Wat een toestand zeg !
Feitelijk zal UPC dus tegen jouw werkgever zeggen; Alles goed en wel maar Rennegade willen we niet meer hebben". De bal ligt dan bij jouw werkgever. Op zijn minst zal hij zich in de situatie verdiepen. Als het klopt wat jij zegt dat je niets verkeerds hebt gedaan en zo ja indien toch wel en je hebt je excuses aangeboden dan is jouw werkgever moreel verplicht zich achter jou op te stellen.
Ik ken jullie werkverhoudingen niet maar laat betrokkenen zeker deze discussie lezen. Als 1 van mijn werknemers hier in betrokken zou zijn zou ik het zeker willen weten. Ik zou ook ver gaan in mijn steun trouwens...
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] nooit meer aan het werk voor upc door reactie's forum.
Re: nooit meer aan het werk voor upc door reactie's forum.
Geachte forumgebruikers,
De moderator heeft besloten dit forumtopic te sluiten, aangezien er hier geen discussie over een consumentenkwestie gaande is. Alle posts zijn off topic en dit is niet toegestaan volgens de gedragsregels van dit forum.
Met vriendelijke groet,
TROS Radar Internet
De moderator heeft besloten dit forumtopic te sluiten, aangezien er hier geen discussie over een consumentenkwestie gaande is. Alle posts zijn off topic en dit is niet toegestaan volgens de gedragsregels van dit forum.
Met vriendelijke groet,
TROS Radar Internet