Dus ondanks dwangsommen en dergelijke heb je ze niet verwijderd?
Reken er dan maar op dat het een serieus verhoor wordt en dat er onderzoek wordt gedaan naar strafbare feiten, door jou gepleegd.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Dus ondanks dwangsommen en dergelijke heb je ze niet verwijderd?
Weet je witte angora, ik ga spijkerhard bewijzen dat de Belg in dit verhaal valse verklaringen heeft afgelegd en dat valse kwaadaardige aangifte is gedaan.witte angora schreef: ↑17 dec 2018 19:28Dus ondanks dwangsommen en dergelijke heb je ze niet verwijderd?
Reken er dan maar op dat het een serieus verhoor wordt en dat er onderzoek wordt gedaan naar strafbare feiten, door jou gepleegd.
En dat weerleggen doe je niet met 'ja maar....'. U zal dus een hele goede reden moeten hebben om de uitspraak van de rechter niet uitgevoerd te hebben.witte angora schreef: ↑17 dec 2018 19:43Je zult eerst die beschuldigingen moeten weerleggen. En dat gaat je op jouw manier niet lukken denk ik.
Dank jullie allen voor de interesse en welgemeende adviezen, ik ga er van uit dat wie in zijn recht staat en de waarheid verkondigd en dit kan bewijzen niets te vrezen heeft!
Dat is een iets te geromantiseerd idee van het strafrecht. Maar goed, wie niet luisteren wil moet maar voelen. Succes.
Tot nu toe hebt u anders al twee keer verloren en ik zie nog geen verbetering. Door uw houding zijn de dwangsommen alleen maar hoger geworden. Als u meteen de sites offline gehaald had, zoals de eerste rechter bevolen had, was u er vanaf gekomen met een veel lagere boete. Misschien is het beter om de volgende keer tegen de rechter te zeggen: sorry edelachtbare, ik heb er spijt van en zal het nooit meer doen. Misschien kunnen we het hebben over een afbetalingsregeling?
Dat is totaal niet relevant. JIJ bent degene die is veroordeeld en nagelaten heeft aan die veroordeling gevolg te geven. Of die veroordeling nou wel of niet terecht zou zijn, doet in dit stadium niet meer ter zake.
Gepensioneerd/AOW-er en tijd teveel denk ik. Daarbij een stuk arrogantie over dat ze dit wel even gaan regelen, dat ze in hun recht staan en de hele wereld aankunnen en dat iedereen zich maar heeft aan te passen, want dit is mijn mening en ik heb toch vrijheid van meningsuiting.Moneyman schreef: ↑18 dec 2018 08:40Dat is totaal niet relevant. JIJ bent degene die is veroordeeld en nagelaten heeft aan die veroordeling gevolg te geven. Of die veroordeling nou wel of niet terecht zou zijn, doet in dit stadium niet meer ter zake.
Maar goed, als jij de rest van je leven wilt blijven vechten, be my guest.
Te laat. Die is immers al veroordeeld.witte angora schreef: ↑18 dec 2018 08:48Maar, Joep, als je een vent bent, zorg dan dat je geregistreerde partner vrijgesproken wordt van die schuld. Want die heeft er kennelijk weinig mee te maken.
Bij de 1e zaak is ts niet komen opdagen, dus is er geen verweer geweest. Bij het hoger beroep heeft ts zelf het woord gevoerd en is wederom veroordeeld. Lees even terug naar de uitspraken die ts/partner gedaan heeft en de mailadressen die aangemaakt zijn.