LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] slechtste Action

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
eleven

Re: slechtste Action

Ongelezen bericht door eleven »

trail46 schreef:Wat mij na even nakijken wel opvalt is het flinke aantal klachten, zelf heb ik daar niets van gemerkt maar ik gooi meestal iets gelijk de bak in als het stuk gaat en ga niet terug met die prullen van een paar euro.
http://www.klacht.nl/action/
Inderdaad echte klachten, welke niets met de winkel te doen hebben.
Vrouw, mag niet naar het toilet.
Koffers na de vakantie zwaar beschadigt
enz. :lol:

trail46

Ongelezen bericht door trail46 »

Geef ik graag toe, de meeste klachten zijn vergezocht maar zo komt het online te staan en reageren klanten.bezoekers op. Zelf vond ik 1 bezoek wel genoeg. ga echt niet in een lange wachtrij staan voor een wc-borstel of aanverwante rotzooi. :mrgreen: Geweldige iPhonelader bv... http://www.klacht.nl/action/?pg=2

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Och, de rijen vallen hier wel mee, bij welke (van de drie in drie dorpen) Actions ik ook kom. En ze hebben zeker wel goed spul, alleen je zult wat kieskeurig moeten zijn. De verf is van Akzo Nobel bijvoorbeeld: voor die paar euro heb je echt heel goede verf. En zo is er wel meer waarvoor je er goed terecht kunt. Waxinelichtjes bijvoorbeeld, ze hebben daar de beste kwaliteit, zeker voor die prijs.

En ja, ze hebben ook rotzooi die je beter niet kan kopen. Maar geldt dat niet voor iedere winkel?

trail46

witte angora schreef:Och, de rijen vallen hier wel mee, bij welke (van de drie in drie dorpen) Actions ik ook kom. En ze hebben zeker wel goed spul, alleen je zult wat kieskeurig moeten zijn. De verf is van Akzo Nobel bijvoorbeeld: voor die paar euro heb je echt heel goede verf. En zo is er wel meer waarvoor je er goed terecht kunt. Waxinelichtjes bijvoorbeeld, ze hebben daar de beste kwaliteit, zeker voor die prijs.

En ja, ze hebben ook rotzooi die je beter niet kan kopen. Maar geldt dat niet voor iedere winkel?
Hier viel de rij echt niet mee maar ik woon dan ook in een grote stad en ook nog eens in een stadsdeel waar de meeste bewoners voorzichtig met hun geld moeten omgaan.De doelgroep wellicht? :wink:

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

trail46 schreef:Geef ik graag toe, de meeste klachten zijn vergezocht maar zo komt het online te staan en reageren klanten.bezoekers op. Zelf vond ik 1 bezoek wel genoeg. ga echt niet in een lange wachtrij staan voor een wc-borstel of aanverwante rotzooi. :mrgreen: Geweldige iPhonelader bv... http://www.klacht.nl/action/?pg=2
Dat komt waarschijnlijk omdat je schrijft een beetje angst te hebben om te winkelen, maar ik wil best (en velen met mij) langer in de rij staan voor niet rotzooi zoals de merk shampoos, wasmiddelen, koffie e.v.a. artikelen voor minder dan 1/3 van de prijs. Als je daar op tijd bij bent (echt de AH uitdrukking: hamsteren) hoef je er niet eens vaak te komen. Ik hou iedere week de aanbiedingsmail van Action goed in de gaten: zit er iets bij dan "lig" ik op tijd voor de winkel. Maar: ieder zijn smaak, hoor.

witte angora

trail46 schreef:
witte angora schreef:Och, de rijen vallen hier wel mee, bij welke (van de drie in drie dorpen) Actions ik ook kom. En ze hebben zeker wel goed spul, alleen je zult wat kieskeurig moeten zijn. De verf is van Akzo Nobel bijvoorbeeld: voor die paar euro heb je echt heel goede verf. En zo is er wel meer waarvoor je er goed terecht kunt. Waxinelichtjes bijvoorbeeld, ze hebben daar de beste kwaliteit, zeker voor die prijs.

Hier viel de rij echt niet mee maar ik woon dan ook in een grote stad en ook nog eens in een stadsdeel waar de meeste bewoners voorzichtig met hun geld moeten omgaan.De doelgroep wellicht? :wink:
Doelgroep sowieso, maar kan het ook zijn dat ze niet aan personeel kunnen komen? Hier valt het nog wel mee, maar soms kom je in winkelgebieden waar ze zo ongeveer bij iedere winkel briefjes hebben hangen: personeel gevraagd.

Maar, het kan ook beleid zijn natuurlijk, dat weet ik niet.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

beurt te zijn wees de caissière mij op de (lange) wachtrij die ver de winkel inliep
Hier in Den Bosch idem, ik sta verbaasd over de grote hoeveelheid mensen die overdag vrij nemen om naar de Action te gaan :wink:

trail46

tenormin schreef: Dat komt waarschijnlijk omdat je schrijft een beetje angst te hebben om te winkelen, maar ik wil best (en velen met mij) langer in de rij staan voor niet rotzooi zoals de merk shampoos, wasmiddelen, koffie e.v.a. artikelen voor minder dan 1/3 van de prijs. Als je daar op tijd bij bent (echt de AH uitdrukking: hamsteren) hoef je er niet eens vaak te komen. Ik hou iedere week de aanbiedingsmail van Action goed in de gaten: zit er iets bij dan "lig" ik op tijd voor de winkel. Maar: ieder zijn smaak, hoor.
Ik zette dat ''rotzooi'' misschien iets teveel aan. Ik kocht daar van die navulbusjes van Airwick ( de originele ook nog ) voor €1.49.- terwijl die bij Appie toch echt nog €3.99.- moeten kosten.3 gekocht dus tel uit de winst.Zal er toch echt wat beter op gaan letten want bij mij word het geld ook schaars.

witte angora

trail46 schreef:Ik kocht daar van die navulbusjes van Airwick ( de originele ook nog ) voor €1.49.- terwijl die bij Appie toch echt nog €3.99.- moeten kosten.3 gekocht dus tel uit de winst.Zal er toch echt wat beter op gaan letten want bij mij word het geld ook schaars.
Ik haal daar dus scheermesjes van Gilette, 20 stuks voor een eurootje of vier, vijf, weet niet precies meer. Die dingen doe ik dus een week per stuk mee.

tenormin

@trail46, haha, bij onze AH zijn die busjes navul Airwick €3,49 en bij Action €1,29. Dat bedoel ik dan met hamsteren: koop er 12! Hoef ik niet vaak terug :lol: . Trouwens, misschien komt zo'n aanbieding ook niet meer terug, dat weet je bij de Action nooit.

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Ik koop er tegenwoordig mijn swiffer doekjes 89 cent,de originele vel duurder!
dn koop ik net als tenormin en andere gelijk 10 doosjes hoef ik er niet meer heen voorlopig..
Ook schoonmaak artikelrn,snoep etc,scheelt echt wel..

J,je moet van bv en dek bedhoes geen super kwaliteit verwachten..,maar dat is ieders keus.
Ik hier plaats ergens rdam we hebben er hier zat,elke plaats wel entje,rijen nee valt wel mee..

@ brosman

Die overdag gaan :lol: jij zelf dus ook :lol: anders weet je niet dat het druk is...
Mensen door de weeks vrij za of zo diensten...continu??
Wat wa opnoemt...kan je je dan ook afvragen wat doen ze bij de andere winkels :lol:

tenormin

bprosman schreef:
beurt te zijn wees de caissière mij op de (lange) wachtrij die ver de winkel inliep
Hier in Den Bosch idem, ik sta verbaasd over de grote hoeveelheid mensen die overdag vrij nemen om naar de Action te gaan :wink:
:lol: Scherp gelezen van rozemarijntje, Bram, dus: wat moet jij daar dan zoeken?. Nee hoor, geintje, is hier iedere dag druk en het is nog nooit in me opgekomen dat men een vrije dag opneemt om naar de Action te gaan. Zijn nu wel erruug veel mensen zonder werk, misschien is dat het? :(

ruud_a

Ongelezen bericht door ruud_a »

tenormin schreef:
bprosman schreef:
:lol: Scherp gelezen van rozemarijntje, Bram, dus: wat moet jij daar dan zoeken?. Nee hoor, geintje, is hier iedere dag druk en het is nog nooit in me opgekomen dat men een vrije dag opneemt om naar de Action te gaan. Zijn nu wel erruug veel mensen zonder werk, misschien is dat het? :(
misschien hebben al die werkelozen een bijverdienste met boodschappen doen voor de hele straat bij de action.
de werkende mensen hebben daar geen tijd voor en willen zeker niet zo lang in de rij staan.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Ik ben klant bij zowel Action als Ikea.

Kwestie van goed kijken voordat je wat koopt, en rekening houden met het (antieke) gezegde "Alle waar naar zijn geld".

Zelf nooit problemen gehad met ruilen of terugbrengen bij Action - maar ik vraag dan vriendelijk, en zoek iemand die niet 30 man in de rij heeft staan. Heel vaak is houding en toon van de vraag van belang, je wilt niet weten hoe vaak mensen blaffen of snauwen tegen de winkelmedewerkers (zelf jaren in winkels gewerkt).

Bij Ikea zijn ze niet echt moeilijk - en qua ruilen/terugbrengen, als je je aanmeld voor de clubkaart (de family card) is ruilen/terugbrengen nagenoeg onbeperkt mogelijk (wel met een paar voorwaarden natuurlijk)

Voordeel van de Action is dat je soms heel goedkoop a-merken (met vaak buitenlandse verpakkingen) kan aanschaffen. Wij hadden geluk - pampers voor weinig gevonden. Helaas, vaak zijn het beperkte partijen, dus 'hamsteren' is aanbevolen.

Ik kan dus beide winkels aanbevelen - uit eigen ervaring - zonder dat ik bij een van beide werkzaam ben, of zelfs er maar voor betaald word (is trouwens wel een heel triest weerwoord 'je werkt er zeker')

en @ tenormin - als je een keer een poging wil wagen bij Ikea Delft (of Amsterdam, Haarlem of waar dan ook) - ik wil best eens als gids dienen ;)

ruud_a

tenormin schreef:
bprosman schreef:
Misschien staat bram daar achter de kassa?

ruud_a

Guardian72 schreef: Ik kan dus beide winkels aanbevelen - uit eigen ervaring - zonder dat ik bij een van beide werkzaam ben, of zelfs er maar voor betaald word (is trouwens wel een heel triest weerwoord 'je werkt er zeker')
kun je "zonder dat ik bij een van beide werkzaam ben" ook lezen als "ik werk in beide winkels"?

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

ruud_a schreef:
Guardian72 schreef: Ik kan dus beide winkels aanbevelen - uit eigen ervaring - zonder dat ik bij een van beide werkzaam ben, of zelfs er maar voor betaald word (is trouwens wel een heel triest weerwoord 'je werkt er zeker')
kun je "zonder dat ik bij een van beide werkzaam ben" ook lezen als "ik werk in beide winkels"?
Kan.
Helaas komt mijn salaris bij geen van beiden vandaan :)
Ik geef het er ten dele wel uit.. maar dat zal niet hetzelfde zijn.
tenormin schreef: zij haalt de spulletjes wel die ik nodig heb en, wat ook wel prettig is: ik mag nooit betalen! Goed geregeld, dacht ik zo. :D
Daar kan inderdaad weinig tegenop.
Al is het wel prettig als ze de auto overdekt parkeert - met de zon soms word het aardig warm :mrgreen:

Gesloten