Nogmaals een persoon, in dat geval jouw gerespecteerde wetenschapper verkondigd een percentage, en dit is dan de waarheid.Kortom, mijn bronnen zijn a) een gerespecteerd wetenschapper en b) de feitelijke cijfers van het CBS. U zet daar tot nu toe tegenover: een aluhoedje dat inbelde naar een radioprogramma met een vaag verhaal over E-nummers. Ik vind het prima dat u het bestaan van deze trend niet klakkeloos van me aan wilt nemen, maar wat mij betreft bent u nu aan zet om met bronnen te komen die het tegendeel aantonen.
Ik weet niet of ik daarover moet huilen of lachen.
Als je ieder wetenschapper die gerespecteerd is, op zijn/haar woorden moet geloven, dan wordt het in de samenleving een chaos.
Dan nog de vraag, waarom ik jouw woorden dan zoals je schrijft klakkeloos zou overnemen.
Ook een gerespecteerde wetenschapper/onderzoeker ?
Ik hoef niet aan zet te komen om het tegendeel te bewijzen, want jij hebt geroepen en niet ik.
[/quote]CSM schreef:
Mensen moeten niet zo overdrijven. In de jaren vijftig ging de helft van een doorsnee gezinsinkomen op aan voedsel. Nu is dat nog maar zo'n 15%. Supermarkt eten is dus ENORM goedkoper geworden. Relatief t.o.v. het modale inkomen.
Ik vroeg alleen om een onderbouwing waar dit na te lezen is, maar dit ben je tot nu, behalve oude cijfers en een radio uitspraak dit schuldig gebleven.
Maar laat meer zitten, uitvluchten zijn genoeg geweest, misschien vind ik wel zelf nog representatieve cijfers.