Zeker niet. Daar heb je nu een antwoord op. Omdat het een en/of is mag het.genux schreef:Door de gemeente is destijds duidelijk aangegeven dat de schuld alleen op haar verhaald kan worden. Dus werd in eerste instantie alleen loonbeslag gelegd op haar inkomen. Nu wordt ik daar in betrokken doordat we een en/of rekening hebben waarop een uitkering staat die alleen voor mij bestemd was ivm aanpassingen voor de woning. Is het dan zo vreemd dat ik daar mijn vragen over heb? En graag wil weten van radar experts of dit legitiem is?
Dit is duidelijk. Je geeft aan het zo snel mogelijk te willen aflossen, met jouw geld, correct? Je kwam zelf met de suggestie onder het minimum te willen leven ten behoeve van de schuldeisers. Ik denk dat dat, als dit inderdaad mogelijk is, de snelste manier is om van de schuld af te komen (dus door maximale aflossing zo snel mogelijk). Dat is wat je wil, toch?genux schreef:Reacties zoals: je hebt een schuld en die moet je potverdorie betalen heb ik niets aan. En voor mijn echtgenote is ook duidelijk dat ze deze schuld ook moet betalen. Alleen heeft ze de mogelijkheden momenteel niet....
Dan kun je denk ik het beste eens in gesprek gaan met de beslaglegger/deurwaarder.