LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Niet zo zeuren

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Oscar

Re: Niet zo zeuren

Ongelezen bericht door Oscar »

Jaap,

We komen jullie vertellen dat jullie niet zo moeten zeuren. Jullie zijn zelf veel schuldiger als de banken. En zeker een stuk hypocrieter.

Als jullie werkelijk iets zouden willen doen tegen het waanzinnige lenen, klaag dan over beleggingshypotheken, aflossingsvrije hypotheken, postkrediet, Gelink en de rest. Maar jullie klagen alleen om als het jullie uitkomt.

krukas

Ongelezen bericht door krukas »

TROS EEN SLOTJE EROP PLEASE

XXX

Ongelezen bericht door XXX »

Ik zou niet weten waarom hier een slot op moet...
Mogen er alleen maar mensen 'meedoen' die er dezelfde mening op na houden als de zogenaamde 'gedupeerden'?

Stephan

Ongelezen bericht door Stephan »

Krukas,

Waarom moet er een slot op. Leg jij maar eens uit waarom jij van de renteafrek dacht te profiteren.

C

Ongelezen bericht door C »

Stephan

Dat kunnen ze niet uitleggen

opleidingscentrum Legiole

Ongelezen bericht door opleidingscentrum Legiole »

Les 1: Telefonische benadering van klanten.

1. Overleef de eerste dertig seconden
De eerste dertig seconden van het gesprek zijn van vitaal belang. In die tijd moet u de aandacht van de klant trekken, anders hangt u. Die aandacht trekt u niet door een heel verhaal te beginnen over wat uw bedrijf doet en waarom uw producten zo fantastisch zijn, maar door iets te vragen of te vertellen dat direct van toepassing is op de situatie van de klant: Wilt u ook een betere financiële toekomst voor uw kinderen? Ook verwijzen naar winst of kostenbesparingen zijn 'triggers' om de aandacht vast te houden: Weet u dat wij eenspaarplan hebben waarbij u uw geld vast zet, waarna er via een door ons bedachte manier van vastzetten u er een flinke winst mee kunt maken? Een beetje bluffen mag. U kunt het ijs breken door net te doen alsof u elkaar al eerder heeft gesproken, maar dat u er toen nog over moest nadenken
2. Stel slimme vragen
Vragen stellen blijft de belangrijkste activiteit in een verkoopgesprek. Ook als het u niet lukt om iets te verkopen, levert het inzicht op in de markt en in eventuele bezwaren. Begin met open vragen: Hoe spaart u nu?Waarom spaart u op deze manier?
Ga daarna over op gesloten vragen:Hoeveel procent rente hebben deze spaarrekeningen?
3.. Gebruik geen vaste scripts.
Scripts, waarin het hele verkoopgesprek en alle vragen tot op de komma staan uitgeschreven, zijn dodelijk. Het gevaar bestaat namelijk dat u de tekst letterlijk gaat oplezen. Wel is het verstandig om een paar kernpunten over het product op papier te zetten.
4.. Laat u niet afwimpelen.
Pareer met succes.
“Geen tijd”
Antwoord hierop geduldig, en begripvol.
Let op de formulering, vraag niet of u terug mag bellen, maar zeg dat u terug belt en vraag alleen op welk moment het schikt
5. Pareer weerleggingen
Tot zover klinkt het allemaal alsof elke klant die u aan de telefoon krijgt gewillig meegaat in het verkoopgesprek. Welnu, die kans is gering. U zult een zee van tegenwerpingen, en afwijzingen over u heen krijgen.
“Ïk moet er nog even over nadenken”
Bedenk snel of in het gesprek iets naar voren is gekomen waarover de klant
Onduidelijkheid heeft.
Wat is er niet duidelijk?
Waarover wilt u nog nadenken?
Is er iets dat ik misschien niet duidelijk heb verteld?

Maar een beetje verkoper is een volhouder. In het kader ziet u hoe u de meest gebruikte tegenwerpingen kunt pareren. Ga in ieder geval nooit in discussie over de bezwaren.
6. Stel bereikbare doelen
Ook de beste verkoper kan via de telefoon geen complete offsetpers aan de man brengen. Stel voor het verkoopgesprek bereikbare doelen bijv.het toezenden van een brochure.Als u een brochure toezend kondig dan aan dat u voor een bepaalde datum zult terug bellen naar aanleiding van de toegezonden brochure.

Les 2 Doorlezen voor volgende week het hoofdstuk over
Manupilatiestrategiën

marjo

Ongelezen bericht door marjo »

Ik vind heel vervelend dat op deze forum mensen
zijn Zoals GREETJE, PIETER JAN, OSCAR, DIE GEDUPEERDE NAAR BENEDEN PROBEREN TE HALEN.
In ons geval werd het beloofd dat onze inleg terug
zou komen. Wij wilden eerst niet tekenen omdat wij
het niet helemaal vertrouwde,toen was de heer Reier Doornenbal financieel adviseur
bereid een verklaring te tekenen toen pas hebben wij
onze handtekening gezet. Dus wij hebben die man vertrouwd omdat hij ook Labouchere vertegenwoordigde nu Dexia.Wij dachten dus veilig te zitten.
Dat is toch echt niet zo dom hoor!
Dat mensen er plezier in hebben om andere mensen af te kraken op dit forum, dat is toch te gek voor woorden.
Dan vind ik die mensen juist heel erg zielig.

Opleidingen Rabobank

Ongelezen bericht door Opleidingen Rabobank »

Aan: Rabobank Nedeland BV
Van: Legiolease Nedeland BV

http://www.zibb.nl/ondernemen/verkoop_s ... tnr=481223

oscar

Ongelezen bericht door oscar »

Marjo,

Wist je niet dat financiele adviseurs niet te vertrouwen zijn? Als iemand het heeft over 10 of 12% rendement dan weet je toch dat er iets niet klopt.

Oscar

Sorry voor mijn opmerkingen voor alle gedupeerden, ik zal het nooit meer doen. Ik heb heel erg spijt dat ik jullie allen hebben beledigd. Dat zal ik nooit meer doen.

Getekend,

Oscar

Oscar

Oscar heeft nergens spijt van. Als jullie spijt hebben van verkeerde beleggingen met geleend geld dan is dat jullie eigen verantwoordelijkheid.

Stephan

Heb jij een argument gehoord?

B

Ongelezen bericht door B »

Ze willen alleen geld zien. Of ze nu gelijk hebben of niet.

Stephan

Ik ben benieuwd of ze willen dat een rechter alle contracten terugdraait of alleen die tegenvielen.

Henk Wester

Ongelezen bericht door Henk Wester »

Die Oscar,
Wat sneu voor je dat je belasting moet betalen. Die rente-aftrek stimuleert het koopgedrag, want mensen houden meer geld over om te consumeren en dat leidt weer lot lasten- verlichting en dan heb jij je geld weer terug. Kun je die dure auto eindelijk kopen, of nog beter: koop een huis en weiger de rente-aftrek. Ik zou de hypotheek bij Dexia af-sluiten (gratis advies; toch niet, want dan betaal ik geen belasting en heb ik niks te kankeren over "mijn belastinggeld" dat verkeerd besteed wordt). Ik heb met je te doen, echt waar.

Henk Wester

Wat een klein mannetje ben je toch, Oscar. Je gedrag is slechts te interpreteren als een Testimonium Paupertatis. Ga maar opzoeken wat dat betekent.

Henk Wester

Oscar, ik vergat nog te vragen of je ooit van "projectie" gehoord hebt, maar gezien je reacties zal dat niet het geval zijn. Ik zal je een stukje op weg helpen: het heeft iets met psychologie en psychiatrie te maken.

An

Ongelezen bericht door An »

Joh Henk, laat je toch niet opnaaien door zo,n maffe gozer! Gewoon niet op reageren. Hij zit overal op die maf. Henk, hou de eer aan je zelf dit heeft toch totaal geen togevoegde waarde.
Gr. AN

Margarita

Ongelezen bericht door Margarita »

Wat zitten jullie toch allemaal te zeuren, als schuldenaar en "have not titulair" wordt je immers altijd onbeschoft en als vuil behandeld, is altijd al zo geweest.
Vriendelijkheid en behulpzaamheid is dan ver te zoeken bij die eisende instanties en welvarende medemens.
Maar dat is toch normaal, geen tijd voor loosers pechvogels en simpelen van geest die te goed gelovig waren.
Wat telt is financieel succes maak niet uit hoe je daar aan bent gekomen, dan weet iedereen je gat wel weer te vinden.

yvonne

Ongelezen bericht door yvonne »

He Oscar,
Ik zou je graag willen uitnodigen op 21 mei 13.00 scheepsvaartmuseum Amsterdam.
Graag zou ik je dan iets willen uitleggen, misschien dat
je ons dan beter snapt. Hoop dat je komt.
Yvonne Cornelisse

Gesloten