LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
iron12
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 sep 2004 13:48

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Ongelezen bericht door iron12 »

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :P :P :P :P :P :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :o :o :o :lol: :lol: :lol: :lol: :P :P :P :P :P :P
hoi hoi hoi nhoi hoi EINDELIJK wanadoo opgezegd nog 1 maandje..ik ben de gelukkigste mens op AARDE...niks meer met ze te maken.. en NOGMAALS ik HANG de vlag uit.....met mooie lettertjers dr op.. :twisted: :twisted: :twisted:

Gast

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Ongelezen bericht door Gast »

En wat wordt het? UPC? :D

iron12
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 sep 2004 13:48

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Ongelezen bericht door iron12 »

ik denk DEMON... maar wij krijgenhier ( ) gratis internet en dat wacht ik ff af.. :lol: :lol: :lol:

Gast

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Ongelezen bericht door Gast »

Die reclame slogan van ze vindt ik wel toepasselijk.

"We can be heroes, just for one day"

Die ene dag is de eerste dag dat ze je lid maken en die verloopt vlekkeloos, daarna laten ze je als een blok vallen en ben je alleen nog goed genoeg als geldkoe. :(
Maar ik denk niet dat ze het zo bedoelen.

birgit

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Ongelezen bericht door birgit »

ik heb zelf ook cable internet van wanadoo :( en inderdaad een normaal gesprek voeren met een van hun medewerkers gaat niet , of ze weten het niet of je wordt door verbonden , of nog erger ze laten je zo 3kwartier tot 1 uur aan de telefoon hangen .
maar het ergste van alles is dat de betaling via automatische incasso gaat en dat ze je als het geld afgeboekt is ze je toch een maand of wat afsluiten :evil: . dan maar weer bellen en alle afschriften opsturen en in de bijgeleverde brief met klem vragen om een reactie en dan een gespecificeerde rekening krijgen , dat is echt een giller :lol: mijn man en ik kwamen niet meer bij van het lachen. ze weten niet waar het over gaat maar hun administratie is ook nul komma nul.en dan de internetverbinding tja een geval appart , je krijgt zo maar te zien dat je offline bent ( contacting server) en een uur later nog en dan maar weer bellen en wat blijkt ze hebben je op een totaal andere broadband gezet dan eigenlijk hoort pfffffffffff, we hebben zo veel problemen gehad met wanadoo dat we er een boek over kunnen schrijven , maar cable internet is voor ons de eenigste optie omdat wij geen vaste telefoon aansluiting hebben en het een stuk goekoper is . en toch noch duurder als casema.

Gast

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Ongelezen bericht door Gast »

Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar ik heb sterk het vermoeden dat de vorige 4 bijdragen van één en dezelfde persoon afkomstig zijn...

Mutsje
Berichten: 16
Lid geworden op: 26 sep 2004 23:21

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Ongelezen bericht door Mutsje »

Ik ken iemand in mijn omg met wannadoo en hoor er geen problemen over en toch twijfel ik eraan of ze niet te veel betalen aan dat ADSL, zelf ben ik blij dat ik bij een andere Profider zit. Wel vind ik dat mensen via telefoon te woord staan wel beter moet, want wat ik hieruit op maak uit de posts is dat het bar slecht is en een kleine moeite om vriendelijk te blijven en handelingen normaal af te handelen, anders moet je niet zo'n baan nemen als je er niet voor bent weggelegd.

Gast

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Ongelezen bericht door Gast »

He ik ben de "gast van 25 Sep 2004 13:19" en ik ben zeker niet dezelfde van die andere 3 posts.

Wakker worden, Casema/Wanadoo zijn een stelletje gierige oplichters en storten veel mensen in het ongeluk.

Vandaar dat je veelal dezelfde klachten krijgt van verschillende mensen.

torro
Berichten: 16
Lid geworden op: 30 sep 2004 11:48

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Ongelezen bericht door torro »

Ik ben al jaren klant van Wanadoo daar is niets mee loos. Ik heb zelfs een gratis Wanadoo aansluiting in Spanje, werkt perfect. In Spanje en in Nederland binnen een aantal uren aangesloten. De problemen begonnen pas toen ik naar ASDL wilde gaan in NL. Dan heb je de KPN nodig. Ik dacht slim te zijn en een monteur van KPN de aansluiting te laten verzorgen. KPN is kampioen in het afschuiven wanneer iemand anders aan de inkomende leiding gaat rommelen. Gaat er iets mis dan hebben zij het natuurlijk niet gedaan. Afschuiven staat bovenaan in het handboek van KPN. De monteur kwam sloot de splitter aan om van ISDN naar ADL te gaan, zei dat het allemaal werkte en vertrok met mijn handtekening op zijn nota. Ik heb kantoor aan huis en derhalve
fax, een aantal telefoon lijnen via ISDN. Na een paar uur begon ik me af te vragen waarom de telefoon niet meer ging. Zo dood als een pier en de analoge fax aansluiting idem ditto. Het heeft me 6 uur van mijn leven gekost en heb alles uit de kast moeten halen om die vent van KPN terug te halen om de boel te herstellen. Het was natuurlijk mijn schuld en niet van de KPN. Als ik die monteur terug wilde laten komen en zou blijken dat de schuld (?)bij mij lag moest ik wederom de uren en voorrij kosten betalen. Daar zijn ze bij KPN goed in. Rekeningen sturen en de schuld afschuiven op anderen.
Je begint vriendelijk en uiterst beleefd te bellen, maar na een paar uur van het kastje naar de muur te zijn gestuurd krijg je moordneigingen. Na 5 uur soebatten, schelden en uiteindelijk dreigen met een advocaat kwam mijnheer KPN. Jahoor hij had per ongeluk de verkeerde draadjes doorverbonden Schaapachtig vertrok hij, sorry hoor riep hij nog, foutje kan altijd gebeuren. Ik heb nog tig andere voorbeelden hoe het bij KPN toegaat. Ga nooit verhuizen en laat absoluut niets veranderen, want dat kost je dagen van je leven. Een gezond mens zou er ziek van worden. Koop nooit klakkeloos een centrale of andere apparatuur in hun zgn nieuwe servicepoints als je leven lief is. Gegarandeert dat je een dag kwijt bent. Wachten tot je een ons weegt en service tot aan de deur.Telefonisch zijn ze nooit te bereiken als iets niet werkt of duidelijk is. Heb je geluk en krijg je contact dan weet de medewerker het niet en vraagt je om nog even langs te komen. Weer een dag kwijt aan wachten in hun winkel. Hetzelfde geldt voor hun dochter onderneming Planet de internet provider. Ook nooit van service gehoord. Enige tijd geleden zag ik op de tv een spot van Planet waarin een grote vogel het luchtruim koos. Hij vloog klapwiekend op. Toen ik dat zag moest ik lachen. Dat is exact wat ik van KPN en Planet dacht. Opvliegen, weggewezen en nooit meer terugkomen. Man, wat voelde ik me opgelucht !

Gast

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Ongelezen bericht door Gast »

He ik ben de "gast van 25 Sep 2004 13:19" en ik ben zeker niet dezelfde van die andere 3 posts.

Wakker worden, Casema/Wanadoo zijn een stelletje gierige oplichters en storten veel mensen in het ongeluk.
En ik ben die gast met die opmerking over die vier berichten. Oorspronkelijk stond er ook 4 keer hetzelfde bericht, 4x met een andere naam, vandaar. Drie zijn er nu van weggehaald, dus vergeet mijn opmerking maar, die slaat nu nergens meer op.

Gast

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Ongelezen bericht door Gast »

sorry hoor riep hij nog, foutje kan altijd gebeuren
Ja en wat is hier eigenlijk tegen in te brengen? Jij maakt natuurlijk nooit een keer een fout met je bedrijf, maar was je voordat je je handtekening zette niet benieuwd om je internet te zien? En je telefoon te horen tegelijkertijd? Klagen achteraf doet men wel erg graag, maar is het niet gewoon dat je jezelf voor je kop kan slaan dat je niet even te telefoon van de haak hebt gepakt, wat je al die ellende had bespaard?
En die regeling bij KPN dat wie de fout heeft gemaakt de monteur moet betalen is gewoon de standaardaanpak, en die is toch redelijk? En jij hoefde het toch ook niet te betalen zeker? Dus heeft KPN zijn eigen fout toch opgelost?
Misschien mis ik iets, maar de noodzaak om dit te komen melden in een thread over wannadoo ontgaat me. Newsflash: KPN maakt fouten!!

dopey1970
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 okt 2004 11:25

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Ongelezen bericht door dopey1970 »

je heb nog een zijweg he qua newsserver...
als je lid ben van wanadoo kan je ook naar de newsserver van euronet...
die is wel wat sneller...
news.euronet.nl
Grtz

Gast

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Ongelezen bericht door Gast »

ik heb helemaal geen klachten van Wanadoo,ik heb altijd internet,heb nog nooit de helpdesk hoeven te bellen.

soldier88_nl
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 aug 2004 14:22

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Ongelezen bericht door soldier88_nl »

fijn voor jou

Wanadoo THD

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Ongelezen bericht door Wanadoo THD »

het maakt nu niet meer uit welke newsserver je gebruikt, als je een direct, go, basic, lite abbo hebt ga je niet harder dan 25KB/s of lager. Plus en euronet klanten kunnen met volle snelheid downloaden, maar daar betalen ze voor. En ik zal jullie zeggen, wanadoo klanten mogen blij zijn dat ze tenminste een volledige newsserver hebben als je chello kijkt (ik zal maar niets verder zeggen).

Maar goed ik zal iets zeggen wat iedereen weet die aan het downloaden is, films,dvdr's,games etc. zijn illegaal dus ja ik snap je punt niet als het wat langzamer gaat. Als je volledige snelheid wil dan gebruik je toch bittorrent, irc, shareaza ofzo daar kan wanadoo niets aan doen..

MVG,

Wanadoo Technische Dienst....

Banne87

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Ongelezen bericht door Banne87 »

Dat wat jij zegt is allemaal wel heel mooi en aardig Wanadoo THD maar het downloaden van fims etc. is niet illegaal. Zolang je ze voor jezelf gebruikt, dus voor eigen gebruik mag dit gewoon zoals in de WET is aangegeven.
En natuurlijk mogen we niet blij zijn met wanadoo, KIJK maar eens naar casema of planet die hebben superservers. Ze kunnenh dit gewoon niet maken.

Banne87

Wanadoo THD

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Ongelezen bericht door Wanadoo THD »

Wanadoo geeft totaal geen support voor de newsservers, het is een extra dienst om news te posten........ dat er binaires zijn ale.
Natuurlijk weten we hoe we ze moeten instellen in je news client

Volgens mij is het ook al op radar geweest en die mevrouw heeft geen gelijk gekregen toen


---------------------------------------------------------------------------
Algemene Voorwaarden
(12.5)
Wanadoo is gerechtigd de Klant de toegang tot de Wanadoo Diensten en/of Aanvullende Diensten te ontzeggen of te beperken...

---------------------------------------------------------------------------
moet ik nog meer zeggen, staat op de wanadoo site

javascript:popup('http://webapps.wanadoo.nl/wcr/popups/po ... ,0,0,0,0,0)

soldier88_nl
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 aug 2004 14:22

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Ongelezen bericht door soldier88_nl »

:P :shock: [/quote]
Laatst gewijzigd door soldier88_nl op 06 okt 2004 17:46, 1 keer totaal gewijzigd.

soldier88_nl
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 aug 2004 14:22

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Ongelezen bericht door soldier88_nl »

:oops:
Laatst gewijzigd door soldier88_nl op 06 okt 2004 17:45, 1 keer totaal gewijzigd.

soldier88_nl
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 aug 2004 14:22

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Ongelezen bericht door soldier88_nl »

Oja, is dat zo dat de newsserver nergens bij hoort en gratis is.
L,U,LKOEK, dat is een grote leugen,
als je het duurste ABO. neemt kan je met de volle snelheid wel downloaden van de newsservers.

Dieven zijn het daar bij wanadoo,
en als jij daar nou echt werkt , moet jij je heel diep schamen dat je daar bij die dieven bende werkt.

Gesloten