| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Auto blijkt direct na aankoop gevaarlijke mankementen te hebben
Re: Auto blijkt direct na aankoop gevaarlijke mankementen te hebben
Het klopt dat het internet niet vol staat met met negatieve recensies over dit bedrijf.
Dat is dan wel weer overdreven want op klachtenkompas staat naast de klacht van Linda ook een klacht van een andere ontevreden klant .john schreef:maar er is geen recensie te vinden over ons.
-
witte angora
Nu zie ik het...jonis schreef: ↑19 apr 2020 19:51De humor was natuurlijk te melig, komt door te lang binnenzitten....Misschien moet je nog een post van een garagehouder teruglezen....![]()
Maar dat is off-topic, het gaat hier om een Peugeot uit 2003.
Volgens mij kan er gerust een slotje op dit topic: beide partijen hebben hun kant van de zaak toegelicht en ik vermoed dat iedereen op basis van de beschikbare informatie zelf wel aanvoelt hoe de spreekwoordelijke vork ongeveer in de al net zo spreekwoordelijke steel zit.
Hier gaat een slotje op en ik ga eens even met frisse moed kijken naar de talloze meldingen die er nog liggen te wachten, waarvoor dank! Groet, Radar^SK
Hier gaat een slotje op en ik ga eens even met frisse moed kijken naar de talloze meldingen die er nog liggen te wachten, waarvoor dank! Groet, Radar^SK