LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kleeneze -> Ervaringen/meningen gevraagd...

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Kleeneze -> Ervaringen/meningen gevraagd...

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Bij Kleeneze is er ruimte voor de zo goed uitgerekende 35 duizend?? Nederlanders, of zijn het er toch meer nu de Europese landen ook kennis gaan maken met Kleeneze.
Maar je gaat me toch niet vertellen da in die andere landen niemand actief zal worden? Denk dat die al die 35.000 nederlanders een goede boterham gunnen terwijl zij zelf alleen maar afnemen?
Het enige negatieve stukje dat er tot op heden aan ondervonden is komt voort uit het blad dat nog niet de hoeveelheid producten bevat die eigenlijk een gelijke stroom zal behalen zoals het in Engeland behaalt.
Het behalen van hoge resultaten komt dan ook uit de hoeveelheid bladen dat men bezorgd van daar het aangegeven getal 200 wat echter haalbaar is met 6 uur werken. Bezorgen , ophalen en leveren.
Frappant toch dat als je huis aan huis kranten bezorgt 200 stuks in 2 uur al een goede prestatie is, vooral als je ook nog moet aanbellen, wachten tot er wordt opgedaan etc.
En dan vergeet je de tijd van het thuis werken om de bestellingen te verwerken.
Het enige negatieve stukje dat er tot op heden aan ondervonden is komt voort uit het blad dat nog niet de hoeveelheid producten bevat die eigenlijk een gelijke stroom zal behalen zoals het in Engeland behaalt.
Ehhh, wat staat daar?

Kuklos had nog een leuke vraag openstaan. je zegt dat ze in Engeland een begrip zijn. pardon? De Engelsen die ik ken kenden Kleeneze niet. Elders zag ik hier iemand posten dat 1/4 van de negelsen klant is.
Beiden zijn leuke uitspraken, maar de onderbouwing van die uitspraak mist nogal.
Oh ja, is Engeland voor jou de UK of alleen dat deel dat Engeland is?

Gast

Re: Kleeneze -> Ervaringen/meningen gevraagd...

Ongelezen bericht door Gast »

als ik alleen al bij mezelf kijk, toen die distributeur het boekje kwam ophalen moest hij eerst aanbellen in de centrale hal, toen moest ik opendoen, toen moest hij naar mijn appartement lopen, toen moest ik het boekje nog opzoeken (ongeopend in het cellofaan laten zitten) voordat hij het mee kon nemen. Al met al duurde het minstens 5 minuten! als dat zo bij 200 mensen gaat ben je al gauw 10 uur kwijt alleen al met het ophalen van die boekjes. dan moet je de orders nog verzamelen, bestellen, bij binnenkomst moet je pakketjes maken voor iedere klant, afspraken maken voor de bezorging (is iedereen wel thuis op de afgesproken tijd, ligt het geld klaar etc. )
Ik denk dat als je het uurtarief bekijkt, je er weinig aan overhoudt.

Gast

Re: Kleeneze -> Ervaringen/meningen gevraagd...

Ongelezen bericht door Gast »

Ik vind dat het zeer domme mensen zijn die zich in de luren laten leggen door firma's als kleeneze. Ik wil niets te maken hebben met firma's die op deze manier hun spullen proberen te slijten. Op de eerste plaats omdat het meeste wat in die boekjes staat (ik heb het op internet kunnen bekijken), veel te duur is in vergelijking met de reguliere handel, op de tweede plaats: wanneer er bij mij iemand aanbelt om een bezorgd boekje terug te halen: ik ben niet van plan dat te doen, omdat hetgeen eenmaal bezorgd is, al of niet na lezeing, bij het oud papier gaat.

Ik heb er geen boodschap aan dat een ander geld heeft geïnvesteerd in een catalogus, en het ding daarom na enkele dagen terug wil hebben. Zou fraai worden: dan komt de plaatselijke bakker op een gegeven moment ook zijn folder terugvragen, wanneer ik er niets uit bestel. Nogmaals: er staan sommige dingen in, die ik best leuk vind, maar als ik ze wil hebben, ga ik wel naar het Kruidvat. heb ik het voor 20 procent van de door Kleeneze getelde prijs.

Trouwens: wat doet dit topic HIER bij diversen, er is toch een speciaal forum voor MLM???

Gesloten