LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
anoniem1
Berichten: 123
Lid geworden op: 14 sep 2004 12:18

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door anoniem1 »

Wat klopt er, Croosjes?

Ik denk dat dat ook hetgene is wat iedereen bedoelt. Het is zo onsamenhangend en niet to the point. Ik heb je postings nu een paar keer teruggelezen en raak nog steeds niet onder de indruk.

Ik heb geprobeerd aan te tonen dat ik echt wel weet waar ik over praat. Ik peins er niet over mijn informatie te kanaliseren naar één iemand die deze informatie niet naar waarde weet te schatten of daar überhaupt inhoudelijk op in gaat.

Het enige waar jij in verzand zijn discussies over een vereniging, met daar op volgend gekrakeel over bijdragen daaraan. Het lijkt mij nog steeds bela\ngrijker om in een openbaar forum informatie te delen, zodat deze voor iedereen toegankelijk is, ook voor de advocaten in jouw vereniging.

Tot mijn verbazing is er niemand die zich gemeld heeft uit deze hoek met een vraag naar concrete informatie. Ook is er nog steeds niemand die in gegaan is op de vraag naar meer schriftelijke info, zodat ik van mijn kant een aantal zaken aan het licht kan brengen.

Heeft iemand daar een verklaring voor? Indien ja, graag een onderbouwde, anders krijg ik het gevoel mijn tijd hier te verdoen met oplossingen aan te dragen, waar niemand gebruik van wil of kan maken. Aan u, de klanten, de keus.

Een ex-handelaar in goederentermijncontracten, aandelenlease-constructies, bosgrond en teakparticipaties.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door croosjes »

Een ex-handelaar in goederentermijncontracten, aandelenlease-constructies, bosgrond en teakparticipaties.

Dat geeft al?

anoniem1
Berichten: 123
Lid geworden op: 14 sep 2004 12:18

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door anoniem1 »

:shock: Wat bedoelde ik ook al weer....

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Zelfs Pro deo advocaten zijn niet gratis.

Wie nu nog steeds gelooft in GRATIS is wel erg NAIEF !!!
volgens het systeem van de vereniging een gratis advocaat maar dan moeten de gedupeerden wel doorzettingvermogen tonen en het willen
en als je na dexia nog eens voor de tweede keer ergens in wilt trappen, ga dan maar met croosjes zijn "met een waas van geheimzinnigheid en onduidelijke taal" omgeven clubje in zee, en sterkte, want dat zul je dan nodig hebben !!

Great Bear

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door Great Bear »

Geplaatst op 17 Sep 2004 10:50 door Ikwaseenbeetjedom


--------------------------------------------------------------------------------

Zelfs Pro deo advocaten zijn niet gratis.
natuurlijk zijn ze niet gratis, maar het scheelt anders wel aardig in je portemonnee, je betaald alleen je eigen bijdrage, hoeveel je betaald hangt af van iemands zijn inkomen, mocht je echter de zaak verliezen dan word zo'n prodeo advocaat wel duur, maar toch nog minder dan dat je zijn uurloon moet betalen.
mijn stelling is: als je iets zelf op kunt lossen, doe het dan zonder advocaat, maar niet in zaken zoals dexia; dat verlies je geheid.
een advocaat verwoord het beter, dan jij zelf.
een rechter luistert naar juridische argumenten en niet naar menselijke argumenten.
het is triest heel triest dat, dat zo moet gaan maar helaas is dat niet anders.
Laatst gewijzigd door Great Bear op 17 sep 2004 11:03, 1 keer totaal gewijzigd.

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door trudy »

Hallo Anoniem 1

Natuurlijk zijn we geïnteresseerd in informatie van een ex-verkoper van deze leaseproducten.

Zoudt u misschien contact op kunnen nemen, wanneer dit al niet gedaan is, met Piet Koremans van de Vereniging Pay-Back? Op die manier kunnen veel gedupeerden hier ook van profiteren. Piet heeft contact met veel advocaten die ons bijstaan en niet te vergeten de media.

Uw informatie kan van groot belang zijn voor ons. Misschien dat er door uw info een doorbraak komt in deze slepende kwestie die jaren gaat duren en ons (gedupeerden) dagelijks bezighoudt.

Bij voorbaat dank en vriendelijke groeten, Trudy

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door croosjes »

waarom zou de trosradar hier geen aandacht aanbesteden?


En voor de rest de vereniging doet niet aan prodeo advocaten.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door croosjes »

Ikwaseenbeetjedom,dat zingen? van jou kennen we al een tijdje.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

de vereniging doet niet aan prodeo advocaten
nee, natuurlijk niet ! Er moet geld verdiend worden.

Croosjes, ik verdenk jou ervan dat jij op een slinkse wijze probeert een slaatje te slaan uit het leed van anderen..

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door croosjes »

Ikwaseenbeetjedom,nee hoor de gedupeerden hebben recht op kwaliteit in het systeem van de vereniging

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

O ?

Het lukt trouwens aardig om je reclame over die duistere vereniging van jou telkens weer bovenin dit forum te houden !! :twisted:

En nogmaals, croosjes, ik verdenk jou ervan dat jij op een slinkse wijze probeert een slaatje te slaan uit het leed van anderen..

Gesloten