LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Biostabil 2000 werkt wel!

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
Gast

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door Gast »

Dat kom je dus niet te weten.. op een natuurkundige basis kom je niet te weten. Waarom is onmogelijk

Slaapkop

Ongelezen bericht door Slaapkop »

Waarom moeten alle biostabieldragers zich toch verdedigen?
Mijn man had er een stiekem onder mijn kussen gelegd ik wist van niets na twee nachten SLAPEN vertelde hij het. Ik geloof er ook niet in maar slaap wel elke nacht. En dat is al in tien jaar niet meer gebeurd.
Dat is voor mijn belangrijker dan die 119 euro.

Gast

Dan maakt jou man zeker ook het bed op? Pfffff ik wist het niet! Kom nou toch? Wat vang je hiervoor?

tankgirl

Ongelezen bericht door tankgirl »

jeetje iedereen mag zijn eigen mening geven, maar om die mensen die iets positiefs te zeggen hebben gelijk af te kraken is ook niet nodig hoor.
Ik heb het geld er niet voor over maar ik kan best begrijpen dat mensen daar anders over denken en er echt in geloven.

Als ze zich er beter door voelen, dan is dat toch alleen maar fijn? Ik ben te voorzichtig om zoveel geld uit te geven aan een ketting zonder dat ik superzeker weet dat het gaat werken, maar mij zie je toch ook niemand afkatten? :wink:

Gast

Sorry :oops:

Slaapkop

Ongelezen bericht door Slaapkop »

JA inderdaad maakt mijn man het bed op omdat ik zelf een versleten rug heb Dus dag en nacht pijn ook dat gaat iets beter en voor het geval denkt dat ik een oude vrouw van tachtig ben dan heb je het mis ik ben pas 33.

Gast

Nogmaals sorry. Het ga u ook goed!

S.Ukkel

Ongelezen bericht door S.Ukkel »

Sinds ik de magneet uit mijn bas speaker heb gesloopt en om mijn nek heb gehangen, heb ik last van rugklachten en een enorme pijn in mijn nek ( dat komt ook een beetje omdat ik daar regelmatig uit klets)
en tot overmaat van ramp, komt er geen geluid meer uit mijn speakerbox. :roll:

Nou je wordt bedankt hoor Santanera.

onechte

Ongelezen bericht door onechte »

Is het niet zo dat er naast de biostabiel meer dubieuse produkt in omloop zijn? In dat geval lijkt mij voorlichting over kopen van producten een goed idee (iets wat RADAR doet). Het blijft hoe dan ook de keuze van de klant of ze het product kopen, en in het geval van een genezende ketting al helemaal. Het is dan ook aan de klant of hij/zij bijvoorbeeld huisarts vermijdt door goedgelovigheid. Het is dan nooit de verantwoordelijkheid van de producent mits deze hier niks over zegt. Ik heb de reclame gezien en het is volgens mij geheel legitiem.

Volgens mij hangt er achter elk product wel een leugen, en met de intelligentie van de consument wordt gespeeld. Ik heb al jaren Axe deo, en nee ik heb geen 100 natte vrouwen achter mij aanlopen. Het lijkt me ook niet dat je dan Axe kunt aanklagen. Ergens houdt het op. Ook hier, volgens mij, is het een slimme zakenman, volgens anderen een genezer oid...

;)

Gast

2 fout maakt niet 1 goed.

bladepoint

Ongelezen bericht door bladepoint »

oplichterij!!!

als je denkt dat het werkt gaat het ook werken zo was het toch
heeft iets met je gedachten te maken

je kan ook met een luidspreker om je nek lopen

warriorprinces

Ongelezen bericht door warriorprinces »

De uitzending van Radar maakte duidelijk dat de Biostabil niets anders is dan een magneetje. Ze vertelden juist dat je beter zo een magneetje kon kopen en om je nek te hangen, in plaats van zo'n Biostabil. Want dan heb je hetzelfde effect.
Ik vond het een goede uitzending, en ik vond niet dat mensen als dom werden afgeschilderd. Het is alleen een beetje duur voor een magneetje. En tuurlijk kan het zijn dat mensen er baat bij hebben, wie heeft gezegd van niet dan?

Jan Hakkers

Ongelezen bericht door Jan Hakkers »

Ik heb zelf ook een Biostabil 2000.
En het werkt bij mij uitstekend, maar alleen als COMPAS!
Door het prima werkende scharnier wijst de +zijde altijd naar het Zuiden.
Handig voor als je de weg kwijt bent.
Maar het moet wel gezegd worden dat het een fraai sieraad is.
Omdat mijn vrouw hem aan mij gegeven heeft draag ik hem altijd en met plezier.
Achteraf hebben we gezegd; "Baat het niet, dan schaadt het ook niet".
Maar geen van de positieve eigenschappen heb ik kunnen vaststellen bij mijzelf.
Ook heb ik niets gemerkt van de waarschuwing voor nadelige effecten (die ik in de wind heb geslagen) om het dragen langzaam op te bouwen.
Als iemand er in wil geloven moet die persoon het maar zelf weten.
Feit is, dat er bij mij en door mij geen enkel effect is geconstateerd.
Voor mij is het dus misleidende reclame!

meroentje

Ongelezen bericht door meroentje »

Lijkt me ordinaire geldklopperij, die zgn medisch verantwoorde sierraden met genezende of helende werking.

Nico Haak liep ooit met een armband rond die volgens hem allerlei advertenties zeer gezond maakte en plotseling overleed de zanger. Meteen verdween de armband van de markt en verdwenen alle advertenties van dit sierraad.

Maar als iemand er heilig in gelooft in dit soort amuletten, prima.....
Om dan voor die prullen zoveel geld te vragen, gaat een beetje ver. Ga eens naar een mineralenbeurs en daar koop je voor een paar euro steentjes met eenzelfde soort geneeskrachtige werking, waarvoor ook geen enkel bewijs geleverd kan worden

magneetje

Ongelezen bericht door magneetje »

Ook ik heb deze uitzending gezien en vind dat de Tros / Radar groot gelijk heeft! De magneetjes die hierin zitten kun je met honderden tegelijk op ebay kopen voor nog geen €0,05 per stuk!! En dan zijn er van die domme figuren die er mee rond hun nek lopen en denken dat dit helpt. Weggegooid geld!!! Je kunt net zo goed een spruitje om je nek hangen en zeggen dat dit helpt! Als Tineke het zegt zal het wel waar zijn..... Je moet haar eens vragen naar haar geestelijke gesteldheid! Vlug die Italiaanse oplichter achter de tralies!

Koos Wakzalver

Ongelezen bericht door Koos Wakzalver »

Beste mensen,

Vergeet die Biostabil 2000. Ik heb namelijk iets véél beters:

GENEESKRACHTIGE SPORTSOKKEN!!!

Dit zijn de tarieven:

Witte sokken € 50,-
Goofy-sokken € 100,-
Harry Potter-sokken € 150,-

UIT ONDERZOEK IS GEBLEKEN DAT HET WERKT!!! Een sok voor een beter leven! Al uw klachten verdwijnen als sneeuw voor de zon, wanneer u zo'n lekkere geitewollen naar tenekaas stinkende sok aan heeft!

En als u binnen 10 minuten nadat u dit bericht heeft gelezen bestelt, dan ontvangt u GEHEEL GRATIS een authentieke Etruskische sokophouder cadeau!! Bekend om zijn mysterieuze werking in het oude Egypte met piramides en zo.

Kevvin

Ongelezen bericht door Kevvin »

Een leugenachtig loeder als Bruno Santanera zou in de gevangenis opgesloten moeten worden om over het leed van anderen geld bij diezelfde mensen te stelen. Mensen zijn diepongelukkig en meneer Santanera denkt mooi daar valt dus wat te halen. Die vent moet 4 jaar in een dwangbuis op de kermis tentoongesteld worden waarbij iedereen hem mag bekogelen met rotte eieren en tomaten. Als meneer dan onverhoopt last krijgt van positieve dan wel negatieve spanning hangen we hem zo'n kettinkje om, dan heeft hij nergens last van en kunnen we gewoon doorgaan met geld verdienen over zijn lijden. Oh ja en die zeug van een Tineke de Nooij mag ook gelyncht worden. Wat is die afgegleden zeg. Het is een mediageile troela wier spleet helemaal vollopt met vocht nu ze zich weer op de tv ziet.

Proces

Ongelezen bericht door Proces »

Wil je er ook een, kun je krijgen ben er aan gewend :!:

1 meer of minder maakt niet uit. IP adres is zo gevonden.

Wil je er een weten: 4.16.2.59

Henk-B

Ongelezen bericht door Henk-B »

Echt, ik geniet met volle teugen van dit hele circus!

Ik ben van plan dit sierraad aan de man te gaan brengen (rust toch GEEN patent op namelijk) in combinatie met een variant op de 'superblue stuff' die je ook bij Tell Sell kunt krijgen. Om problemen te voorkomen zal ik het dan maar Super-Red-Stuff noemen.
Met die 2 dingen ga je voortaan compleet zonder pijn door het leven en je gaat er nog goed van honkballen ook.

Santanera of hoe je ook mag heten ---> het is te laat om jezelf van de ondergang te redden. Ga lekker terug naar Italië, geniet van je onterecht verdiende geld waarvan ik overigens hoop dat je het in no-time kwijt bent doordat je alle aankoopbedragen moet terugbetalen aan al die arme stakkers die dat onzin ding van jou gekocht hebben.

Tineke ---> 1-2-3-4-5-6-7-8-Neeeeeeeeeeeeeeeeee neeeee en nog eens NEEEEE.

Daahaaaaggggg
Henk

Klokje318

Ongelezen bericht door Klokje318 »

Wat me opvalt is dat mensen heel fel zijn, zowel voor als tegen.
Maar als de maker van Biostabil minder kritiek had willen hebben had hij ervoor dienen te zorgen dat de mensen die hij in de reclames voor zijn product gebruikte geen vrienden en familie waren, maar alleen echte patienten die baat hebben gehad bij zijn product.
Het product wijzigt aldus niet, maar je komt geloofwaardiger over.

Misschien een tip.

Gesloten