| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Groente fruit tas gratis bij jumbo?? PURE ONZIN!!
-
Maximaal1969
Re: Groente fruit tas gratis bij jumbo?? PURE ONZIN!!
ik denk dat jij bij de jumbo werkt.
Als je de regels van de jumbo leest dan klopt er niets van.
Ga maar lezen en geef dan antwoord.
Als je schreeuwt we zijn goedkoop moet je het nakomen.
Als er jou wat beloofd word en word niet nagekomen ben je dan vrolijk of niet
Als je de regels van de jumbo leest dan klopt er niets van.
Als er jou wat beloofd word en word niet nagekomen ben je dan vrolijk of niet
-
witte angora
Maximaal1969 schreef:ik denk dat jij bij de jumbo werkt.![]()
![]()
Veel beloven weinig geven doet... nou? nou? een gek in vreugde leven, toch?Als je de regels van de jumbo leest dan klopt er niets van.
Als er jou wat beloofd word en word niet nagekomen ben je dan vrolijk of nietGewoon niks geloven, en als het wel een keertje nagekomen wordt, dan heb je toch weer een mazzeltje.
tis weer bingowitte angora schreef:Maximaal1969 schreef:ik denk dat jij bij de jumbo werkt.![]()
Veel beloven weinig geven doet... nou? nou? een gek in vreugde leven, toch?Als je de regels van de jumbo leest dan klopt er niets van.
Als er jou wat beloofd word en word niet nagekomen ben je dan vrolijk of nietGewoon niks geloven, en als het wel een keertje nagekomen wordt, dan heb je toch weer een mazzeltje.
wat een gezeur zeg.
-
rozemarijntje
let je wel op de aardbeien....
goh we hebben het toch maar druk met al die banen....
krijg nog een burn out straks....
rozemarijntje schreef:![]()
![]()
nieuwe carrière ciske!!
let je wel op de aardbeien....
goh we hebben het toch maar druk met al die banen....
krijg nog een burn out straks....![]()
![]()
Ik geef Maximaal1969 gelijk, Jumbo is zeker niet met alles de goedkoopste. Alleen met de merkproducten en ook die zijn vaak dezelfde prijs als bij bv AH.
-
Maximaal1969
ik denk dat alle mensen die dit gezeur vinden bij de jumbo werken.
en sephora30 is verstandig die weet wat de regels van de jumbo zijn.
En dit gaat niet om gezeur maar om een standpunt die de jumbo zelf heeft ingesteld.
En de borden buiten de winkel de goedkoopste in Uw buurt is onzin.
En als al die mensen die dit gezeur vinden nou eens echt de regels en voorwaarden van de jumbo gaan lezen weet ik zeker als ze slim genoeg zijn dat de mensen die klagen over de jumbo gelijk moeten geven.
Regels zijn regels net als verkeersregels heb jij je maar aan te houden.
Regels zijn gemaakt om je aan te houden toch
En dit gaat niet om gezeur maar om een standpunt die de jumbo zelf heeft ingesteld.
En als al die mensen die dit gezeur vinden nou eens echt de regels en voorwaarden van de jumbo gaan lezen weet ik zeker als ze slim genoeg zijn dat de mensen die klagen over de jumbo gelijk moeten geven.
Jij denkt te veel.
Als jij vindt dat het niet waar is, zou ik zeggen ga bij de winkel langs, vertel het zef.
Als jij vindt dat het niet waar is, zou ik zeggen ga bij de winkel langs, vertel het zef.
en het is pas woensdag, zucht, poster is doorgegeven.rozemareintje schreef:gldt dt voor veels ook![]()
![]()
hb weining veels maar gratis is wel fijn![]()
On topic.... nog nergens iemand met geweer zien staan om je te dwingen ergens boodschappen te doen.....
Gelukkig leven we in een vrij land, behalve als je Pools bent en verplicht bent je boodschappen te doen in de "kamp"winkel van de werkgever....
En ik denk dat u familie of bevriend bent met TS.Maximaal1969 schreef:ik denk dat alle mensen die dit gezeur vinden bij de jumbo werken.
U registreert zich speciaal vandaag om u met dit topic te bemoeien ?
U schreeuwt al net zo hard als boze klant en ook Jumbo.
Er zijn veel meer supermarkten die schreeuwen de goedkoopste, beste of verser dan vers zijn. Dat kan op een willekeurig moment toch echt maar 1 zijn.
-
Maximaal1969
Emmy75 schreef:En ik denk dat u familie of bevriend bent met TS.Maximaal1969 schreef:ik denk dat alle mensen die dit gezeur vinden bij de jumbo werken.
Er zijn veel meer supermarkten die schreeuwen de goedkoopste, beste of verser dan vers zijn. Dat kan op een willekeurig moment toch echt maar 1 zijn.
is dat een probleem dat ik me aanmeld.
Ik dacht dat we hier vrijheid hadden maar er zijn mensen die het niet kunnen waarderen dat er mensen zijn die hun mening geven.
En kijk maar naar de reclame jumbo zegt dat ze goedkoper zijn heb ik de emte, spar en meer supermarkten nog nooit horen roepen.
En dat c1000 nog duurder is dan de jumbo terwijl dit van hetzelfde concern is de jumbogroep.
Het is geen "probleem" natuurlijk, aangezien iedereen hier dat op een gegeven moment gedaan heeft. Het kan voor mensen die hier al langer komen wel frappant, en dus meer dan dom toeval, lijken dat u nét na het starten van dit topic op het forum lid bent geworden, en met grofweg dezelfde bewoordingen en taalgebruik, het volmondig eens bent met de gebruiker die dit topic startte, en in geen enkel ander topic als deze berichten plaatst.Maximaal1969 schreef:Emmy75 schreef:En ik denk dat u familie of bevriend bent met TS.Maximaal1969 schreef:ik denk dat alle mensen die dit gezeur vinden bij de jumbo werken.
is dat een probleem dat ik me aanmeld.
Ik dacht dat we hier vrijheid hadden maar er zijn mensen die het niet kunnen waarderen dat er mensen zijn die hun mening geven.
En kijk maar naar de reclame jumbo zegt dat ze goedkoper zijn heb ik de emte, spar en meer supermarkten nog nooit horen roepen.
En dat c1000 nog duurder is dan de jumbo terwijl dit van hetzelfde concern is de jumbogroep.
Dat is wat er bedoelt wordt, maar dat zal speculatie blijven, tenzij 1 van de admins hier een logfile met ip-adressen neerzet zodat het vermoeden bevestigd, danwel ontkracht wordt. Maar dat zal ivm de privacy niet gebeuren, dus dit zal vermoedelijk nooit tot tevredenheid van allen duidelijk worden.
Blijft overeind dat hier legio praktijkvoorbeelden geschetst zijn, oa door mij, van klanten die supermarkten niks liever dan een poot willen uitdraaien, en er (bijvoorbeeld) niet voor schuwen om producten te verminken om zo korting te krijgen. Ik heb het wel eens meegemaakt dat een klant vroeg om een netje mandarijntjes af te prijzen omdat er een beschimmelde in zat, en het mij niet wilde overhandigen om naar achteren te brengen, maar stug korting bleef eisen.
Ook heb ik het in mijn tijd op de emballage regelmatig meegemaakt dat mensen dachten met een stukje visdraad, flessen meerdere keren door de automaat te kunnen halen etc.
Moraal van mijn (lange) verhaal, klanten zijn soms net zulke naaiers/zeikers als waar men hier de supermarkt van beschuldigd.
Nee hoor, maar als u zelf meermaals aannames roeptoeterd is het op zijn minst opvallend en krijgt men vanzelf nieuwe aannames.Maximaal1969 schreef:is dat een probleem dat ik me aanmeld.
Het zinspelen op de persoon "die moet er wel werken" is nog steeds geen inhoudelijk argument, maar valse argumentatie om de aandacht af te leiden. En oja die hebben we echt al zo vaak gehoord en is zóóóó' vorige eeuw.
Die vrijheid is er wel degelijk. Maar dan moet u zelf ook rekening houden met het feit dat er mensen zijn die anders denken en andere opvattingen hebben dan u. Zij hebben net zoveel recht op het ventileren van hun mening als u ook heeft.Maximaal1969 schreef: Ik dacht dat we hier vrijheid hadden maar er zijn mensen die het niet kunnen waarderen dat er mensen zijn die hun mening geven.
Als mensen een andere mening zijn toegedaan wil dat niet meteen zeggen dat ze maar bij het bedrijf waar het topic over gaat moeten werken.
Spar heeft ook zo zijn jaren gehad dat ze dit riepen. C1000, Appie, Plus etc roepen het bijna allemaal. Maar goed we mogen als consument inmiddels best wel weten dat alles wat in een reclame geroeptoeterd wordt met een pakje zout genomen moet worden. Vandaag kan toch echt maar 1 supermarkt de allergoedkoopste zijn. Dat kunnen er niet 5 zijn.Maximaal1969 schreef: En kijk maar naar de reclame jumbo zegt dat ze goedkoper zijn heb ik de emte, spar en meer supermarkten nog nooit horen roepen.
Dat bedoelde ik inderdaad. Ik omschreef het met eenzelfde soort aanname als Maximaal deed.sjohie schreef:... Dat is wat er bedoelt wordt..
Het is toch ook eigenlijk niet te filmen wat sommigen zich verzinnen en een moeite doen voor een paar cent. Ik kan me goed voorstellen dat de medewerkers van dit soort winkels inderdaad wel vele trucjes en smoezen kennen. Dan kan ik me wezenlijk voorstellen dat ze van sommige klanten echt de neus wel volhebben met het gedoe en gezever.sjohie schreef: Ook heb ik het in mijn tijd op de emballage regelmatig meegemaakt dat mensen dachten met een stukje visdraad, flessen meerdere keren door de automaat te kunnen halen etc.
Net zoals je bij programma's als wegmisbruikers ofzo soms de stomste smoezen voorbij ziet komen waarom ze te hard of door rood licht reden, maar dan toch stug blijven volhouden dat het hun schuld niet is.
Ik zag een keer een klant zich beklagen in een bloemenwinkel dat de bloemen het nog geen week hadden volgehouden. Zij eiste bij hoog en bij laag een nieuwe bos helemaal gratis. Toevallig had ik haar de week ervoor ook gezien bij dezelfde winkel en zag haar weggaan. Ze had de bos bloemen onder de strakke snelbinder van de fiets gebonden en niet zachthandig omgesprongen met die snelbinder. Die liet ze gewoon op de bos bloemen kletsen.
Ik wilde afrekenen en was op die discussie aan het wachten en toen de klant aardig onbeschoft begon te worden tegen de werkneemster, was ik het zelf een beetje zat en bemoeide me ermee. Ik zei zoiets als geen wonder dat je bloemen het niet hebben uitgehouden. Geen enkele bos bloemen zou het lang volhouden als je ze op die manier onder je snelbinders van de fiets knalt zoals je vorige week deed. Als je tomaten er zo onderknalt moet je ook niet raar kijken als je met ketchup thuis komt. Het is je eigen stomme fout. Je zou van mij geen cent korting laat staan nieuwe bloemen krijgen. Ik haalde vervolgens mijn bonnetje van de aankoop de week ervoor tevoorschijn om aan te tonen dat ik op dezelfde dag en rond dezelfde tijd in de winkel was.
Kreeg ze me eerst toch het schaamrood op de kaken en werd nog bozer. Maar goed ze kreeg niks meer gratis. Ze stampvoette boos de winkel uit en ging weer weg op haar fiets. Hoorde ik later dat ze al heel vaak was wezen klagen en vaker een gratis bos bloemen had gehad. Maar dat zou ze vanaf nu wel kunnen vergeten bij die winkel zei de medewerkster.
Daar doet dit topic mij toch steeds aan denkenNet zoals je bij programma's als wegmisbruikers ofzo soms de stomste smoezen voorbij ziet komen waarom ze te hard of door rood licht reden, maar dan toch stug blijven volhouden dat het hun schuld niet is
-
witte angora
Maar dat gebeurt alleen als dat zout in de aanbieding/de voordeligste/gratis is.alles wat in een reclame geroeptoeterd wordt met een pakje zout genomen moet worden.
witte angora schreef:Maar dat gebeurt alleen als dat zout in de aanbieding/de voordeligste/gratis is.alles wat in een reclame geroeptoeterd wordt met een pakje zout genomen moet worden.
-
rozemarijntje
Wordt pas vervelend in de winter als het (strooi) zout op iswitte angora schreef:Maar dat gebeurt alleen als dat zout in de aanbieding/de voordeligste/gratis is.alles wat in een reclame geroeptoeterd wordt met een pakje zout genomen moet worden.
Vandaar denk ik dat ik het verband legdeciske schreef:Daar doet dit topic mij toch steeds aan denkenNet zoals je bij programma's als wegmisbruikers ofzo soms de stomste smoezen voorbij ziet komen waarom ze te hard of door rood licht reden, maar dan toch stug blijven volhouden dat het hun schuld niet is
Komt een man bij de supermarkt en vraagt: Hoeveel kost een korrel zout? Zegt de verkoper: ach niks ... Zegt de man: korrel mijn pak dan maar helemaal vol.witte angora schreef:Maar dat gebeurt alleen als dat zout in de aanbieding/de voordeligste/gratis is.alles wat in een reclame geroeptoeterd wordt met een pakje zout genomen moet worden.