hoi hoi hoi nhoi hoi EINDELIJK wanadoo opgezegd nog 1 maandje..ik ben de gelukkigste mens op AARDE...niks meer met ze te maken.. en NOGMAALS ik HANG de vlag uit.....met mooie lettertjers dr op..

LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
En ik ben die gast met die opmerking over die vier berichten. Oorspronkelijk stond er ook 4 keer hetzelfde bericht, 4x met een andere naam, vandaar. Drie zijn er nu van weggehaald, dus vergeet mijn opmerking maar, die slaat nu nergens meer op.He ik ben de "gast van 25 Sep 2004 13:19" en ik ben zeker niet dezelfde van die andere 3 posts.
Wakker worden, Casema/Wanadoo zijn een stelletje gierige oplichters en storten veel mensen in het ongeluk.
Ja en wat is hier eigenlijk tegen in te brengen? Jij maakt natuurlijk nooit een keer een fout met je bedrijf, maar was je voordat je je handtekening zette niet benieuwd om je internet te zien? En je telefoon te horen tegelijkertijd? Klagen achteraf doet men wel erg graag, maar is het niet gewoon dat je jezelf voor je kop kan slaan dat je niet even te telefoon van de haak hebt gepakt, wat je al die ellende had bespaard?sorry hoor riep hij nog, foutje kan altijd gebeuren