Aangezien er inhoudelijk niks meer te discusieren valt ( de paranoide samenzweringstheorien hebben geloof ik de overhand gekregen), duik ik maar even off-topic voor een seconde.
Wie samenzwering en waarom ??????????, je liet je wel gaan pomm.
Ik heb met met verbazing naar deze discussie gekeken.
Pommenetje hoe haal je je in het hoofd een klant zo onheus te bejegenen.
Ben jij Neerlandicus of zo, ik voel mij door jouw als eenvoudig Nederlander met een beperkte opleiding zwaar vernederd.
Ik ben ook een abonnee van T mobile!.
Of komt het doordat T mobile weer met alle geweld een "Duitse super coureur" wilde inlijven?.
Als jij representant bent van een zich Internationaal georienteerd telecom-bedrijf noemt, loop ik gillend naar de concurrent!
Schaam je ,je zo te laten gaan naar een goede consument.
Al zou je in theorie gelijkhebben zal jij zeker géén toegevoegde waarde zijn voor jouw meerdere!!!!, en daar waar jij? voor staat.
Ik had een 6 voor Nederlands.
Ik hoor en zie het wel.
PS. Niet tenaa T mobile als bedrijf, die kan hier niets aan doen, maar jij met je onbeschofte antwoorden.
Even de hele topic lezen, Sascha, en niet alleen de laatste posts. Dan weet je ook meteen waarom ook jij een zinloze, onzinnige reactie hebt gegeven. Er schijnt hier namelijk het (waan)idee te bestaan dat ik een T-mobile medewerker zou zijn.....Maar blijkbaar weet jij al zonder mijn posts te lezen hoe ik 'klanten bejegend' zou hebben en dat ik een 'T-Mobile medewerker' ben. Zoals ik ook heb aangegeven is de discussie over het taalgebruik totaal off-topic, en heb ik niemand ( behalve de mensen die mij eerst op onzinnige, persoonlijke manier aanvielen) op hun taalgebruik aangesproken. Daarnaast heb ik alleen mijn mening gegeven over wat ik vind van posts in slecht, haast onleesbaar nederlands. Als jij een andere mening hebt, prima, zet hem erbij. Maar ga niet reageren zonder te lezen, en ik kan je ook ten zeerste af raden om mij aan te vallen zonder eerst heel grondig je huiswerk te doen.
Mvg.
PommetjeH
PS. Nou heb ik, ondanks de toonzetting van jouw post, mijn reactie redelijk beschaafd gehouden. Ik stel voor dat je even de hele thread leest en hieronder je excuses plaatst.
Oh wat is het toch heel fijn
Om te zitten met jouw op één lijn
Je doet soms wel erg opgetogen
Geen respekt voor die denken te zijn bedrogen
Telefoon of oude mensen
Maakt niet uit wie het maar kunne zijn
Zelfs jij denkt beste Pommetje ik krijg ze toch wel klein
Geen plezier en perspektief meer in het leven
En maak je je daarom oh zo druk
Ik heb het niet altijd kunnen volgen
De ideen in een enkele zaak
Uitspraken van soms toch zoooo onzinnig
Maar jij dacht zo die is weer raak
In dit land met intens veel discussie
Welk onderwerp het intereseert soms geen fluit
Is het geen tijd oh beste Pommetje
Dat je computer gaat eventjes uit
PS. Nou heb ik, ondanks de toonzetting van jouw post, mijn reactie redelijk beschaafd gehouden. Ik stel voor dat je even de hele thread leest en hieronder je excuses plaatst.
Het feit dat Pommeltje zo reageerd is natuurlijk van de zotten! Ik begrijp dat hij T-Mobile graag wil verdedigen en zijn argumenten wil onderbouwen. Maar ik zeg 1 ding ver komt hij er niet mee!
Misschien heeft hij op sommige punten wel gelijk, maar dat wil zeker niet zeggen dat hij zomaar iedere klant van T-Mobile met een klacht zo kan af zeuren. Iedere klant is natuurlijk belangrijk voor T-Mobile, deze zorgt natuurlijk voor inkomsten het is niet goed dat T-Mobile zo met haar klanten omgaat (in veel gevallen). Dit werkt niet goed om meer abonnees te werven en om T-Mobile een goede naam te geven, want ontevreden consumenten gaan negatieve mond tot mond reclame gebruiken. Al helemaal niet als er hier op deze forum een persoon ook nog eens klanten met problemen de grond in loopt te stampen.
Van mij mag Pommeltje reageren, maar laat hem a.u.b. op een normale manier reageren zonder mensen te beledigen of belachelijk te maken. Negeer hem anders, bespaart een hoop moeite!!!
Nou, ik ben maar even tijdelijk op de achtergrond gegaan, want het ging tot op zekere hoogte totaal voorbij aan de inhoud. Een beltegoedvraag werd afgedaan met 'niet begrepen zeker snugger' en daarmee draag je niet bij met een stukje duidelijkheid of oplossing. En het bovengenoemde is maar 1 voorbeeld, uit de velen die nog volgden. Je mag er zeker een eigen mening op na houden, maar men moet dit wel op een normale wijze kenbaar maken. Ik heb alle T- topic's nu uitgeprint (zoals beloofd) en alles nog eens goed doorgenomen. Maar hoe ik het hele verhaal ook bekijk, de toonzetting was vaak in de eerste reactie al heel erg duidelijk. Maar zeker waren er ook wel hele goede reactie's bij, iets waarmee je misschien verder kunt. Soms moest men ook voorbeelden aanhalen om zaken relatief te kunnen bezien, maar alles wat stond, was echter en alleen de inhoud van de "Algemene Voorwaarden". Één ding is wel zeker, dat van alles wat tot op heden over dit onderwerp in dit forum is besproken, was dit dus totaal geen positieve reclame en zal men hiermee toch wat moeten gaan doen!!.
Misschien dat mensen net als ons ook slechte ervaringen hebben met Klantenservice t-mobile.
Vorig jaar heeft mijn vrouw een mobiel abo afgesloten voor twee jaar bij T-mobile. We kregen daarbij een leuk telefoontje. Elke maand netjes een acceptgiro die ook betaald werden. Niets aan het handje.
De telefoon is een tijdje in gebruik geweest door een kennis van ons. Eind juni 2003 is de telefoon gestolen met simkaart. Dezelfde dag gebeld met T-mobile klantenservice met het verzoek om de simkaart te blokkeren om de kosten te drukken. Er werd een pincode afgesproken met ons voor de geblokkeerde simkaart. Het verzoek geplaatst om een nieuwe simkaart te sturen. Die zou binnen twee weken bij ons in de brievenbus liggen werd er verteld. We hadden nog een oude mobiel liggen die simlock vrij was, dus de telefoon was het probleem verder niet. De klantenservice bevestigde dat de simkaart onderweg was. Alle rekeningen tot juni 2003 waren betaald.
Juli 2003
We krijgen een rekening thuis gestuurd van ongeveer €236 (!!!). Hiervan schrokken we ons kapot, aangezien de rekeningen nooit zo hoog waren. Het bleek hier om internationale nummers te gaan en we hebben meteen contact gehad met klantenservice om de nummers gespecificeerd te krijgen. De agent aan de telefoon gaf aan dat het om internationale kosten ging en dat deze betaald moesten worden. We gaven aan dat de telefoon gestolen was en dat deze nummers hoogswaarschijnlijk door de dief gemaakt waren. De agent zou ons een specificatie sturen en we zouden maar wachten met betalen, totdat de specificatie op de deurmat lag. Dit op advies van T-Mobile!!!! Erg content met de manier waarop we te woord werden gestaan en de afhandeling hebben netjes afgewacht met betalen. Misschien waren de kosten wel door de kennis van ons gemaakt, dus zo konden we het probleem onderling ook oplossen. Het betalen van de rekening was verder geen probleem en dat hebben ook aangegeven. In juli geen simkaart gekregen, geen specificatie. Nog een paar keer gebeld en telkens werd ons verteld dat de specificatie opgestuurd werd. Maar de specificatie bleef uit en de simkaart werd ook maar niet gestuurd. Augustus netjes betaald. Toen nogmaals contact gezocht met t-mobile. daar werd ons verteld dat alles geregeld was en dat we alles zouden ontvangen. Vanaf september tot december geen facturen, geen simkaart, geen specificatie. Helemaal niets meer..... We waren in de veronderstelling dat alles geregeld was door de agent die we als laatst gesproken hebben. T-mobile zou namelijk contact met ons zouden opnemen. Bij navraag waar alles bleef werd telkens verteld dat het geregeld werd. Elke keer weer excuses voor het niet opsturen van simkaart en specificatie.
In december kregen we een brief van Transfair op naam van mijn vrouw. of we ff €768 willen betalen. Transfair gebeld./ Bleek om vordering van T-Mobile te gaan. Contact gezocht met T-Mobile. We zouden wanbetalers zijn. Internationale kosten worden pas na drie maanden in rekening gebracht wist de agent ons te vertellen. Waarom was ons dat dan niet eerder verteld? Iedereen op die afdeling weet toch hoe die procedures zijn?
Er was een afkoopsom berekend van het abonnement, omdat we niet reageerden op aanmaningen. Deze aanmaningen zijn niet bij ons in de brievenbus gekomen, evenals de simkaart en specificatie. Ik het hele verhaal nogmaals gedaan. Gevraagd of het factuur adres wel goed stond. Bleek allemaal wel te kloppen. De agent kon wel wat van terug vinden en gaf aan dat het niet helemaal correct was gegaan. Ze zou contact met haar leidinggevende opnemen om deze zaak. We zouden een belletje terug krijgen. Er werd inderdaad terug gebeld met het verzoek om incasso afdeling te bellen. Daar werd ik afgepoeierd door een agent, die vertelde me dat we het met transfair moesten regelen. Ik transfair bellen, die vertelde me weer dat we het met T-mobile moesten regelen. Weer incasso afdeling gebeld. Daar werd weer gezegd dat we een brief moesten schrijven. Dit gedaan op 19-12-03. geen reactie van T-Mobile. Weer gebeld. Geen reactie. We moesten maar met incasso in conclaaf gaan. Weer met incasso Transfair gebeld. Die vertelde ons weer dat het niet raar was dat het zo gebeurde. T-mobile had nu eenmaal de naam dat ze slecht kunnen communiceren. Weer met T-mobile gebeld of ze de brief ontvangen hadden. er zou binnen 30 dagen gereageerd worden. Daarna veelvuldig emailtjes en brieven gestuurd maar geen enkele reactie.
februari 2004:
Alle brieven weer naar T-mobile gestuurd. Via de email tig emailtjes gestuurd, geen reactie van t-mobile. eind februari kregen we eindelijk een brief met de reactie dat er binnen 30 dagen gereageerd zou worden....
je raad het al... weer geen reactie.
31 maart 2004: Krijgen we de lang aangevraagde specificatie!!!!!!!!
In juni 2003(!!!!!!) aangevraagd!!!!! belachelijk voor woorden. met een begeleidend schrijven dat we wegens wanbetaling afgesloten waren op 24 december en op 24 oktober waren doorgestuurd naar incasso. In ons optiek is dat omgekeerde wereld, aangezien er eerst afgesloten wordt en daarna naar incasso gestuurd wordt. maar goed, volgens T-mobile moesten we ons niet zo druk maken om data`s...de reden waarom de simkaart niet hadden ontvangen is omdat we een betalingsachterstand hadden. We hebben de simkaart in juni aangevraagd, toen was alles nog netjes betaald maar daar heeft T-mobile geen boodschap aan.
We zijn niet van plan om die incassokosten te gaan betalen en de afkoopsom steken ze ook maar waar de zon niet schijnt.
Zijn er misschien mensen die dit bekend klinkt? Hoe is dit opgelost voor jullie en wat zouden we nu kunnen gaan doen om toch ons gelijk te krijgen? We zijn echt ten einde raad en we hebben alles van onze kant gedaan om het toch netjes opgelost te krijgen.
Dit komt mij niet bekend voor!!! Althans dat komt omdat ik Telfort heb.
Ik was namelijk ook mijn sim-kaart kwijt, alleen de sim-kaart, niet de telefoon. Ik was namelijk op vakantie in Spanje deze mei vakantie en daar heb ik een Sim-kaart van een Spaans netwerk. Tijdens het verwisselen van de sim-kaarten ben ik de Telfort sim-kaart kwijt geraakt. Ik dus bellen vanuit Spanje, om dit bij Telfort te vertellen. Ik kreeg een uiterst vriendelijke man aan de lijn en ik legde hem het verhaal uit. We spraken af dat de sim-kaart werd geblokkeerd met een code. Tevens is er ook afgesproken dat ik een nieuwe sim-kaart kreeg, wel moest ik € 20,- ervoor betalen, maar ja het is ten slotte mijn eigens chuld!. Hij vertelde dat ik binnen 5 werkdagen de sim-kaart zou ontvangen in Nederland. Precies wanneer ik weer zou terugkeren.
En ja hoor!!! Bij thuiskomst lag een envelope van Telfort met daarin een envelope met daarbij een formulier om mijn nieuwe nummer dat bij die sim-kaart hoorde over te zetten naar het oude nummer. Ik had dat formulier ingevuld en er stond dat dit maximaal 2 weken kon gaan duren. Na ja dat neem je dan ook maar voor lief. Dus ik het formulier per fax opsturen, kreeg ik gelijk een bevestiging terug dat alles binnen een uurtje geregeld zou worden. En ja hoor na 5 dagen kon ik gelijk weer bellen!!!
Een geweldig goede service van TELFORT!!!
Het kan dus beter dan T-Mobile!!!