Bekabeling - Software - Afstandsbediening.
Precies omgedraaid
Dus volgens jou liegt ze ?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Dat zijn jouw woorden, dat die vrouw het niet zo nauw met de waarheid neemt ,weet ieder mens die het gezien heeft.'Dus volgens jou liegt ze ?
bprosman schreef:Ik hoorde die mevrouw van UPC in de uitzending toch DRIE oorzaken noemen.Dat staat overal
NeeKan UPC voor het uitleveren van de Horizon niet eerst de signaalsterkte doormeten.
Prolix schreef:Nou, dan mag je je oren wat verder open zetten. Mòcht de monteur het probleem vinden in huis, na de AOP, dan zou het kunnen dat de kosten op de klant verhaald worden.Har06 schreef: ...
Het probleem is dat de monteurskosten voor rekening van de gedupeerde klant komt bij een interne kabel check,bij elk monteurbezoek wordt daarop gewezen...
Het verschil zit hem in "dan zou het kunnen"Zoek de verschillen ?
Op afstand meten tot in je huis kunnen ze pas als er een modem of apparaat wat zich als modem gedraagt (Horizon box) geplaatst is, niet vantevoren, dan kunnen ze maximaal maar tot de wijkkast.natuurlijk kan UPC vanuit hun pc de signaalsterkte meten, hoogst persoonlijk ervaren, kan Ziggo niet meten ?
bprosman, jij gaat van het bijna onmogelijke uit, namelijk dat iemand geen modem of box heeft, je kunt op alle slakken zout strooien of willen strooienbprosman schreef:Op afstand meten tot in je huis kunnen ze pas als er een modem of apparaat wat zich als modem gedraagt (Horizon box) geplaatst is, niet vantevoren, dan kunnen ze maximaal maar tot de wijkkast.natuurlijk kan UPC vanuit hun pc de signaalsterkte meten, hoogst persoonlijk ervaren, kan Ziggo niet meten ?
Har, JOUW stelling was, dat UPC het signaal zou moeten kunnen meten VOORDAT Horizon geinstalleerd was. Als je een box en/of modem hebt IS UPC/Horizon al geinstalleerd.bprosman, jij gaat van het bijna onmogelijke uit, namelijk dat iemand geen modem of box heeft
Nee dat kan dus niet, de signaalsterkte is op dat moment VOOR HET UITLEVEREN maar tot de wijkcentrale/kast te meten. VOOR het uitleveren hebben klanten nog geen Horizon box.Kan UPC voor het uitleveren van de Horizon niet eerst de signaalsterkte doormeten.
Har bedoelt vast dat de horizon eerst getest had moeten worden!! Zoiets heeft Har hier namelijk al geschreven.Har, JOUW stelling was, dat UPC het signaal zou moeten kunnen meten VOORDAT Horizon geinstalleerd was
Ik heb het wel gehad met de neuzelaar bprosman.ciske schreef:Har bedoelt vast dat de horizon eerst getest had moeten worden!! Zoiets heeft Har hier namelijk al geschreven.Har, JOUW stelling was, dat UPC het signaal zou moeten kunnen meten VOORDAT Horizon geinstalleerd was
1 Is er overgegaan van oude media box naar Horizon, heeft overigens het modem gehouden, Horizon box zit achter het "oude" modem (misschien een reden waarom het goed werkt).laat hij-zij maar eens bij de lat buren etc informeren
Wauw , 3 mensen van de 200.000 , geweldig. las net op het chelloo forum ook dat er nog steeds zoveel ellende is. Dat wou jij wegpoetsen?Dus 1 bestaande, 2 nieuwe klanten
ciske schreef:Wauw , 3 mensen van de 200.000 , geweldig. las net op het chelloo forum ook dat er nog steeds zoveel ellende is. Dat wou jij wegpoetsen?Dus 1 bestaande, 2 nieuwe klanten
Over schatje gesproken, waar Har06 is qua reacties, is Ciske en andersomAh, daar is mijn schatje weer![]()
Har06 poneert de stelling dat de meerderheid van de Horizon klanten bestaande UPC klanten zijn.Wauw , 3 mensen van de 200.000
tellen is helaas niet hun sterkste kant..bprosman schreef:Over schatje gesproken, waar Har06 is qua reacties, is Ciske en andersomAh, daar is mijn schatje weer![]()
![]()
Begint wel op te vallen
Har06 poneert de stelling dat de meerderheid van de Horizon klanten bestaande UPC klanten zijn.Wauw , 3 mensen van de 200.000
In mijn omgeving is dat dus niet , maar 30%.
bprosman schreef:Over schatje gesproken, waar Har06 is qua reacties, is Ciske en andersomAh, daar is mijn schatje weer![]()
![]()
Begint wel op te vallen
In mijn omgeving is dat dus niet , maar 30%.
fijn dat je dat opvalt, maar eh....Har zegt nergens dat het al bestaande klanten zijn.
Bestaande klanten dus anders kunnen ze geen mediabox en modem hebben.hij-zij schijnt niet te willen begrijpen dat nagenoeg iedereen een mediabox heeft en een modem voordat de 200.000 Horizon gebruikers op de Horizon Box overstapten
bprosman schreef:]
Bestaande klanten dus anders kunnen ze geen mediabox en modem hebben.
jij zit er gewoon voor de zoveelste keer naast. Zielig dat je dat ( ondanks alle duidelijke bewijzen ) niet eens durft toe te geven.ciske schreef:bprosman schreef:]
Bestaande klanten dus anders kunnen ze geen mediabox en modem hebben.
Gut , als nieuwe klant krijg je toch een modem en mediabox. jij bent gewoon Har aan het uitdagen, zielig hoor.
Niet als Horizon klant want normaal fungeert je Horizon box als modem.Gut , als nieuwe klant krijg je toch een modem en mediabox.