LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Acer laptop
Re: Acer laptop
weet je acer is erg moelijk.
je kan gaan bellen kijken wat die zeggen.
maar dixons is en blijft tussenpersoon .
maar is moelijk zonder bon.
maar als je alles op afschrift heb staan denk ik dat je wel heel ver komt want hun kunnen dat na gaan.
ik hoop dat je bij acer wat wijzer word
je kan gaan bellen kijken wat die zeggen.
maar dixons is en blijft tussenpersoon .
maar is moelijk zonder bon.
maar als je alles op afschrift heb staan denk ik dat je wel heel ver komt want hun kunnen dat na gaan.
ik hoop dat je bij acer wat wijzer word
Ik dacht laat ik eens googlen op een probleem dat ik heb met mijn acer laptop, nl .... ik krijg sinds korte tijd vertikale strepen in mijn scherm ... paarse en gele .... Gelukkig zijn ze niet alleen ...... er komen er nanelijk steeds meer bij. Eigenlijk wilde ik 1 dezer dagen acer informeren over mijn probleem. Via google ben ik hier terrecht gekomen en heel erg geschrokken van de verhalen die ik lees.
Naast de vertikale strepen ken ik ook het probleem dan de adapter gloeiend heet wordt. Met de warme week enige tijd geleden heb ik er zelfs een zak ijs op gelegd ..... laptop viel namelijk spontaan uit zonder melding ...... Laptop is ook tergend traag geworden en overwoog een herinstallatie van XP om weer fris te beginnen, maar na het lezen van alle verhalen is het enige wat ik nog aandurf ... dagelijks mijn werk te backuppen op een exteren schijf ...... Bellen met acer lijkt zinloos en ik kan me niet veroorloven mijn laptop weken/maanden kwijt te zijn. Laptop is trouwens 1,5 jaar oud, dus nog te jong om al afgeschreven te zijn. Heb dus geen idee wat wijsheid is ........
Naast de vertikale strepen ken ik ook het probleem dan de adapter gloeiend heet wordt. Met de warme week enige tijd geleden heb ik er zelfs een zak ijs op gelegd ..... laptop viel namelijk spontaan uit zonder melding ...... Laptop is ook tergend traag geworden en overwoog een herinstallatie van XP om weer fris te beginnen, maar na het lezen van alle verhalen is het enige wat ik nog aandurf ... dagelijks mijn werk te backuppen op een exteren schijf ...... Bellen met acer lijkt zinloos en ik kan me niet veroorloven mijn laptop weken/maanden kwijt te zijn. Laptop is trouwens 1,5 jaar oud, dus nog te jong om al afgeschreven te zijn. Heb dus geen idee wat wijsheid is ........
ja je heb zeker een probleem met je laptop.
nou je heb ook geen garantie meer.
dus ja je kan acer bellen maar dat gaat je een hoop kosten dan.
weet je acer is gewoon een heel slecht merk dat heb je nu zelf ook kunnen lezen.
mijne is nog steeds weg al 3 keer naar duitsland geweest en komt steeds heel kapot terug.
nu heb ik een vervangde laptop gehad en hij is weer terug naar duitsland dus ja bijna 3 mnd al zonder.
je kan gewoon niks doen naar 1.5 jaar.
het is zo jammer als ik dit van te voren had geweten nooit een acer gekocht.
of mischien naar winkel terug waar je hem gekocht heb kan je ook proberen.
en anders een nieuwe kopen maar geeen acer meer.
nou je heb ook geen garantie meer.
dus ja je kan acer bellen maar dat gaat je een hoop kosten dan.
weet je acer is gewoon een heel slecht merk dat heb je nu zelf ook kunnen lezen.
mijne is nog steeds weg al 3 keer naar duitsland geweest en komt steeds heel kapot terug.
nu heb ik een vervangde laptop gehad en hij is weer terug naar duitsland dus ja bijna 3 mnd al zonder.
je kan gewoon niks doen naar 1.5 jaar.
het is zo jammer als ik dit van te voren had geweten nooit een acer gekocht.
of mischien naar winkel terug waar je hem gekocht heb kan je ook proberen.
en anders een nieuwe kopen maar geeen acer meer.
heb overwogen een macbookpro (APPLE) te nemen ..... sinds je daar tegenwoordig ook XP op kan draaien .... Acer staat iig niet erg hoog in het vaandel bij mij ....
-
ag ik heb sinds een paar maanden een acer laptop en bevalt prima geen overbodige software geen ellende alleen een goed werkende laptop.
naar een paar maanden gaat het nog goed wacht maar af als je een paar maanden verder bent dan gaan er veel problemen komen want dat is een acerlaptop
Ik moet eerlijk zeggen dat ik al een paar jaar zelf een acer notebook heb en deze met veel plezier gebruik.
Ik heb ook acer notebooks aan klanten geleverd en ook veel acer monitoren, maar ik ben nooit problemen tegengekomen. Ook niet met de helpdesk.
Ik heb ook acer notebooks aan klanten geleverd en ook veel acer monitoren, maar ik ben nooit problemen tegengekomen. Ook niet met de helpdesk.
-
ik lees hier verschillende berichten over dat laptops stroom verliezen nadat ze op accu lopen. maar wat meestal vergeten wordt is dat als een laptop aan gesloten zit op het stroomnet dat de batterij constant op te laden staat en als je hem dag en nacht aan laat staan wordt de batterij daar ook niet beter van en gaat hij inderdaat sneller uit vallen. beter is de baterij volledig op te laden en hem daarna weer uit het stopcontact te halen om weer af te laten lopen. mijn latop gaat inderdaad nog steeds 4uur mee!
Ik gebruik mijn nieuwe acer ook al een paar maanden en ik heb totaal nog geen mankementen gezien op het ding.
ik zou eerst leren omgaan met apparaten voor je je gaat beklagen. ik gebruik al jaren ACER laptops en heb daar nooit problemen mee.
mensen zijn zo gemakklijk tegenwoordig... O.. het is stuk.. is de fout van de fabrikant... das net alsof je een kaars laat vallen en daarna zegt is de schuld van de fabrikant dat ik nu 2 stukken kaars heb....
daarnaast zijn een deel van de problemen niet tewijten aan acer maar aan een externe leverancier, de klant zelf of de winkelier.
daarnaast moet ik er nog bij vermelden dat koopjes in de computer business leuk zijn maar vaak gaat dit ten kosten van de garantie, even los van acer een voorbeeld.. medion koopt hardisken in voor een prikkie die normaal 3 jaar garantie hebben maar omdat ze goedkoper zijn hebben ze maar 1 jaar garantie. das slim en zo werkt het bij de prijsvechters ook! niet dat het product daar minder om wordt maar is toch lullig als je de fout in gaat...
en denk de dat een prijsvechter er een dag minder om slaapt als een laptop gevalen is van het pallet? welnee.. gewoon verkopen die hap!.. maar de consument krijt wat hij wil! goedkopere prijzen! en de winkel treft geen blaam de fabrikant wel.
probleem bij bedrijf waar de laptop gekocht is, zij zijn waarschijnlijk niet zorgvuldig met uw spullem om gegaan.
dat bedoel ik...
als het een windows bestand is wel.. maar daar moet je toch echt een EXPER in windows installeren zijn. Windows is gewoon HEEL erg vatbaar voor virussen enzo. mensen schijnen dat niet te bevatten.
lijkt me alsnog software (muis driver).. en niets hardware gerelateerd en het is altijd aan te raden restore cd's te gebruiken ip. van diverse xp versies
Alsjeblieft een hele boterham!
Ik gebruik mijn nieuwe acer ook al een paar maanden en ik heb totaal nog geen mankementen gezien op het ding.
ik zou eerst leren omgaan met apparaten voor je je gaat beklagen. ik gebruik al jaren ACER laptops en heb daar nooit problemen mee.
mensen zijn zo gemakklijk tegenwoordig... O.. het is stuk.. is de fout van de fabrikant... das net alsof je een kaars laat vallen en daarna zegt is de schuld van de fabrikant dat ik nu 2 stukken kaars heb....
daarnaast zijn een deel van de problemen niet tewijten aan acer maar aan een externe leverancier, de klant zelf of de winkelier.
daarnaast moet ik er nog bij vermelden dat koopjes in de computer business leuk zijn maar vaak gaat dit ten kosten van de garantie, even los van acer een voorbeeld.. medion koopt hardisken in voor een prikkie die normaal 3 jaar garantie hebben maar omdat ze goedkoper zijn hebben ze maar 1 jaar garantie. das slim en zo werkt het bij de prijsvechters ook! niet dat het product daar minder om wordt maar is toch lullig als je de fout in gaat...
en denk de dat een prijsvechter er een dag minder om slaapt als een laptop gevalen is van het pallet? welnee.. gewoon verkopen die hap!.. maar de consument krijt wat hij wil! goedkopere prijzen! en de winkel treft geen blaam de fabrikant wel.
Ga je daar energie insteken voor 20 euro dan? en je kan het rapport toch gewoon laten zien aan de verkoper? als die het dan niet snapt maaktie een kopietje en gaat zelf even bellen met acer.. klaarDaarom heb ik de helpdesk moeten bellen, ik verwacht dus bij een nieuw produkt dat ik dit niet zelf hoef te betalen.
Daarbij vind ik twee weken weg voor een nieuwe laptop erg lang en geen service en daarbij de manier waarop ik te woord ben gestaan.
Het reparatie rapport is mij niet duidelijk wat er nu gebeurt is, mogelijk een nieuw moederbord, maar de zaak waar ik deze laptop gekocht heb wil graag het rapport zien.
Ik wil gewoon 10 euro terug en ga daar zeker nog mijn best voor doen.
Korte tijd na ingebruikname van de notebook moest ik diverse malen de recovery-cd gebruiken omdat de laptop niet meer wilde opstarten en de melding gaf dat het bestand "C:\WINDOWS\system32\config" beschadigd was. Toen steeds na de recovery-methode dit probleem zich bleef voordoen heb ik de notebook teruggebracht naar het bedrijf waar ik deze gekocht had.
Binnen afzienbare tijd had ik opeens een nieuwe notebook, maar wat denk je, bij deze was het beeldscherm volledig naar de vaantjes. Er waren wel een paar duizend kapotte pixels, ofwel alleen maar pixels die constant rood oplichtten.
probleem bij bedrijf waar de laptop gekocht is, zij zijn waarschijnlijk niet zorgvuldig met uw spullem om gegaan.
(nee daar wordt je wijzer van! bij compaq, toshiba, hp, IBM en dell is het precies hetzelfde.)
had ik liever wat meer geld uitgegeven en weer een Compaq of een HP gekocht.
kocht ik dus mijn notebook. a 1800 euro. bij bcc in eindhoven.
Daar ga je al....
blijkbaar hadden ze daar nog nooit gehoord van een goede manier om met klachten om te gaan en was dit eigenlijk al te veel moeite om via hen mijn notebook wat toen nog geen half jaar oud was op te laten sturen.
dat bedoel ik...
dat zou een medewerker van ACER NOOIT adviseren!.. het heet worden heeft nl. niets met de BIOS van de Pc te maken, en ALLE laptops worder wel iets warm (en soms heet) Vooral AMD processoren hebben hier mee te kampen!dus kontakt opgenomen met de helpdesk van Acer. ik moest maar een nieuwe bios erop zetten en het euvel zoe verholpen zijn.
Bedankt voor de kritische uitleg met waarbij wij ook bijzonder veel aanleiding tot het roepen van lose kreten doen inzien...
Zou zo mijn laptop het raam uit willen gooien, heb gelukkig nog enige rem hierop.
Wat een rot computer, nog nooit zo'n onmogelijk iets meegemaakt.
VOOR MIJ NOOIT MEER EEN ACER !!!!!!!!!!!
bij mij zit hij toch echt aan de zijkant! acer ferrarie 4000
1. Bij Acer zit de fan meestal achterin de laptop.
daar zijn toch onderzoeken naar gedaan en het schijnt dat de warmte (<- daar issie weer) on het schoot van mannen kan leiden tot het aantasten van het zaad! maar goed das niet mijn onderzoek...2. Het is absoluut onschadelijk om een laptop op schoot te houden, die dingen zijn er zelfs voor gemaakt
3. Windows eraf gooien en opnieuw installeren geeft je het bestand nog niet terug
als het een windows bestand is wel.. maar daar moet je toch echt een EXPER in windows installeren zijn. Windows is gewoon HEEL erg vatbaar voor virussen enzo. mensen schijnen dat niet te bevatten.
valt me op dat mensen altijd een zooi van hun pc maken, en 9 van de 10 keer denken te weten waar ze mee bezig zijn. waardoor er heel vaak niets anders op zit dan maar opnieuw te installerenValt me altijd wel op dat "topverkopers" meteen Windows opnieuw installeren gebruiken zodra er een probleem optreedt...
zit weer bij de verkoper waar je hem gekocht hebt. ik zou hem eens vragen of je ook eens een potje mee mag basket ballen
al vanaf het begin een scheur begon te vertonen.
sorry hoor ik vindt dit een beetje sterke verhalen.....hij lachtte mij ook uit terwijl ik razend was. Hij vond dat hij een nette brief had gestuurd, en van excuses had hij nog nooit gehoord. Op de vraag of het normaal was dat helpdeskmedewerkers klachten behandelen kreeg ik alleen het antwoord 'Ja' en daar moest ik het mee doen.
Echter bij het 2e telefoongesprek werd het een vervangende notebook volgens hun. /
euh sorry? dat gebeurt ALTIJD je krijgt dan een refurbished laptop die VOLLEDIG is nagekeken, waarschijnlijk nog beter als in NIEUWSTAAT...
Had je maar een PACKARD BELL moeten kopen.
Die hebben 1e klas service, ze reageren gelijk en het euvel is zeker binnen 1 week opgelost
scuse me? Packard bell? weet je trouwens wie je het eerst moet bellen als je een packard bell koopt? DE HELPDESK! en moet je nog geluk hebben dat het niet druk is anders kun je niet eens wachten maar zeggen ze dood leuk dat de gemiddelde wacht tijd meer als 5 min bedraagt en dat de verbinding verbroken wordt... FIJNE SERVICE...
jah nou? dat kan toch? ooh jah en als het packard bell is dan is het ineens allemaal OK... natuurlijk!Na div. telefonische contacten kregen wij te horen dat er geen onderdelen beschikbaar waren.De onderdelen moesten besteld worden in Taiwan.
maar eeuh zou het niet zo zijn dat die onderdelen inderdaad besteld zijn en gebruikt en dat het probleem daar niet meteen mee verholpen was vervolgens gaat u roeren door met hun te bellen en zeggen ze u misschien een nieuwe toe.. (ten zij het een ouder type is kan ik me dit voorstellen) wellicht was het probleem toch opgelost en krijgt u netjes uw huidige laptop terug.. en jah das jammer dat u nu die nieuwe laptop niet krijgt. maar u heeft hem toch terug.. ok het duurde lang maar je moest eens weten hoelang het bij sommige andere bedrijven duurt en u bent vast niet de enige die een mankementje of plasebo effect heeft.
jah? dus? dat kan toch?hij ligt in het reparatie centrum te wachten op onderdelen die ze niet op voorraad hebben!
Jah hey.. Wie blijft er nou bellen?Ik ben ondertussen al meer dan 20 euro aan telefoonkosten aan acer kwijt en heb nog steeds niets.
Kleine lettertjes niet gelezen?Het vreemde van het verhaal is dat acer klaimt BINNEN 5 WERKDAGEN na ontvangst, de reparatie te hebben uitgevoerd. Dat zijn de voorwaarden van de acer advatage waar ik dus 200 voor heb betaald.
wie zijn schuld is dat dan?Half jaar later systeem CD stuk.
Do we need to say more?Dynabite
nee, dan beter omgaan met de accumet dan meer garantie op de accu
tjah tis maar waar je tijd in wil stoppenDe nieuwe Europese regels met betrekking tot de bescherming van de consument, laat ik nu op een rol WC papier drukken!.
wie blijft er 30 min wachten dan? het is in de super ook wel eens druk sta je soms ook wel eens te wachten maar als ik 30 min sta te wachten bij de kassa loop ik naar huis...als je dan de helpdesk belt a € 0,20 p/m moet je zomaar 30 minuten of zelfs een uur wachten voordat je geholpen wordt.
das volgensmij al best een oudje met een S3 chip..(dat bedrijf bestaat inmiddels al niet meer als ik me goed kan herinneren... dit is tevens een nadeel van ALLE laptops. Je kunt er weinig tot niets aan veranderen kwam specificaties. Dit is ook meteen de reden waarom reparaties zo lang duren bijna ALLES zit op printplaten VAST GESOLDEERD in de laptop.. je bent bijna anderhalf uur bezig een laptopje uitelkaar te schroeven en weer ander half om hem dicht te doen.ik heb een Acer, Aspire 1310 laptop, met S3 graphics Pro-Savage en kon hiermee heel goed adventure games spelen zoals Myst, Riven etc.
Nu heb ik URU gekocht en Aura the fate of ages en is het onmogelijk deze te spelen daar deze niet ondersteund worden door de grafische kaart van mijn laptop. Ik heb wel een CD/DVD driver, Weet iemand hoe je dit moet oplossen, kun je extern iets aansluiten ? Of moet ik me er maar gewoon bij neer leggen dat deze games niet op deze laptop willen? Van Ubisoft helpsite word ik ook niet wijzer.
Ik heb nog geen blauw scherm gezien op het ding...Na zoekwerk op internet bleek dit een bekende fout van de Ferrari
Hij had net zolang gewacht tot dit scheurtje over de hele breedte van het scharniet kwzam, een scharnier was dus al snel stuk,Dit scheurtje in de scharnier van het beeldscherm wordt snel groter, een kennis van me had dit ook,
Hij had net zolang gewacht tot dit scheurtje over de hele breedte van het scharniet kwzam, een scharnier was dus al snel stuk,
de scharnierpunten die zichtbaar zijn zijn van plastic en doen niets als alleen mooi wezen, de echte punten
zijn van metaal, nu kun je me veel wijs maken maar dat plastich overscheurt in metaal lijkt me sterk
(jah euhm.. toch wel gek eigenlijk.... ik hang een deur op aan 2 scharnieren en verrek.. hij kan open en dicht.. maar nu haal ik er 1 weg en breekt de hele bende af....)Toen hing het scherm op één scharnier en wat plakband.., dus dit scharnier was dus ook snel stuk,
en dat stuk plakband aan de deur helpt ook NIKS..Hij liet het scherm dus aan de flatcable hangen, deze ging uiteraard héél snel stuk!,
minoes is in iedergeval verstandig! goed gedaan meidnou zo als beloofd hier een berichtje terug over de acer laptop die ik voor reparatie had weg gebracht.
binnen twee weken was hij terug zoals was afgesproken en er waren de nodige reparatie,s aan verricht ,hij staat nu alweer drie weken te draaien en zonder problemen.
dus ik mag me zelf gelukkig prijzen dat het goed is afgelopen.
maar moet ik er wel bij zeggen dat ik mijn laptop bij een gerenomeerd bedrijf hebt aangeschaft ,die zijn verantwoordelijkheden genomen heeft.
bijdeze wil ik dan ook zeggen ,mensen koop je laptop bij een erkent bedrijf en ga niet af op die mooie prijzen van its ,mediemarkt,exper enz die kopen ze op per kilo en garantie tot aan de deur .
je kan beter wat meer uitgeven ,en je ogen en oren de kost geven dan weet je zeker , als er wat mee aan de hand is dat deze bedrijven ,waar klant nog koning is je zeker zullen helpen
groetje van minoes
is dat de fout van acer dan? volgensmij moet je in het UPS topic zijn..Ze hadden een fout gemaakt in het systeem en hij was nergens meer te vinden.
Hij is nu supertraag bij het opstarten(10 minuten),
kijk je pc eens na en installeer hem opnieuw, volgensmij staatie vol spyware... een pc kan nl niet ineens na een jaar heel traag worden... wat ik wel heel vaak tegen kom dat mensen hun pc vol stouwen met spul wat je veelal niet eens gebruiken. JA MAAR DAT MOET TOCH KUNNEN!? nee niet als je zoveel programmas installeerd dat je pc het niet meer aan kan... kun je zelf ook koken, strijken, afwassen, postophalen, krant lezen bellen smsen, naar de wc naar de schuur en hond uitlaten tegelijk dan?
op het scherm na zie ik niet veel bijzonders, dat zijn euvels waar meer laptops last van kunnen gaan hebben wel top dat ze die accu vervangen hebben
kun je dat na 1x al zeggen.. knap!
klopt... had je hem niet bij bcc moeten kopen.. maar bij een goeie leverancier.. BCC vegelijk ik altijd met de aldi of lid'l... veel producten en allemaal lijkt het hetzelfde maar het smaakt toch anders..
klopt omdat de speler De-branded is en ipv pioneer nu een Acer is..
in deze tijd van jatwerk controleren laptop fabrikanten altijd het serie numme. Dit zit vast aan het systeem en wordt vaak alleen zo gecontroleerd, vast aan het systeem... immers je zou toch niet willen dat jou gestolen laptop door een ander weer inelkaar gezet kan worden als het stuk gaat of door verkocht?
lijkt me qwestie software (spyware)
Volgensmij was dat onnodig omdat het software is die fout gaat, maar bij dynabyte hebben ze gelukkig alleen verstand van verkopen!
Og mevrouw ik vinst het zo erg voor u.. krijgt u van mij 6 maanden extra garantie! die laptop knikkert u waarschijnlijk toch weg (of heeft u toch geen vertrouwen meer in) en heb ik u mooi gelijmt aan Dynabyte.. dat zijn verkoop praatjes!
moet dat?
lijkt me alsnog software (muis driver).. en niets hardware gerelateerd en het is altijd aan te raden restore cd's te gebruiken ip. van diverse xp versies
Alsjeblieft een hele boterham!
Laatst gewijzigd door Dutch_com_freak op 30 jun 2006 20:35, 1 keer totaal gewijzigd.
en tot mijn verbazing pakte we hem uit en hij was aan alle kanten beschadigd zat een scheur in de hoek en je kon zo naar binnen kijken bij het beeldscherm.
hij is gewoon ergens van af gevallen op ze kant en echt wel met een grote klap.
Verbaast me niets.
Het bedrijf die je deze notebook verkocht kan er niets aan doen, de fabrikant kan er niets aan doen, jij als consument kan er niets aan doen.
Waar komt die beschadiging dan vandaan?
Simpel. De vervoeder.
De winkelier, fabrikant en consument gaan heel voorzichtig met de spullen om. De vervoerder daarintegen niet. Die gooien letterlijk met de producten. En als je er wat van zegt is hun antwoord: dan moet het maar goed verpakt zitten. Ik heb ooit eens zo'n iemand bij een distributiecentrum wel eens met een pakje met een harde schijf erin wel een mee smijten. Toen we er wat van zeiden kregen we het bovenstaand antwoord.
De fabrikant, winkelier en de consument hoeven niet voor de schade op te draaien, maar de vervoerder.
Want het is toch bezopen dat als de vervoerder met de spullen smijt en er schade is, dat de winkelier hiervoor op moet draaien. Wie dat verzonnen heeft, mogen ze gelijk aan de hoogste boom op******en.
Dus de vervoerder mag met de flappen gaan zwaaien.
Maak alles maar kapot om naar de dozenschuivers te gaan zoals Mediamarkt en Dell en de zogenaamde Pc winkels en supermarkten.
Als je het geld niet hebt om iets goeds te kopen met goede service ga je naar de bovenstaande schuivers.
Ga eens naar de echte specialist de Automatisering en Dienstverlening bedrijven.
Je laat Jomanda toch ook niet aan je wond peuteren.
Als je het geld niet hebt om iets goeds te kopen met goede service ga je naar de bovenstaande schuivers.
Ga eens naar de echte specialist de Automatisering en Dienstverlening bedrijven.
Je laat Jomanda toch ook niet aan je wond peuteren.
-
sorry truus... maar acer is een prima merk... ik ben zelf leverancier van acer producten en kom zelden dit soort problemen tegen...
Ik lever zelf ook producten van Acer.
Zelf heb ik de Aspire 1700 van Acer.
Ik heb nooit geen problemen gehad en ik heb ook nooit problemen met de helpdesk.
Met alle helpdesken kan ik goed opschieten. Ik heb wat dat betreft ook nooit problemen.
Er is 1 uitzondering.
Chello!!!
Zelf heb ik de Aspire 1700 van Acer.
Ik heb nooit geen problemen gehad en ik heb ook nooit problemen met de helpdesk.
Met alle helpdesken kan ik goed opschieten. Ik heb wat dat betreft ook nooit problemen.
Er is 1 uitzondering.
Chello!!!
-
Hihi... ik vindt het leuk om helpdeskjes te bellen!...vooral @home!
ik weet nl precies wat ze gaan vragen..
kunt u de...
Heb ik al gedaan!
kunt u de...
Heb ik al gedaan!
kunt u de...
Heb ik al gedaan!
kunt u de...
Heb ik al gedaan!
kunt u de... oh wacht dat heeft u zeker al gedaan?
YEP!
Kunt u misschien (verklein woordje = ONZEKERHEID = HEBBES...)
EN NU DOEN WAT IK WIL KRENG! noujah of zoiets dergelijks...
Vorigekeer was er ook z;n snuggere!.... ik bel op als computer bedrijf zijnde.. moesten we de UPT kabel vervangen... dus ik zeg nog netjes ik heb net een nieuwe UTP kabel aangesloten die heeft van de fabriek uit al gegoten stekkers en kan niet defect zijn want hij is nieuw en heb hem met de kabeltester nog even getest...
" Kunt u dan de stekker eraf knippen en lukt het dan om een nieuwe eraan te zetten...? "
Jah natuurlijk lukt mij dat!... waren het niet dat het al een nieuwe kabel is en het nu al 2kabels zijn die stroing geven...
"kunt u de firewall uitzetten en de antivirus..."
dat heeft u al gevraagt en ik heb geen antivirus en geen firewall...
"Oh... lukt dat nog tegenwoordig dan?"
Jah dat lukt nog!.. sjucht....alle helpdesken van providers moedigen het nl tegenwoordig aan om ze uit te hebben...
" kunt u de stekker even uit het modem halen en hem er na een minuut weer in doen..? "
JAH dat zeg ik NET... dat HEB IK AL GEDAAN!....
"oh.. maar kunt u het dan nog een doen.."
Ok.. *plop stekker eruit...* 1 min later hij zit er al weer in hoor.. *stekker was er nog uit!*
"euhm.. ok dan ga ik nu uw modem pingen"
Gaat u gang...
"JA! ik krijg een ping terug..."
Oh... das knap!...
"hoezo meneer??"
het modem staat hier zonder stroom in de kast!...
"JA MAAR U MOEST DE STROOM ER WEER IN DOEN"
JA MAAR IK KEEK EVEN OF U NOG WAKKER WAS....
"ik verbind u door met de 2de lijns meneer...."
Dank u wel, het was me een waar genoegen met u gesproken te hebben... bedankt voor de hulp zover!
ik weet nl precies wat ze gaan vragen..
kunt u de...
Heb ik al gedaan!
kunt u de...
Heb ik al gedaan!
kunt u de...
Heb ik al gedaan!
kunt u de...
Heb ik al gedaan!
kunt u de... oh wacht dat heeft u zeker al gedaan?
YEP!
Kunt u misschien (verklein woordje = ONZEKERHEID = HEBBES...)
EN NU DOEN WAT IK WIL KRENG! noujah of zoiets dergelijks...
Vorigekeer was er ook z;n snuggere!.... ik bel op als computer bedrijf zijnde.. moesten we de UPT kabel vervangen... dus ik zeg nog netjes ik heb net een nieuwe UTP kabel aangesloten die heeft van de fabriek uit al gegoten stekkers en kan niet defect zijn want hij is nieuw en heb hem met de kabeltester nog even getest...
" Kunt u dan de stekker eraf knippen en lukt het dan om een nieuwe eraan te zetten...? "
Jah natuurlijk lukt mij dat!... waren het niet dat het al een nieuwe kabel is en het nu al 2kabels zijn die stroing geven...
"kunt u de firewall uitzetten en de antivirus..."
dat heeft u al gevraagt en ik heb geen antivirus en geen firewall...
"Oh... lukt dat nog tegenwoordig dan?"
Jah dat lukt nog!.. sjucht....alle helpdesken van providers moedigen het nl tegenwoordig aan om ze uit te hebben...
" kunt u de stekker even uit het modem halen en hem er na een minuut weer in doen..? "
JAH dat zeg ik NET... dat HEB IK AL GEDAAN!....
"oh.. maar kunt u het dan nog een doen.."
Ok.. *plop stekker eruit...* 1 min later hij zit er al weer in hoor.. *stekker was er nog uit!*
"euhm.. ok dan ga ik nu uw modem pingen"
Gaat u gang...
Oh... das knap!...
"hoezo meneer??"
Dank u wel, het was me een waar genoegen met u gesproken te hebben... bedankt voor de hulp zover!
Laatst gewijzigd door Dutch_com_freak op 11 jul 2006 23:37, 2 keer totaal gewijzigd.
Bij Chello:
Chello:Meneer wilt u ........ doen?
Ik: Nee, want u praat onzin.
Chello:Meneer, wilt u dat ...... toch even doen?
Ik: Nee meneer, want daar lig het niet aan!
Chello:Meneer, ik sta erop dat u ..... doet.
Ik: Twijfelt u aan mijn deskundigheid? (hij weet niet waar hij het over heeft, want hij leest het gewoon van het schermpje af wat hij moet zeggen of doen.)
Chello: Nee hoor meneer, maar wilt u dan toch even ....... doen?
Ik: Oke dan, maar wel onder protest.
Ik: Zoals ik verwacht had, heeft dat geen effect.
Chello:Meneer, het licht dan toch aan .........!
Ik: Onmogelijk, want als je dat met twee verschillende computes geprobeert hebt, denk u dan werkelijk dat het daar aan zal liggen.
Chello: Uh....... Tja, eigenlijk niet, maar wilt u dan toch even ....... proberen?
De helpdest bij Chello. Echt toppie!
Chello:Meneer wilt u ........ doen?
Ik: Nee, want u praat onzin.
Chello:Meneer, wilt u dat ...... toch even doen?
Ik: Nee meneer, want daar lig het niet aan!
Chello:Meneer, ik sta erop dat u ..... doet.
Ik: Twijfelt u aan mijn deskundigheid? (hij weet niet waar hij het over heeft, want hij leest het gewoon van het schermpje af wat hij moet zeggen of doen.)
Chello: Nee hoor meneer, maar wilt u dan toch even ....... doen?
Ik: Oke dan, maar wel onder protest.
Ik: Zoals ik verwacht had, heeft dat geen effect.
Chello:Meneer, het licht dan toch aan .........!
Ik: Onmogelijk, want als je dat met twee verschillende computes geprobeert hebt, denk u dan werkelijk dat het daar aan zal liggen.
Chello: Uh....... Tja, eigenlijk niet, maar wilt u dan toch even ....... proberen?
De helpdest bij Chello. Echt toppie!
-
sorry was nog aan het typen.. zie boven...
ROFL!.... bij chello.... Jammer dat we daar niet mee te maken hebben hier... ik kan me soms zo amuseren bij het bellen erna en kost mij nix
ROFL!.... bij chello.... Jammer dat we daar niet mee te maken hebben hier... ik kan me soms zo amuseren bij het bellen erna en kost mij nix
euhm.. ok dan ga ik nu uw modem pingen"
Gaat u gang...
Oh... das knap!...
"hoezo meneer??"
Breng me nu niet op het idee!
-
hahaha.....jah heb zelf in meerdere teleoon teams gezeten en ik weet hoe het werkt....
ik had zelf een man die had een Home pakket in de winkel gekocht en daarna een wireless pakket gekocht van home... dus eigenlijk had hij 2 aansluitingen gekocht....omdat hij toch liever draadloos had...
ok nix an de hand ik alles aansluiten... met de mededeling dat het waarschijnlijk niet zou gaan werken omdat er 2 pakketen waren...
dus ik bellen....
Een moment geduld alstublieft... al onze medewerkers zijn in gesprek...... Een moment geduld alstublieft... al onze medewerkers zijn in gesprek......Een moment geduld alstublieft... al onze medewerkers zijn in gesprek......Een moment geduld alstublieft... al onze medewerkers zijn in gesprek......Een moment geduld alstublieft... al onze medewerkers zijn in gesprek......
"goede middag @home u spreekt met ...."
Ag... u bent eindelijk thuis...
" huh? "
@home....
luister... en pak een pen er bij en een papiertje... ik zit bij een klant en die heeft 2 paketten alle 2 in de winkel gehaald...en nu zitten we dus met het probleem dat er 2 modems zijn aangemeld..
Als jij nu even via dit en dat schermpje even dit en dat MAC adres invuld en dat even bevestigd en dit en dat mac adres uit dat en dat schermpje haalt en daarnaast het eerste abbonement opzegt en vervolgens mij het adres opgeeft waarbij we een klacht in kunnen dienen voor het telang wachten in de rij naar de helpdesk dan kunnen we meteen ophangen en zijn we klaar kunt u verder met de rest van de klanten die staan te wachten... dan wachten wij ongeveer een uurtje of anderhalf en kijken we of het werkt als alles geupdate is aan jullie kant, ok?
"euh... wat moest ik doen?"
net als bij de macdonalds je moet maar eens 2x in de macdrive iets bestellen 1x elk artikel duidelijk omschrijven en per artikel appart... en de 2de keer alles achterelkaar.. en dan kijken of je bestelling nog klopt....
ik had zelf een man die had een Home pakket in de winkel gekocht en daarna een wireless pakket gekocht van home... dus eigenlijk had hij 2 aansluitingen gekocht....omdat hij toch liever draadloos had...
ok nix an de hand ik alles aansluiten... met de mededeling dat het waarschijnlijk niet zou gaan werken omdat er 2 pakketen waren...
dus ik bellen....
Een moment geduld alstublieft... al onze medewerkers zijn in gesprek...... Een moment geduld alstublieft... al onze medewerkers zijn in gesprek......Een moment geduld alstublieft... al onze medewerkers zijn in gesprek......Een moment geduld alstublieft... al onze medewerkers zijn in gesprek......Een moment geduld alstublieft... al onze medewerkers zijn in gesprek......
"goede middag @home u spreekt met ...."
Ag... u bent eindelijk thuis...
" huh? "
@home....
luister... en pak een pen er bij en een papiertje... ik zit bij een klant en die heeft 2 paketten alle 2 in de winkel gehaald...en nu zitten we dus met het probleem dat er 2 modems zijn aangemeld..
Als jij nu even via dit en dat schermpje even dit en dat MAC adres invuld en dat even bevestigd en dit en dat mac adres uit dat en dat schermpje haalt en daarnaast het eerste abbonement opzegt en vervolgens mij het adres opgeeft waarbij we een klacht in kunnen dienen voor het telang wachten in de rij naar de helpdesk dan kunnen we meteen ophangen en zijn we klaar kunt u verder met de rest van de klanten die staan te wachten... dan wachten wij ongeveer een uurtje of anderhalf en kijken we of het werkt als alles geupdate is aan jullie kant, ok?
"euh... wat moest ik doen?"
net als bij de macdonalds je moet maar eens 2x in de macdrive iets bestellen 1x elk artikel duidelijk omschrijven en per artikel appart... en de 2de keer alles achterelkaar.. en dan kijken of je bestelling nog klopt....
Laatst gewijzigd door Dutch_com_freak op 11 jul 2006 23:51, 2 keer totaal gewijzigd.
-
maargoed... we dwalen een beetje erg af
Ook ik heb hele slechte ervaring met acer ik heb daar een aspiere 500 gekocht 1300 euro of beter ik heb dat natuurlijk bij een winkel gekocht.
Maar die mogen niet repareren in garantie teit en en acer zelf geeft een jaar fabrieks garatie.
Ik ben dat din g nu al 4 weken kwijt en als ik bel staat hij te wachten op onderdelen dat is toch bisar ik heb hem zelf nog geen week in huis gehad maar een nieuwe krijg ik niet terijl ik daar wel recht op heb volgens mij
Je zou kunnen zeggen dat je bij de winkel moet zijn maar die zegt het is niet mijn garantie maar die van acer iest wat ook ik en de EEG vinden
ik ben razend maar kan er niks tegen doen.het is een ******** bedrijf.
Geen briefje geen excuusje niks helemaal niks.
Nu kan je ook zeggen laat het zo dan heb je te minste een goeie van een neiuwe weet je niet of die ok die fout heeft??
Maar ik baal hier echt van
Maar die mogen niet repareren in garantie teit en en acer zelf geeft een jaar fabrieks garatie.
Ik ben dat din g nu al 4 weken kwijt en als ik bel staat hij te wachten op onderdelen dat is toch bisar ik heb hem zelf nog geen week in huis gehad maar een nieuwe krijg ik niet terijl ik daar wel recht op heb volgens mij
Je zou kunnen zeggen dat je bij de winkel moet zijn maar die zegt het is niet mijn garantie maar die van acer iest wat ook ik en de EEG vinden
ik ben razend maar kan er niks tegen doen.het is een ******** bedrijf.
Geen briefje geen excuusje niks helemaal niks.
Nu kan je ook zeggen laat het zo dan heb je te minste een goeie van een neiuwe weet je niet of die ok die fout heeft??
Maar ik baal hier echt van
aaaaaaaaaaargh, dat helpdeskje pesten is echt te kinderachtig voor woorden