LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Arke mag geen invaliden meer helpen!

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
witte angora
Berichten: 31221
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Arke mag geen invaliden meer helpen!

Ongelezen bericht door witte angora »

wiseger schreef:
En als je op Internet eventjes gegoogled had dan had je een bericht gevonden van TS dat ze op 13 december 2011 op hurghada.startpagina.nl/prikbord waarin ze zegt dat haar man de komende week weer naar Egypte gaat.
Dat klopt grotendeels met wat TS in haar openingsbericht schrijft:
De vlucht was op 16 december 2011 naar egypte.
Er zit maar drie dagen tussen, is niet veel, kan verschillende redenen hebben, maar zoals ik het nu lees, maakt een en ander het er niet geloofwaardiger op. Niet in de zin dat alles verzonnen is, maar dat het verhaal wel eens minder nauwkeurig zou kunnen zijn dan zou moeten om zinvolle adviezen te geven.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Arke mag geen invaliden meer helpen!

Ongelezen bericht door nevermind »

wiseger schreef:@Nevermind

Wat een agressief toontje. Als je de eerdere reacties goed gelezen hebt, dan had je gezien dat Arke al in contact is met TS en dus weet heeft van deze discussie.
Onze afdeling Klantenservice neemt vandaag telefonisch contact met u op om tot een oplossing te komen.
En als je op Internet eventjes gegoogled had dan had je een bericht gevonden van TS dat ze op 13 december 2011 op hurghada.startpagina.nl/prikbord waarin ze zegt dat haar man de komende week weer naar Egypte gaat.

Het is nu gewoon afwachten totdat TS en/of Arke Webcare ons meer kunnen/willen vertellen.

Het is geen agressief toontje, maar je valt in herhaling, nu weer opnieuw.

Als je mijn eerder bericht had gelezen, had je ook gelezen, dat het niet het Arke webcare is en was, welke had gereageerd.
En van TS hoor je niets meer.
Nog een keer schrijf aan Hanna een mail, dan zie je, dat zij van dit alles niets afweet.
Tevens had je dit gelezen, geschreven op:Geplaatst: 01 apr 2012 15:19

nevermind schreef:.

Alle gegevens van de openingspost, zoals alle namen van TS en namen van medewerkers van het vliegmaatschappij, zijn op internet te vinden.
Zelf dat TS in Egypte is geweest met datum en haar man zo snel mogelijk terug gaat vliegen, en nog veel meer.
Inderdaad denk ik, dat deze trol, pas op niet de persoon met deze naam, hier een vreselijk verhaal heeft af gestoken, en rozemarijntje je hebt gelijk, dat iemand zo ziekelijk kan zijn, om zoiets te bedenken.
Dit was en blijft mijn mening.

wiseger
Berichten: 509
Lid geworden op: 10 nov 2010 16:29

Re: Arke mag geen invaliden meer helpen!

Ongelezen bericht door wiseger »

Als ik naar de profiel gegevens kijkt van onze Arke medewerker, dan zie je dat zij elke dag even de berichten controleert (gisteren nog) terwijl de TS sinds het verhaal is aangemaakt (29 maart) niet meer op trosradar is geweest.

Ik kan me niet voorstellen dat dit dezelfde personen zijn en geloof daarom niet in jou samenzweringstheorie. Ik denk eerder dat Arke eventjes afwacht hoe dit verhaal zich ontwikkelt alvorens verder te reageren.

witte angora
Berichten: 31221
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Arke mag geen invaliden meer helpen!

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik denk dat Arke helemaal niet verplicht is om te reageren. Sterker nog, een bedrijf dat een beetje fatsoen en klantvriendelijkheid heeft, zal een klant niet voor schut zetten door hem/haar publiekelijk te vertellen dat hij/zij het bij het verkeerde eind heeft.

Van Arke zul je hooguit, als het naar tevredenheid van de klant op is gelost, te horen krijgen dat de klacht naar tevredenheid is opgelost. Maar of deze klant ooit tevreden zal zijn, dat is nog maar zeer de vraag.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Arke mag geen invaliden meer helpen!

Ongelezen bericht door nevermind »

wiseger schreef:Als ik naar de profiel gegevens kijkt van onze Arke medewerker, dan zie je dat zij elke dag even de berichten controleert (gisteren nog) terwijl de TS sinds het verhaal is aangemaakt (29 maart) niet meer op trosradar is geweest.

Ik kan me niet voorstellen dat dit dezelfde personen zijn en geloof daarom niet in jou samenzweringstheorie. Ik denk eerder dat Arke eventjes afwacht hoe dit verhaal zich ontwikkelt alvorens verder te reageren.
Ik zou het nog eens herhalen.
Op het eerste, waar heb ik iets geschreven van een samenzwering ?
Andere vraag: waarom kijkt deze Arke medewerker steeds hier op het forum, en de echte ArkeFly niet?
Maar je hebt nog geen mailtje aan Hannah gestuurd, anders wisten wij snel, dat dit Fake is.
Nogmaals je mag ook in dit sprookje geloven, maar mijn mening weet je nu toch intussen. :wink:

Mousy
Berichten: 324
Lid geworden op: 14 feb 2011 22:29

Re: Arke mag geen invaliden meer helpen!

Ongelezen bericht door Mousy »

nevermind schreef:
wiseger schreef:Als ik naar de profiel gegevens kijkt van onze Arke medewerker, dan zie je dat zij elke dag even de berichten controleert (gisteren nog) terwijl de TS sinds het verhaal is aangemaakt (29 maart) niet meer op trosradar is geweest.

Ik kan me niet voorstellen dat dit dezelfde personen zijn en geloof daarom niet in jou samenzweringstheorie. Ik denk eerder dat Arke eventjes afwacht hoe dit verhaal zich ontwikkelt alvorens verder te reageren.
Ik zou het nog eens herhalen.
Op het eerste, waar heb ik iets geschreven van een samenzwering ?
Andere vraag: waarom kijkt deze Arke medewerker steeds hier op het forum, en de echte ArkeFly niet?
Maar je hebt nog geen mailtje aan Hannah gestuurd, anders wisten wij snel, dat dit Fake is.
Nogmaals je mag ook in dit sprookje geloven, maar mijn mening weet je nu toch intussen. :wink:
Je schreeuwt wel altijd zo tegen anderen , maar je kan hannah zelf ook een mailtje sturen toch?

b767-300er
Berichten: 161
Lid geworden op: 29 okt 2011 17:45

Re: Arke mag geen invaliden meer helpen!

Ongelezen bericht door b767-300er »

Zullen we het verder gezellig houden ipv elkaar af te blaffen... ;)

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Arke mag geen invaliden meer helpen!

Ongelezen bericht door nevermind »

Mousy schreef:
Je schreeuwt wel altijd zo tegen anderen , maar je kan hannah zelf ook een mailtje sturen toch?

Hoezo schreeuw ik?
Ik ben alleen alerter als sommige hier.
Je hebt toch ook jouw berichten verwijderd, omdat er een of ander niet in de haak was. :mrgreen:
Misschien doe je het nu ook weer. :twisted:
Waarom ik, wisenger beweert toch, dat dit de echte Hannah is, dan moet hij het ook bewijzen, en niet ik.
Ik kan niet begrijpen, dat mensen altijd worden aangevallen, als zij niet dezelfde mening als de rest hebben.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Arke mag geen invaliden meer helpen!

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Er hoeft niet meer gereageerd te worden door een arke medewerker. Damage-control is niet meer nodig. Het verhaal van TS is al voldoende in twijfel getrokken.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Arke mag geen invaliden meer helpen!

Ongelezen bericht door nevermind »

Emmy75 schreef:Er hoeft niet meer gereageerd te worden door een arke medewerker. Damage-control is niet meer nodig. Het verhaal van TS is al voldoende in twijfel getrokken.
Arke weet niets van dit Topic!

b767-300er
Berichten: 161
Lid geworden op: 29 okt 2011 17:45

Re: Arke mag geen invaliden meer helpen!

Ongelezen bericht door b767-300er »

De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. En dat geldt voor beiden!!

Succes. En het verhaal is mij en vele anderen wel duidelijk! Daar hebben we Arke(Fly) niet voor nodig!

b767-300er
Berichten: 161
Lid geworden op: 29 okt 2011 17:45

Re: Arke mag geen invaliden meer helpen!

Ongelezen bericht door b767-300er »

witte angora schreef:Ik denk dat Arke helemaal niet verplicht is om te reageren. Sterker nog, een bedrijf dat een beetje fatsoen en klantvriendelijkheid heeft, zal een klant niet voor schut zetten door hem/haar publiekelijk te vertellen dat hij/zij het bij het verkeerde eind heeft.

Van Arke zul je hooguit, als het naar tevredenheid van de klant op is gelost, te horen krijgen dat de klacht naar tevredenheid is opgelost. Maar of deze klant ooit tevreden zal zijn, dat is nog maar zeer de vraag.
+1 !!

travellerworldwide
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 apr 2012 08:47

Re: Arke mag geen invaliden meer helpen!

Ongelezen bericht door travellerworldwide »

ik zou maandag maar ff naar tros radar kijken dan doet die passagier zijn verhaal...

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Arke mag geen invaliden meer helpen!

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

nou dan ga ik kijken...
waarom reageerd hij hier dan niet meer?had wel zo netjes geweest,
mensen nemen de moeite om te antwoorden??

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Arke mag geen invaliden meer helpen!

Ongelezen bericht door Har06 »

[quote="rozemarijntje"]nou dan ga ik kijken...
waarom reageerd hij hier dan niet meer?had wel zo netjes geweest,
mensen nemen de moeite om te antwoorden??[/quote]


lees de toon van de antwoorden eens na en reageer daarna zo vinnig :oops:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Arke mag geen invaliden meer helpen!

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

@har

nou even voor de goede orde,in het begin heb ik erg mee geleeft,als je dat terug zou kunnen lezen.
na 4 dg of 5 dg geen reactie meer gehad van ts...neem aan dat als je zo erg ergens mee zit en je krijgt in eerste instantie toch wel medeleven ,dat je dan kan laten merken dat je nog meeleest?mis ik iets?

na 4 of 5 dg had ik ook zoiets van,als het echt zo is dat je dit verzint ben je triest,je moet niet spotten...
dus voor alle commotie er was had ts al kunnen reageren..dus ik ben niet vinnig ,ik zeg gewoon normaal iets...

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Arke mag geen invaliden meer helpen!

Ongelezen bericht door Har06 »

rozemarijntje schreef:@har

nou even voor de goede orde,in het begin heb ik erg mee geleeft,als je dat terug zou kunnen lezen.
na 4 dg of 5 dg geen reactie meer gehad van ts...neem aan dat als je zo erg ergens mee zit en je krijgt in eerste instantie toch wel medeleven ,dat je dan kan laten merken dat je nog meeleest?mis ik iets?

na 4 of 5 dg had ik ook zoiets van,als het echt zo is dat je dit verzint ben je triest,je moet niet spotten...dus voor alle commotie er was had ts al kunnen reageren..dus ik ben niet vinnig ,ik zeg gewoon normaal iets...
Waarom moet Ts reageren? , op sommige hun medeleven zou ik ook niet zitten te wachten, nu veroordeel je de topic als een fake verhaal.
waar maak jij je eigenlijk druk om ?

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Arke mag geen invaliden meer helpen!

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

ja dat hoef je niet dik te drukken,ik weet zelf wel wat ik heb geschreven...

misschien moet je eens kijken staat ergens hier een pool,kan je lezen dat mensen het wel fijn vinden als er respons komt... :wink:

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Arke mag geen invaliden meer helpen!

Ongelezen bericht door Har06 »

rozemarijntje schreef:ja dat hoef je niet dik te drukken,ik weet zelf wel wat ik heb geschreven...

misschien moet je eens kijken staat ergens hier een pool,kan je lezen dat mensen het wel fijn vinden als er respons komt... :wink:
rozemarijntje bedoel je ??? ik zit niet op herhaling van zetten te wachten :wink:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Arke mag geen invaliden meer helpen!

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

:lol:

Gesloten