alfatrion schreef: ↑18 jun 2020 12:01
Ik meen toch dat jij tot nu toe volhield dat er in jouw overeenkomsten geen tijden stonden. Je bent nog niet geweest. Hoe weet jij dat jij eerder naar binnen mag? Staat dat in dé overeenkomst?
In de overeenkomst staan geen tijden. Wel dat de gasten die verblijven in het hotel of vakantiepark een half uur eerder tov daggasten via een privé ingang naar binnen mogen. Nu is daar een aanpassing op gekomen, namelijk dat het park nog eerder open gaat voor iedereen.
Als je puur zou kijken naar de bekende openingsuren voor dagbezoekers in juli, dan mag je elke dag een uur eerder naar binnen. Omdat loge’s als eerder naar binnen mochten is dat een half uur eerder. De eindtijd is, op 1 week na, gelijk gebleven. In het meest extreme geval zou je dus een uurtje per dag minder binnen kunnen zijn. En dit vanwege Corona maatregelen. Overmacht dus.
Als je naar augustus kijkt, dan zou volgens uw screenshot het park open zijn van 11:00 tot 18:00 elke dag. Hier mag je dus gewoon 2 uur eerder naar binnen. Slechts 1 week zou het park open zijn tot 20:00u. Dus al met al verlies je hooguit weer 1 uurtje vanwege Corona.
Slechts enkele dagen zou het park tot 20:00 uur open geweest. Nu kan je voor €25,00 per persoon beide zomermaanden zomaar tot 23:00 uur blijven. Deze hele discussie gaat dus over hooguit 2 weken dat de Efteling maatregelen heeft moeten treffen en je daardoor op specifieke dagen een uurtje minder naar binnen kan. En dat vergeleken op de algemene informatie die toen gedeeld is voor het park, maar niet in de overeenkomst staat.
alfatrion schreef: ↑18 jun 2020 12:01
NeoDutchio schreef: ↑18 jun 2020 11:01
Op uw andere verzinsels en uitvluchten ga ik ook geen antwoord geven. Het gaat er hier niet om dat iemand ineens maar een half uurtje op een onmogelijk tijdstip mag komen.
Je neemt standpunten in en ik test gewoon die standpunten met lastige vragen. Ik vind dit antwoord wel veel zeggend over de kracht van je standpunten.
Uw vragen zijn niet lastig hoor, hooguit nutteloos. Wat voor nut heeft het om zaken te gaan verzinnen om te kijken wat daar voor uitkomst voor zou zijn? Het park gaat geen hele dagen dicht, er worden geen rare openingstijden gehanteerd, men hoeft niet op nachtelijke tijdstippen in de achtbaan te kruipen, het park gaat gewoon een uurtje eerder open. En op slechts enkele dagen zou je er 2 uur eerder uit moeten. Mijn standpunt gaat over deze situatie, niet over uw gedachtes.