Re: In termijnen betalen aan de firma Fa-Med B.V.
Geplaatst: 24 sep 2012 11:35
Voor het eerst moest ik bijbetalen volgens de nieuwe regeling tandartsen.
Nooit door FA-MED of de zorgverzekeraar geïnformeerd over de wijziging en nieuwe manier van afrekenen. 15 jaar altijd op tijd betaald, maar nu 1 rekening te laat.
€. 7, 75 + €. 40,-- incassokosten !! Asociaal !!
Hierover gebeld, 2 contactpersonen weigerden mij door te verbinden of terug te laten bellen door hun verantwoordelijke met beslissisingsbevoegdheid. Je loopt gewoon tegen een muur van onwil en vinden dat hun debiteuren aan de facturen kunnen zien wat er aan de hand is, DE OMGEKEERDE WERELD
Zij hoeven dus niet te informeren, wij moeten gewoon snappen wat er aan de hand is, doen we dit niet, dan betaal je maar gewoon €. 40,- extra ???
Mijn oplossing :
Ik heb mijn tandarts gebeld en verteld over de extreme kosten waar zij zelf in principe ook aan schuldig zijn door niet te informeren over wijzigingen in hun procedures.
Mijn tandarts verteld dat we door deze kosten niet 2x per jaar meer op controle kunnen, maar 1x per jaar met mijn gezin met 4 personen.
Hij loopt hierdoor 4x zijn vergoeding mis, dat is vele malen meer dan die 40,- .
Als alle ontevreden fa-med klanten dit doen en ook duidelijk aangeven dat FA-med het probleem is, dan lopen de tandartsen heel wat inkomsten mis..
Mijn tandarts kon hier wel begrip voor opbrengen.
Als veel tandartsen dit ook doen, dan lost het probleem Fa-med vanzelf op doordat ze dan veel tandartsen als klant zullen verliezen die niet zo blij met de situatie zijn.
Wij zijn de dupe van Famed- beleid, laat de tandartsen dan ook de dupe worden van hun beleid.
Anders gaat er niets veranderen en blijven ze arrogant
Nooit door FA-MED of de zorgverzekeraar geïnformeerd over de wijziging en nieuwe manier van afrekenen. 15 jaar altijd op tijd betaald, maar nu 1 rekening te laat.
€. 7, 75 + €. 40,-- incassokosten !! Asociaal !!
Hierover gebeld, 2 contactpersonen weigerden mij door te verbinden of terug te laten bellen door hun verantwoordelijke met beslissisingsbevoegdheid. Je loopt gewoon tegen een muur van onwil en vinden dat hun debiteuren aan de facturen kunnen zien wat er aan de hand is, DE OMGEKEERDE WERELD
Zij hoeven dus niet te informeren, wij moeten gewoon snappen wat er aan de hand is, doen we dit niet, dan betaal je maar gewoon €. 40,- extra ???
Mijn oplossing :
Ik heb mijn tandarts gebeld en verteld over de extreme kosten waar zij zelf in principe ook aan schuldig zijn door niet te informeren over wijzigingen in hun procedures.
Mijn tandarts verteld dat we door deze kosten niet 2x per jaar meer op controle kunnen, maar 1x per jaar met mijn gezin met 4 personen.
Hij loopt hierdoor 4x zijn vergoeding mis, dat is vele malen meer dan die 40,- .
Als alle ontevreden fa-med klanten dit doen en ook duidelijk aangeven dat FA-med het probleem is, dan lopen de tandartsen heel wat inkomsten mis..
Mijn tandarts kon hier wel begrip voor opbrengen.
Als veel tandartsen dit ook doen, dan lost het probleem Fa-med vanzelf op doordat ze dan veel tandartsen als klant zullen verliezen die niet zo blij met de situatie zijn.
Wij zijn de dupe van Famed- beleid, laat de tandartsen dan ook de dupe worden van hun beleid.
Anders gaat er niets veranderen en blijven ze arrogant