LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fisher Kings

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Vindex_Injuriae

Re: Fisher Kings

Ongelezen bericht door Vindex_Injuriae »

Helaas moet ik vanmiddag voor 2 weken weg, ben tenslotte nog steeds ondernemer en ik zal toch nog even wat relaties moeten onderhouden.
Ik zal vast aan jullie denken in het zonnetje
Export naar landen waar het op dit moment zonnig is ?
Zaken doen in het zonnetje ??
Iemand die internationaal zaken doet leurt met afwasborstels, neushaarverwijderaars en gelkussentjes voor tenen van Kleeneze ?
Sorry, maar de logica zegt mij dat óf dat relaties onderhouden óf het zonnetje niet klopt.

In ieder geval fijne vakantie cq. goede zaken (thuis of elders).

V_I.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Fisher Kings

Ongelezen bericht door Maarschalk »

dingding, veel plezier in de zon.

Helaas voor jou kan ik me goed vinden in de woorden van dingding aangaande een succesvol ondernemer en Kleeneze producten verkopen.
Een vraag aangaande jouw post is of je bedoelt dat Kleeneze uit meerdere bedrijven bestaat waarvan er een beursgenoteerd is en de rest niet.
Want als jij bedoelt dat Kleeneze een groep die beursgenoteerd is, en daar vallen allerlei dochters onder, dan klopt die winst vorig jaar nog steeds niet.
Omzet van beursgenoteerde deel was in 2003 315 miljoen dollar, dus minder dan 280 miljoen euro.

Ook nog steeds de vraag op welke website die stijging in het personeel stond?

Gast

Re: Fisher Kings

Ongelezen bericht door Gast »

Ik werd deze week aan mijn voordeur bedreigd door een figuur dat het er niet mee eens was dat ik zijn catalogus met het oud papier had meegegeven. Toen ik het heerschap vroeg waarom, bleek hij names fisher kings te werken. Ik heb hem gevraagd op te hoepelen, en zich nooit meer aan mijn voordeur te vertonen met zijn l*u*l-verhaal.

Gast

Re: Fisher Kings

Ongelezen bericht door Gast »

Zooooooooooooooo, jij bent stoer!!!!!! :mrgreen:

Gast

Re: Fisher Kings

Ongelezen bericht door Gast »

Men wordt bij fisher kings kennelijk niet getraind op het accepteren van een afwijzing. Ik wil hun troep niet, en zeker voor de absurd hoge prijzen die men ervoor rekent, vandaar dat ik het boekje heb weggegooid, zei ik. Hij wilde weten wanneer bij mij het oud papier wordt opghaald, omdat er misschien een kans was dat ik het nog had, zodat ik het terug kon geven. Hij had erin geinvesteerd, maar dat is toch zeker mijn probleem niet?

Hij kon het echt niet waarderen, toen ik hem erbij zei: eens gegeven, blijft gegeven. Uiteindelijk is hij maar afgedropen. Zielig he, dat je met bluf niet altijd aan het langste eind trekt.

Gast

Re: Fisher Kings

Ongelezen bericht door Gast »

@V_I:
Je post hier, en bij de thread over ACN, getuigen van veel scherpzinnigheid en begrijpend leesvermogen. Zonder twijfel.
Hier ga je echter toch de mist in:
Sorry, maar de logica zegt mij dat óf dat relaties onderhouden óf het zonnetje niet klopt.
Je vergeet namelijk de 3de mogelijkheid:
Ze kloppen beide niet !
hahahahaha.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Fisher Kings

Ongelezen bericht door Maarschalk »

@gast, die het boekje weggooide:

Prima gedaan. Als iemand je ongevraagd iets toestuurt hoef je dat niet te bewaren en je hoeft er ook niet voor te betalen.
Zijn probleem. Moet hij maar niet ongevraagd rommel door je brievenbus duwen.

De Nette Netwerker

Re: Fisher Kings

Ongelezen bericht door De Nette Netwerker »

en TOCH zijn al die netwerkjes HERE TO STAY!

Zeker de nette eronder, cfr. KLEENeze, ze doen geen vlieg kwaad, tenzij wat veel bomen omhakken misschien, om aan al die cataloguswegwerpende mensen tegemoet te komen.

Zoals eerder gemeld door Tom Schreiter, www.fortunenow.com:
er zijn 2 soorten mensen:

1. zij die elke week/maand een extra cheque in de brievenbus zien vallen
2. en zij waar dit niet het geval is

Mond-aan-mondreclame zal je eerst moeten laten verdwijnen vooraleer je kan beginnen aan het einde van netwerkmarketing/relatiemarketing (in al zijn vormen).

Wie maakt er nou niet eens reclame voor een film, een fantastisch product, een wagen waar men tevreden van is, een gebeurtenis, een gezellig tentje? I E D E R E E N!

some get paid for it, some won't

Jammer voor die 2de groep, maar als uitlaatklep kan men dan nog altijd hier komen vertoeven & zijn/haar gal komen spuwen.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Fisher Kings

Ongelezen bericht door student26 »

Hier een link naar een artikel betreffende Donald Trump:
Heel dat artikel is fake. Niet alleen het Trump verhaal is onwaar, maar ook dat het gedoceerd wordt aan Harvard. Wat een flauwekul.

@ Dingding:

Kijk maar uit met zeggen dat je er lol in hebt om hier op het forum te komen, voor je het weet wordt je voor junk uitgemaakt.

@ Netwerker:

Het verschil tussen je vrienden vertellen hoe tof film X was en MLM is al aan bod gekomen.

theguestformerlyknownas

Re: Fisher Kings

Ongelezen bericht door theguestformerlyknownas »

Zeg NN, geloof jij die onzin echt?
Om nog maar te zwijgen van de irritante pop-up vensters.

Gast

Re: Fisher Kings

Ongelezen bericht door Gast »

Nieuwsgierig geworden naar het soort produkten van kleeneze heb ik het ook maar eens in google ingetypt. 150.00 hits, nederlandse pagina's 8500. Maar om nu te zeggen dat ik weet wat voor produkten ze verkopen...? Gelkussentjes, neushaarknippers zoals hier werd gemeld? Ik zou het niet durven zeggen. Zonder uitzondering wordt er op ALLE sites maar 1 produkt aangeboden: een unieke kans, een lifestyle die je verdient, een steady income. Kortom, er wordt NIETS aangeboden, alleen GEVRAAGD!! En wat wordt er gevraagd, naïvelingen die bereid zijn als 150.001-ste catalogi (zonder uitzondering aangeduid als catalogussen) af te komen nemen. Tot en met sponsored links met hoopgevende namen als going4gold.net, realisedreams.com, mightyincomes.co.uk, fastforwardholland.nl, fish4income.com, wisebusiness.org, lifesadream.co.uk, traineemillionaires.co.uk, ezeincome.co.uk (echt, ik verzin dit niet maar knip en plak). Zeker als je op de nederlandse sites filtert sta je versteld van het aantal 2e-hands-, banen-, en prikbordsites dat we blijkbaar rijk zijn en die worden overspoeld met advertenties die om dit soort slachtoffers jengelen. So much voor de alom geprezen 'relatie'-marketing. Een produktbeschrijving vind je NERGENS, dus ik heb geen idee of ze me de gelegenheid bieden van mijn neushaar af te komen. Dat is blijkbaar op geen enkele manier interessant genoeg en het vermelden waard. Het moet toch elke tot de orde der primaten behorende duidelijk zijn dat het deze onderneming niet gaat om het verkopen van borsteltjes of kammetjes. Het gaat om de verkoop van catalogi. Het is 2005, maar duizenden figuren sjokken met die dingen langs de huizen, en 2 dagen later weer in de blijmoedige hoop er een bestelbonnetje bij aan te treffen. Dat langs de huizen sjokken laat zich trouwens ook moeilijk lezen op al die sites, maar daarentegen wordt er veelvuldig over gesproken dat je dit ANDEREN laat doen. Wie dat dan wel zouden moeten zijn, daarover wordt het uiteraard weer erg stil. Iedereen begrijpt immers dat het geen enkele zin heeft om onder een andere verkoper te hangen omdat dat natuurlijk helemaal niks oplevert. Wat kan het iemand schelen hoeveel mensen er boven hem meeverdienen aan zijn verkopen? Om dezelfde reden vindt hij dus ook niemand onder zich, en verschijnen die hopeloze advertenties op de banensites maar gaat iedere kneus ondertussen zelf met die boekwerkjes langs de deur.
Ik ben daarom van mening dat het weggooien van zo'n catalogus een misdaad is tegen de mlmselijkheid; je flusht daarmee de droom down the drain van een type dat toch al niet de snuggerheid bezit om enigzins iets van dit leven te kunnen verwachten. Niet meer doen dus, lees eens een paar van dat soort advertenties en je begrijpt hoe moeilijk deze figuren het al hebben...

tevreden-mlmer

Re: Fisher Kings

Ongelezen bericht door tevreden-mlmer »

Dat je niets over de producten kan vinden ligt toch echt aan jezelf, kijk maar op de Kleeneze site zelf.
Daar word ook een link gegeven waarmee je een catalogus kan krijgen.
Het is nog niet de bedoeling dat je de producten via het net kan bestellen(dit gaat overigens wel snel gebeuren), de reden hiervoor is heel simpel, in Nederland hebben we nog niet alle vergunningen rond wat betreft de producten die in Engeland wel gewoon verkocht kunnen worden.
Dit heeft puur te maken met het feit dat in veel van de schoonmaak-produkten die verkocht worden bepaalde stoffen zitten die niet per lucht vervoerd mogen worden, en zolang wij hier nog geen eigen magazijn hebben ( wat vanaf maart wel het geval is) moet alles wel per lucht vervoerd worden i.v.m de levertijd.

Op elke meeting word aangegeven wat je moet doen om met Kleeneze geld te verdienen, zo simpel is het, 1 van de redenen dat dit niet vaak word vermeld op de sites( die overigens van distributeurs zijn en dus niet van Kleeneze) is dat veel distributeurs het systeem niet zo goed uit kunnen leggen waardoor er vaak een verkeerde kijk op de zaken ontstaat.

Er word nergens gezegd dat je hier snel rijk mee kan worden, ook word er niet beweerd dat je er niets voor hoeft te doen er zijn echter wel hele goede mogelijheden.

Ik ben op heel veel MLM-meetings geweest van verschillende aanbieders maar Kleeneze is toch echt 1 van de eerlijkste en er zijn geen geheimen.
Je hoeft maar weinig te investeren (wat aftrekbaar is) je hoeft geen eigen voorraad te hebben, er is geen verplichte afname en je hoeft ook niets van te voren te betalen.

Gast

Re: Fisher Kings

Ongelezen bericht door Gast »

@Student26 & Maarschalk,

Jullie zeggen dat betreffende document fake is!

Nu komt ie: BEWIJZEN AUB!

Het feit is dat er een document bestaat waar het verhaal van Donald Trump en het Harvard verhaal staat geschreven.

Link naar dat document is zelfs hier geplaatst! :lol:

Kom op met je HARDE bewijzen die dat betreffende artikel in 1 klap naar het fabeltjesland bevorderen. Met een simpele verwijzing naar een webpagina of site komen jullie er dit keer niet mee af. (MLMWATCH e.d)

Ik wil HARDCOPIES zien En wel A.S.A.P!!!

GR,

AVB 8)

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Fisher Kings

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Harde bewijzen:

Pak elk boek van Donald Trump maar.
En daar is je bewijs.

kommaarop

Re: Fisher Kings

Ongelezen bericht door kommaarop »

Gast van zonet, kun je er niet tegen dat Student26 met deugdelijke argumenten kan aantonen dat MLM in het algemeen zo rot als een mispel is?

Ik volg dit topic nou al vele maanden. En het enige dat me opvalt, is dat wat sommigen de tegenstanders noemen, de enigen zijn m,et deugedelijke argumenten, waarom MLM niet deugt. Voorstanders komen alleen met sprookjesverhalen aanzetten. Je zult mijn argument zielig vinden, maar ik vind het hele systeem van MLM niet deugen.

Hoe men zich ook pleegt te noemen, en hoe groot de auto ook is, hoe ver de tropische vakantie ook is of hoe groot het voorgespiegelde eigen huis, dat je met MLM ook zou kunnen verdienen, het systeem ZELF deugt niet.

Waar jullie nooit bij stilstaan, is namelijk dat al deze materiele verworvenheden ook verdiend kunnen worden door eerlijk ervoor te werken, je familie en vrienden niet te bedonderen. Ik ben dik tevrden met mijn eigen woning, ik ben trots erop dat ik die verdiend heb door eerlijk te werken voor mijn geld.

Een MLM-er zal dit argument nooit aksepteren, wat dat betreft zijn jullie even dom als een jehova's getuige. Die godsdienstfanaten dulden immers ook geen tegenspraak.

komJIJmaarop

Re: Fisher Kings

Ongelezen bericht door komJIJmaarop »

aksepteren
Begin eerst eens met foutloss typen, dan word je misschien serieus genomen.

Gast

Re: Fisher Kings

Ongelezen bericht door Gast »

rot als een mispel

rot als een appel klinkt beter, vind ik :shock:

Gast

Re: Fisher Kings

Ongelezen bericht door Gast »

ik ben trots erop dat ik

Neeeeee!!! let op : ik ben er trots op dat ik.....
valt niet mee, he?

Gast

Re: Fisher Kings

Ongelezen bericht door Gast »

m,et
Ach, ach, ach.......met mag gewoon zonder , (is een komma) hoor :?

tevreden MLM-er

Re: Fisher Kings

Ongelezen bericht door tevreden MLM-er »

Daar gaan we weer.
Zoals al vaker is gezegd je kunt niet elk systeem over 1 kam scheren, natuurlijk zijn er systemen die niet kloppen maar dat heb je met bazen ook.
Niet elk bedrijf is eerlijk of gaat netjes met zijn personeel om, dit wil niet zeggen dat bazen in het algemeen niet kloppen.

Wat ook al vaker is gezegd is dat het MLM-verhaal ook in de conventionele handel vaker voorkomt dan je denkt.
In bijna elk bedrijf waar wat dan ook verkocht word word er betaald volgens een zogenaamd MLM-systeem.

De verkoper krijgt een percentage, de man boven de verkoper krijgt weer een percentage van de totale verkopen en de mensen daarboven krijgen weer een percentage van een bepaald (en toegewezen) gebied en de top weer een percentage van de totale keten.

Bij een goed mlm-systeem gaat het net zo, ook het verhaal dat je zogenaamd geen vrienden overhoud is bull, dit zou wel het geval kunnen zijn bij een pyramidespel waarbij je alleen maar geld inlegt.
Wat nog steeds verboden is.
Een goede sponsor zorgt voor zijn downlines, dat ze tevreden zijn, dat ze evt.zelfs nieuwe downlines van hem krijgen en dat de sfeer gezellig blijft onderling.

Ook het dwingen of agressieve gedrag heeft (weer bij een goed mlm-systeem) totaal geen zin want als je niet gelooft in je produkt verkoopt het ook niet.

Wat ik ook niet geheel snap is het gezeik over het ophalen van de catalogi, overal hoor je mensen ouwehoeren over de hoeveelheid reclame die mensen dagelijks binnenkrijgt.
Nou is er een bedrijf die het ophaalt is het weer niet goed.
Het is beter voor het mileu, de kosten blijven hierdoor lager en omdat tegenwoordig steeds meer mensen samen werken en dus weinig tijd meer hebben om naar winkels toe te gaan word het gemak aangeboden om thuis de spullen uit te zoeken zonder er ook maar iets ervoor te hoeven doen.
Je spulen worden netjes thuisbezorgd op het moment dat jij kiest en je loopt geen risico( zoals bij een postorder bedrijf) dat er iets niet klopt van je bestelling want dan betaal je gewoon niet.

Wat er ook gedaan word door bedrijven er zullen altijd wel zeikerds blijven zoals de meeste hier.

Gesloten