LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?
Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?
Grappig, op hetzelfde adres is ook een garagebedrijf ingeschreven.
Dus niet zo'n heel groot kantoor!
Dus niet zo'n heel groot kantoor!
Gewoon even naar KvK op handelsnaam. Tik ACN in en geen plaats. Ik ben gestopt bij 45 kan nog heel ver doorgaan.
Zie je ook een ACN Europe in Rotterdam:
America Chuch Nam.
Denk jij nu echt dat ik een oen ben?
Zie je ook een ACN Europe in Rotterdam:
America Chuch Nam.
Denk jij nu echt dat ik een oen ben?
En wederom toont Maddie haar gebrek aan kennis. Veel bedrijven staan op het adres van hun advocaat ingeschreven. Het handelsadres is vaak niet hetzelfde als het inschrijvingsadres.
In dit tempo denk ik dat Maddie net voor haar pensioen alle kennis in huis heeft om een doordachte analyse van MLM te maken.
Het begint hier steeds meer op een sociale werkplaats te lijken, alleen kun je daar meer lachen en zijn de mensen met wie je praat over het algemeen eerlijk. Moet ik me met deze open deur weer indekken, student?!
In dit tempo denk ik dat Maddie net voor haar pensioen alle kennis in huis heeft om een doordachte analyse van MLM te maken.
Het begint hier steeds meer op een sociale werkplaats te lijken, alleen kun je daar meer lachen en zijn de mensen met wie je praat over het algemeen eerlijk. Moet ik me met deze open deur weer indekken, student?!
Ben ik helemaal met jullie eens. Er valt inderdaad weinig met jullie te lachen!Het begint hier steeds meer op een sociale werkplaats te lijken, alleen kun je daar meer lachen en zijn de mensen met wie je praat over het algemeen eerlijk.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Verrek, nou trapt Madeleine die deur voor je in. Maakt niet uit, je kent mijn verdenkingen.Moet ik me met deze open deur weer indekken, student?!
Ik kan mij niet voorstellen dat een garage bij een of andere advocaat is ingeschreven. Dus Euphony wel? Tot op heden ben ik in mijn functie geen bedrijven tegengekomen die bij een advocaat staan ingeschreven. Maar ja, dat zullen wel nette bedrijven zijn. Zij moeten trouwens een bewijs overleggen dat zij zijn ingeschreven in de KvK op het bedrijfsadres, anders worden er geen zaken gedaan. Wel kan het zo gaan dat facturatie plaatsvindt via het hoofdkantoor. Heeft ook een echt adres en geen advocatenkantoor.En wederom toont Maddie haar gebrek aan kennis. Veel bedrijven staan op het adres van hun advocaat ingeschreven. Het handelsadres is vaak niet hetzelfde als het inschrijvingsadres.
Heeft dit een speciale reden? Nog geen echt kantoor? Maar wel marktleider in België?
Meentwal 15. Nieuwegein. Dat is een groot kantorengebouw in Merwestein.
Misschien maak je weer je standaard fout dat omdat er een garagebedrijf staat ingeschreven dat de zaakjes niet helemaal voor elkaar heeft, je de conclusie trekt dat Euphony degene is die het fout doet.
Beetje: Ik zag een auto-ongeluk, dus ben ik een slechte chauffeur.
Ach Maddie toch![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Misschien maak je weer je standaard fout dat omdat er een garagebedrijf staat ingeschreven dat de zaakjes niet helemaal voor elkaar heeft, je de conclusie trekt dat Euphony degene is die het fout doet.
Beetje: Ik zag een auto-ongeluk, dus ben ik een slechte chauffeur.
Ach Maddie toch
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Ach Grasspriet tochAch Maddie toch
-
ACN Europe B.V.
Thomas R. Malthusstraat 1 - 3,
1066JR Amsterdam
Hoofdvestiging
kvknr. 34110202
Thomas R. Malthusstraat 1 - 3,
1066JR Amsterdam
Hoofdvestiging
kvknr. 34110202
Ik wil graag zien dat jij hier 1 quote van mij neerzet waaruit dit blijkt. Ik heb dat namelijk NOOIT gezegd. Je kletst dus maar weer wat.Dus.....vergelijkingen die student en madeine maken zijn hierbij ontkracht, want die beweren ten stelligste dat je een team moet bouwen, want dus geenzins het geval is.
Ook wil ik een quote waar duidelijk uit blijkt dat 1 van de serieuze anti's hier dit ooit gezegd heeft, want ook dit ben ik nog niet tegengekomen. Weer onzin dus.TJA, DAT HEB JE NIET, NET ZOALS HET BEWIJS DAT mlm ILLEGAAL EN WEET IK VEEL NIET WAT IS.
Verder: boel gezeur en weer steeds op de man spelen door de voorstanders. Dat is de enige conclusie die ik tot nu toe kan trekken, jammer hoor.
En als antwoord op de vraag waar het nou allemaal om draait:
Zoiets kun je simpelweg niet bewijzen. Bewijs eens dat God bestaat? Bewijs eens dat abortus verkeerd is? Bewijs eens dat er een eind aan het universum zit? Sommige zaken zijn niet direct en "hard" te bewijzen.
Tuurlijk gast. En allemaal houden ze zich met normale zaken bezig.En wederom toont Maddie haar gebrek aan kennis. Veel bedrijven staan op het adres van hun advocaat ingeschreven. Het handelsadres is vaak niet hetzelfde als het inschrijvingsadres.
Op het adres van je advocaat ingeschreven staan?
In de VS hebben ze voor dit soort bedrijven een verzamelnaam, maffia.
En voor de snuggerste MLM-er onder ons. Ik trek nu niet de vergelijking tussen MLM en maffia, maar tussen maffia en ingeschreven staan op het adres van je advocaat.
Aha, je geeft nu zelf ook toe dat er dus NIET serieuze anti's zijn op dit flopforum. En wat is het laatste stukje van die zin toch typerend voor jou. Want niet tegengekomen...DUS onzin! Ik ben het anders al vaak genoeg tegengekomen. Zal het ff voor je opzoeken.Ook wil ik een quote waar duidelijk uit blijkt dat 1 van de serieuze anti's hier dit ooit gezegd heeft, want ook dit ben ik nog niet tegengekomen. Weer onzin dus
Weet je wat nu jouw probleem is? Je wilt cijfers, bewijzen etc, maar dit is allemaal op te zoeken met een beetje goede wil. Maar je doet het niet, omdat je bang bent om de ware cijfers onder ogen te zien.En dan kun je hier wel vertrekken en dit forum is nou juist je leukste bezigheid.
Nou, student, dat is alvast een. Dus Keesjan is alvast geen serieuze anti meer? Mooi!Dat er een "reëel" product is maakt MLM niet minder een vorm van oplichterij dan wat men een pyramidespel noemt
Ik nam hem al een tijdje niet serieus meer, hoor.
Geplaatst op 13 Aug 2004 13:15 door tegenstander nwm
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Geplaatst op 13 Aug 2004 13:28 door Gast
Trouwens... Volgens de architecten is de pyramidevorm de sterkste bouwvorm bekent bij de mens. De egyptenaren wisten dit al.
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Trouwens... Volgens de architecten is de pyramidevorm de sterkste bouwvorm bekent bij de mens. De egyptenaren wisten dit al.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Ik vraag mij toch echt af of er anti's zijn die het lef hebben om dit boek eens te lezen.
Overzicht forums/Piramidespelen/Uitleg aangaande netwerkmarketing gevraagd
Gepost door Bericht
Maarschalk
Gast
Geplaatst op 12 Aug 2004 12:28 door Maarschalk
Quote:
Ach hij heeft genoeg aan een site om er al helemaal niet meer in te geloven. Geloof je wel in jezelf ?
Gast, waarom moet je me persoonlijk aanvallen?
Je bent zelf te laf om een naam te vermelden.
Naar boven
bol.com
Gast
Geplaatst op 12 Aug 2004 12:31 door bol.com
Naar boven
mlm-er
Gast
Geplaatst op 12 Aug 2004 12:50 door mlm-er
Quote:
Helaas heb ik nog nergens gelezen wat nu precies netwerkmarketing is.
Voordat ik naar zo'n Noni bijeenkomst ga wil ik toch graag weten wat netwerkmarketing is en hoe ik het kan onderscheiden van een piramide spel.
Netwerkmarketing is eenvoudig te onderscheiden van een piramidespel.NWM werkt met een produkt.Dit produkt moet wel enig waarde hebben en tastbaar zijn.Een kortingspas of een velletje papier wat moet doorgaan voor een rapport, is geen produkt.Organisatoren van een piramidespel gebruiken dit om binnen de normen van de wet te blijven en het op NWM te laten lijken.Bij een piramidespel- presentatie zie je voor 95% jongeren lopen in gehuurde pakken. Keiharde muziek hoort daar ook bij. Tijd om na te denken is er niet en er wordt druk op je uitgeoefent.NU beslissen en snel betalen. Het bedrag wat je moet betalen staat totaal niet in verhouding met het 'produkt'.3600euro voor een pasje van 2.50euro lijkt mij toch iets teveel van het goede. Meestal duurt zo'n presentatie ook erg lang. Dit zal bedoelt zijn om je hersens goed te spoelen.3uur is normaal.
Bij NWM gaat het toch echt een stuk anders.De nadruk ligt op het produkt. Dit moet gewoon zijn werk doen, anders heeft het netwerken totaal geen zin.Op een NWM presentatie zie je mensen van alle afkomsten. Blank, zwart, oud, jong, hoogopgeleid,ondernemers, huisvrouwen e.t.c. Gekleed zoals ze zijn. Geen harde muziek en een open sfeer. Let op: ik praat over een GOED mlm-bedrijf.Een presentatie duurt hooguit een uur, je kunt vragen stellen en je kunt rustig een paar dagen/weken nadenken.
Wat ook belangrijk is om te weten hoelang een bedrijf bestaat en of ze in meerdere landen werken.Ik weet dat Morinda( zo heet het bedrijf,Noni is het produkt), al een mooie tijd bestaat en in >70landen werkt. De inverstering is eenmalig 36,00euro voor de spullen die je 'krijgt'.( ik kan er een paar euro naast zitten, maar het is laag).Je kunt alle info over het produkt opvragen. Onderzoeksrapporten e.d.
Morinda is een z.g.n.nieuwe generatie NWM-bedrijf.Het produkt Noni is niet goedkoop, maar je kunt er zelf achter komen hoe de prijs is opgebouwd.Overgens zijn erover de Noni zeer veel goede berichten te lezen.Er zullen natuurlijk ook mensen zijn die het 3x niks vinden, maar dat hou je toch.Ik geloof eerder een gebruiker van een produkt, dan iemand die het van de zijlijn bekijkt.Met Noni zijn er veel onderzoeken gedaan, met een positieve uitslag. Het produkt werk niet omdat het 'tussen je oren zit', omdat dieren het ook met een goed resultaat gebruiken.
Het betaalplan(wat ik heb bekenen), zit simpel en goed inelkaar.Veel beter als de 'oude'betaalplannen, zoals bedrijven als Amway, Herbalife e.d.
Ik kan niet met 2 zinnen uitleggen wat NWM nu PRECIES is.
Ik kan je wel, zoals je vriend heeft gedaan, een goed boek over NWM aanraden. Het is geschreven door een onafhankelijk persoon.
Het is een ingenieur en econoom, die in 1992 een onafhankelijk hoofd-adviseur van NWM voor het grote publiek is geworden.
Hij schrijft o.a..."om mijn werk goed te kunnen doen had ik een op feiten gebaseerde,verantwoorde verklaring nodig voor de claim dat dit een groei-branche zou worden; anders zou ik net zo belachelijk worden gemaakt als velen voor mij.Er was geen verklaring voor handen.
Na een studie van het hele onderwerp ontwikkelde ik mijn verklaring waarom NWM zou bloeien en sindsdien heb ik deze op tienduizenden mensen beproefd,onder vuur genomen door ambtenaren,zakenlieden en financieel-journalisten( die wel de meest sceptische mensen op deze planeet moeten zijn).
Niemand heeft ooit de nauwkeurigheid, logica of gevolgtrekkingen van mijn verklaring betwist, zodat ik zeer veel vertrouwen heb in de juistheid ervan. Het is zelfs zo dat'Business Age', het grootste tijdschrift voor het bedrijfsleven in Groot- Brittannië, na het beluisteren van mijn verklaring een eigen onderzoek heeft uitgevoerd en een speciale studie van 34 bladzijden aan NWM heeft gewijd, schrijvend dat NWM eindelijk volwassen is geworden, in het derde decennium van zijn bestaan".
Dit boek is een echte aanrader voor mensen die het echt willen weten.
Uiteraard in het Nederlands en het leest lekker weg.
Distributie in Europa:
Network Press Int. Ltd.
Vestiging Duitsland
Tel:0049-40-5332260
Fax:0049-4053322620
Lef? heb ik geloof ik niet zoveel lef voor nodig.Ik vraag mij toch echt af of er anti's zijn die het lef hebben om dit boek eens te lezen.
Tijd is een wat groter probleem. Besteed mijn tijd momenteel aan boeken over belastingrecht, gevorderd boekhouden en management control systems.
Ik wil 1 quote van je zien waaruit blijkt dat ik dat ontkent heb.Aha, je geeft nu zelf ook toe dat er dus NIET serieuze anti's zijn op dit flopforum.
Ik ben benieuwd. Als iets er niet is, en jij beweert dat het er wel is, dan is het onzin wat jij beweerde. Dus als je het niet tegenkomt, dan is het inderdaad onzin. Dat die logica je ontgaat, tsja.En wat is het laatste stukje van die zin toch typerend voor jou. Want niet tegengekomen...DUS onzin! Ik ben het anders al vaak genoeg tegengekomen. Zal het ff voor je opzoeken.
Ik heb andere bezigheden waar ik net wat meer lol uit haal. Hoewel ik dit forum inderdaad leuk vind. Ik hou wel van een stevige discussie. Jammer dat er zo weinig goede discussiegenoten zijn.Weet je wat nu jouw probleem is? Je wilt cijfers, bewijzen etc, maar dit is allemaal op te zoeken met een beetje goede wil. Maar je doet het niet, omdat je bang bent om de ware cijfers onder ogen te zien.En dan kun je hier wel vertrekken en dit forum is nou juist je leukste bezigheid.
Over je cijfers: ik heb hiernaar gezocht, geloof me. Maar wat ik wil weten is niet te vinden. Jij hebt het over cijfers als winsten/omzetten e.d. waarschijnlijk. Dat is NIET wat ik wil weten.
Weer zo'n kromme redenatie. Er staat toch niet dat MLM illegaal is? Niemand hier zal zeggen dat MLM illegaal is, want dat is het niet. Er is wel gezegd dat MLM illegaal ZOU MOETEN ZIJN. Dat is een wereld van verschil, maar het zijn juist dat soort zaken waar jij vrolijk overheen leest, zodat je weer onzin uit kunt kramen.Dat er een "reëel" product is maakt MLM niet minder een vorm van oplichterij dan wat men een pyramidespel noemt
Nou, student, dat is alvast een. Dus Keesjan is alvast geen serieuze anti meer? Mooi!