we hebben hier de gescheiden vaders
we hebben de gefrustreerde moeders
en we hebben hier de zeer zelfstandige moeders
hier kan je nog eens wat ervaring op doen
BAS
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
En er zijn Bassies die, al dan niet getrouwd, denken dat ze in 3 zinnen kunnen vertellen waar het hier over gaat.we hebben hier de gescheiden vaders
we hebben de gefrustreerde moeders
en we hebben hier de zeer zelfstandige moeders
hier kan je nog eens wat ervaring op doen
BAS
maar wel een conclusie en dat zonder adriaanhier kan je nog eens wat ervaring op doen
Hallo Jannie, ik hoop dat je roedellijders onbewust met een lange IJ hebt geschreven, anders proef ik toch enig strijdgewoel.Geplaatst op 11 May 2004 13:12 door Gast
--------------------------------------------------------------------------------
weet je voorganger, dat roedellijders soms vechten tot de dood erop volgt.. en dat allemaal voor wat vrouwtjes?? dom dom dom
Beste "kriebelige vader",als ik ze dan geen eten geef, waarom zou ik ze dan tot half 10 bij me houden?
dan breng ik ze liever om 7 uur al terug, zit ik ook niet tegen de nijdige koppen aan te kijken.
als jij vind dat een Mac Donalds geen maaltijd is dan vraag ik me af wat al die duizende mensen daar vooral in het weekend eten
laat ze bij pa lekker mac eten en ga zelf door de week je verse groentes koken
Zelfspot???????voor de rest heb ik nog nooit zulk bekrompen mensen ontmoet als die hier berichten plaatsen....
Ben jij nu zo dom of ik?Geplaatst op 13 May 2004 11:34 door Gast