LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Jardin tuinstoelen

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
PKdeJager

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door PKdeJager »

test

PKdeJager

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door PKdeJager »

Sinds een jaar of drie hebben wij zes tuinstoelen van het merk Jardin in bezit. Allereerst is mijn veertienjarige dochter door een van deze tuinstoelen gekrakt. De stoel is hierbij letterlijk versplinterd! Gelukkig heeft ze geen letsel op gelopen maar de oorzaak van het versplinteren van deze stoel was ons een raadsel. Om het raadsel groter te maken brak gisteren ook onze 21 jarige zoon door een van deze tuinstoelen. Let wel, de stoelen zijn niet uitbundig gebruikt en fatsoenlijk behandeld. Graag uw reactie en een eventueel plan van aanpak want dergelijke situaties als bovenstaande kunnen natuurlijk niet!


mvg,

PK de Jager

Doesburg

Frank de Jager

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door Frank de Jager »

ik ben helaas te lui om het hele forum door te lezen maar hier alvast want informatie betreffende Jardin:

Ericssonstraat 17
5121MK Rijen [kaart]
Tel: 0161 228300
Fax: 0161-227002
> www.jardin.nl


als we nu allemaal onze stem laten horen valt er misschien nog wat coulance boven water te halen!

mvg,

F. de Jager

nachtbraker

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door nachtbraker »

pfffff waar niet in slaap kunnen komen al niet goed voor is.
kom toevallig op deze site en zie waar ik vandaag naar gekeken heb.
jardin tuinstoelen - samos, voor moederdag.
heb ook een andere set gezien, maar 120 euro duurder met een kleinere tafel.
denk dat ik dan toch die van hartman maar neem.

want om moeders nu te verwennen met een kado waardoor
ze op de grond klapt lijkt me ook niet verstandig.

Frank de Jager

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door Frank de Jager »

klantenservice: 0900-2527346
E-mail : [email protected]

Mar.
Berichten: 55
Lid geworden op: 02 jan 2005 18:56

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door Mar. »

@ Frank de Jager: Bedankt voor het mailadres. Niet dat ik er nog iets aan heb. Advocate is al bezig voor mij , maar anderen op dit forum hebben er waarschijnlijk wel iets aan.
Met vriendelijke groet

Wim en Janine Borkent

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door Wim en Janine Borkent »

Wij hebben Jardin gebeld: 0900-2527346 (Kan alleen tussen 9.00 uur en 12.00 uur). Daarna hebben wij foto's van de twee kapotte tuinstoelen gemaakt. Merk Marbella. Deze foto's hebben we gemaild naar [email protected] en nu kregen we een brief dat we vier nieuwe stoelen krijgen. Merk Corsica.
Toch wel netjes.
We moesten wel een foto van de onderkant van de stoel maken, daar staan allerlei nummers op, daaruit kunnen ze opmaken uit welke serie de stoelen komen.
We blijven wel erg sceptisch... in drie jaar tijd zes kapotte Jardin stoelen, wel steeds nieuwe gekregen, maar toch. Het blijft eng om je gasten op de stoelen te laten zitten.
Toch wilde ik na ons laatste boze berichtje op dit forum ook even laten weten dat Jardin wel service biedt.
Wim en Janine Borkent

Mar.
Berichten: 55
Lid geworden op: 02 jan 2005 18:56

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door Mar. »

Hartstikke netjes van ze. Als ze bij mij ook eens actie gaan ondernemen dan ben ik ook blij :lol:
Ben nu bijna 2 jaar verder en nog niet 1 stoel vergoed gekregen van ze. :(

Julliette5

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door Julliette5 »

Bedankt voor het mailadres!

Hans25

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door Hans25 »

Ook wij hebben slechte ervaringen met dit merk stoelen. Breken snel af en garantie ho maar. :twisted:

Bertie

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door Bertie »

Ik heb drie maanden geleden een brief gestuurd naar Jardin en nog steeds niets gehoord.

Belachelijk houding van Jardin om gewoon niet te reageren. Ze willen dus wel verkopen maar geen garantie geven.

Mar.
Berichten: 55
Lid geworden op: 02 jan 2005 18:56

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door Mar. »

Het is en blijft lastig Bertje als ze niet reageren Je voelt je dan ook niet meer serieus genomen . Misschien aangetekend versturen? Of een mail met ontvanstbevestiging? In ieder geval succes!

h.van.zandbeek

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door h.van.zandbeek »

Jardin Netherland BV

9 mei 2005 :oops:

Klantencervise


Geachte heer/mevrouw,

Vorige week vrijdag 6 mei zijn wij met een kapotte stoel van het merk Gardin type Cher Master naar een filiaal van Kwantum in ’s-Hertogenbosch gegaan. Volgens de prijslijst van de 3 juni 2003 aangekochte tuinstel geldt op dat artikel 2 jaar garantie. Wat schetst onze verbazing dat de verkoper, dhr. Scholten beweert dat Kwantum maar 1 jaar garantie biedt. Wij kunnen een stoel tegen gereduceerde prijs aanschaffen. Hier gaan wij niet mee akkoord. Wij houden vast aan onze principes en eisen een nieuwe stoel volgens de garantiebepaling van 2 jaar.

De enige service die Kwantum biedt is het telefoonnummer van uw klantenservice te geven zodat wij zelf contact met u moeten opnemen. M.a.w. zoek het maar uit. Nu meldt u mij in het telefoongesprek op maandag 9 mei dat ik de hyarchische lijn niet aanhoudt en u mij niet kan helpen omdat het om een klantengeschil gaat. Het dure telefoongesprek heeft alles bij elkaar met tien minuten wachttijd, 15 minuten geduurd dus die € 1,50 hebt u al te pakken. Daar komt bij dat ik 2x 30 km moet rijden om een nieuwe stoel te bemachtigen. Hier word ik niet blij van.

Wij hopen dat dit geschil wordt opgelost.

Met vriendelijke groet

Bertie

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door Bertie »

Goh zeg zoiets kreeg ik ook te horen! Succes ermee!

Mar.
Berichten: 55
Lid geworden op: 02 jan 2005 18:56

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door Mar. »

Met een beetje mazzel krijg je ergens volgend jaar antwoord. Maar kijk er niet van op als ze niets van zich laten horen!

Julliette10

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door Julliette10 »

Wij hebben een nieuwe stoel gekregen afgelopen jaar maar nu is er weer eentje stuk binnen een jaar en krijgen geen nieuwe van leen Bakker! :twisted:

Gast

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door Gast »

Bij veel reakties lees ik dat mensen met Jardin contact opnemen n.a.v. een kapotte stoel. DOE DITG NIET!!! Jardin wijst alle klachten af en de garantie loopt ook niet via hun. Een tip voor iedereen die probleem heeft, of krijgt, ga terug met je stoel naar de winkel van aanschaf. De winkelier heeft reservedelen op voorraad of kan deze bestellen (zoals zittingen en de a-stijl (waar de zitting op rust). De twee jaar garantie moet de winkelier geven en dat oplossen met Jardin. Is de winkelier aangesloten bij het CBW dan zit er zelfs 3 jaar garantie op!

Het is makkelijk om te zeggen dat het een slecht merk is, maar met zo'n grote verkoop jaarlijks kunnen er altijd productiefouten tussen zitten, maar dat hoort gewoon opgelost te worden.
Succes aan iedereen!

siebe dekoning

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door siebe dekoning »

Sinds vorig jaar ben ik in contact met jullie en mij is toegezegd dat
er twee zittingen opgestuurd zouden worden naar Kwantum Woudenberg
(echter er waren er 3 kapot maar een stoel was al weggegooid)). Echter
is er nooit meer contact geweest van een der partijen.

Omdat er tot ca. 3 weken geleden nog niets was aangekomen heb ik
contact opgenomen met de klantenservice op 0900-2jardin en ik zou
gemaild worden of opgebeld om met de oplossing te komen vanuit jullie
kant.

Tot op heden heb ik niets gehoord of gezien, drama! Heb ondertussen al
twee nieuwe stoelen gekocht van dezelfde serie en wat schets mijn
verbzing de zittingen zijn zo aangepast dat het breken van de
schanieren van de zitting moet voorkomen. Echter vind ik dat ik zeer
slecht word behandeld en mijn vraag is of het niet beter was geweest
Hartman aan te schafffen, want goedkoop is duurkoop toch!(Ter info het
gewicht van de personen die erdoor zakten was tussen 60 en 70 KG)
Graag spoedig reactie

Hoogachtend

S.J. de Koning


De volgende dag:

Om 14:30 is er telefonisch contact geweest met Esther (kreeg geen
achternaam) zij bevestigde dat de klacht in behandeling was bij de
kwaliteits afdeling. helaas was het volgens haar onmogelijk aan te
geven wanneer er contact met mij zou worden opgenomen.

Deze kwestie speelt al sinds vorig jaar en toen werd al belooft dat er
2 zittingen (groen) naar Woudenberg zouden worden gestuurd en nu min
of meer hetzelfde.
Erg rare manier van de klant tevreden houden!

Kijkt u maar eens bij TROS RADAR dan lijk het geen uitzondering qua behandeling!

En nu maar hopen.............................

Mar.
Berichten: 55
Lid geworden op: 02 jan 2005 18:56

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door Mar. »



Bij veel reakties lees ik dat mensen met Jardin contact opnemen n.a.v. een kapotte stoel. DOE DITG NIET!!! Jardin wijst alle klachten af en de garantie loopt ook niet via hun.


Beste gast,
Werkt U soms bij Jardin? Als U stelt dat het normaal is dat er gebreken zijn aan produkten dan denk ik dat U het bij het verkeerde eind heeft.

Jardin zal zijn verantwoording moeten nemen wat betreft de produktaansprakelijkheid bij letsel en daarnaast zal Jardin actie moeten ondernemen naar die bedrijven die zich niet aan de garantievoorwaarden houden.

Elke eerlijk werkende fabrikant zal niet willen dat hij in diskrediet zou worden gebracht door in gebreke blijven bij verlenen van garantie van grootafnemers zoals een Leen Bakker , Kwantum , Blokker , Kijkshop etc etc etc.

Brigitte10

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door Brigitte10 »

Ben het er helemaal mee eens Mar!

Gesloten