Pagina 5 van 5
Re: Philips TV: al na 1,5 jaar geen Android updates meer => nu geen werkende NPO app meer
Geplaatst: 01 mar 2024 19:54
door Nijogeth
En dan? Die kan Android ook met een dwangsom aan zijn broek nergens toe dwingen.
Re: Philips TV: al na 1,5 jaar geen Android updates meer => nu geen werkende NPO app meer
Geplaatst: 01 mar 2024 20:26
door alfatrion
Waarom wil je zo nodig dwang uitoefenen om iets te bewerkstelligen waarvan jezelf vindt dat dat voor de verkoper onmogelijk is?
Re: Philips TV: al na 1,5 jaar geen Android updates meer => nu geen werkende NPO app meer
Geplaatst: 01 mar 2024 22:21
door Nijogeth
Volgens mij begon jij over de dwangsom. Niet ik. Jij wil het onmogelijke mogelijk maken, maar vertelt niet hoe.
Dus nogmaals, hoe zie je het voor je? En kom nu niet met dagvaarden aan. Jij zegt dat de verkoper/producent van de tv ergens aan moet voldoen, iets dat onmogelijk is, dus jij hebt vast een idee hoe dat er idealiter uit ziet.
Re: Philips TV: al na 1,5 jaar geen Android updates meer => nu geen werkende NPO app meer
Geplaatst: 01 mar 2024 22:43
door alfatrion
Nijogeth schreef: ↑01 mar 2024 22:21
Volgens mij begon jij over de dwangsom. Niet ik. Jij wil het onmogelijke mogelijk maken, maar vertelt niet hoe.
Je hoeft alleen de discussie terug te lezen om te zien dat dit niet klopt. Ik heb slechts aangegeven wat er in de wet staat. Jij vroeg daarop hoe die updates afgedwongen kon worden en ik antwoord, "met een dwangsom." Jij wilde dus updates afdwingen maar je wist niet hoe, maar nu bevalt mijn antwoord je niet.
Jij hebt geen enkele onderbouwing gegeven voor jou stelling dat het uitvoeren van een update onmogelijk is. Maar ook als we daar overheen stappen, dan veranderd dat niets aan de verplichtingen uit de wet.
Re: Philips TV: al na 1,5 jaar geen Android updates meer => nu geen werkende NPO app meer
Geplaatst: 02 mar 2024 00:37
door Speedy123
alfatrion schreef: ↑01 mar 2024 22:43
Nijogeth schreef: ↑01 mar 2024 22:21
Volgens mij begon jij over de dwangsom. Niet ik. Jij wil het onmogelijke mogelijk maken, maar vertelt niet hoe.
Je hoeft alleen de discussie terug te lezen om te zien dat dit niet klopt. Ik heb slechts aangegeven wat er in de wet staat. Jij vroeg daarop hoe die updates afgedwongen kon worden en ik antwoord, "met een dwangsom." Jij wilde dus updates afdwingen maar je wist niet hoe, maar nu bevalt mijn antwoord je niet.
Jij hebt geen enkele onderbouwing gegeven voor jou stelling dat het uitvoeren van een update onmogelijk is. Maar ook als we daar overheen stappen, dan veranderd dat niets aan de verplichtingen uit de wet.
Een televisie heeft hardware aan boord om ondersteuning te geven aan het smart gedeelte. Deze hardware zit ingebakken als System on a Chip, de welbekende SoC.
Toen de 50PUS8804 in 2019 uitkwam, werd deze geleverd met de Mediatek MT5887 SoC. Wat deze SoC wel of niet kan, beperkt de mogelijkheid tot nieuwe updates in de toekomst.
Overigens lees ik dat de Firmware TPM191E_201.0.215.200 uit 2020 de Philips 50PUS8804 naar Android 11 had moeten updaten. Dus waarom deze over-the-air update bij TS niet is aangekomen, is mij niet duidelijk.
Re: Philips TV: al na 1,5 jaar geen Android updates meer => nu geen werkende NPO app meer
Geplaatst: 02 mar 2024 08:30
door Thijs124
Misschien wel door de gebruiker alles geblokkeerd om te voorkomen dat de TV naar huis kan bellen.
Re: Philips TV: al na 1,5 jaar geen Android updates meer => nu geen werkende NPO app meer
Geplaatst: 02 mar 2024 10:04
door Onkruid71
Kan ook wel eens met de land of regio instellingen te maken hebben. Ik heb dat met mijn telefoon meegemaakt.