LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-MOBILE Helemaal niet zo slecht!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.

Wat vind je van T-MOBILE

Goed, Super (kan ik me niet voorstellen)
4
27%
Matig af en toe een probleempje
1
7%
Superslecht ik wou dat ik het nooit had genomen
7
47%
Ik heb gelukkig nog geen T-Mobile Abonnement (moet je nooit nemen ook!)
3
20%

Totaal aantal stemmen: 15

Gast

Re: T-MOBILE Helemaal niet zo slecht!

Ongelezen bericht door Gast »

@ de gast die gereageerd heeft op mij (de laaste gast :lol: )

Ik kon het contract niet stopzetten, dat hebben ze niet toe gelaten! Ik zou niet weten weten waarom!!?? Maar ja... HET IS NIETS MEER DAN ELLENDE DAT T-MOBILE!!! Gelukkig nog maar 2 maandjes en dan ben ik er van af! Ik heb al T-Mobile gebeld en gezegd dat ik stop als mijn contract afloopt bij T-Mobile en dit nooit meer wil!!!

Laten we hopen dat het lukt en dat ze mijn abonnement niet automatisch door zetten! Dan wacht mij weer opnieuw ELLENDE en daar heb ik geen trek in!!! :cry:

shy

Ongelezen bericht door shy »

Hoi allemaal,

Ik heb gisteren kontakt gehad met de klantenservice van T-mobile. Ik moet eerlijk zeggen dat ik zeer netjes behandeld ben. Mijn probleem is dat ik bijna geen bereik heb in mijn omgeving!! Dit werd ook bevestigd door de medewerker van de klantenservice. Ik heb ook gevraagd of ik dat zwart op wit kon krijgen. Ik heb namelijk mijn vaste aansluiting weg gedaan voor een mobiel abonnement.
Ik ben op dit moment dus niet zozeer boos op T-mobile, maar op de zaak die mij dit abonnement aangeprezen heeft.
Hopelijk kan ik nog onder mijn kontrakt uit komen en anders ga ik andere stappen ondernemen, want ik laat het hier niet bij zitten.
Als je een vaste aansluiting weg doet voor een mobiel abonnement, dan mag je er wel van uitgaan dta je juist geinformeerd wordt, want ik heb het gevoel dat ik onder valse voorwendselen klant ben geworden. Hoe dan ook, ik zal jullie op de hoogte houden.

groetjes van een teleurgestelde klant

PommetjeH.

Ongelezen bericht door PommetjeH. »

@ Gast/gast:

Jij hebt ECHT hulp nodig. Is het zo moeilijk te bevatten dat er misschien meerdere mensen zijn die je een kansloos vinden? Lijkt me toch niet, je zou het toch iedere dag tegen moeten komen.....

@Gertkel

Kijk, nu komen we ergens. Klinkt als een heel redelijk verhaal. Nu vind ik het zelfs vervelend voor je. Ik kan me voorstellen dat je ernstig teleurgesteld en zelfs boos bent als je voor hoge rekeningen komt te staan als je juist verwacht te gaan besparen. Toch heeft dit denk ik te maken met verkeerde verwachtingen. Mobiel bellen is namelijk HEEL ERG DUUR. Bij alle providers. Natuurlijk is de een goedkoper dan de andere, maar het blijft een dure bezigheid. Door alle 'gratis' toestellen en belminuten lijkt het soms voordelig, soms zelfs in een mate dat het zinvol lijkt de huistelefoon op te zeggen. Dit is echter echt af te raden. Mobiel bellen moet zijn voor mobiel bellen. Dan voorkom je al dit soort teleurstellingen. Dan is het namelijk ook geen ramp als blijkt dat je thuis geen of slecht bereik hebt.

Ondanks het feit dat er hier vele malen is gesuggereerd dat ik een medewerker van T-Mobile zou zijn, is dit niet het geval. Ik kan het probleem dus niet voor je oplossen. Ik denk echter, dat als je eens rustig na gaat kijken wat er precies aan de hand is, welke abo's er tot wanneer lopen, welke er afgekocht kunnen wortden en bij welke het nuttiger is ze aan te houden, dat je echt wel tot een passende oplossing kan komen. Zet alles even op een rijtje. En reken de zaken even door. Post anders even de lengte en status van de contracten, dan reken ik met je mee.

Ik kan namelijk denk ik wel zeggen dat ik een bovengemiddelde kennis heb van de telecom-branche. En ondanks het feit dat ik misschien af en toe ietwat 'grof' uit de hoek kom, kan ik misschien nog wel een nuttig advies geven. En over het 'grof' uit de hoek komen, dit is nu eenmaal de manier waarop ik kies mij te uiten op dit forum. Vaak voor de lol, af en toe omdat de posts ECHT dom zijn en onredelijk.

Mvg.
PommetjeH.

PommetjeH.

Ongelezen bericht door PommetjeH. »

@Shy

Nu is er maar 1 ding belangrijk: Hoe lang geleden heb je het contract getekend? Zeg me dat je direct bij thuiskomst de klantenservice hebt gebeld om te zeggen dat je geen bereik hebt?

Mvg.
PommetjeH.

Troetelbeertje

Ongelezen bericht door Troetelbeertje »

@gast

Ik ben gewoon troetelbeertje, ik werk WEL op een klantenservice, maar welke dat ga ik jou lekker niet aan je neus hangen...
En wie Pommetje is weet ik niet, maar ik vind niet dat je zo overtrokken moet reageren.... Je moet gewoon realistisch zijn en inzien dat je een verkeerde keus hebt gemaakt!
Op mensen als jij zitten mensen op een klantenservice ook echt niet te wachten, want je kunt zo vriendelijk zijn als je wilt, maar je doet het toch nooit goed, want onmogelijke dingen kunnen gewoon niet uitgevoerd worden!

shy

Ongelezen bericht door shy »

@ Pommetje.

Nee , Pommetje, ik heb in februari al getekend. Maar in eerste instantie dachten we dat het aan de telefoon lag, dus deze is eerst 3 maal ter reparatie weg geweest. Ik heb vandaag wel bericht ontvangen van de klantenservice van T-mobile. Zij hebben officiele klacht gestuurd naar de dealer. Ik vind ook dat de dealer mij over de slechte dekking had moeten informeren, hier kan T-mobile niets aan doen. Ze hebben mij zwart op wit gegeven dat in mijn omgeving slechte dekking is.
De medewerker van de klantenservice zou ook echt z'n best gaan doen en eerlijk gezegd vertrouw ik hier op. Ik heb al vaker gelezen dat de klantenservice slecht is bij T-mobile, maar deze persoon kwam oprecht over. Er zullen dus ook echt mensen werken die wel hun best willen doen. Ik wacht een maand af en anders ga ik er werk van maken. Ik heb het namelijk allemaal zwart op wit en ik heb de naam van de klantenservicemedewerker.
Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte.

groetjes...

Gast

Ik ben gewoon troetelbeertje, ik werk WEL op een klantenservice, maar welke dat ga ik jou lekker niet aan je neus hangen...
Troetelbeertje, als je callcenter GEEN T-mobile zou zijn zul je dit ook zeer zeker met trots kenbaar maken.
Net zo als de mensen die GELUKKIG geen T-mobile abbo hebben dit ook met juich- gezang doen.

:D

Gast

want onmogelijke dingen kunnen gewoon niet uitgevoerd worden!
Een vraag: mogelijke dingen kunnen deze dan nog wel worden uitgevoed bij T-mobile??

grv Johannes

Gast

uitgevoerd (sorry)

grv Johannes

Troetelbeertje

@ gast
Ik ben even aan het afwachten hoe lang het duurt voor ik bij alle providers werk, inmiddels zit ik dus al bij Vodafone en T-mobile...
nu nog even reageren op Topics over Orange, KPN en Telfort en dan ben ik binnen!
5 keer salaris, da's wel netjes! Mijn hypotheek is weer gered!

Gast

5 keer salaris, da's wel netjes! Mijn hypotheek is weer gered!
Ja Troetelbeertje (onbewust uitspreken van je verlangen) en jij bent hiermee zeer zeker niet de enigste.
Dat is de wens van velen die zich een machtspositie verwerfen en daarom heb je ook zoveel van die gasten die zo gefrustreert zijn als je tracht dat doel te bereiken, geld verdienen via de ruggen van deze gasten.
Maar gezien jouw manier van reageren, geeft dit bij velen het gevoel dat je toch andere belangen dient.
Dus dit ook gekoppeld aan je sterke wens de hypotheek wat makkelijker te kunnen aflossen, wek je hiermee enkele reactie's op, reactie's waarmee je vermoedelijk dan moeilijk mee weet om te gaan.

Gewoon met beide benen op de grond, dit als mens, en objektief en duidelijkheid bieden, dit is waar men om vraagt.

Grv Johannes

Troetelbeertje

Johannes,

Jij als psycholoog zou juist moeten inzien dat ik alleen maar objectieve en zakelijke informatie geef als ik aangeef dat mensen een contract hebben getekend en dat daar dan algemene voorwaarden bij horen waar men zich aan dient te houden.
Dat men dan zeer kwaad wordt en er hele andere dingen bij gaat halen zoals een maatschappij waar ik dan zou moeten werken, en zich gaat afreageren op mensen die dingen zeggen die men niet wil horen, daar kan ik niks aan doen.

Ik heb overigens niet gezien dat je een enquete hebt gehouden over mijn functioneren? Je spreekt namens 'velen' zeg je?
Verder zie ik ook niet in wat jouw reactie nu met dit onderwerp te maken heeft. Je zou hoogstens op deze manier kunnen proberen om mij ervan te weerhouden om te zeggen wat men niet wil horen...

Maar helaas, ik als troetelbeertje dat veel aandacht nodig heeft laat zich daar niet door tegenhouden... Mensen die hun voordeel kunnen doen met mijn opmerkingen moeten dat gewoon doen, mensen die zich eraan ergeren kunnen mijn posts in het vervolg negeren. Echt waar, ik ervaar dat niet als een probleem, niemand hoeft zich schuldig te voelen!

Johannes, ik vertrouw erop dat ik je hiermee voldoende antwoord heb gegeven. Ik neem aan dat je volgende reactie weer gewoon over het onderwerp gaat en niet over mijn diep gefrustreerde persoonlijkheid... :roll:

Gast

alleen maar objectieve en zakelijke informatie geef als ik aangeef dat mensen een contract hebben getekend en dat daar dan algemene voorwaarden bij horen waar men zich aan dient te houden.
Ook jij Troetelbeer, probeert je op dezelfde wijze te profileren als "onze vriend" Pommetje, al krijgt Pom nu wel een beetje de indruk dat je hiermee geen vrienden maakt en hiermee zeker geen oorlog kunt winnen.
Wat jij nu ook blijkt te doen, is in een reactie toch alleen maar de nadruk te willen leggen op het ondertekenen van het kontrakt en het niet vooraf lezen van de A.V. (De winkel: meneer of mevrouw leest u eerst even de A.V. voordat u tekent, nee hoor dat doen ze niet, je mocht je nog eens voortijdig bedenken).
Om een A.V. goed en duidelijk te kunnen lezen, moet men goede ogen hebben en toch over een redelijke basis kennis beschikken, dit zeker om de A.V. te kunnen begrijpen.
Hier op dit forum zijn er enkele zaken die duidelijk spelen en dat is o.a. het niet juist worden geinformeerd bij aankoop van het produkt en dan ook nog eens te maken krijgen met een produkt dat niet aan gestelde verwachting voldoet.

Jij werkt ook op een callcenter (een callcenter behoeft niet specifiek van T-mobile te zijn om haar belangen te behartigen), dus jouw reactie en opstelling is mij dan ook zeker niet vreemd.
Maar zit dan hier niet je houding of instelling te verdedigen, je hebt zelf blijkbaar geen direkt probleem met T-mobile en je dient met zo'n reactie zeker niet het belang van de consument.

Grv Johannes

Gast

Maar helaas, ik als troetelbeertje dat veel aandacht nodig heeft laat zich daar niet door tegenhouden... Mensen die hun voordeel kunnen doen met mijn opmerkingen moeten dat gewoon doen, mensen die zich eraan ergeren kunnen mijn posts in het vervolg negeren. Echt waar, ik ervaar dat niet als een probleem, niemand hoeft zich schuldig te voelen!
Pom ben jij Troetelbeertje ook???

Gast

Nee Troetelbeertje is Pom niet, dan zou Pom vrouw moeten zijn.
Nee Patricia en studeert

Gast

Oh nou snap ik h'm een studente, verdient hiermee wat centjes bij, dit o.a. met het af z e i k e n van lastige klanten van T-mobile- Vodafoon- Orange en andere providers, dit om objectief te kunnen handelen????

Grv Johannes

:D

Kees J. v.d. W.

Ongelezen bericht door Kees J. v.d. W. »

Ik heb ook een abbonement van T-mobile en kan waar ik woon niet bellen.
De enigste mogelijkheid om toch in huis te kunnen bellen is, wanneer ik naar de tweede verdieping ga en voor het dakraam ga staan.
Bij aankoop heb ik duidelijk gevraagd, hoe de kwaliteit was van deze telefoon.
Nu heb ik de telefoon tot twee maal toe bij een telefoonwinkel gehad, zodat die konden kijken van wat het probleem was.
Men heeft enkele reparatie uitgevoerd, wat mij geld heeft gekost, maar het heeft niets geholpen.
Ook heb ik kontakt opgenomen met T-mobile maar die vertelden mij, dat ik de enigen was met dat probleem en men niets voor mij kon doen.
Omdat ik hem alleen nodig ben thuis, wilde ik een andere provider.
Maar dat blijkt moelijk te zijn en ik kon het kontrakt afkopen.
Omdat het toestel zo duur was en ik 12 maal 300 belminuten niet meer kon gebruiken, heb ik alles moeten afkopen voor 1750 euro.
Ik vond het maar raar en veel, maar heb toch maar betaald.
Ik kreeg een briefje terug van T-mobile, dat het kontrakt beindigd was, maar er stond een veel lager bedrag op de nota.
Dit was een foutje kreeg ik later te horen, met het vriendelijk verzoek het bedrag zo spoedig mogelijk over te maken en dat heb dan ook gedaan.
Wanneer ik niet zou betalen, zou dit worden doorgegeven aan een kredietregistratie en kon ik problemen krijgen.
Ik ben toch blij, heb nu een ander abbonement en deze werkt wel goed en behoef ik steeds naar zolder te gaan.

!!!!

Ongelezen bericht door !!!! »

Ik weet het niet zeker Kees, maar mijn gevoel zegt, dat hier iets heel vreemds aan de hand is.
Moest jij betalen voor belminuten die je niet meer gaat gebruiken??
En heb je geld betaald voor enkele reparatie aan je telefoontoestel, die vermoedlijk helemaal niet stuk is??
En zeggen ze bij T-mobile, dat jij de enige bent met zo'n klacht??

Volgens mij ben jij aan grof aan je veter gerukt!

:shock:

!!!!

Ongelezen bericht door !!!! »

:oops:

Een tijdje afwezig geweest en ja hoor!!, wat lees ik, T-mobile scoort nog steeds hoog op de lijst in ons koude kikkerlandje, daar waar een goede communicatie zo belangrijk is.

Het is toch maar goed, dat ander gebruikers ook eventjes een andere provider benoemen, anders zou men toch gaan denken dat T-mobile een slechte diensten levert????

Grv Piet :?

Gesloten