LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Landal Greenparcs

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Bekkum

Re: Landal Greenparcs

Ongelezen bericht door Bekkum »

Nou ja Jeffrey van mij mag je lekker naar Center Parks gaan.
Kan je lekker genieten in het zwemparadijs, lekker mee doen met
spelletjes etc.
Lekker genieten met de hele meute.
Van mij mag je, maar mij niet gezien.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Bekkum, Jeffrey is CenterParcs-gek. Heeft volgens mij zelfs een website erover opgezet. Dan ben je ook niet lekker, toch?

Jeffrey

Ongelezen bericht door Jeffrey »

Ben benieuwd of je prive zwembad een wildwaterbaan heeft ;) En franse vakantiehuizen staan altijd in gehuchten en in het oostblok lopen ze 20 jaar achter.. echt lekker vakantie dan...

Gast

Nee Jeffrey, da's echt onzin. Veel Franse huizen staan juuis in prachtige buurten

Bekkum

Ongelezen bericht door Bekkum »

Nou Jeffrey Volgens mij ga jij alleen maar naar Center Parks.
Is dat niet erg saai steeds weer naar Center Parks?.
En je hebt vele mogelijkheden ook van huisjes in het buitenland.
Vorig jaar zijn we in Spanje Andalusie geweest, vliegreis, incl.huurauto, dus je kan alle kanten op.
En mooi gelegen accomodatie. Ook te vergelijken met een groot Park met meerdere zwembaden, restaurants, winkeltjes etc.
Woningen waren van prive eigenaren. Wij hadden de onder verdieping.
Boven verdieping was niet verhuurd dus ook al lekker rustig.
Gezellige woningen, huiselijk ingericht, niet super de luxe, hoeft ook niet maar wel de noodzakelijke dingen die je nodig hebt aanwezig.
BV.Strijkplank, strijkijzer etc.
Maar het is maar net wat wil je. Geef je de voorkeur aan Center Parks
jaar in jaar uit prima, maar ik wil maar zeggen en zijn nog tig andere leuke mogelijkheden.

Jeffrey

Ik zal eens wat informatie in gaan winnen over CenterParcs achtige formules in het buitenland, eens kijken of Bekkum's park ertussen staat....

Gast

Bekkum's park is failliet gegaan nadta hij daar is geweest. Die vent sloopt werkelijk alles!!

damen

Ongelezen bericht door damen »

bekkum speelt voor gast=theo hamers=hamers=hamers1 enz. oppassen dit is een gewiekst spelletje van bekkum

yvonnem

Ongelezen bericht door yvonnem »

Laat ik nu denken dat het hier gaat over Landal parken. Ik ben deze zomer voor een week naar :x Landal "De Lommerbergen" geweest en ik vond het vies tegenvallen. Dat wilde ik maar even kwijt. En dat terwijl je in die periode 770 euro voor een week voor een 4-persoonshuisje moest betalen. Ik had er toch wel wat meer van verwacht hoor!

Toshi

Ongelezen bericht door Toshi »

Voor dat bedrag kun je ook een week in een 4-persoonshuurcaravn gaan zitten (met voortent) op bv. een camping aan de Adriatische Zee (Cavallino - in de buurt van Venetie).................

Het is maar net wat je wilt 8)

Gast

Laat ik nu denken dat het hier gaat over Landal parken. Ik ben deze zomer voor een week naar Landal "De Lommerbergen" geweest en ik vond het vies tegenvallen
Lommerbergen is van CenterParcs-groep geweest. Misschien zegt dat genoeg....

En Toshi heeft helemaal gelijk, ik zou voor dit geld lekker naar het zuiden afreizen in een huurcaravan/tent of liever nog een eigen caravan/vouwwagen!

Gast

Lommerbergen is van CenterParcs-groep geweest. Misschien zegt dat genoeg....
Ja 10 jaar geleden. Dus je kan er eigenlijk niet meer over spreken...

Jeffrey

Centerparcs onderhield het goed en Landal onderhoud niet.... vandaar dat het tegenvalt denk ik...

Gast

Ik ben het helemaal met Jeffrey eens.

Gast

Ik niet! Ik ben eens bij Centerparcs geweest. Jaaaaaaren gelden in Vennenbos. Wat een aftands zooitje was het daar. Ons huisje was compleet verouderd, lekte aan alle kanten en in de badkamer zat alles los of werkte niet meer. De douchekop was compleet verkalkt bijvoorbeeld en liet nog een paar druppels door. Na klagen kregen we iets van 100 gulden terug. Maar we moesten wel blijven slapen in een vochtige slaapkamer die nog steeds lekte. Dus zeg nu niets over dat CenterParcs de boel goed onderhoud!!

filiaal[1071]

Ongelezen bericht door filiaal[1071] »

Wanneer was je op het vennenbos dan, geef eens een jaartal,dan kan ik er wat inhoudelijker op ingaan namelijk.. je kunt wel roepen dat je een paar jaar geleden op het vennenbos was, maar het park is alweer lange tijd in bezit van landal..

Gast

Inderdaad, het is al lange tijd van Landal.

JAJ

Ongelezen bericht door JAJ »

Opeens reageert gast (28 Aug 2004 08:47) niet meer, beetje flauw.
Maar goed. Is iemand in deze zomervakantie nog bij Landal Green Parks geweest. Zo ja wil iemand zijn mening daarover kwijt?

4inge

Ongelezen bericht door 4inge »

Wij zijn dus in augustus dit jaar een weekje naar het vennebos geweest.
aankomst was perfect zeer vriendelijk personeel.
Huisje was redelijk, maar oud jammer hoor bedden waren goed en alles was schoon. we zijn er ongeveer 17 jaar geleden ook geweest en alles is nog hetzelfde in de huisje alleen hier en daar vernieuwd.
plaza was klein maar gezellig .personeel wat overal liep was super en dat maakt ook veel goed.
omgeving : veel bossen enzo dus lekker fietsen.
zwembad was voor ieder wat wils dat is zeker, en het was superschoon in het zwembad.
kortom de vakantie daar was lekker maar ik zou er nooit meer heen gaan zolang ze niet de moeite nemen om de huisjes te vernieuwen.
jammer hoor een pot verf en een nette vloer zou de huisjes al een veel modernere aanblik geven[/b]

tinekekoolen

Ongelezen bericht door tinekekoolen »

Landal is super,geweldig fantastisch, uniek, maar ja zeurpieten houd je altijd.

Gesloten