Krijg ik een mailtje van Lexa, dat mijn membership bijna afloopt .. of ik wil verlengen .. nadat ik al meerdere malen heb geklaagd over het bekende probleem sturen ze me toch dit standaard mailtje:
From: Lexa.nl Ledenservice <
[email protected]>
To: bbie***@hotmail.com
Subject: Full Membership verlengen
Date: Thu, 20 May 2004 03:46:28 +0200 (MEST)
Beste Bbie,
Over een week verloopt je Full Membership op Lexa.nl.
Dit houdt in dat je Full Membership vanzelf wordt omgezet in een Gratis
Membership. Er gaan geen berichten of gegevens verloren.
Full Membership verlengen:
<uitleg eruit geknipt>
3) Kies je betaalmethode en vul je betaalgegevens in.
We hopen dat je al veel plezier hebt beleefd aan Lexa.nl.
Als je vragen of opmerkingen hebt kun je ons altijd even mailen.
Bedankt voor je vertrouwen in Lexa.nl!
Lexa.nl Ledenservice
[email protected]
Nou, dat wilde ik natuurlijk niet .. dus ik stuur hen een mailtje terug:
Beste ledenservice
Ik zie absoluut geen reden om mijn membership te verlengen, daar jullie de enige reden dat ik lid was gebleven (de chat) eruit hebben gegooid.
Fijn dat jullie me bedanken voor het vertrouwen in Lexa in dit mailtje ...
helaas heb ik dat niet meer. De manier waarop jullie met het probleem van de rotte appels op de chat zijn omgegaan vind ik uitermate dom, en getuigt niet van respect voor de klanten die zich wel normaal gedragen op de chat.
Wat nog veel vervelender is, is dat op ieder mailtje dat ik over het
chatprobleem stuurde ik een standaard berichtje terug kreeg, waarin niet
werd ingegaan op mijn vragen.
Op de site van Tros Radar staan er inmiddels pagina's vol met klachten
over jullie manier van werken. Vooral het stukje van Greeneyes trekt daar de aandacht. Iemand stuurt jullie een mail om te klagen en jullie verwijderen als reactie haar profiel .. erg volwassen.
Maar goed, de nieuwe auto is waarschijnlijk al besteld en het huis
afbetaald, dus waarom nog meer moeite doen ...
Groeten Bbie
En hun reactie daarop: juist ... weer een standaardmailtje! Niet ingaan op de opmerkingen in de mail, nee, gewoon mail nummer 234: voor mensen die geen lid meer willen zijn ...
Beste Bbie,
Bedankt voor je bericht.
Je kan jezelf uitschrijven op:
http://www.lexa.nl/dsp_unsubscribe.php
Zodra je je uitgeschreven hebt worden al je gegevens verwijderd (ook je evt. Full Membership wordt ingetrokken en wordt niet terugbetaald).
Met vriendelijke groet,
Izabella
Lexa.nl Ledenservice
En dan vooral nog even dat regeltje erbij dat er geen geld wordt terugbetaald ... voor die 6 dagen dat ik nog lid ben ... je blijft lachen om Lexa. Maar alleen niet zo hard ...