Het verbaasd me niet dat de politie geen actie onderneemt op dit soort van fraude, het is voor hun stopwerk m.a.w. als er ruimte en winst mee te behalen is gaan ze tot actie over.
Bij de KvK zijn wel de adressen van de 2 bestuurders te achterhalen, mogelijk sturen wij ook daar brieven naar toe.
Heb ook contact gehad met een medewerker van Rob Verlinden, alwaar we vernamen dat hun huis-advocaat stappen ondernomen heeft om het beeld van Rob te verwijderen.
W.Geeraets
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Design247.nl: Na 3 maanden nog steeds geen levering
Re: Design247.nl: Na 3 maanden nog steeds geen levering
Helaas zijn ook wij slachtoffer van Design 247. Het door ons, in juni, bestelde meubelstuk is tot op heden niet geleverd. Ook op de vele emails en telefoontjes krijgen we geen reactie. Maandag a.s. Staat de afspraak bij de politie gepland om aangifte te doen!
Re: Design247.nl: Na 3 maanden nog steeds geen levering
Ik ben gebeld door design247, mijn spullen stonden klaar wist hij te vertellen.
Toen ik zei dat ik geen interesse meer had (Ik had niet aanbetaald; ik zou het ophalen en daar pinnen) en ik hem vertelde dat hij eens op tros radar moet kijken zei hij dat hij dat ging doen en bedankte me...
Hij heet Nick en is bereikbaar op nummer 06-24963563
Misschien heeft iemand wat aan dat nummer!
Toen ik zei dat ik geen interesse meer had (Ik had niet aanbetaald; ik zou het ophalen en daar pinnen) en ik hem vertelde dat hij eens op tros radar moet kijken zei hij dat hij dat ging doen en bedankte me...
Hij heet Nick en is bereikbaar op nummer 06-24963563
Misschien heeft iemand wat aan dat nummer!
Re: Design247.nl: Na 3 maanden nog steeds geen levering
Beste allemaal,
ook wij hadden een mooie tafel gezien en deze besteld via Design247.
Uiteraard netjes betaald op 2 april maar nooit een tafel gezien.
Zelfs de vader van A. R. gesproken maar niks mocht helpen.
Ook het contact met de Qshop-keurmerk was niet nuttig (deze organisatie kan niks doen behalve "bemiddellen" (lees hetzelfde mailtje door sturen en verder niks)).
Maar nu heb ik via Multisafepay eindelijk stappen kunnen maken.
Deze organisatie behandelen al het betaalverkeer van Design247 en nadat ik twee weken geleden contact met hun op heb gezocht krijg ik vanochtend de bevestiging dat zij (Multisafepay) het gestorte bedrag terug gaan boeken.
Graag wil ik dan ook iedereen adviseren welke nog geld krijgen van Design247 contact op te nemen met Multisafepay.
Via onderstaande link kan je een ticket aanmaken.
https://support.multisafepay.com/index. ... ts/Submit/
Zorg ervoor dat er duidelijk wordt vermeld wat er is besteld (aangevuld met eventueel bestel nummer), datum, bedrag etc. en voeg ook een screenshot bij van je internetbankieren waarop zichtbaar is wat er precies is afgeschreven (incl. bepaalde kenmerken).
Hierbij ook gelijk een dank bericht naar Multisafepay/Kelly H. voor de hulp in deze zaak en dat het hoofdstuk van Design247 voor ons eindelijk kan worden afgerond.
Mvg Martijn
ook wij hadden een mooie tafel gezien en deze besteld via Design247.
Uiteraard netjes betaald op 2 april maar nooit een tafel gezien.
Zelfs de vader van A. R. gesproken maar niks mocht helpen.
Ook het contact met de Qshop-keurmerk was niet nuttig (deze organisatie kan niks doen behalve "bemiddellen" (lees hetzelfde mailtje door sturen en verder niks)).
Maar nu heb ik via Multisafepay eindelijk stappen kunnen maken.
Deze organisatie behandelen al het betaalverkeer van Design247 en nadat ik twee weken geleden contact met hun op heb gezocht krijg ik vanochtend de bevestiging dat zij (Multisafepay) het gestorte bedrag terug gaan boeken.
Graag wil ik dan ook iedereen adviseren welke nog geld krijgen van Design247 contact op te nemen met Multisafepay.
Via onderstaande link kan je een ticket aanmaken.
https://support.multisafepay.com/index. ... ts/Submit/
Zorg ervoor dat er duidelijk wordt vermeld wat er is besteld (aangevuld met eventueel bestel nummer), datum, bedrag etc. en voeg ook een screenshot bij van je internetbankieren waarop zichtbaar is wat er precies is afgeschreven (incl. bepaalde kenmerken).
Hierbij ook gelijk een dank bericht naar Multisafepay/Kelly H. voor de hulp in deze zaak en dat het hoofdstuk van Design247 voor ons eindelijk kan worden afgerond.
Mvg Martijn
Re: Design247.nl: Na 3 maanden nog steeds geen levering
Ik heb op 3 sept een eettafel bij Design 247 besteld.ik zou binnen 8-10 weken de tafel zou krijgen.ik heb sinds eind nov/dec per keer gebeld en email gestuurd.ik krijg een belofd naar de andere.Ik heb de hele jaar gespaard voor een eettafel.ik wil liever mijn geld terug krijgen.
Re: Design247.nl: Na 3 maanden nog steeds geen levering
3 maanden? Wat kort .
Wij hebben 6 maanden moeten wachten op een tafel, eetbank, 3 stoelen en een zgn. luie stoel.
Moest uit Italie komen.
De winkel liet 2x weten dat het later zou worden.
Dit betrof: van Til uit Alkmaar.
Ik had er geen problemen mee, de verbouwing van ons huis liep toch uit.
Maar voor jullie is het idd balen.
Wij hebben 6 maanden moeten wachten op een tafel, eetbank, 3 stoelen en een zgn. luie stoel.
Moest uit Italie komen.
De winkel liet 2x weten dat het later zou worden.
Dit betrof: van Til uit Alkmaar.
Ik had er geen problemen mee, de verbouwing van ons huis liep toch uit.
Maar voor jullie is het idd balen.
Re: Design247.nl: Na 3 maanden nog steeds geen levering
Wel, dan kan je gelukkig de adviezen opvolgen die hierboven staan. Dus volg Geckoo 's raad op, misschien krijg je ook de kans in ieder geval je geld terug te zien. Succes.juliew schreef:Ik heb op 3 sept een eettafel bij Design 247 besteld.ik zou binnen 8-10 weken de tafel zou krijgen.ik heb sinds eind nov/dec per keer gebeld en email gestuurd.ik krijg een belofd naar de andere.Ik heb de hele jaar gespaard voor een eettafel.ik wil liever mijn geld terug krijgen.
Re: Design247.nl: Na 3 maanden nog steeds geen levering
toch vind ik dat gedoe met multiseefplee verdacht. Het is geen bank en geen kredietmaatschappij, maar een derde partij in een transactie. Als die dan ineens geld kan "terughalen" , waar is dan de toezichthouder? Het is een frauduleuze handeling en ik denk dat dat bedrijfje daar nog aardig wat me te stellen krijgt. Wel handig dat klanten hun geld terug krijgen, dat moet gezegd.