LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MLM = een eigentijdse vorm van religie?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Gast

Re: MLM = een eigentijdse vorm van religie?

Ongelezen bericht door Gast »

als je iets anders doet dan de massa is het juist geen pappegaai geroep. De massa is pappegaai geroep. Goh als je het niet beter weet.

Gast

Re: MLM = een eigentijdse vorm van religie?

Ongelezen bericht door Gast »

http://www.papegaai.org/nlindex.htm
Misschien een ideetje om de papegaaien hier daar te laten adopteren?!
Dan word het hier in elk geval lekker rustig.
Hm, misschien moet ik ze ook maar ons sponsorprogramma voorstellen, zodat ze net als de dierenbescherming met MLM aan de slag kunnen.
O jeetje, de papegaaiende tegenstanders opgevangen met gelden uit MLM. :idea:

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: MLM = een eigentijdse vorm van religie?

Ongelezen bericht door student26 »

als je iets anders doet dan de massa is het juist geen pappegaai geroep.
Nee, dan is het geen papegaaiengedrag. Maar elkaar als minderheid continu nakakelen (om er ook maar kippen bij te halen), DAT is papegaaiengeroep. Dat je dat nou niet snapt, pfff.

Slim

Re: MLM = een eigentijdse vorm van religie?

Ongelezen bericht door Slim »

Dat je dat nou niet snapt, pfff.
Nieuw snapt helemaal niks. Hij leest half, antwoordt half in halve zinnen en halve woorden en komt over als een halve zool uit een achterstandsbuurt die toevallig wat verdiend heeft met MLM en zijn levenswijsheid uit boekjes van het niveau " Mannen komen van Mars, vrouwen van Venus" haalt.

Gast

Re: MLM = een eigentijdse vorm van religie?

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 11 Aug 2004 22:42 door Slim





Nieuw snapt helemaal niks. Hij leest half, antwoordt half in halve zinnen en halve woorden en komt over als een halve zool uit een achterstandsbuurt die toevallig wat verdiend heeft met MLM en zijn levenswijsheid uit boekjes van het niveau " Mannen komen van Mars, vrouwen van Venus" haalt.

Nieuw is Madeleine die de boel besodemietert!!!!!!!!!!!

Madeleine

Re: MLM = een eigentijdse vorm van religie?

Ongelezen bericht door Madeleine »

Nee hoor, ik heb moeite om in te loggen. Ben gewoon Madeleine.

Dit vind ik via de Nationale telefoongids. Er wordt een oud adres gebruikt maar er staat een link naar een banenmarkt. Als je verdere informatie zoekt over het bedrijf, krijg je dit te lezen. (Ik heb er een quote uitgehaald):

By employing direct selling techniques in marketing its services, ACN is capable of further reducing the service costs. Cutting out on advertising costs and other traditional marketing expenses, ACN places its services directly into the hands of consumers.

Gewoon, lekker goedkoop werken en de normale kosten laag houden. Alle bedrijfsrisico's qua personeel bij derden neerleggen. Houd je de aandeelhouders zeer tevreden.

Dit is de achterliggende gedacht bij ACN om te werken met MLM. Gewoon een dupergoedkope manier om klanten te ronselen. Maar om klanten te mógen ronselen, moet een aspirant wel even 600 Euro betalen. ACN eet van twee walletjes.

Madeleine

Re: MLM = een eigentijdse vorm van religie?

Ongelezen bericht door Madeleine »

als je iets anders doet dan de massa is het juist geen pappegaai geroep. De massa is pappegaai geroep. Goh als je het niet beter weet.
Volgens mij weet hij niet eens wat een papagaai voor een soort vogel is!

Een papagaai is een vogel die je kunt leren je na te praten.

Je kunt ze woorden en zinnetjes na laten praten zonder dat de vogel enig idee heeft wat hij "zegt". Daarnaast is de vogel ook niet in staat het geleerde in het juiste verband te zeggen.

b.v. als je een papagaai "goedemorgen, lekker geslapen" hebt aangeleerd, zal hij dit te pas en te onpas herhalen omdat hij niet weet wat het betekent.

Vandaar dat wij het regelmatig over papagaaiengedrag hebben bij MLM-ers.

Duidelijk?

dieren kenner

Re: MLM = een eigentijdse vorm van religie?

Ongelezen bericht door dieren kenner »

b.v. als je een papagaai "goedemorgen, lekker geslapen" hebt aangeleerd, zal hij dit te pas en te onpas herhalen omdat hij niet weet wat het betekent.


Onzin!! Je kunt het hem leren te zeggen als je s'morgens beneden komt.Dat kost extra moeite, net zoals mlm extra moeite kost.
Om iets te leren kost moeite. En aangezien jij geen moeite voor iets wilt doen, zal je te pas en te onpas onzin over mlm uitkramen.Dus zal je het wel nooit leren.Een papagaai met een mantelpakje aan, wat een giller.

G.Rapjas

Re: MLM = een eigentijdse vorm van religie?

Ongelezen bericht door G.Rapjas »

een dupergoedkope manier


Een WAT?? Ik heb nog nooit van zo'n goedkope manier gehoord.Zal wel heel speciaal zijn.
Typmiep!

Slim

Re: MLM = een eigentijdse vorm van religie?

Ongelezen bericht door Slim »

Je kunt het hem leren te zeggen als je s'morgens beneden komt.
Nee, de papegaai is dan geconditioneerd om dit 's morgens te zeggen, bijvoorbeeld door een beloning in het vooruitzicht te stellen. Maar de papegaai heeft geen enkel benul waarom hij " goede morgen" moet zeggen.

Madeleine

Re: MLM = een eigentijdse vorm van religie?

Ongelezen bericht door Madeleine »

Je kunt het hem leren te zeggen als je s'morgens beneden komt.
OK, dat zou je hem kunnen leren. Weet de vogel dan wat slapen betekent? Weet hij het verschil tussen goed en slecht slapen?

Het gaat er uiteraard om dat jullie een bepaalde reactie aanleren via de enigszins sektarische bijeenkomsten. Jullie denken hetzelfde, voelen hetzelfde en reageren precies hetzelfde en volgens het boekje.

En ik praat anderen niet na, ik heb een eigen mening. Stel je voor dat iedereen in Nederland aan mlm doet, wordt het niveau van gesprekken en discussie wel zielig. Ik moet er niet aan denken.

Gast

Re: MLM = een eigentijdse vorm van religie?

Ongelezen bericht door Gast »

Weer een stelling.
Graag bewijs leveren aub.


Jullie willen overal bewijzen van, maar als er een bewijs wordt aangedragen, doen jullie er niets mee. Waarom zou een mlm-er moeite doen voor een stel dwaze? Je argumenten zijn op, en dan maar voor elk wissewassie een bewijs vragen. Doe toch niet zo onozel, man!
Iemand heeft al een keer aangeboden om alle cijfers en bewijzen op tafel te leggen, maar dan komen er slappe smoesjes dat het eng is en dat ze geen ontmoeting willen. Angsthazen voor de feiten zijn jullie! :twisted:

Gast

Re: MLM = een eigentijdse vorm van religie?

Ongelezen bericht door Gast »

En ik praat anderen niet na, ik heb een eigen mening.

Weet je eigenlijk wel wat een menig is? Ik denk het niet.
Een mening is als je zegt: IK vind mlm een piramidespel
IK vind het illegaal.
IK vind....bla bla bla....
Maar nee, wat jij zegt is : MLM IS een piramidespel
MLM IS illegaal.
Wat jij vind wil niet zeggen dat het zo IS.Bewijs maar eens DAT het illegaal is.Bewijs maar DAT een mlm-er een oplichter is. Dat kun je niet.
Ik vind spruitjes vies, maar dat wil niet zeggen dat ze ook echt vies ZIJN.Een ander vindt ze heerlijk, dus is het eetbaar.

Gast

Re: MLM = een eigentijdse vorm van religie?

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb al meerdere malen duidelijk gemaakt welke cijfers ik zoek. Ik blijf het niet herhalen


Het is je ook meerdere malen aangeboden om ze in te zien, maar dat verdom je.

Gast

Re: MLM = een eigentijdse vorm van religie?

Ongelezen bericht door Gast »

Nieuw snapt helemaal niks. Hij leest half, antwoordt half in halve zinnen en halve woorden en komt over als een halve zool uit een achterstandsbuurt die toevallig wat verdiend heeft met MLM



Wie doet er hier nou steeds aanamens?Wie speelt er steeds op de man?
Kan ik ook, hoor.
Slim is eigenlijk dom.Z'n hele leven hoort hij/zij/het al.Hij woont onder de bruggen van Rotterdam en bedelt de hele dag geld, zodat in een internetcafe onzinnigheden op dit forum kan plaatsen. Hoe zielig kan een mens zijn?

Gast

Re: MLM = een eigentijdse vorm van religie?

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 12 Aug 2004 10:31 door Slim


--------------------------------------------------------------------------------



Nee, de papegaai is dan geconditioneerd om dit 's morgens te zeggen, bijvoorbeeld door een beloning in het vooruitzicht te stellen. Maar de papegaai heeft geen enkel benul waarom hij " goede morgen" moet zeggen.

Joh, wat weet veel van papegaaien. Ben je er zelf een ofzo?
Niet te geloven eigenlijk. Op afdeling'piramide'over mlm praten en afdwalen naar papagaaien. Waar gaan we nu heen? Olifanten? Want ik zie in de tegenstander wel een olifant. Grote bek, maar in feite niks zeggen. :idea:

Madeleine

Re: MLM = een eigentijdse vorm van religie?

Ongelezen bericht door Madeleine »

Hoe zielig kan een mens zijn?
Daar zijn wij inmiddels al achter, nietwaar "gast". Goed leren quoten, dan hoef je niet in 4 blokken je antwoord te geven.

Als MLM nou echt zo geweldig is, dan zouden jullie hier niet reageren. Bloedt de boel dood. Maar jullie blijven de boel verdedigen, goedschiks of kwaadschiks. Op berekeningen komen nooit herberekeningen, alleen dooddoeners. Jullie rekenen het niet eens na! Mag dat soms niet? Wordt jullie geleerd dat de tegenstanders er niets van snappen en dat zij niet weten waar ze over praten? Mogen jullie eigenlijk wel contact hebben met buitenstaanders?

Jullie hebben iets te verdedigen omdat je voor jezelf moet blijven herhalen dat wat jullie doen goed en geweldig is en de tegenstanders dom zijn.

Mensen die echt weten dat wat zij doen goed is, halen hun schouders op over een forum als dit en gaan gewoon door met de dagelijkse zaken.

Madeleine

Re: MLM = een eigentijdse vorm van religie?

Ongelezen bericht door Madeleine »

Olifanten? Want ik zie in de tegenstander wel een olifant. Grote bek, maar in feite niks zeggen.
De bek valt wel mee, maar een geheugen!!! 8)

Gast

Re: MLM = een eigentijdse vorm van religie?

Ongelezen bericht door Gast »

En LELIJK dat ze zijn, joh!!!!

Gast

Re: MLM = een eigentijdse vorm van religie?

Ongelezen bericht door Gast »

Mensen die echt weten dat wat zij doen goed is, halen hun schouders op over een forum als dit en gaan gewoon door met de dagelijkse zaken.

Ach, wij gunnen jullie wel een lolletje.Wij hebben er ook de tijd voor.Enne, jullie zijn goed trainingsmateriaal.

Gesloten