LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bus rijdt door en klagen helpt niet
Re: bus rijdt door en klagen helpt niet
Omdat je zo boos ben zal ik het nog een keer zeggen omdat je zo beleefd ben Er word niet doorgereden bij haltes Als er een paar lijnen tegelijk bij een halte komen verschillende nummers dan kijk je zelf welk nummer jij moet hebben en als die eraan komt steek je alvast je hand op en dan stop die als het goed is.Maar gewoon je hand omhoog doen bij je nummer die je moet hebben,En dan loop je tijdens handopsteking naar de bus.Wat is daar nou zo;n moeite aan!!!!Dus ik zou je zeggen maak je niet dik dun is de mode.En als de bus vol zit mag die doorrijden.Dat heb met veiligheid te maken.Maar ik hou eroverop want als je zo onbeschoft ben verdien je geen antwoord.
Nel amsterdam!!!!!!!!!!!!!!
Nel amsterdam!!!!!!!!!!!!!!
En nog wat gast ik heb nog nooit een topic geopend dus knoop dat goed in je oren.En kom mij niet meer aanspreken omdat jij gewoon niet kan of wil horen,luisteren maar goedenavond moos
Voor alle forumgangers wil ik heel erg bedanken voor alle inbreng.Ik heb het heel leuk gevonden maar ik ga.Ik heb nog een ander forum favoriet van een andere omroep en ga daar heen.Dus sluit ik de tros forum in zijn geheel af.Ik heb echt genoten maar sommige maken het je toch moeiijk.ook om te blijven.Ik heb veel geleerd en ben dankbaar er voor.Je bent nooit te oud om te leren
.Iedereen het allerbeste gewenst en veel succes in jullie leven.
Moos -nel de jong..........Amsterdam
.Iedereen het allerbeste gewenst en veel succes in jullie leven.
Moos -nel de jong..........Amsterdam
Tsjonge, tsjonge, tsjonge nog an toe.
Moeten we nu onder de indruk raken van al dat gewauwel?
Je fantaseert er een hoop bij wat helemaal niks met het onderwerp te maken heeft.
Maar blijkbaar gaat het niet om het onderwerp Moose-poos! Hou jij je nu maar lekker van de domme.
Je weet verdomd goed waar het over gaat.
Dat zo iemand hier vertrekt (al zullen de meesten toch stiekem blijven kijken of er nog iets nieuws/interessant voor hun is), is dan ook helemaal geen dramatisch verlies.
Misschien komt er iemand voor in de plaats die zich wel aan het onderwerp kan houden.
Dus voor iedereen die hier nog wil reageren:
Het onderwerp is Bus rijdt door en klagen helpt niet
Dus graag geen verhaaltjes meer van bijv. bespuugde buschauffeurs, neppassagiers, passagiers die de trein anders missen, meerdere lijnen per halte, enz. enz.
Op hoop van zegen....
Moeten we nu onder de indruk raken van al dat gewauwel?
Je fantaseert er een hoop bij wat helemaal niks met het onderwerp te maken heeft.
Maar blijkbaar gaat het niet om het onderwerp Moose-poos! Hou jij je nu maar lekker van de domme.
Je weet verdomd goed waar het over gaat.
Dat zo iemand hier vertrekt (al zullen de meesten toch stiekem blijven kijken of er nog iets nieuws/interessant voor hun is), is dan ook helemaal geen dramatisch verlies.
Misschien komt er iemand voor in de plaats die zich wel aan het onderwerp kan houden.
Dus voor iedereen die hier nog wil reageren:
Het onderwerp is Bus rijdt door en klagen helpt niet
Dus graag geen verhaaltjes meer van bijv. bespuugde buschauffeurs, neppassagiers, passagiers die de trein anders missen, meerdere lijnen per halte, enz. enz.
Op hoop van zegen....
Inderdaad bus rijdt door en klagen helpt niet
Het volgende : Bij gemeente geweest om te vragen hoe kan dat en ja hoor geen antwoord. Vraag maar aan OV. Er zat een snuggere ambtenaar die zei vraag maar aan woningbouw vereniging.
Ben ik geweest Voor iedere bus halte mogen wij punten toekennen aan woningen die gehuurd worden van ons.
Iedereen die een huurhuis heeft krijgt verhoging via de normen van punten.
Snap je de link
Dus geen palen weg nemen dat kost ons geld (Woningbouwvereniging ). Je kunt ze beter wel hebben maar wel overslaan bus driver anders kost het ons geld
( Busmaatschappij ). Politiek zegt laat staan anders geen subsidie.
Op papier bestaan ze wel maar we gebruiken ze niet
Het volgende : Bij gemeente geweest om te vragen hoe kan dat en ja hoor geen antwoord. Vraag maar aan OV. Er zat een snuggere ambtenaar die zei vraag maar aan woningbouw vereniging.
Ben ik geweest Voor iedere bus halte mogen wij punten toekennen aan woningen die gehuurd worden van ons.
Iedereen die een huurhuis heeft krijgt verhoging via de normen van punten.
Snap je de link
Dus geen palen weg nemen dat kost ons geld (Woningbouwvereniging ). Je kunt ze beter wel hebben maar wel overslaan bus driver anders kost het ons geld
( Busmaatschappij ). Politiek zegt laat staan anders geen subsidie.
Op papier bestaan ze wel maar we gebruiken ze niet
Laatst gewijzigd door Intergast op 03 jun 2004 16:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik kan dit niet begrijpen wat je bedoeld eenmaal uitgelegd en die persoon krijgt de hele zwik over zich heen en alleen dat ze het uitlegd .Iedereen die over haar heen zijn gegaan ondanks goede bedoelingen van haar mogen zich schamen.Zo gaat dat bij haar in die plaats en misschien ergens anders ook weer anders.Maar jullie mogen je gaan schamen daarvoor .!!!!!!!!!En voor intergast als je uitlegd hoe of wat dan als je bieft duidelijker.De groetjes en val niet een persoon aan,want dat vind ik nou walgelijk. Dooby
Intergast heb nogmaals gelezen en je had naar het station moeten gaan naar loket o.v en daar hadden ze je kunnen informeren.Die palen gaan pas weg als er een definitief besluit ligt Vandaar dat ze afgeplakt worden of afgedekt. het kan tijdelijk zijn en dan is er informatie in de bus aanwezig.En nu houd ik op want hoe iemand ook uitlegt het is nooit goed dus vandaar dat die gast moos er de brui aan gaf. Want afge zeken wordt er nu een maal en deze keer niet terrecht.Vandaar.Maar flink van jullie om dat zo te doen En kletst nu maar lekker en z-e-i-k
mij ook maar af. een woord BEDANKT oUDE GETROUWE
Dooby
mij ook maar af. een woord BEDANKT oUDE GETROUWE
Dooby
Ik naar mijn weten val niemand persoonlijk aan maar verkondig alleen dingen die bij mij binnen komen. Mocht ik je onhues bejegend hebben mijn excusses daarvoor.
Jij hebt moos niet aangevallen maar de uitleg van je die snapte ik niet en nog niet want ik heb al gezegd dat je aan het loket bij het station bij het openbaar vervoer van de bussen ( speciaal loket voor bus vervoer)Had moeten zijn. Zo gaat dat en niet bij gemeente loket..Maar ja het is gebeurd en ik trek er mijn les uit.Zo werkt dat nu immers .Maar moos is de dupe en dat is onrechtvaardig.Maar het is nu voor bij en we gaan gewoon verder.Deze komt op voor onrecht.
Was bij de brokken maffia ook al zo. Maar lammert ik begrijp het wel word er alleen zo moedeloos van dat gezeur over die haltes. Ik heb van moos overgenomen en getracht het uit te leggen,want zei kan het niet meer.En over aanvallen hebben wij het niet meer over. Excuus voor mijn felheid.Ik hoop dat de lucht nu geklaard is en verder kan gaan.
Maar moos is een beetje ziek vandaar overname.En nu allenmaal instappen en we maken een verrassings tocht met ons allen .En iedereen een goed humeur mee brengen en we maken er een leuke rit van.Veel plezier en tot horens .En lammert alles is goed.
Was bij de brokken maffia ook al zo. Maar lammert ik begrijp het wel word er alleen zo moedeloos van dat gezeur over die haltes. Ik heb van moos overgenomen en getracht het uit te leggen,want zei kan het niet meer.En over aanvallen hebben wij het niet meer over. Excuus voor mijn felheid.Ik hoop dat de lucht nu geklaard is en verder kan gaan.
Maar moos is een beetje ziek vandaar overname.En nu allenmaal instappen en we maken een verrassings tocht met ons allen .En iedereen een goed humeur mee brengen en we maken er een leuke rit van.Veel plezier en tot horens .En lammert alles is goed.
Dit stuk is getekend door dooby vergeten want mijn regels waren gezakt zodat ik niet tekenen kon maar bij deze hoort bij het stuk voor intergast l.c
Zijn er niet ergens een paar bekende spreekwoorden
De beste Stuurlui staan aan wal
of
Schoenmakers, blijf bij jullie lees
of
En in Arlet haar geval: daar hebben we spuit 11 ook weer!Zijn er niet ergens een paar bekende spreekwoorden
of
Ja, maar Arlet komt uit Sittard en is verzot op verhalen over het openbaar vervoer...., ja toch, niet dan?En in Arlet haar geval: daar hebben we spuit 11 ook weer!
Of is "Spuit 11" juist de kwinkslag?
In ieder geval: Een buschauffeur hoort gewoon te stoppen bij iedere halte waar mensen staan. Punt uit!!
Zonder passagiers kan een bus niet rijden en dan is er ook geen buschauuffeur meer nodig. Weer 'n gezin met een werkloze chauffeur.
Krijgen we dát weer te horen.
Dus toch maar stoppen voortaan?
Nogmaals, de beste stuurlui staan aan wal, dat blijkt wel bij jullie uitspraken, waarom worden jullie geen buschauffeur als julliehet allemaal zou goed zouden doen.
Passagiers ja dat zijn pas nette, vriendelijke en geduldige mensen, zij hebben overal begrip voor dat laat zich hier op dit forum wel zien.Ik denk dat jullie de allerbeste werknemers zijn die nooit fouten maken , iedere dag met plezier naar jullie werk gaan of school natuurlijk of lekker gaan stappen als deze mensen moeten werken.
Doe mij een lol en wordt boer op het platteland, hebben jullie geen last van het openbaarvervoer en als jullie eens naar de grote stad willen gaan, klim dan op een ezel.
Passagiers ja dat zijn pas nette, vriendelijke en geduldige mensen, zij hebben overal begrip voor dat laat zich hier op dit forum wel zien.Ik denk dat jullie de allerbeste werknemers zijn die nooit fouten maken , iedere dag met plezier naar jullie werk gaan of school natuurlijk of lekker gaan stappen als deze mensen moeten werken.
Doe mij een lol en wordt boer op het platteland, hebben jullie geen last van het openbaarvervoer en als jullie eens naar de grote stad willen gaan, klim dan op een ezel.
Of ze kunnen met de tractor naar de stad komen.Ook hoeven ze dan niet meer met de hand omhoog gaan staan en de knopjes van de bus om uit testappen is voor die gasten niet meer nodig.De bus rijd toch wel ,en stopt bij de haltes waar mensen staan om mee te gaan.Dus dat hebben we ook weer gehad.En kan de busschaufeur na de laatste rit naar huis om zich te ontspannen en daarna zich richten op de volgende dag. een gaste
Deze mensen moeten niet zo afgeven op andere mensen die hun werk fatsoenlijk proberen te doen.
Zelf wil ik wel eens een muisje zijn, gewoon om te zien of al die klagers over het openbaarvervoer ook zo pietje precies zijn op school of op hun werk.
Het is gewoon een wettelijke regel en als al deze klagers eens in het reglement van het openbaarvervoer keken zouden ze zien staan dat de klant ( passagier bij de halte )
[/b] verplicht is om aan te geven of hij met de bus mee moet [/b]
Zelf wil ik wel eens een muisje zijn, gewoon om te zien of al die klagers over het openbaarvervoer ook zo pietje precies zijn op school of op hun werk.
Het is gewoon een wettelijke regel en als al deze klagers eens in het reglement van het openbaarvervoer keken zouden ze zien staan dat de klant ( passagier bij de halte )
Beste arlet dat is al tig keren geprobeerd Mijn man was zelf buschaufeur.En hij stopte voor iedereen en in al die jaren keurig zijn werk gedaan.En als er iemand kwam aanrennen stopte hij ook en als dank werd hij bespuugd en uit gescholden. gelukkig is ze door het ondersteunings team uit de bus gehaald OO is hij mishandeld en met messen bedrijgd Maar dat laat mensen koud en maarklagen.Ik ben blij dat hij eruit is. Dat noemt zich dan nette gasten.!!!!! Dit wilde ik even zeggen want geklaagd word er toch . nel
Hahaha, dat geldt zeker alleen voor / in Sittard!Het is gewoon een wettelijke regel en als al deze klagers eens in het reglement van het openbaarvervoer keken zouden ze zien staan dat de klant ( passagier bij de halte )
Nee gast dat geld ook voor grote steden. Even je verstand laten werken
en eens goed na denken misschien dat je dan weet hoe het werkelijk zit.En Arlet heeft gelijk.
en eens goed na denken misschien dat je dan weet hoe het werkelijk zit.En Arlet heeft gelijk.
ik vraag mij af waar deze wereld naar toe gaat.
mensen worden alsmaar agressiever en agressiever.
niemand kan elkaar meer velen.
als je iets zegt wat een ander niet zint, dan krijg je meteen een hatelijke opmerking of erger, wat een kl. wereld is het toch.
mensen worden alsmaar agressiever en agressiever.
niemand kan elkaar meer velen.
als je iets zegt wat een ander niet zint, dan krijg je meteen een hatelijke opmerking of erger, wat een kl. wereld is het toch.