Pagina 5 van 9

Re: Trotec24

Geplaatst: 30 jul 2018 12:41
door Steinie92
Kan iemand mij voorzien van het telefoonnummer van Trotec, ik krijg hun namelijk op geen enkel nummer te pakken.
Net zoals velen zit ik al een week te wachten op bericht van mijn levering en zou ondanks dat hun het ''druk'' hebben toch in contact willen komen

Re: Trotec24

Geplaatst: 30 jul 2018 13:42
door Kipster
Vorige week maandag besteld
Vandaag binnen gekregen.
Geen track en trace ontvangen.

Re: Trotec24

Geplaatst: 30 jul 2018 14:00
door hänschen klein
FORUMKUNDE:

Meestal is het nuttig en ook zinvol ...

om een topic eerst helemáál te lezen alvorens een eigen reactie eraan toe te voegen:

Beste klanten,

nogmaals onze excuses, wij zijn alle bestellingen aan het verwerken, en die worden ook verzonden.
We begrijpen dat u zich zorgen maakt, en we doen ons best om alle bestellingen te verwerken. Dat is nu ook de hoogste prioriteit, dat de klanten de bestellingen ontvangen.
Wij leveren alle bestellingen vanuit Duitsland, aangezien het filiaal in Chaam sinds kort gesloten is.

Met vriendelijke groet,
Trotec Team[/quote]

Re: Trotec24

Geplaatst: 30 jul 2018 14:46
door Kimmiej
ik heb vorige week woensdag ook een airco besteld en ook betaald met ideal,
maar ik krijg wel een 'bedankt voor uw bestelling' maar verder gebeurd er
helemaal niets.
ik kan ineens op de ene keer niet inloggen en dan ineens wel.
als ik dan ingelogd ben dan staat er dat ik geen bestelling heb staan
terwijl het al wel betaald is,
ik kan dus ook geen contact krijgen met het bedrijf al blijf ik natuurlijk
wel mailen naar een email adres en dus maar
hopen dat het nu wel gaat lukken.
ik heb niet echt het gevoel dat ik de airco alsnog krijg en dus ben ik
genoodzaakt om aangifte te doen bij de politie

Re: Trotec24

Geplaatst: 30 jul 2018 16:20
door hverschooten
Ook ik maak me ernstige zorgen. Deze zijn ontstaan toen ik plots niet meer in mijn account kon online. Toen ging ik bellen (en bellen en bellen en bellen en bellen.....) maar er wordt nooit geantwoord. Twee verschillende e-mailadressen aangeschreven - geen reactie. Via Facebook krijg ik steeds hetzelfde berichtje (dat ik moet bellen of e-mailen!).
Waarom wordt de toegang tot het account ontzegd? Dat is toch raar. Er is geen enkele mogelijkheid om contact met ze te maken.

Aan degenen die het wel gelukt is contact te krijgen telefonisch, hoe hebben jullie dit gedaan?

Re: Trotec24

Geplaatst: 30 jul 2018 16:28
door hverschooten
Ook ik maak me ernstige zorgen. Deze zijn ontstaan toen ik plots niet meer in mijn account kon online. Toen ging ik bellen (en bellen en bellen en bellen en bellen.....) maar er wordt nooit geantwoord. Twee verschillende e-mailadressen aangeschreven - geen reactie. Via Facebook krijg ik steeds hetzelfde berichtje (dat ik moet bellen of e-mailen!).
Waarom wordt de toegang tot het account ontzegd? Dat is toch raar. Er is geen enkele mogelijkheid om contact met ze te maken.

Aan degenen die het wel gelukt is contact te krijgen telefonisch, hoe hebben jullie dit gedaan?

Re: Trotec24

Geplaatst: 30 jul 2018 16:30
door hverschooten
Mikeokhuiysen schreef:
EDIT:

NIEUWS, BELANGRIJK!!!:

Dag iedereen, ik heb contact kunnen maken met een zeer vriendelijke werknemer van Trotec.

Hoe heb je contact gehad? Telefonisch? Welk telefoonnummer? Heb je een naam van de medewerker? Help ons aub!

Re: Trotec24

Geplaatst: 30 jul 2018 16:33
door Erthanax
hverschooten, ik raad u aan het bericht boven uw eerste vraag even te lezen.

Re: Trotec24

Geplaatst: 30 jul 2018 17:00
door MarkWind
Helaas heb ik zelf nog niks mogen vernemen of ontvangen. Anderen die hetzelfde product na mij hebben besteld hebben al geleverd gekregen. DPD wist mij te informeren nog geen levering aangemeld was voor mijn adres. Dus Alles bij elkaar opgeteld heb ik maar besloten te herroepen.

Heeft iemand al ervaring mee? Ik kijk ernaar uit om mijn geld terug te ontvangen.

Re: Trotec24

Geplaatst: 30 jul 2018 17:18
door Spacestar
Tjonge zeg, u weet dit forum nu wel te vinden en niet eerder, want dan had u hier genoeg kunnen lezen!
26juli besteld, er zit wel een zaterdag en een zondag tussen en u wilt annuleren.
Gister besteld en eergister moet het binnen zijn??

?? waar is dat topic gebleven waar ik op reageerde??

Re: Trotec24

Geplaatst: 30 jul 2018 17:32
door hänschen klein
Alles komt goed!

Omdat Sweety_Zanetti de post zo leuk vond, wordt deze nòg eens herhaald

FORUMKUNDE:

Meestal is het nuttig en ook zinvol ...

om een topic eerst helemáál te lezen alvorens een eigen reactie eraan toe te voegen:

Beste klanten,

nogmaals onze excuses, wij zijn alle bestellingen aan het verwerken, en die worden ook verzonden.
We begrijpen dat u zich zorgen maakt, en we doen ons best om alle bestellingen te verwerken. Dat is nu ook de hoogste prioriteit, dat de klanten de bestellingen ontvangen.
Wij leveren alle bestellingen vanuit Duitsland, aangezien het filiaal in Chaam sinds kort gesloten is.

Met vriendelijke groet,
Trotec Team[/quote]

Re: Trotec24

Geplaatst: 30 jul 2018 17:33
door riddert
MarkWind schreef:Helaas heb ik zelf nog niks mogen vernemen of ontvangen. Anderen die hetzelfde product na mij hebben besteld hebben al geleverd gekregen. DPD wist mij te informeren nog geen levering aangemeld was voor mijn adres. Dus Alles bij elkaar opgeteld heb ik maar besloten te herroepen.

Heeft iemand al ervaring mee? Ik kijk ernaar uit om mijn geld terug te ontvangen.
Of je wacht gewoon even af. Lees de berichten van de firma dan toch. Deze heeft hier zelf ook gereageerd, er is niets aan de hand.

Re: Trotec24

Geplaatst: 30 jul 2018 17:44
door MarkWind
Ik heb al herroepen. De berichten van de firma informeren mij niet over mijn bestelling. Bij mij is de grens bereikt wanneer een ander later hetzelfde product besteld en deze eerder binnen heeft. Zonder zicht op het verloop van mijn bestelling en zonder contact mogelijkheid in combinatie met het bovengenoemde is mijn keuze in deze gemakkelijk gemaakt.

Mijn contactformulier van afgelopen woensdag is eveneens onbeantwoord gegaan terwijl ze hier nog pretenderen dit binnen 48uur te beantwoorden.

Re: Trotec24

Geplaatst: 30 jul 2018 17:47
door Lady1234
MarkWind schreef:Ik heb al herroepen. De berichten van de firma informeren mij niet over mijn bestelling. Bij mij is de grens bereikt wanneer een ander later hetzelfde product besteld en deze eerder binnen heeft. Zonder zicht op het verloop van mijn bestelling en zonder contact mogelijkheid in combinatie met het bovengenoemde is mijn keuze in deze gemakkelijk gemaakt.

Mijn contactformulier van afgelopen woensdag is eveneens onbeantwoord gegaan terwijl ze hier nog pretenderen dit binnen 48uur te beantwoorden.
Dan zult u over 14 dagen hier wel klagen dat u uw geld nog niet terug ontvangen hebt. Maar hopelijk is het dan wat koeler.

Re: Trotec24

Geplaatst: 30 jul 2018 18:18
door Mikeokhuiysen
hverschooten schreef:
Mikeokhuiysen schreef:
EDIT:

NIEUWS, BELANGRIJK!!!:

Dag iedereen, ik heb contact kunnen maken met een zeer vriendelijke werknemer van Trotec.

Hoe heb je contact gehad? Telefonisch? Welk telefoonnummer? Heb je een naam van de medewerker? Help ons aub!
Dag, via deze forum.

Ze heeft mijn bestelling geverifieerd, dat gaf al een geruststelling.

Ik heb trouwens mijn bestelling dinsdag besteld maar tot nu toe nog niet ontvangen. Hopelijk ontvang ik voordat het weer super warm wordt.

Ze gaf mij ook mijn track&trace, deze staat nog altijd op "moet nog verzonden worden", maar ik veronderstel dat het aantal bestellingen zoveel zijn dat ze maar enkele tegelijkertijd kunnen doorgeven.

Hopelijk u hiermee geholpen.

Re: Trotec24

Geplaatst: 30 jul 2018 19:14
door Myrthe1980
Ik heb besloten dat ik gewoon ga afwachten wanneer mijn bestelling geleverd wordt. Trotec heeft zelf ook al aangegeven dat ze druk bezig zijn om alle bestellingen te verzenden en ik zie het nu wel. Zie er het nut niet van in om ze weer te gaan bellen.

Re: Trotec24

Geplaatst: 31 jul 2018 11:10
door hänschen klein
Ik word vandaag via een PM op dit forum aangeschreven ... of ik weet hoe je contact kunt maken met Trotec24 ... ?

@Trotec24 is inmiddels deelnemer geworden op dit forum en met een klik op de blauwe naam van een bericht van dit bedrijf (scroll de topicberichten door) verschijnt een site waarop een directe privé-mail gestuurd kan worden waarop u uw vraag kunt posten.

Suc6 ermee.

memberlist.php?mode=viewprofile&u=395107

PS. De betreffende deelnemer had zich extra op dit forum aangemeld, waarmee aangetoond wordt hoe effectief een consumentenforum kan zijn. Inmiddels kwam een antwoord, dat de airco inmiddels is geleverd .... fijn, want het blijft warm de komende dagen. :D

Re: Trotec24

Geplaatst: 31 jul 2018 11:46
door Abraxas
Hallo allemaal,

Vorige week dinsdag heb ik een bestelling geplaatst. Geduldig gewacht, gezien alle omstandigheden. Heb ik gisteravond een factuur gekregen van invoice @ trotec.com . In de bijlage staat dat de leverdatum afgelopen zaterdag 28/07 is, maar heb nog niets ontvangen. Wel ben ik die zaterdag toevallig door een anoniem nummer gebeld, maar heb nog nooit meegemaakt dat een koerier zonder nummerherkenning belt. Daarnaast staat er in dat het door 'DHL standaard' geleverd wordt? Verder ook nog geen track en trace-code of iets in die trend ontvangen. Zijn er meer mensen die al een factuur hebben gekregen zonder de daadwerkelijke levering te ontvangen hebben? En is het zinvol om de DHL te bellen of ze mogelijk iets van mijn levering weten?

Re: Trotec24

Geplaatst: 31 jul 2018 12:10
door W. Spoelstra
@Trotec CV vorige week dinsdag 24 juli hebben we een airco PAC 5800 X en airlock 1000 deur- en raamafdichting besteld en na alle bovenstaande berichten eerst maar geduldig afgewacht op reactie van de e-mail die we verstuurd hebben. Inmiddels zijn we een week verder en hebben we nog niks gehoord of ontvangen. Ook al meerdere keren geprobeerd telefonisch contact te hebben, maar dat is tot nu toe ook nog niet gelukt. Kunt u alstublieft aangeven wat de status is van onze bestelling en wanneer we deze kunnen verwachten? Het bestelnummer is 598209

Re: Trotec24

Geplaatst: 31 jul 2018 13:23
door hänschen klein
W. Spoelstra schreef:@Trotec CV vorige week dinsdag 24 juli hebben we een airco PAC 5800 X en airlock 1000 deur- en raamafdichting besteld en na alle bovenstaande berichten eerst maar geduldig afgewacht op reactie van de e-mail die we verstuurd hebben. Inmiddels zijn we een week verder en hebben we nog niks gehoord of ontvangen. Ook al meerdere keren geprobeerd telefonisch contact te hebben, maar dat is tot nu toe ook nog niet gelukt. Kunt u alstublieft aangeven wat de status is van onze bestelling en wanneer we deze kunnen verwachten? Het bestelnummer is 598209

@Trotec24 is inmiddels deelnemer geworden op dit forum en met een klik op de blauwe naam van een bericht van dit bedrijf (scroll de topicberichten door) verschijnt een site waarop een directe privé-mail gestuurd kan worden waarop u uw vraag kunt posten.

Suc6 ermee.

NB. Dit topic is het bewijs voor het functioneren van het beste consumentenforum van Nederland , het aantal deelnemers stijgt ineens geweldig!! :D De populariteit overstijgt zelfs die van de Consumentenbond en haar Klachtenkompas.nl, waar Trotec onbekend is ... :shock: Champagne? Nee, er zijn nog teveel consumenten die 'in de kou blijven staan'.