Gelukkig bepaal jij dat niet.[/quote]Laderwebshop schreef:[Deel van discussie verwijderd door de Moderator]
@devious en trail46
Dit topic gaat over laderwebshop en de levering van deze webshop. Jullie posts gaan over van alles behalve de levering van laderwebshop ik zie bijvoorbeeld commentaar over: youtube filmpjes, mijn reacties, acteer kunsten over dames van een reclame filmpje, kwaliteit externe links, commentaar over content welk duidelijk in de footer staat, acties van apple, onnozel branche advies van devious en commentaar over kosten van het klantenservice telefoonnummer.
Dus heren laat dit weer een consumenten topic worden zoals het radar forum bedoeld is, en als als er klachten zijn over laderwebshop van klanten die niet goed geholpen zijn op de website of op de telefoon hoor ik het graag en los ik het ook op.
Nogmaals ik bepaal zelf wat ik in welk topic plaats, en de moderator bepaald of het on of off topic is. Niet jij.klopt dit staat duidelijk in het forum regelelement.
Maar heb je ook nog een vraag over laderwebshop of de levering hiervan?
Je bent totaal ongeloofwaardig als je als bedrijf klanten 48 euro per uur vraagt voor het oplossen van problemen die je zelf hebt veroorzaakt. Bovendien blijf je de wet overtreden door vooruit betaling te eisen.
Dat is allemaal relevante consumenteninfo. Daarmee vormen consumenten zich namelijk een beeld over je bedrijf en haar praktijken.