geen service meer, alleen praatjes.
-
De Aansluitdokter
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 12 jun 2013 01:13
- Locatie: Nieuwegein
- Contacteer:
Re: euphony mobiel
Wie zegt dat ik hier wel of geen Euphony heb?
Ik zou Euphony niet promoten als ik zelf geen ervaren en tevreden gebruiker zou zijn!
De meeste klachten komen voort uit slechte voorlichting naar de klant toe door de consultants.
Het eerste voorbeeld is dat je eerste factuur hoger is dan normaal omdat je bij de meeste diensten aansluitkosten hebt en het vooruitbetalen van een gebroken maand, waarin het abonnement is aangevraagd.
Het tweede voorbeeld is dat je bij de mobiele EUMobi Bel,SMS,Web abonnementen een bepaalde hoeveelheid Mb's in je bundel hebt zitten. Wanneer je hier overheen gaat betaald men 1,50 per mb extra!
wanneer je dus 150 mb teveel gebruikt buiten je bundel kost dit dus 150 euro meer. Je kunt dit uitschakelen om dit te voorkomen of je bundel aanpassen of een extra databundel nemen.
Dit zijn zaken die de consultants goed moeten uitleggen aan de klant, en die vaak of vergeten worden of verzwegen. Zelf leg ik dit altijd uit aan de klant en neem ik altijd de kleine lettertjes door met de klant.
Ook hebben veel mensen een negatief beeld over telecom en energie verkopers, of het MLM Marketing systeem waar Euphony mee werkt. Dit zegt alleen niets over de kwaliteit van de diensten die Euphony levert. KPN is bekend bij veel mensen en een solide partner. Als je de prijzen van Euphony direct vergelijkt met KPN zijn ze wel degelijk goedkoper en krijg je ook meer voordelen.
Greenchoice staat al 4x op een rij als beste en voordeligste energieleverancier genoteerd. zowel bij de consumentenbond, de NIBUD en Vereniging van Eigen Huis.
Ik heb er goede ervaringen mee en bewaar ook altijd de facturen voor als klanten er om vragen.
Onbekend is Onbemind bij de meeste mensen, maar Euphony zal de komende jaren verder gaan groeien dat is zeker!
Klagen is heel makkelijk, maar kijk maar eens bij andere providers hoeveel klachten daar zijn. Hoe meer klanten des te meer klachten je krijgt in verhouding.
Maar goed, ik begrijp het als je Euphony in een negatief daglicht wil zetten, maar anderen afzeiken en beweringen doen als "je hebt helemaal geen euphony" kun je wat mij betreft beter voor je laten!
Daarnaast ben ik ook helemaal niet in dienst van Euphony, ik heb geen contract bij hun. Ik doe dit partime/zelfstandig in mijn eigen tijd. Kan zelf bepalen hoeveel tijd ik daar in steek!
Ik zou Euphony niet promoten als ik zelf geen ervaren en tevreden gebruiker zou zijn!
De meeste klachten komen voort uit slechte voorlichting naar de klant toe door de consultants.
Het eerste voorbeeld is dat je eerste factuur hoger is dan normaal omdat je bij de meeste diensten aansluitkosten hebt en het vooruitbetalen van een gebroken maand, waarin het abonnement is aangevraagd.
Het tweede voorbeeld is dat je bij de mobiele EUMobi Bel,SMS,Web abonnementen een bepaalde hoeveelheid Mb's in je bundel hebt zitten. Wanneer je hier overheen gaat betaald men 1,50 per mb extra!
wanneer je dus 150 mb teveel gebruikt buiten je bundel kost dit dus 150 euro meer. Je kunt dit uitschakelen om dit te voorkomen of je bundel aanpassen of een extra databundel nemen.
Dit zijn zaken die de consultants goed moeten uitleggen aan de klant, en die vaak of vergeten worden of verzwegen. Zelf leg ik dit altijd uit aan de klant en neem ik altijd de kleine lettertjes door met de klant.
Ook hebben veel mensen een negatief beeld over telecom en energie verkopers, of het MLM Marketing systeem waar Euphony mee werkt. Dit zegt alleen niets over de kwaliteit van de diensten die Euphony levert. KPN is bekend bij veel mensen en een solide partner. Als je de prijzen van Euphony direct vergelijkt met KPN zijn ze wel degelijk goedkoper en krijg je ook meer voordelen.
Greenchoice staat al 4x op een rij als beste en voordeligste energieleverancier genoteerd. zowel bij de consumentenbond, de NIBUD en Vereniging van Eigen Huis.
Ik heb er goede ervaringen mee en bewaar ook altijd de facturen voor als klanten er om vragen.
Onbekend is Onbemind bij de meeste mensen, maar Euphony zal de komende jaren verder gaan groeien dat is zeker!
Klagen is heel makkelijk, maar kijk maar eens bij andere providers hoeveel klachten daar zijn. Hoe meer klanten des te meer klachten je krijgt in verhouding.
Maar goed, ik begrijp het als je Euphony in een negatief daglicht wil zetten, maar anderen afzeiken en beweringen doen als "je hebt helemaal geen euphony" kun je wat mij betreft beter voor je laten!
Daarnaast ben ik ook helemaal niet in dienst van Euphony, ik heb geen contract bij hun. Ik doe dit partime/zelfstandig in mijn eigen tijd. Kan zelf bepalen hoeveel tijd ik daar in steek!
Laatst gewijzigd door De Aansluitdokter op 05 jul 2013 00:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: euphony mobiel
KPN is helemaal geen "partner" van Eupruttelie. Dus daar sta je alweer lekker te liegen. Jullie hebben gebruik ingekocht op het KPN netwerk, net zoals die andere oplichtersfamilie Pruttelium. Bij technische problemen moeten jullie een ticket inschieten naar de KPN, maar dat doen jullie niet omdat dat te duur is. Of jullie hebben geen ATS inlog. Maakt niet uit hoor. Dat hele amerikaanse systeem laat jou lekker denken dat je miljonair wordt met de verkoop van whatever, ondertussen zit de goeroe buiten ieders bereik in een belastingparadijs. Dat heet een piramide-systeem. Een pyramide-spel is idd verboden, dat systeem NOG niet...
Nou, fijne avond nog, dokter
Nou, fijne avond nog, dokter
-
De Aansluitdokter
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 12 jun 2013 01:13
- Locatie: Nieuwegein
- Contacteer:
Re: euphony mobiel
Ach zijn we op onze teentjes getrapt?
Gelukkig zijn er ook mensen met goede ervaringen en leg mij nou eerst maar eens duidelijk de definitie pyramidesysteem uit, want dat is Euphony niet! En miljonair worden hahaha denk je nu echt dat dit mijn insteek is en dat dit zo makkelijk gaat?
Maar goed ik hoef jou niet te overtuigen, want dat ben ik zelf al!
Gelukkig zijn er ook mensen met goede ervaringen en leg mij nou eerst maar eens duidelijk de definitie pyramidesysteem uit, want dat is Euphony niet! En miljonair worden hahaha denk je nu echt dat dit mijn insteek is en dat dit zo makkelijk gaat?
Maar goed ik hoef jou niet te overtuigen, want dat ben ik zelf al!
Re: euphony mobiel
Nou mooi dan, dan hoef je de rest van de wereld er niet meer mee lastig te vallen toch? Klanten ga je hier denk ik niet vinden met die bakken narigheid die hier staan.De Aansluitdokter schreef:Maar goed ik hoef jou niet te overtuigen, want dat ben ik zelf al!
Als jij denkt dat je als nummer 1032 hier binnen kunt komen walsen met van pepmeetings nagewauwelde kreten over de groei die "zeker" (roepen ze al jaren en al jaren gebeurt er he-le-maal niks), het feit dat andere bedrijven ook fouten maken (wat waar is maar nergens op slaat als je het als excuus voor eigen falen gebruikt) en het ontkennen van de pyramide opbouw van elk MLM systeem (dus zeker ook deze).
We hebben het allemaal al eens voorbij zien komen, die paar argumenten en de MLM adepten lijken wel niet voor zichzelf te kunnen denken want het is iedere keer dezelfde hap, tot en met het woordgebruik aan toe. Die hersenspoelingsbijeenkomsten zijn slecht voor jullie, daar wordt je maar afgestompt door. Probeer het eens op eigen kracht...
Re: euphony mobiel
Welnee, ik walg alleen van die mensen die maar blijven doen alsof alles perfect is terwijl ze gewoon in de puinhopen staan. Vreemd volk. Overtuigingskracht: nulDe Aansluitdokter schreef:Ach zijn we op onze teentjes getrapt?...
-
De Aansluitdokter
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 12 jun 2013 01:13
- Locatie: Nieuwegein
- Contacteer:
Re: euphony mobiel
Niet alles zal perfect zijn inderdaad en het probleem ligt hem nogmaals in de slechte voorlichting door consultants.
Euphony werkt op basis van mond-tot-mondreclame en een MLM marketingsysteem.
Om van Euphony en de besparing gebruik te kunnen maken, hoef je geen mensen te promoten of geld neer te leggen om mee te kunnen profiteren. Je hoeft geen consultant te zijn en je kan ook gewoon alleen klant zijn.
Dat er mensen zijn die niet bekend zijn met deze mlm methode of mlm en piramide over 1 kam scheren, is een hele andere discussie! Mlm is ook GEEN piramide al vertoont het wel hetzelfde plaatje dat betekend nog niet dat het ook zo is.
Bij piramide bij voorbeeld wordt het geld alleen maar verdiend door het aanbrengen van leden. Er is geen product of dienst aanwezig. Mensen moeten geld betalen om mee te kunnen doen en als dit stopt dan stopt ook het systeem. In deze vorm is het ook niet mogelijk om meer te verdienen dan de mensen boven jou. Bij Euphony is dit wel mogelijk en hoef je geen geld te betalen om mee te kunnen doen. Er worden diensten geleverd waar een MARGE op zit en met die marge worden geen dure reclamespotjes, personeel en winkels betaald, maar de mensen die uit ervaring anderen promoten!
Maar nogmaals, als hun systeem je niet bevalt en je het vergelijkt met piramide, is dat prima maar wel een hele andere discussie. Dit zegt niets over de diensten zelf.
Ik heb liever dat ik een abonnement alfsluit omdat meerdere vrienden postitieve ervaringen hebben, dan om zo maar te luisteren naar een of andere reclamespot waarvan je niet eens weet of ze goed zijn.
Zo is het ook met promoten en aanbevelen, jij luisterd toch ook liever naar ervaringen van anderen? Anders zit je niet op deze website toch?
Euphony werkt op basis van mond-tot-mondreclame en een MLM marketingsysteem.
Om van Euphony en de besparing gebruik te kunnen maken, hoef je geen mensen te promoten of geld neer te leggen om mee te kunnen profiteren. Je hoeft geen consultant te zijn en je kan ook gewoon alleen klant zijn.
Dat er mensen zijn die niet bekend zijn met deze mlm methode of mlm en piramide over 1 kam scheren, is een hele andere discussie! Mlm is ook GEEN piramide al vertoont het wel hetzelfde plaatje dat betekend nog niet dat het ook zo is.
Bij piramide bij voorbeeld wordt het geld alleen maar verdiend door het aanbrengen van leden. Er is geen product of dienst aanwezig. Mensen moeten geld betalen om mee te kunnen doen en als dit stopt dan stopt ook het systeem. In deze vorm is het ook niet mogelijk om meer te verdienen dan de mensen boven jou. Bij Euphony is dit wel mogelijk en hoef je geen geld te betalen om mee te kunnen doen. Er worden diensten geleverd waar een MARGE op zit en met die marge worden geen dure reclamespotjes, personeel en winkels betaald, maar de mensen die uit ervaring anderen promoten!
Maar nogmaals, als hun systeem je niet bevalt en je het vergelijkt met piramide, is dat prima maar wel een hele andere discussie. Dit zegt niets over de diensten zelf.
Ik heb liever dat ik een abonnement alfsluit omdat meerdere vrienden postitieve ervaringen hebben, dan om zo maar te luisteren naar een of andere reclamespot waarvan je niet eens weet of ze goed zijn.
Zo is het ook met promoten en aanbevelen, jij luisterd toch ook liever naar ervaringen van anderen? Anders zit je niet op deze website toch?
Re: euphony mobiel
De Aansluitdokter schreef: leg mij nou eerst maar eens duidelijk de definitie pyramidesysteem uit, want dat is Euphony niet!
Fout en fout. Het 2e word een piramide-spel genoemd.Bij piramide bij voorbeeld wordt het geld alleen maar verdiend door het aanbrengen van leden.
Ok, een piramide-systeem is gebaseerd op het principe dat een persoon nieuwe deelnemers werft die exact hetzelfde doen als deze persoon, die zelf ook is geworven door een persoon die deelnemers werft om exact hetzelfde te doen als hij/zij.
Hierdoor krijg je een gelaagd systeem van personen die allemaal hetzelfde doen en waarbij je een steeds bredere groep krijgt:
| = Persoon
/ \
| | = 2personen
/ \ / \
| || | = 4 personen
en ga zo maar door.
De valkuil zit in 2 dingen, je doet allemaal exact hetzelfde en de markt zal dus altijd verzadigt raken.
Er zijn te weinig personen op de wereld om dit dupliceren te kunnen blijven volhouden.
Er zal dus op een bepaald moment een totale laag moeten falen om het principe in stand te houden.
Meer dan 95% stopt binnen een jaar met MLM (Euphony is geen grote uitzondering hierop) en slecht minder dan 1% verdient een volwaardig inkomen aan MLM. Deze cijfers zijn bekend.
Euphony maakt gebruik van MLM en een gelaagd systeem, zij zijn dus een piramide-systeem.
Zij zijn legaal omdat zij een product verkopen, dat het systeem verder erg discutabel is zullen we verder buiten beschouwing laten.
Zij maken gebruik van het netwerk van KPN, dat doen er nog 50 en jullie mogen dan goedkoper zijn dan KPN. Er zijn er zeker ook goedkoper dan jullie.
Greenchoise ken ik niet goed genoeg om er een oordeel over te vellen.
Het feit dat de meeste van de Euphony"consultants" totaal niet bekwaam zijn zorgt voor veel fouten en verwarring. Het voordeel voor Euphony is dat zij altijd de consultants de schuld kunnen geven.
Als consultant ben jij volledig voor eigen risico en eigen rekening bezig om klanten aan te brengen bij hun. Je vergeet dat zij het contract wat jij met hun hebt om dit te mogen doen volledig éénzijdig kunnen beëindigen zonder enige verdere verplichtiging net als dat jij direct kan stoppen met 1 verschil, jij raakt dan ook direct jouw recht op commisie kwijt. Ik weet dat het inschrijfgeld is afgeschaft (zal wel teweinig nieuwe "consultants" hebben opgeleverd) maar toch zie ik regelmatig Euphonyconsultants stoppen.
Trouwens moet je in het 2e jaar wel lidmaatschap betalen of is dat ook gratis tegenwoordig?
Ik heb liever dat ik een abonnement alfsluit omdat meerdere vrienden postitieve ervaringen hebben, dan om zo maar te luisteren naar een of andere reclamespot waarvan je niet eens weet of ze goed zijn.
Maar alleen als ik weet dat die vrienden onbevooroordeeld zijn over het product. Jij bent dat niet, jij bent een verkoper van het product. Dus jou vertrouw ik zowiezo niet als het gaat om te vertellen dat het kwaliteit is, jij hebt er namelijk direct baat bij om te zeggen dat het goed is.
Re: euphony mobiel
en nog dommer is het om almaar positief over te komen in een zwaar negatief topic. Werkelijk niemand neemt die dokter serieus, jammer van dat bord voor zijn kop. De dokter heeft zelf hulp nodig.
Re: euphony mobiel
Wanneer ik alle forums na lees dan is er geen enkele telecomaanbieder die: betrouwbaar is, een goede helpdesk heeft, nooit fouten maakt in facturatie, nooit mensen afscheept, zelden klanten minimaal 15 minuten laat wachten aan de telefoon, iets doet met mails etc.
Zelf ervaar ik dat anders.
Daarnaast valt het me op dat de berichten in veel gevallen van enkele mensen komen. Mij is geleerd dat de hardste schreeuwers vaak zelf niet te vertrouwen zijn.
Zelf heb ik jaren bij KPN mijn diensten afgenomen en wanneer ik daar op terug kijk dan kan ik niet anders stellen dat het prima verlopen is. Dat Kpn duurder is dan andere partijen was toen voor ons niet meer dan een gegeven. (geen kinderen, 2 inkomens etc, dan heb je wel wat marge) Nu, jaren later, is die situatie anders en heb ik besloten om toch maar eens te kijken naar goedkopere aanbieders. Dat is gelukt. wel via het kpnnetwerk want daar heb ik vertrouwen in. Ik heb me laten informeren door sites zoals deze.
Wanneer ik als schaap de schreeuwers zou volgen dan zou euphony toch wel het laatste bedrijf zijn waar ik mee in zee moet gaan ( dit geldt bij andere topics ook voor: Vodafone, T-mobile, Tele2 KPN etc). Voor mij een reden om dat zelf te ervaren aangezien dat pas echt iets vertelt over een bedrijf wat blijkt:
De kwaliteit is gelijk aan dat van KPN (tenslotte zelfde netwerk). De facturen daarintegen verschillen nogal t.o.v KPN. Ik ben nu zon 23% goedkoper uit, voor hetzelfde gedoe. Ik kan mij geen reden bedenken waarom dat dan slecht moet zijn. Ik heb nog geen deurwaarder aan de deur gehad, niet gedreigd met afsluiten en de keren dat ik gebeld heb voor een vraag werd ik iig vriendelijk geholpen. Dat de ene x 20 min wachten en de ander x 1,5 minuut, neem ik voor lief. Mijn ervaring hierin is overal hetzelfde. Ik denk dat we in NL doorslaan mbt klagen. Wanneer er een scheet dwars zit dat wordt gelijk de schuldige gezocht. Maak eens een pas op de plaats mensen en reageer eens niet zo opportunistisch.
Overal is wel eens wat en overal zijn mensen aanwezig die het beter met zichzelf voorhebben dan met de klant/ander. Wij zijn nl niet allemaal sociaal ingesteld. Verwacht van een ander wat je ook van jezelf verwacht. Maak jezelf wel eens een fout? Laat je een ander wel eens onterecht wachten omdat het je ff niet uitkomt? Ik wel. Daar schaam ik me niet voor, ik ben tenslotte maar een mens en dat kan dat gebeuren. Nobody's perfect
Zelf ervaar ik dat anders.
Daarnaast valt het me op dat de berichten in veel gevallen van enkele mensen komen. Mij is geleerd dat de hardste schreeuwers vaak zelf niet te vertrouwen zijn.
Zelf heb ik jaren bij KPN mijn diensten afgenomen en wanneer ik daar op terug kijk dan kan ik niet anders stellen dat het prima verlopen is. Dat Kpn duurder is dan andere partijen was toen voor ons niet meer dan een gegeven. (geen kinderen, 2 inkomens etc, dan heb je wel wat marge) Nu, jaren later, is die situatie anders en heb ik besloten om toch maar eens te kijken naar goedkopere aanbieders. Dat is gelukt. wel via het kpnnetwerk want daar heb ik vertrouwen in. Ik heb me laten informeren door sites zoals deze.
Wanneer ik als schaap de schreeuwers zou volgen dan zou euphony toch wel het laatste bedrijf zijn waar ik mee in zee moet gaan ( dit geldt bij andere topics ook voor: Vodafone, T-mobile, Tele2 KPN etc). Voor mij een reden om dat zelf te ervaren aangezien dat pas echt iets vertelt over een bedrijf wat blijkt:
De kwaliteit is gelijk aan dat van KPN (tenslotte zelfde netwerk). De facturen daarintegen verschillen nogal t.o.v KPN. Ik ben nu zon 23% goedkoper uit, voor hetzelfde gedoe. Ik kan mij geen reden bedenken waarom dat dan slecht moet zijn. Ik heb nog geen deurwaarder aan de deur gehad, niet gedreigd met afsluiten en de keren dat ik gebeld heb voor een vraag werd ik iig vriendelijk geholpen. Dat de ene x 20 min wachten en de ander x 1,5 minuut, neem ik voor lief. Mijn ervaring hierin is overal hetzelfde. Ik denk dat we in NL doorslaan mbt klagen. Wanneer er een scheet dwars zit dat wordt gelijk de schuldige gezocht. Maak eens een pas op de plaats mensen en reageer eens niet zo opportunistisch.
Overal is wel eens wat en overal zijn mensen aanwezig die het beter met zichzelf voorhebben dan met de klant/ander. Wij zijn nl niet allemaal sociaal ingesteld. Verwacht van een ander wat je ook van jezelf verwacht. Maak jezelf wel eens een fout? Laat je een ander wel eens onterecht wachten omdat het je ff niet uitkomt? Ik wel. Daar schaam ik me niet voor, ik ben tenslotte maar een mens en dat kan dat gebeuren. Nobody's perfect
Re: euphony mobiel
Heb je zelf je eigen raad opgevolgd? De zoveelste die hier met z'n eerste post gelijk een warrig goedpratertje plaatst. Te veel bijeenkomsten bezocht soms?jans6318 schreef:Maak eens een pas op de plaats mensen en reageer eens niet zo opportunistisch.
Re: euphony mobiel
Yip, nuance ja.
Ik ben blij dat je het kostelijk vindt.
Weet je wat ik kostelijk vind?
Ik lach me telkens rot wanneer ik zie dat mijn telecomkosten dalen door alleen maar mensen er op te attenderen dat de diensten van Euphony zo slecht nog niet zijn. Wanneer men dan roept dat er op internet een hoop **** staat over Euphony dan kan ik niet anders dan iedereen verwijzen naar ALLE andere aanbieders en dat daar ook een hoop **** op staat. Dit komt m.n. door mensen zoals jij die er slechts op uit zijn om te stangen.
Wat ik het alle rkostelijks vind.....over een jaartje verwacht ik dat wij thuis € 0.00 p/m betalen voor ALLE telecomdiensten binnen ons gezin.
ps: zelf ben ik geen consulent, mijn broer wel. Natuurlijk steun ik hem maar ook alleen wanneer het product werkt zoal het hoort, en dat doet t.
[Bericht aangepast. Deel bericht off-topic]
Ik ben blij dat je het kostelijk vindt.
Weet je wat ik kostelijk vind?
Ik lach me telkens rot wanneer ik zie dat mijn telecomkosten dalen door alleen maar mensen er op te attenderen dat de diensten van Euphony zo slecht nog niet zijn. Wanneer men dan roept dat er op internet een hoop **** staat over Euphony dan kan ik niet anders dan iedereen verwijzen naar ALLE andere aanbieders en dat daar ook een hoop **** op staat. Dit komt m.n. door mensen zoals jij die er slechts op uit zijn om te stangen.
Wat ik het alle rkostelijks vind.....over een jaartje verwacht ik dat wij thuis € 0.00 p/m betalen voor ALLE telecomdiensten binnen ons gezin.
ps: zelf ben ik geen consulent, mijn broer wel. Natuurlijk steun ik hem maar ook alleen wanneer het product werkt zoal het hoort, en dat doet t.
[Bericht aangepast. Deel bericht off-topic]
Re: euphony mobiel
Ik ben zelf meerdere malen naar een dergelijke avond geweest, puur om zelf ook eens te kijken of het wel een betrouwbaar concept en bedrijf zou zijn. Ik heb niets vernomen van wat hierboven staat beschreven. De gouden bergen zijn er wel maar daar moet je wel keihard voor werken. Wil je dat niet? dat kan maar dan is je berg ook niet van goud. Daarnaast wil lang niet iedereen die consulent is er een gouden berg mee verdienen. Een aanvulling op het huidige inkomen is voor de meesten (95% werd verteld) de hoofreden om 'iets' met Euphony te doen.Jamsyl schreef:Maar al Google-end wordt t wel steeds grimmiger;
Bron: Wikipedia
Controverses en kritiek
Ondanks dit onderscheid bestaat er kritiek op multi-level marketing. Vaak vindt werving plaats op bijeenkomsten waarbij de deelnemer van tevoren niets te horen krijgt ("Ik weet iets gaafs, kom je dan-en-dan naar de die-en-die plaats in Nederland?"). Daar wordt vaak onterecht de indruk gewekt dat je er snel rijk mee kunt worden, en dat je, wanneer je genoeg anderen hebt aangeworven, niets meer hoeft te doen. Veel deelnemers komen bedrogen uit, hoewel anderen beweren dat je er wel hard voor moet werken en niet iedereen dat doet. Ook wordt wel eens over het hoofd gezien dat een eigen bedrijf veel verplichtingen kent en dat het vaak betekent dat er in de weekends en avonden moet worden doorgewerkt. In veel gevallen ontstaat de structurele winst pas na zes tot twaalf maanden hard werken, en behalen slechts enkelingen inkomens van 3500 euro per maand of meer.
Aan de beginnende distributeurs worden gouden bergen voorgespiegeld, maar er wordt niet bij verteld dat de meeste distributeurs aan het einde van het jaar niets hebben verdiend terwijl ze wel vaak kosten hebben gemaakt. Het leger van onderliggende distributeurs-lagen doet in principe al het verkoopwerk, verdient zelf praktisch niets, en een groot percentage distributeurs scheidt er in de loop van de tijd mee uit om te worden vervangen door nieuwe distributeurs.
Er bestaan websites als Mlmsurvivor.com die uitgebreid uit de doeken doen hoezeer de top van het multi-level-marketingbedrijf voordeel trekt uit de arbeid van de distributeurs van de onderliggende lagen, en dat praktisch iedereen de organisaties na enige tijd hard werken zonder een cent moet verlaten. In de Verenigde Staten is deze vorm van distributeurenuitbuiting uitgevonden, en zijn er ook veel meer mensen door benadeeld dan in Nederland. Dat is te zien op Falseprofits.com, waar een expert zelfs voorlichting geeft in China en Sri Lanka.
Soms worden er dure producten verkocht, of worden er aan de producten ten onrechte geneeskundige krachten toegeschreven. Veel magneetsieraden, 'helende zalfjes', potentiepillen en andere dubieuze producten in deze categorie worden via multi-level-marketingstructuren verkocht. Soms worden distributeurs bovendien verplicht betaalde cursussen van het moederbedrijf te volgen, of moeten ze goederen inkopen waarvan het onzeker is of ze die wel kwijt kunnen raken.
Ik heb daar gesproken met een man die zijn gezin (5 personen) met het concept Euphony volledig uit het dal gehaald heeft. Ze sliepen jaren in één kamer en door met Euphony keihard aan de slag te gaan heeft hij nu een tussenwoning met een slaapkamer voor alle kinderen. Fantastisch toch. Iemand die beweert dat dit dan een oplichter/onbetrouwbaar iemand moet zijn snapt werkelijk niets van dit alles.
Zou dat gelukt zijn wanneer Euphony een onbetrouwbaar bedrijf zou zijn met net zulke onbetrouwbare diensten en service?
Zouden KPN en Greenchoice met een bedrijf wilen samenwerken die niet deugdelijk is?
De vraag stellen is m gelijk beantwoorden.
Mensen, er zijn meer wegen die naar Rome leiden, ook opgebied van geld verdienen.
Dat je niet bekend bent met het MLM systeem of er niets mee hebt kan natuurlijk altijd, Zelf hoeft het voor mij ook niet maar als ik zie hoe mijn broer er de dan de kost mee verdient en hoe hij er mee om gaat dan kan ik daar alleen maar mijn hoed voor afnemen.
Ik ben lang scpetisch geweest maar dat kwam door mijn eigen onwetendheid, net als velen van hier.
Nu ik een beter beeld heb van alles snap ik dat er helemaal niets mis mee is.
Re: euphony mobiel
Heb je nu gewoon een post van een van de consulenten van Euphony gekopieerd?jans6318 schreef:Ik ben zelf meerdere malen naar een dergelijke avond geweest, puur om zelf ook eens te kijken of het wel een betrouwbaar concept en bedrijf zou zijn. Ik heb niets vernomen van wat hierboven staat beschreven. De gouden bergen zijn er wel maar daar moet je wel keihard voor werken. Wil je dat niet? dat kan maar dan is je berg ook niet van goud. Daarnaast wil lang niet iedereen die consulent is er een gouden berg mee verdienen. Een aanvulling op het huidige inkomen is voor de meesten (95% werd verteld) de hoofreden om 'iets' met Euphony te doen.Jamsyl schreef:Maar al Google-end wordt t wel steeds grimmiger;
Bron: Wikipedia
Controverses en kritiek
Ondanks dit onderscheid bestaat er kritiek op multi-level marketing. Vaak vindt werving plaats op bijeenkomsten waarbij de deelnemer van tevoren niets te horen krijgt ("Ik weet iets gaafs, kom je dan-en-dan naar de die-en-die plaats in Nederland?"). Daar wordt vaak onterecht de indruk gewekt dat je er snel rijk mee kunt worden, en dat je, wanneer je genoeg anderen hebt aangeworven, niets meer hoeft te doen. Veel deelnemers komen bedrogen uit, hoewel anderen beweren dat je er wel hard voor moet werken en niet iedereen dat doet. Ook wordt wel eens over het hoofd gezien dat een eigen bedrijf veel verplichtingen kent en dat het vaak betekent dat er in de weekends en avonden moet worden doorgewerkt. In veel gevallen ontstaat de structurele winst pas na zes tot twaalf maanden hard werken, en behalen slechts enkelingen inkomens van 3500 euro per maand of meer.
Aan de beginnende distributeurs worden gouden bergen voorgespiegeld, maar er wordt niet bij verteld dat de meeste distributeurs aan het einde van het jaar niets hebben verdiend terwijl ze wel vaak kosten hebben gemaakt. Het leger van onderliggende distributeurs-lagen doet in principe al het verkoopwerk, verdient zelf praktisch niets, en een groot percentage distributeurs scheidt er in de loop van de tijd mee uit om te worden vervangen door nieuwe distributeurs.
Er bestaan websites als Mlmsurvivor.com die uitgebreid uit de doeken doen hoezeer de top van het multi-level-marketingbedrijf voordeel trekt uit de arbeid van de distributeurs van de onderliggende lagen, en dat praktisch iedereen de organisaties na enige tijd hard werken zonder een cent moet verlaten. In de Verenigde Staten is deze vorm van distributeurenuitbuiting uitgevonden, en zijn er ook veel meer mensen door benadeeld dan in Nederland. Dat is te zien op Falseprofits.com, waar een expert zelfs voorlichting geeft in China en Sri Lanka.
Soms worden er dure producten verkocht, of worden er aan de producten ten onrechte geneeskundige krachten toegeschreven. Veel magneetsieraden, 'helende zalfjes', potentiepillen en andere dubieuze producten in deze categorie worden via multi-level-marketingstructuren verkocht. Soms worden distributeurs bovendien verplicht betaalde cursussen van het moederbedrijf te volgen, of moeten ze goederen inkopen waarvan het onzeker is of ze die wel kwijt kunnen raken.
Ik heb daar gesproken met een man die zijn gezin (5 personen) met het concept Euphony volledig uit het dal gehaald heeft. Ze sliepen jaren in één kamer en door met Euphony keihard aan de slag te gaan heeft hij nu een tussenwoning met een slaapkamer voor alle kinderen. Fantastisch toch. Iemand die beweert dat dit dan een oplichter/onbetrouwbaar iemand moet zijn snapt werkelijk niets van dit alles.
Zou dat gelukt zijn wanneer Euphony een onbetrouwbaar bedrijf zou zijn met net zulke onbetrouwbare diensten en service?
Zouden KPN en Greenchoice met een bedrijf wilen samenwerken die niet deugdelijk is?
De vraag stellen is m gelijk beantwoorden.
Mensen, er zijn meer wegen die naar Rome leiden, ook opgebied van geld verdienen.
Dat je niet bekend bent met het MLM systeem of er niets mee hebt kan natuurlijk altijd, Zelf hoeft het voor mij ook niet maar als ik zie hoe mijn broer er de dan de kost mee verdient en hoe hij er mee om gaat dan kan ik daar alleen maar mijn hoed voor afnemen.
Ik ben lang scpetisch geweest maar dat kwam door mijn eigen onwetendheid, net als velen van hier.
Nu ik een beter beeld heb van alles snap ik dat er helemaal niets mis mee is.
Het duurde even maar daar zijn de standaard verkooppraatjes weer waarvan dit topic al vol staat.
Je hebt dus echt niets bij te dragen?
Re: euphony mobiel
Hoe weet je dat nu? Je bent enkel gebruiker en geen consulent..of stiekem toch?Zijn post over verborgen lijnhuur, btw en wat nog meer raakt kant nog wal.
Overigens hebben die ook al meermalen laten zien niet precies te weten hoe het zit..
Blijven vragen genoeg over voor je.[/quote]
Ik ben klant en nergens op de factuur vind ik iets terug over lijnhuur,dat betaal ik nl nog aan KPN.
Euphony verrekent alleen mijn verbruik (vaste lijn zakelijk).
De tarieven zijn duidelijk scherper dan bij KPN, google zelf de tarieven maar.
Btw is heel normaal wanneer dat niet vermeld wordt in de zakelijke markt. Ik ken niet anders. Alle offertes die ik onder ogen zie zijn zonder BTW, dat vorder je nl terug dus is niet relevant.
Re: euphony mobiel
Ze zijn ook allemaal gelijk, die MLM-ers. Doen alsof de rest van de wereld tegen ze is en elke vorm van kritiek wordt afgedaan met de smoes dat de criticaster nergens weet van heeft en zich er dus maar niet mee moet bemoeien.
Deze types komen zichzelf vaak genoeg tegen, hoeven wij niets aan te doen. Gewoon weer een naam op de "ignore-list"...
Want nergens worden er vragen gesteld, of wordt er een probleem aangeduid. Het is namelijk nooit hun schuld en ze hoeven zich al helemaal niet te verantwoorden. Klapvee, maar ze vinden zichzelf leider..
Deze types komen zichzelf vaak genoeg tegen, hoeven wij niets aan te doen. Gewoon weer een naam op de "ignore-list"...
Want nergens worden er vragen gesteld, of wordt er een probleem aangeduid. Het is namelijk nooit hun schuld en ze hoeven zich al helemaal niet te verantwoorden. Klapvee, maar ze vinden zichzelf leider..
